MG ZT-T 190, 2002, LPG - nový přírustek do rodiny
-
- Příspěvky: 1478
- Registrován: sob kvě 17, 2008 18:33
- Bydliště: Tachov
- Kontaktovat uživatele:
Re: MG ZT-T 190, 2002, LPG - nový přírustek do rodiny
No ty umíš potěšit... Ale asi to mizelo dlouho, protože oproti 75 ta spojka brala úplně jinde od začátku, co to mám... Uvidíme časem.
Rover 75 CDTi British Racing Green
MG ZT-T 190 Trophy Blue
MG ZT-T 190 Trophy Blue - EX Trundovic
Rover 75 CDT Copperleaf Red
ZT + ZTT jako zdroje ND
MG ZT-T 190 Trophy Blue
MG ZT-T 190 Trophy Blue - EX Trundovic
Rover 75 CDT Copperleaf Red
ZT + ZTT jako zdroje ND
- djmicho
- Příspěvky: 757
- Registrován: sob úno 06, 2016 22:01
- Bydliště: Polná, Dukovany
- Kontaktovat uživatele:
Re: MG ZT-T 190, 2002, LPG - nový přírustek do rodiny
Klídek úplně stejně jsem to měl vloni a od dolití dobrý.. spíš si ji tam měl málo jako já a jak se trochu ojela spojka tak už to množství nestačilo...
Provozovatel maloobjemového dieslu (3222ccm)
-
- Příspěvky: 1478
- Registrován: sob kvě 17, 2008 18:33
- Bydliště: Tachov
- Kontaktovat uživatele:
Re: MG ZT-T 190, 2002, LPG - nový přírustek do rodiny
Já jsem v klidu, Trunda děsí 

Rover 75 CDTi British Racing Green
MG ZT-T 190 Trophy Blue
MG ZT-T 190 Trophy Blue - EX Trundovic
Rover 75 CDT Copperleaf Red
ZT + ZTT jako zdroje ND
MG ZT-T 190 Trophy Blue
MG ZT-T 190 Trophy Blue - EX Trundovic
Rover 75 CDT Copperleaf Red
ZT + ZTT jako zdroje ND
-
- Příspěvky: 2384
- Registrován: pát lis 30, 2007 0:52
- Bydliště: Zlin,Canterbury,Zlin +420603476566 lenham3@seznam.cz
Re: MG ZT-T 190, 2002, LPG - nový přírustek do rodiny
Nic gumoveho se nemacka jen musis davat bacha pokud mas nalete moc kapaliny tak by zi to preteklo .michal.lom píše: ↑pon pro 17, 2018 15:55Tak dneska nezačal den nejlíp... Vlezu do auta, šlápnu na spojku a něco je špatně. Na pedálu je cejtit odpor pumpy od půlky dráhy pohybu, spojka zabírá skoro u země. Kvaltům se tam moc nechce. Už jsem pomalu začal hledat spojkovou sadu s vyhlídkou hezkejch vánoc pod autem...
Odpoledne vlezu pod palubku, s třikrát zlomenou rukou se mi povede povolit víčko nádržky, koukám zrcátkem a prázdno. Doleju, žádná změna. Tak volám Mirdovi - zachránci, a dozvídám se, že jsem kapalinu nalil vlastně jen do gumovýho "bazmeku" kterej je vloženej pod víčkem v nádržce, vlastně taková "šprcka". Kapalina je až pod ní. Tak jsem si to zopáknul, s malým jsme to odvzdušnili (už má načase se učit kolem aut) a najednou spojka bere úplně nahoře (což nikdy nedělala). To zas bude autoškola, než si zvyknu![]()
![]()
Takže díky Mirdovi za "přítele na telefonu". A nebylo to poprvé...![]()
![]()
Takhle ta gumová blbost vypadá, tak bacha až budete někdo doplňovat, ať nelejete na "druhou stranu" jako já. Po dolití se to gumový pod víčkem musí zmačkat, aby hned po vložení nevytlačilo všechnu kapalinu...
7gqJdcpCp6xSu1nx9B6h.jpg
Taky jsem to nedavno resil nakonec slo vsechno hlinikove ,asi ti zacina propoustet lozisko
Re: MG ZT-T 190, 2002, LPG - nový přírustek do rodiny
Ano, pravda, bude to na 121,6 % tak, jak říká djmicho
To mě vůbec nedošlo 
No, ve skutečnosti je to tak 50/50, ale tak třeba se ti bude líp spát


No, ve skutečnosti je to tak 50/50, ale tak třeba se ti bude líp spát

-
- Příspěvky: 1478
- Registrován: sob kvě 17, 2008 18:33
- Bydliště: Tachov
- Kontaktovat uživatele:
Re: MG ZT-T 190, 2002, LPG - nový přírustek do rodiny
Hele, líp se mi bude spát už jen proto, že jsem pomalu hledal na webu spojkovou sadu...
Rover 75 CDTi British Racing Green
MG ZT-T 190 Trophy Blue
MG ZT-T 190 Trophy Blue - EX Trundovic
Rover 75 CDT Copperleaf Red
ZT + ZTT jako zdroje ND
MG ZT-T 190 Trophy Blue
MG ZT-T 190 Trophy Blue - EX Trundovic
Rover 75 CDT Copperleaf Red
ZT + ZTT jako zdroje ND
Re: MG ZT-T 190, 2002, LPG - nový přírustek do rodiny
Jo, buď v klidu..... už jsem taky svoje vánoční dárky vzdal a místo nich objednávám náhradní díly na auta jak do fabriky. Zítra objevíš další závadu a už ti to ani nebude vadit



-
- Příspěvky: 2384
- Registrován: pát lis 30, 2007 0:52
- Bydliště: Zlin,Canterbury,Zlin +420603476566 lenham3@seznam.cz
Re: MG ZT-T 190, 2002, LPG - nový přírustek do rodiny
No rozdíl je v tom, že my náklady umoříme, kdežto ty je vyhodně investuješ 
Co jsi v motoru objevil?

Co jsi v motoru objevil?
-
- Příspěvky: 2384
- Registrován: pát lis 30, 2007 0:52
- Bydliště: Zlin,Canterbury,Zlin +420603476566 lenham3@seznam.cz
Re: MG ZT-T 190, 2002, LPG - nový přírustek do rodiny
.... a větší objem
Hehe 


-
- Příspěvky: 2384
- Registrován: pát lis 30, 2007 0:52
- Bydliště: Zlin,Canterbury,Zlin +420603476566 lenham3@seznam.cz
Re: MG ZT-T 190, 2002, LPG - nový přírustek do rodiny
an o Bcko se da prevrtak az na 2 litry 

Re: MG ZT-T 190, 2002, LPG - nový přírustek do rodiny
Mně se to stalo na cestě z dovolené. Ve dvě hodiny v noci v Maďarsku, kousek od slovenských hranic. Zapnul jsem blinkry, vestu na sebe a už jsem se snažil dostat k nádržce. Dojeli policajti, ALE vysvětlování problému bylo marnýmichal.lom píše: ↑pon pro 17, 2018 15:55... Vlezu do auta, šlápnu na spojku a něco je špatně........




-
- Příspěvky: 1478
- Registrován: sob kvě 17, 2008 18:33
- Bydliště: Tachov
- Kontaktovat uživatele:
Re: MG ZT-T 190, 2002, LPG - nový přírustek do rodiny
Tak po delší době (už na to mám nervy, čas a chuť, na konci tý slohovky pochopíte proč) se můžu podělit o moje zážitky s autem:
Někdy před vánočníma svátkama (naštěstí, páč jsem měl dovču) mi auto mimo oleje - na což už jsem byl zvyklej - začalo žrát i vodu. Že ji žralo, bych nějak přežil, ale že se mi při startování stalo, že se motor zastavil, kvůli vodě ve válci, už bylo moc. Takže jediný řešení přicházelo v úvahu - rabovat na orgány RHD ZT. Co se dá dělat... Odstěhoval jsem auta ke švárovi do dílny kde má kanál a žirafu, nakoupil díly na rozvody, spojkový ložisko (pro jistotu)a pustil se do toho. Motor z dárce ven byla (celkem) pohoda, z mýho to bylo horší kvůli elektrice, protože je na ní připojený LPG, takže nejde tak jednoduše odpojit zásuvku od ECU a od pojistek a všechno zůstane na motoru - musel jsem všechno odpojit z motoru a celej svazek nachat viset přez blatník... No motor byl venku, pustil jsem se do rozvodů, což naštěstí na motoru venku byla celkem pohoda... nová vodní pumpa, napínací i vodící kladka, všechny řemeny... Přípravky na rozvody mám půjčený od Jirky (Djmicho). Všechno klaplo, všechno se točilo (důležitá informace pro další pokračování příběhu...).
Tak motor šup do auta, všechna ta elektrika, LPG, hadice, sací parohy a všechno kolem nich. Je čas to nastartovat. Půjde? Nepůjde?
Nastartovat šel, chvilku běžel a pak nějaký zarachtání jako kdyby se něco připletlo klíňáku. Koukám kolem motoru, nic nevidím. Zkusím to znova, chytne, ale hned chcípne. A šel nějak divně. Tak zase okukuju a najednou slyším týct pod autem vodu. Vlezu do jámy a z příruby na předních svodech teče voda. Kurňa, něco je špatně. Tak oddekluju krátkej řemen na přední hlavě a je mi to jasný. Rozvoďák rozervanej a v deklu se válí ten bazmek na rozepření koleček při nasazování na vačky. Super, zapoměl jsem ho tam...
Prdel je, že jsem s tím motorem ručně otočil snad 10x, jak jsem psal vejš. Jak jsem utách rozvodový kola (samozřejmě předepsaným momentem), tak ten bazmek se trochu uvolnil a dovolil mi tím motorem volně otáčet... a pak i chvilku běžet. Ale fakt jen chvilku
V tu chvíli jsem !&@#! s nářadím a nasranej jsem jel domů...
Samozřejmě druhej den jsem se vrátil, motor vyrval z auta (možná za hodinu a půl byl venku, podotýkám že jsem všechno dělal sám, ale nasranost a předchozí trénink dělaj svoje). Shodil jsem makovici a viděl tu spoušť...
Masakr. Přemejšlím co dál. Vyměnit vložku a píst? Když vidím, jak je "jednoduchý" se dostat spodem ke klice, a v jakým stavu jsou vložky na mým starým vylítaným motoru, zavrhuju to (k těm se ještě vrátím na konci). Novej motor? Kde tak rychle sehnat? Za tejden končí dovča... Zkouším Zakara a ten mi udělá radost: má tam motor, kterej kdysi dával zákazníkovi do 75, ten pak přišel o papíry, auto stálo, když mu je vrátili z čistírny, tak to otočil na boudu. Do hodiny jsem na cestě, mám od rodičů půjčenou 206, což je na KV6 do kufru tak akorát. Druhej den zase do dílny, nastrojit motor, rozvody dělal Zakar když dával motor do 75, tak jsem je neřešil. Motor do auta, zase všechno nasypat na něj. Nastartuju a hurá!!! Běží!!! Pára z vejfuku, ale to připisuju tý nalitý vodě z předchozího "prolití" přez tu !&@#! vložku... Ale jsou slyšet nějaký divný zvuky kolem sání. Říkám si asi vypadla nějaká hadička od plynovýho vstřiku. Tak zase sací parohy dolů (to už dělám jednou rukou
). Nebyla to hadička od plynu, ale blbý těsnění pod parohy, co mi poslali z eshopu: Jsou dva tvary - jeden zřejmě pro Kia KV6, má trochu jinej tvar než naše, zůstanou odkrytý přepadový kanálky od benzínovejch vstřikovačů a tudy to brutálně přisávalo vzduch. Takže zahodit, vystřihnout nový a zase složit... Tak všechno dodělat, dolejt, a jako na potvoru zase teče voda z chladiče. Při tý manipulaci s motoram jsem ho prodřel kousek nad klimakompresorem. Není čím zalepit, tak sedám do auta a valím do Plzně sehnat něco na lepení. Je sobota 4 odpoledne. Naštěsní je tam velký železářství.
Neděle dopoledne zalepit, dodělat všechno na autě (kapota a všechny ty kraviny kolem). Jedu ho projet. Bílá pára z vejfuku pořád, ale co mně děsí víc, je modrej kouř při sešlápnutí plynu. Volám Mirdovi, říká že to je normální, chce to projet víc, aby všechno z toho vejfuku šlo ven. Ok, sbalím to, švára jede za mnou a valíme domů. Po pár kilometrech kouře se jdu podívat do motoru. Hadice jsou jak beton, něco je špatně. Vrátíme se do dílny, opatrně odpustím tlak, když pak nastartuju s otevřeným víčkem, všechna voda hned lítá ven (před tím byl dobře odvzdušněnej). Vypadá to že jak motor nějakou dobu stál suchej, asi šlo do kytek těsnění pod makovicí. Co se dá dělat. Tak motor zase ven, na autě se mi fakt makovice sundávat nechtělo... Takže hlavy dolů, objednat komplet sadu těsnění, když už jsou hlavy dole, budou se brousit.
Ty sem odvezl do sousedního města, je tam 79 letej dědula, kterej ve svým věku jezdí motokros a celej život dělá hlavy. Po tejdnu hlavy hotový, všechny gufera nový (vačky i ventily), zabroušený ventily...
Při skládání si všimnu nějaký vůle na jednom rozvodovým kolečku na opravený hlavě. Už mně po těch dvou tejdnech jobovek nemůže nic překvapit. Strejdovi se při nasazování rozvodů povedlo uštípnout zářez na vačce a zároveň klínek na kolečku. Brnkačka, hlav mám dost...
Tak to poskládám, všechno už vypadá ok. Při jízdě zase bílej kouř, ale ještě to nebylo pořádně projetý. Po cestě domů to kouří míň a míň, takže pohoda...
Už jezdím tejden, všechno pohoda, nikde nic extra neteče (lehce prosakuje olej kolem hrdla měrky dole na vaně, to se doladí...) Mám pocit, že to i líp jede, což se asi nemůžu divit. Motor je tichej i studenej, starej byl hlučnej a jak se ohříval, tichnul.
Brutálnímu foukání odvětráním hlav už je taky konec, když jsem viděl vložky na starým motoru, vůbec se nedivím. Vložky ůplně hladký, po honování ani stopa, v několika i vydřený drážky od kroužků, musí bejt slušně rozlámaný. Navíc písty ve vložkách měly proti potkanýmu motoru slušný vůle. Zatím sem to nerozebíral, ale podívám se na něj. V rámci tréninku.
Takže mám za sebou slušný procvičení. Až vychladnu, tak když se budu nudit, časem si složím celej náhradní motor. Možná... dílů mám teď dost...
Jinak chci ještě jednou moc poděkovat "přátelům na telefonu" - Jirkovi (djmicho) a Mirdovi. Bez jejich podpory a rad bych se do toho asi ani nepouštěl... Ale nakonec to všechno dobře dopadlo...
Někdy před vánočníma svátkama (naštěstí, páč jsem měl dovču) mi auto mimo oleje - na což už jsem byl zvyklej - začalo žrát i vodu. Že ji žralo, bych nějak přežil, ale že se mi při startování stalo, že se motor zastavil, kvůli vodě ve válci, už bylo moc. Takže jediný řešení přicházelo v úvahu - rabovat na orgány RHD ZT. Co se dá dělat... Odstěhoval jsem auta ke švárovi do dílny kde má kanál a žirafu, nakoupil díly na rozvody, spojkový ložisko (pro jistotu)a pustil se do toho. Motor z dárce ven byla (celkem) pohoda, z mýho to bylo horší kvůli elektrice, protože je na ní připojený LPG, takže nejde tak jednoduše odpojit zásuvku od ECU a od pojistek a všechno zůstane na motoru - musel jsem všechno odpojit z motoru a celej svazek nachat viset přez blatník... No motor byl venku, pustil jsem se do rozvodů, což naštěstí na motoru venku byla celkem pohoda... nová vodní pumpa, napínací i vodící kladka, všechny řemeny... Přípravky na rozvody mám půjčený od Jirky (Djmicho). Všechno klaplo, všechno se točilo (důležitá informace pro další pokračování příběhu...).
Tak motor šup do auta, všechna ta elektrika, LPG, hadice, sací parohy a všechno kolem nich. Je čas to nastartovat. Půjde? Nepůjde?
Nastartovat šel, chvilku běžel a pak nějaký zarachtání jako kdyby se něco připletlo klíňáku. Koukám kolem motoru, nic nevidím. Zkusím to znova, chytne, ale hned chcípne. A šel nějak divně. Tak zase okukuju a najednou slyším týct pod autem vodu. Vlezu do jámy a z příruby na předních svodech teče voda. Kurňa, něco je špatně. Tak oddekluju krátkej řemen na přední hlavě a je mi to jasný. Rozvoďák rozervanej a v deklu se válí ten bazmek na rozepření koleček při nasazování na vačky. Super, zapoměl jsem ho tam...
Prdel je, že jsem s tím motorem ručně otočil snad 10x, jak jsem psal vejš. Jak jsem utách rozvodový kola (samozřejmě předepsaným momentem), tak ten bazmek se trochu uvolnil a dovolil mi tím motorem volně otáčet... a pak i chvilku běžet. Ale fakt jen chvilku


Samozřejmě druhej den jsem se vrátil, motor vyrval z auta (možná za hodinu a půl byl venku, podotýkám že jsem všechno dělal sám, ale nasranost a předchozí trénink dělaj svoje). Shodil jsem makovici a viděl tu spoušť...
Masakr. Přemejšlím co dál. Vyměnit vložku a píst? Když vidím, jak je "jednoduchý" se dostat spodem ke klice, a v jakým stavu jsou vložky na mým starým vylítaným motoru, zavrhuju to (k těm se ještě vrátím na konci). Novej motor? Kde tak rychle sehnat? Za tejden končí dovča... Zkouším Zakara a ten mi udělá radost: má tam motor, kterej kdysi dával zákazníkovi do 75, ten pak přišel o papíry, auto stálo, když mu je vrátili z čistírny, tak to otočil na boudu. Do hodiny jsem na cestě, mám od rodičů půjčenou 206, což je na KV6 do kufru tak akorát. Druhej den zase do dílny, nastrojit motor, rozvody dělal Zakar když dával motor do 75, tak jsem je neřešil. Motor do auta, zase všechno nasypat na něj. Nastartuju a hurá!!! Běží!!! Pára z vejfuku, ale to připisuju tý nalitý vodě z předchozího "prolití" přez tu !&@#! vložku... Ale jsou slyšet nějaký divný zvuky kolem sání. Říkám si asi vypadla nějaká hadička od plynovýho vstřiku. Tak zase sací parohy dolů (to už dělám jednou rukou

Neděle dopoledne zalepit, dodělat všechno na autě (kapota a všechny ty kraviny kolem). Jedu ho projet. Bílá pára z vejfuku pořád, ale co mně děsí víc, je modrej kouř při sešlápnutí plynu. Volám Mirdovi, říká že to je normální, chce to projet víc, aby všechno z toho vejfuku šlo ven. Ok, sbalím to, švára jede za mnou a valíme domů. Po pár kilometrech kouře se jdu podívat do motoru. Hadice jsou jak beton, něco je špatně. Vrátíme se do dílny, opatrně odpustím tlak, když pak nastartuju s otevřeným víčkem, všechna voda hned lítá ven (před tím byl dobře odvzdušněnej). Vypadá to že jak motor nějakou dobu stál suchej, asi šlo do kytek těsnění pod makovicí. Co se dá dělat. Tak motor zase ven, na autě se mi fakt makovice sundávat nechtělo... Takže hlavy dolů, objednat komplet sadu těsnění, když už jsou hlavy dole, budou se brousit.
Ty sem odvezl do sousedního města, je tam 79 letej dědula, kterej ve svým věku jezdí motokros a celej život dělá hlavy. Po tejdnu hlavy hotový, všechny gufera nový (vačky i ventily), zabroušený ventily...
Při skládání si všimnu nějaký vůle na jednom rozvodovým kolečku na opravený hlavě. Už mně po těch dvou tejdnech jobovek nemůže nic překvapit. Strejdovi se při nasazování rozvodů povedlo uštípnout zářez na vačce a zároveň klínek na kolečku. Brnkačka, hlav mám dost...
Tak to poskládám, všechno už vypadá ok. Při jízdě zase bílej kouř, ale ještě to nebylo pořádně projetý. Po cestě domů to kouří míň a míň, takže pohoda...
Už jezdím tejden, všechno pohoda, nikde nic extra neteče (lehce prosakuje olej kolem hrdla měrky dole na vaně, to se doladí...) Mám pocit, že to i líp jede, což se asi nemůžu divit. Motor je tichej i studenej, starej byl hlučnej a jak se ohříval, tichnul.
Brutálnímu foukání odvětráním hlav už je taky konec, když jsem viděl vložky na starým motoru, vůbec se nedivím. Vložky ůplně hladký, po honování ani stopa, v několika i vydřený drážky od kroužků, musí bejt slušně rozlámaný. Navíc písty ve vložkách měly proti potkanýmu motoru slušný vůle. Zatím sem to nerozebíral, ale podívám se na něj. V rámci tréninku.
Takže mám za sebou slušný procvičení. Až vychladnu, tak když se budu nudit, časem si složím celej náhradní motor. Možná... dílů mám teď dost...
Jinak chci ještě jednou moc poděkovat "přátelům na telefonu" - Jirkovi (djmicho) a Mirdovi. Bez jejich podpory a rad bych se do toho asi ani nepouštěl... Ale nakonec to všechno dobře dopadlo...

Rover 75 CDTi British Racing Green
MG ZT-T 190 Trophy Blue
MG ZT-T 190 Trophy Blue - EX Trundovic
Rover 75 CDT Copperleaf Red
ZT + ZTT jako zdroje ND
MG ZT-T 190 Trophy Blue
MG ZT-T 190 Trophy Blue - EX Trundovic
Rover 75 CDT Copperleaf Red
ZT + ZTT jako zdroje ND
- djmicho
- Příspěvky: 757
- Registrován: sob úno 06, 2016 22:01
- Bydliště: Polná, Dukovany
- Kontaktovat uživatele:
Re: MG ZT-T 190, 2002, LPG - nový přírustek do rodiny
Čekal jsem až se pochlubis, ale hlavne, že to nakonec dobře dopadlo
já si řešit svoje ukrutný problémy s nízkou spotřebou 


Provozovatel maloobjemového dieslu (3222ccm)