To vím, že mají nastavený výkon na zadek, ale nerad srovnávám závodní vozy s auty za pár... Každopádně dobré argumenty, takže EBC i dozadu.Trunda píše: ↑stř čer 05, 2019 14:43Nechápu.... co ti mám poslat? Ty chceš kupovat třmeny?
Já osobně bych dával na předek i zadek stejné desky. Ideálně i kotouče. U auta pro běžné ježdění je to relativně fuk, ale u sportovního auta je dobré dodržet nastavení výkonu na přední a zadní nápravu a to bude správně pouze tehdy, když bude stejný materiál. Tedy samozřejmě nebude to ideální, protože to nastavení je dělané na obyč matroš, ale myslím si že lepší, než dozadu dát něco slabého a tím pak mít přebržděný předek a nevyužitý potenciál zadních brzd. Nehledě na to, že o to víc se to bude při brždění stavět na čumák a při nájezdu do oblouku to bude mít dřív tendenci k přetáčení.
Prostě není pravda, že zadní brzdy nejsou podstatné. Proč asi mají všechny závodní speciály nastavitelný výkon na zadní brzdy, že?
Ke třmenům, na webu EBC máš toto info:
Car Fitment
Make MG
Model ZS
Engine 2.5
BHP
Year From 2001
Year To 2005
Caliper Girling/TRW
otázka byla, zda-li musíš mít Girling/TRW třmeny, protože z toho, co tam mají jednoznačně nevyplyne, jestli desky sedí i na OEM třmeny, ale z tvé reakce předpokládám, že ano