Příspěvek
od Trunda » sob lis 02, 2019 14:58
Souhlasím s Kapitánem.... jasná volba je to vyndat. Smontování a nasazení spon je vopruz, ale když člověk není pako a pohlídá si, aby trubky na sebe seděly a spony nebyly nějak bokem, tak to jde k sobě celkem v poho.
Hlavně ten radiátor slouží jak filtr na bordel, takže tam bude hromada nečistot, které ta kyselina nerozleptá. V mém případě třeba kusy silikonu, který se uvolnil někde z motoru. Navíc spolu s tím "pískem" to tam bylo usazené v takové vrstvě, že tím by se to prokousávalo fakt hodně dlouho, vzhledem k tomu, že to má tendenci tu ucpávku obtékat.
... I love K-SERIES

... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter
Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 -
Článek |
Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 -
Profil |
ex MG ZT-T 190, 2002 -
Článek |
MG ZR 160, 2002 -
Článek |
Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
