Domontovani Webasta do dieselovech modelu
Re: Domontovani Webasta do dieselovech modelu
Když už jsme u toho, tak já nejsem vůbec spokojenej s tím jak mi rover topí. Už jsem prošel všechno od termostatu, přes vyčištění vložky i ten kohout na hadicích, ale když to srovnám s jinou čtrnáctkou, tak je to bída. Ujedu asi 5 km aby to začlo vlažit, to jiný pekáče, třeba clio 1,4 16v už topí. Jak jste na tom vy? Je to možná tím, že voda nejde jako u jinejch aut přímo přes vložku, ale jde současně paralelně i do motoru. A ohřátej motor-že by to foukalo horký se taky nedá říct cca 55 stupňů.
http://www.rover-club.net/car_detail.php?id=228" onclick="window.open(this.href);return false;
Ještě Ford escort cabrio pro zábavu.
Seat Ibiza 1.9D, 47kw, dělník.
Ještě Ford escort cabrio pro zábavu.
Seat Ibiza 1.9D, 47kw, dělník.
-
- Příspěvky: 6440
- Registrován: čtv zář 20, 2007 19:17
- Bydliště: Šumperk
- Kontaktovat uživatele:
Re: Domontovani Webasta do dieselovech modelu
No s dvoustovkou jsem ujel tak dva km na 2500 rpm a už to topilo(a to jsem bydlíval na horách kde bajvalo i -15 pravidelně), vždycky jsem ale zavíral to táhlo co je pod regulátorem rychlosti ventilátoru a otevřel jsem ho až když bylo teplo. Protože jsem samozřejmě musel mít zaplý foukání na přední okno, ale když jsem zavřel to zmiňovaný táhlo, tak šla troška teplýho vzdoušku i výdechama. Když bylo táhlo otevřený tak šel výdechama studenej vzduch a teplej šel jen na okno. Prostě praxe mi ukázala že se zavřeným táhlem se vnitřek auta ohřál rychleji. Nebo jsem tomu aspoň věřil.
- Fujitsu
- Příspěvky: 1187
- Registrován: stř zář 19, 2007 21:04
- Bydliště: Lanškroun
- Kontaktovat uživatele:
Re: Domontovani Webasta do dieselovech modelu
Tommi: To táhlo, myslíš tím vnitřní cirkulaci vzduchu? To by pak možná odpovídalo....
Jinak mě to topí taky celkem rychle, asi taky tak 2 km a je to vlahé až teplé a po 5km už je to horké. Pokud nepotřebuji ofuk okna (garáž), tak ventilátor vypínám na ty první 2 km uplně, aby na mě nefučel studený vzduch, pak ho zapnu na 1 když je to vlahé a když se to ohřeje pořádně tak na 3, pak se krásně ohřeju, no a pak jsem v práci (9km)a nechce se mi z vyhřáteho auta ven.
Tak jsem se ptal na to Webasto v Mazdě 6, taky diesel, nastartuje a vpodstatě hned mu to topí dovnitř do auta a motor se výrazně rychleji ohřeje, takže to topí jakože topí.... to co tady popisuje Tommi mi jako srovnatelné nepřijde. Pravda, jiná značka, jiný mrav, ale aby to mělo nějaký smysl tak by to fakt mělo valit fest.
Jinak mě to topí taky celkem rychle, asi taky tak 2 km a je to vlahé až teplé a po 5km už je to horké. Pokud nepotřebuji ofuk okna (garáž), tak ventilátor vypínám na ty první 2 km uplně, aby na mě nefučel studený vzduch, pak ho zapnu na 1 když je to vlahé a když se to ohřeje pořádně tak na 3, pak se krásně ohřeju, no a pak jsem v práci (9km)a nechce se mi z vyhřáteho auta ven.

Tak jsem se ptal na to Webasto v Mazdě 6, taky diesel, nastartuje a vpodstatě hned mu to topí dovnitř do auta a motor se výrazně rychleji ohřeje, takže to topí jakože topí.... to co tady popisuje Tommi mi jako srovnatelné nepřijde. Pravda, jiná značka, jiný mrav, ale aby to mělo nějaký smysl tak by to fakt mělo valit fest.
Rover 416Si, 1997, šedá kůže, Platinum Silver
http://www.rover-club.net/car_detail.php?id=212 www stránky: http://www.fuji.estranky.cz
http://www.rover-club.net/car_detail.php?id=212 www stránky: http://www.fuji.estranky.cz
-
- Příspěvky: 6440
- Registrován: čtv zář 20, 2007 19:17
- Bydliště: Šumperk
- Kontaktovat uživatele:
Re: Domontovani Webasta do dieselovech modelu
Ne, vnitřní cirkulace je to druhý táhlo. Myslím to táhlo nalevo od vnitřní cirkulace.
Jinak dneska jsem začal používat u 75 plně automatickej režim, nechávám to prostě na pětasedmdeástce ať si to ošéfuje všecko sama. Okna se nemlžily, ventilátor sice na můj vkus točil hodně, ale v kabině bylo příjemně, ten teplejší vzduch šel do kabiny hlavně ofukem předního skla, výdechama šel o poznání studenější vzduch, každopádne v kabině bylo relativně příjemně(ani teplo ani zima). Délka cesty byla necelý 4 km.
Pokud má někdo radu jakej režim je na zimu nejlepší tak sem s ní, protože možností je u té autoklimy v 75ce plno.
Jinak dneska jsem začal používat u 75 plně automatickej režim, nechávám to prostě na pětasedmdeástce ať si to ošéfuje všecko sama. Okna se nemlžily, ventilátor sice na můj vkus točil hodně, ale v kabině bylo příjemně, ten teplejší vzduch šel do kabiny hlavně ofukem předního skla, výdechama šel o poznání studenější vzduch, každopádne v kabině bylo relativně příjemně(ani teplo ani zima). Délka cesty byla necelý 4 km.
Pokud má někdo radu jakej režim je na zimu nejlepší tak sem s ní, protože možností je u té autoklimy v 75ce plno.
-
- Příspěvky: 6440
- Registrován: čtv zář 20, 2007 19:17
- Bydliště: Šumperk
- Kontaktovat uživatele:
Re: Domontovani Webasta do dieselovech modelu
Jinak řekl bych že to webasto potřebovalo po tom létě "vypálit pavučiny", protože mi přijde že pracuje čímdál tím účinněji a auto se ohřívá rychleji. Nevím.
Re: Domontovani Webasta do dieselovech modelu
To, ale parkuješ v garáži. Co když to necháš venku?Fujitsu píše:Tommi: To táhlo, myslíš tím vnitřní cirkulaci vzduchu? To by pak možná odpovídalo....
Jinak mě to topí taky celkem rychle, asi taky tak 2 km a je to vlahé až teplé a po 5km už je to horké. Pokud nepotřebuji ofuk okna (garáž), tak ventilátor vypínám na ty první 2 km uplně, aby na mě nefučel studený vzduch, pak ho zapnu na 1 když je to vlahé a když se to ohřeje pořádně tak na 3, pak se krásně ohřeju, no a pak jsem v práci (9km)a nechce se mi z vyhřáteho auta ven.
Tak jsem se ptal na to Webasto v Mazdě 6, taky diesel, nastartuje a vpodstatě hned mu to topí dovnitř do auta a motor se výrazně rychleji ohřeje, takže to topí jakože topí.... to co tady popisuje Tommi mi jako srovnatelné nepřijde. Pravda, jiná značka, jiný mrav, ale aby to mělo nějaký smysl tak by to fakt mělo valit fest.
http://www.rover-club.net/car_detail.php?id=228" onclick="window.open(this.href);return false;
Ještě Ford escort cabrio pro zábavu.
Seat Ibiza 1.9D, 47kw, dělník.
Ještě Ford escort cabrio pro zábavu.
Seat Ibiza 1.9D, 47kw, dělník.
-
- Příspěvky: 6440
- Registrován: čtv zář 20, 2007 19:17
- Bydliště: Šumperk
- Kontaktovat uživatele:
Re: Domontovani Webasta do dieselovech modelu
Bydlel jsem ve Starým Městě pod Sněžníkem, jezdíval jsem za prací do Brna, vyjížděl jsem ráno v šest a kolikrát bývalo -15. Auto stálo venku a bylo vždy na s*ačku vymrzlý. Jednou při zhruba -25 mi dokonce praskl obal termostatu. Pokaždé během zhruba 6 kilometrů po rovině mimoměsto (60-80km/h) jsem už musel mít sundanou bundu protože dvoustovka topila jak kamna. Teplej vzduch začal foukat už 500-1000 metrů za cedulí konec vesnice.
Předpokládám že hladinu v expanzce, máš na čárce minimum. Aspoň já to tak dělám ať se musí ohřívat co nejmíň zmrzlé vody.
Předpokládám že hladinu v expanzce, máš na čárce minimum. Aspoň já to tak dělám ať se musí ohřívat co nejmíň zmrzlé vody.
- Fujitsu
- Příspěvky: 1187
- Registrován: stř zář 19, 2007 21:04
- Bydliště: Lanškroun
- Kontaktovat uživatele:
Re: Domontovani Webasta do dieselovech modelu
Vilém píše:To, ale parkuješ v garáži. Co když to necháš venku?
Tak garáž to je, ale je to spíš taková dřevěnná bouda, takže je tam uplně stejná zima jako venku, akorát tam neprší a nesněží, takže auto není po ránu vlhké - pokud stihne vyschnout. Jinak pokud venku prší nebo sněží, tak se samo bez ofuku okna neobejdu, to se to hned jak vyjedu z garáže zamlží.
Rover 416Si, 1997, šedá kůže, Platinum Silver
http://www.rover-club.net/car_detail.php?id=212 www stránky: http://www.fuji.estranky.cz
http://www.rover-club.net/car_detail.php?id=212 www stránky: http://www.fuji.estranky.cz