koupě R75
koupě R75
Ahoj jelikož se chci stát majitelem Roveru chtěl bych se zeptat na pár věcí. Jelikož již není možné sehnat mojí oblíbenou R825 Sdi za normální peníze rozhodl jsem se pro R75. V sobotu se jdu podívat na další v pořadí, Chci se zeptat zda jde nějaká možnost jak opravit informační displej mezi budíky jelikož je to asi častá vada že odchází , zatím každý co jsem viděl ho měl skoro nečitelný a i ten v sobotu s ním má obdobný problém. Díky ze reakce
Rover 420 Sdi, 620 Sdi 825 Sdi, 75CDT
Re: koupě R75
Prej se to dá. Nějak přežehlit ty dráty, ale výsledek nemusí být 100%.
A chceš sedan nebo kombík? Benzín nebo naftu? Věděl bych o R75 CDTi Tourer MK2.
A chceš sedan nebo kombík? Benzín nebo naftu? Věděl bych o R75 CDTi Tourer MK2.
Re: koupě R75
Raději naftu jezdím 80% po dálnici dlouhé trasy, zbytek je mě vcelku jedno i když nejlepší by byl sedan v barvě BRC se světlým interierem tedy látku raději než kůži. Moje prohlídky zatím byli fiasko, jedno mělo shnilý práh, motor tlakoval chladící okruh, ale 20000 Kč co za něj chtěli se jim zdálo jako velice malá částka, když se auta prodávají podle nich mezi 30000 až 50000 Kč. Další měl prahy úplně sežrané když jsem zmáčkl práh před zadním kolem v místech pro hever měl jsem pocit že je to jen lepenka takže jsem toho nechal , neměl STK papíry v depozitu a s cenou 16 000 Kč jsem se otočil a šel pryč. Jak jsem někde na fóru četl a dávám tomu za pravdu tyto auta jsou dnes neprodejné jediný kdo si ho koupí je fanda značky. Já sice fanda jsem , ale chci auto né kasičku i když peníze nejsou problém stále hraje roli poměr cena / výkon
Rover 420 Sdi, 620 Sdi 825 Sdi, 75CDT
Re: koupě R75
Ten displej někdy mu jde trošku pomoct přepečením kontaktů do desky, ale málokdy to pomůže. V Anglii byl jakýsi borec, který to nějak opravoval tak, že opravdu zpět to přišlo plně funkční, ale jeden klučina si to tu opravit nechal a za chvilku už tam měl zpět čárky. Takže spíš bych s tím moc nepočítal....
Vybírej spíš dražší kusy... tam bude aspoň trošku šance, že to není vrak. Pětasedma dost trpí tím, když se parkuje venku na dešti. Po bazarech bych nekoukal vůbec, protože tam jsou kusy, které tam lidi nechali na protiúčet, protože jinak by se toho nezbavili a takto jim i za shnilý kus dají celkem slušné peníze, protože bazarníci ne moc tuší, že to auto i přes luxusní vzhled může být slušná past. Brácha se tak zbavil pětasedmy, která byla opravdový šrot nehodný dalšího použití a bazarník mu i tak za to dal 30 tis.
Opakuji pořád to samé..... za mě, když to auto dostaneš do krásného stavu a nebudeš mít obavu s ním jezdit, tak v celku i s koupí a opravami do něj cca od 80 do 100 tis. nasypeš.
Vybírej spíš dražší kusy... tam bude aspoň trošku šance, že to není vrak. Pětasedma dost trpí tím, když se parkuje venku na dešti. Po bazarech bych nekoukal vůbec, protože tam jsou kusy, které tam lidi nechali na protiúčet, protože jinak by se toho nezbavili a takto jim i za shnilý kus dají celkem slušné peníze, protože bazarníci ne moc tuší, že to auto i přes luxusní vzhled může být slušná past. Brácha se tak zbavil pětasedmy, která byla opravdový šrot nehodný dalšího použití a bazarník mu i tak za to dal 30 tis.
Opakuji pořád to samé..... za mě, když to auto dostaneš do krásného stavu a nebudeš mít obavu s ním jezdit, tak v celku i s koupí a opravami do něj cca od 80 do 100 tis. nasypeš.
Re: koupě R75
To je pravda do bazaru nekoukám, objíždím pouze soukromníky, ale nepočítám s tak velkou investicí to by musel být poslední ročník výroby a ještě ve slušné výbavě, ovšem dík za odpověď na základní otázku opravit to nejde no až to bude nečitelné tak to zkusím zapéct
Rover 420 Sdi, 620 Sdi 825 Sdi, 75CDT
Re: koupě R75
No s tím posledním rokem výroby.........jsem rád že mám a znova bych hledal vozy z právě prvních let výroby. Nebyly tak šizené jak pozdější kusy.
Jinak 75 je poměrně složité a specifické auto a teda hledání v relacích 10-30 tis. bych bral jako ztrátu času na prohlídky, pakliže by tam nebyla nějaká perla s nějakým jasným ale.... Já platil dost při koupi za málo jetý kus se známou historií, cca 10-15 tis za ten rok a půl tam padlo na spotřebáku, ale dá se říct, nic vážného a jezdím. Pokud si budeš servis dělat sám, tak asi jde vše, díky zdejšímu ochotnému osazenstvu, které poradí, ale jinak s autem hledej i servisáka. Bohužel né každý to chce na dílně.
Jinak 75 je poměrně složité a specifické auto a teda hledání v relacích 10-30 tis. bych bral jako ztrátu času na prohlídky, pakliže by tam nebyla nějaká perla s nějakým jasným ale.... Já platil dost při koupi za málo jetý kus se známou historií, cca 10-15 tis za ten rok a půl tam padlo na spotřebáku, ale dá se říct, nic vážného a jezdím. Pokud si budeš servis dělat sám, tak asi jde vše, díky zdejšímu ochotnému osazenstvu, které poradí, ale jinak s autem hledej i servisáka. Bohužel né každý to chce na dílně.
Rover 75 2.0 V6
Re: koupě R75
Přesně tak jak jsi napsal hledám perlu s jasným ale . Chci mít radost nejen z auta jako takového, ale i z dobré koupě. Dnes si tato auta koupí jen nadšenec a příznivec značky, který z něj udělá mazla a nebo parta ukrajinců , která ho dodělá a dojezdí . 20 let staré auto s nájezdem 300 000 km je dnes pro většinu lidí po smrti.a takový lidé za něj nedají 70000 kč Líbí se mě britská auta ovšem za cenu 70000 Kč bych se už díval po Jaguarovi XJ6, který je za tyto peníze už sehnatelný. Rover je jeho levnější verze a jeho unikátnost je vyvážená tím , že dneska už ho nechtějí v některých servisech brát a cena dílů je také jiná oproti koncernovým autům a vrakoviště nejsou. A myslím že mimo návštěvníky těchto stránek o něj moc lidí nestojí což usuzuji i z toho jak jsou tyto auta dlouho v nabídce autobazarů i soukromníků. Ten kdo ho má jako mazla do něj vložil nemalé prostředky a chápu že by chtěl jejich část zpět když už auto prodává ovšem to se stane málokdy. Spíš jsou na prodej auta, která mají zanedbanou údržbu a to musí být zohledněno na ceně takže když někdo prodává dnes už zkorodovaný vrak byť s pěkným interierem a nefunkčním motorem a zdá se mu cena 20000 z to v pohodě i když mu řeknete že to auto potřebuje minimálně investici v ceně vozu aby jezdilo je podle mě blázen. To jsou auta zralá na rozebrání na náhradní díly, případně do šrotu pokud se s tím nechtějí rozebírat. Možná se vám moje názory nebudou zdát, ale jsem praktik vy sami víte kolik díly stojí a je sice poučka, že pokud chceš mít opici musíš mít na banány ovšem taky to chce odhadnout jestli není lepší opici utratit než do ní cpát banány
Rover 420 Sdi, 620 Sdi 825 Sdi, 75CDT
Re: koupě R75
No u xj6 za 70 bych byl minimálně opatrný, neříkám že neseženeš, ale připadá mi to, jako lovit Rovera za 30. Hele ostatní zde mají rovery déle než já, ale něco už jsem si s autíčky užil, několikrát se mi povedlo koupit auta z babku a vykřesat z nich slušné auto, ale vždy mě to vyšlo téměř stejně draho, nebo dráž než koupit zachovalý auto, nepočítám svojí práci, čas ani potřebné vybavení. Na rovinu, dával jsem za 75 před rokem a kus víc jak 70 plus v průběhu roku nějaký ten spotřebák,jako baterka, brzdové trubky, ramena a tak....Takový Michal Low s MG a tipuji že nebude jediný, na tom bude v součtu ještě hůř. Já jen že pokud najdeš zachovalého Rovera, tak se cenovce kolem 70-90 tis nediv a asi to i odpovídá, ale s autem kolem 30 se bojím, že se těmto cenám později také přiblížíš a výsledek bude jen těžko 100%
Rover 75 2.0 V6
Re: koupě R75
Já měl tedy vždy štěstí Rovera 825 Sdi jsem koupil za 15000 620 Sdi za 12 000 s oběma auty jsem najel po 50000 km za 2 roky a kromě spotřebáků jsem neměl žádné výdaje a to jsem na 825 vyměnil celý podvozek ovšem jen z toho důvodu , že autokelly zrovna vyprodávalo díly takže všechny tlumiče stály 1800 ramena po 50 kč a tak. Teď mám pašíka b5,5 v naftě a v automatu za 12000. se všemi investicemi mě za rok a půl a 60000 km vyšel na 30000 kč včetně nových pneumatik na obě sezony. Ale nebaví mě nelíbí se mě je to nudné šeredné auto které nemá duši i když dělník k pohledání a tak k němu i přistupuji je to proste spotřebák . Hledám auto pro zábavu jednak proto , že se v něm budu moci hrabat ale i se budu těšit na ježdění v něm. Takže auto akutně nepotřebuji a tudíž mám čas a chuť hledat i když majitelé vraků mě trošku přivádí do deprese
Rover 420 Sdi, 620 Sdi 825 Sdi, 75CDT
Re: koupě R75
Sice chápu, ale realita je trošku jiná....
Ceny náhradních dílů těch spotřebních jsou naprosto srovnatelné s jakýmkoli jiným autem stejné kategorie.
Ceny nespotřebních dílů jsou opět srovnatelné, jen nejsou k sehnání v ČR.
A já mluvím o tom, že abys měl pětasedmu, která nebude mít prohnilé prahy, bude opravdu zachovalá, potažmo ty sám na tom autě dořešíš věci tak, aby jsi se s tím nebál jezdit a auto bylo radost do něj sednout.... tak prostě budeš celkově na 70.000 a výš. Taková je realita.
A protože ty jaksi neurčuješ cenu aut, které jsou na trhu, tak máš dvě možnosti co budeš muset akceptovat....
Buď koupíš za ty pro tebe představitelné peníze auto, které ale bude v děs stavu ojeté tak, jak tu popisuješ a budeš do něj muset vrazit minimálně jednou tolik.
Nebo se poohlídneš za hranicemi a najdeš si voňavý kus, za který si ale adekvátně připlatíš, protože voňavý kus bude někoho, kdo měl k autu vztah a takový se toho auta nezbaví za hubičku a řečmi o tom, jak je auto jinak neprodejné a že se ho musí zbavit za pakatel, ho prostě neuchlácholíš. Takhle to prostě nechodí.
A nebo budeš mít opravdu z 10% štěstí a natrefíš na kus, který je opravdu krásný a majitel se ho chce zbavit za každou cenu. Na takový kauf se ale čeká roky.
A mimochodem.... ano, kup si za 70.000 Jaguár XJ. Jen pak nebreč, že jsi hned na začátku do něj vrazil 30 tis. za repasi podvozku. Nehledě na to, že to jaksi nebude splňovat tvůj požadavek na úspornou naftu, dostupnost náhradních dílů za běžnou cenu atd.
Ceny náhradních dílů těch spotřebních jsou naprosto srovnatelné s jakýmkoli jiným autem stejné kategorie.
Ceny nespotřebních dílů jsou opět srovnatelné, jen nejsou k sehnání v ČR.
A já mluvím o tom, že abys měl pětasedmu, která nebude mít prohnilé prahy, bude opravdu zachovalá, potažmo ty sám na tom autě dořešíš věci tak, aby jsi se s tím nebál jezdit a auto bylo radost do něj sednout.... tak prostě budeš celkově na 70.000 a výš. Taková je realita.
A protože ty jaksi neurčuješ cenu aut, které jsou na trhu, tak máš dvě možnosti co budeš muset akceptovat....
Buď koupíš za ty pro tebe představitelné peníze auto, které ale bude v děs stavu ojeté tak, jak tu popisuješ a budeš do něj muset vrazit minimálně jednou tolik.
Nebo se poohlídneš za hranicemi a najdeš si voňavý kus, za který si ale adekvátně připlatíš, protože voňavý kus bude někoho, kdo měl k autu vztah a takový se toho auta nezbaví za hubičku a řečmi o tom, jak je auto jinak neprodejné a že se ho musí zbavit za pakatel, ho prostě neuchlácholíš. Takhle to prostě nechodí.
A nebo budeš mít opravdu z 10% štěstí a natrefíš na kus, který je opravdu krásný a majitel se ho chce zbavit za každou cenu. Na takový kauf se ale čeká roky.
A mimochodem.... ano, kup si za 70.000 Jaguár XJ. Jen pak nebreč, že jsi hned na začátku do něj vrazil 30 tis. za repasi podvozku. Nehledě na to, že to jaksi nebude splňovat tvůj požadavek na úspornou naftu, dostupnost náhradních dílů za běžnou cenu atd.
Re: koupě R75
A pro představu.....
Ano, mám velice zachovalé ZTT s přes 400.000 kilometry. Sice už druhý motor, ale realita je taková, že auto potřebuje péči, když se s ním jezdí.....
Kupuji chladič, lambdy, dvouhmotu, spojkové ložisko, rozvody, těsnění, dělají se hlavy.... a prostě je to tak, že šup šup.... takový malý servis a bude to bratru takových 35 tis. peněz. A to mě čeká komplet výfuk a na zimu nové pneu. A to je jen údržba aby se s autem dalo jezdit.
Pětasedma je proti R600 a R800 přeci jen složitější auto s blbinami, které něco stojí, takže nelze to srovnávat.
Ano, mám velice zachovalé ZTT s přes 400.000 kilometry. Sice už druhý motor, ale realita je taková, že auto potřebuje péči, když se s ním jezdí.....
Kupuji chladič, lambdy, dvouhmotu, spojkové ložisko, rozvody, těsnění, dělají se hlavy.... a prostě je to tak, že šup šup.... takový malý servis a bude to bratru takových 35 tis. peněz. A to mě čeká komplet výfuk a na zimu nové pneu. A to je jen údržba aby se s autem dalo jezdit.
Pětasedma je proti R600 a R800 přeci jen složitější auto s blbinami, které něco stojí, takže nelze to srovnávat.
Re: koupě R75
Tak budu hledat a průběžně informovat třeba budu mít těch 10% štěstí jako vždycky
Rover 420 Sdi, 620 Sdi 825 Sdi, 75CDT
-
- Příspěvky: 478
- Registrován: stř úno 06, 2013 9:57
Re: koupě R75
Ahoj, Zakar (dvorní MGROVER servisák), prodává tourera v naftě a automatu. Auto jsem mu pomohl sehnal, leželo nějaký čas u majitele na zahradě, on ho koupil a dal do kupy.
odkaz zde:
http://roverclub.cz/bb3/viewtopic.php?f=19&t=11120
Co se týče, displeye, tak to jsem byl já, poslal jsem to do Anglie na opravu a skutečně to bylo super, ale za pár měsíců to bylo zpět. Ten člověk, který to dělá prodává i fungl nové, ale něco to stojí. Neřešitelný problém to není. Pokud máš fb, tak on je na anglických fb MG ROVER fórech. Jmenuje se Rick Bullhar, dělá ještě i další srandičky.
odkaz zde:
http://roverclub.cz/bb3/viewtopic.php?f=19&t=11120
Co se týče, displeye, tak to jsem byl já, poslal jsem to do Anglie na opravu a skutečně to bylo super, ale za pár měsíců to bylo zpět. Ten člověk, který to dělá prodává i fungl nové, ale něco to stojí. Neřešitelný problém to není. Pokud máš fb, tak on je na anglických fb MG ROVER fórech. Jmenuje se Rick Bullhar, dělá ještě i další srandičky.
Re: koupě R75
Boogie, ale hodilo by se doplnit informaci, když už se ta oprava vlastně nepovedla, jestli aspoň vrátil peníze... Protože pak ta reklama na jeho službu je jaksi legrační
Re: koupě R75
S podobným problémem jsem se setkal u notebooku a telefonů kdy stejně jako na displeji palubovky docházelo k jeho čárkování, a dost často pomohlo jeho vymontování základní desky a její zapečení v horkovzdušné troubě na 180 stupňů po dobu 5 minut. A přesně jak říkáš ty je to řešení jen na pár měsíců i když je to dost závislé podle okolní teploty daného přístroje a to z toho důvodu že na tištěném spoji je někde studeňák. Tím ohřítím dojde k jeho propojení a vada na čas zmizí ovšem tím jak se přístroj ohřívá se studeňák jednoho dne vrátí, u jednoho notebooku jsem ho pravidelně každých 6 měsíců musel prohnat troubou aby byl klid. pak mě to přestalo bavit a šel do koše ale zvládl to 4x a vždy to pomohlo.
Rover 420 Sdi, 620 Sdi 825 Sdi, 75CDT