Denné svietenie a pár drobností
-
- Příspěvky: 218
- Registrován: ned kvě 06, 2012 19:40
Re: Denné svietenie a pár drobností
Tuhle variantu má na autě Cembry a je to jeho vlastní výroba.
Plnění hydragasu profesionální plnící stanicí včetně odsátí původní degradované kapaliny, poradenství při koupi MGF/TF (diagnostika, měření laku, komplexní prohlídky), nové plachty pro stažené střechy, výroba snižovacích čepů pro MGF atd. Praha - Beroun - Plzeň 720 343 775
Re: Denné svietenie a pár drobností
Já věděl že si někdo vzpomene místo mně když mám tu sklerózu
Jaguar X-Type R.V. 2007 2.0D
Rover 75 R.V. 1999 1.8
Rolls Royce Silver Shadow II R.V. 1977
MGF MKI R.V. 1996 1.8 non VVC
EX: Jaguar XJ R.V. 2010 Model X351 8V 5.0 Litre
EX: Jaguar S-TYPE R.V. 1999 6V 3.0 Litre
Rover 75 R.V. 1999 1.8
Rolls Royce Silver Shadow II R.V. 1977
MGF MKI R.V. 1996 1.8 non VVC
EX: Jaguar XJ R.V. 2010 Model X351 8V 5.0 Litre
EX: Jaguar S-TYPE R.V. 1999 6V 3.0 Litre
Re: Denné svietenie a pár drobností
Viete niekto poradiť denné svietenie, kde by bol výrazný okraj, niečo ako pri hmlovke napríklad? https://www.mgfcar.de/fog_lights/DSC00598.jpg Že keď už to bez rezania nepôjde, tak by som to dal ako hmlovky a okraj kvôli tomu, nech sa schovajú zásahy po rezaní. Ak teda niekde sa nedá nájsť iná forma denného svietenia. Svietiť diaľkovými na 25% výkon sa mi veľmi nechce.
-
- Příspěvky: 218
- Registrován: ned kvě 06, 2012 19:40
Re: Denné svietenie a pár drobností
Postačí koupit takový modul: https://www.autogood.cz/Modul-denniho-s ... 2V-d49.htm
Bohužel se nejedná o homologovaný díl, proto počítej, že na TK můžeš mít problém.
Bohužel se nejedná o homologovaný díl, proto počítej, že na TK můžeš mít problém.
Plnění hydragasu profesionální plnící stanicí včetně odsátí původní degradované kapaliny, poradenství při koupi MGF/TF (diagnostika, měření laku, komplexní prohlídky), nové plachty pro stažené střechy, výroba snižovacích čepů pro MGF atd. Praha - Beroun - Plzeň 720 343 775
Re: Denné svietenie a pár drobností
Svieteniu diaľkovými aj keď s obmedzeným výkonom by som sa chcel vyhnúť.
Ale mal by som ďalšiu otázku: čo sa dá robiť s málo miestom pri nohách pod volantom? Ľavá noha celkom v pohode. Problém je s ľavou nohou, kde pri točení volantom už narážam rukou o stehno. Auto je '97, nejakú možnosť nastavenia som nenašiel. Teoreticky by pomohlo aj posunúť volant ďalej od palubovky. Prípadne dať nižšie sedadlá?
Ale mal by som ďalšiu otázku: čo sa dá robiť s málo miestom pri nohách pod volantom? Ľavá noha celkom v pohode. Problém je s ľavou nohou, kde pri točení volantom už narážam rukou o stehno. Auto je '97, nejakú možnosť nastavenia som nenašiel. Teoreticky by pomohlo aj posunúť volant ďalej od palubovky. Prípadne dať nižšie sedadlá?
-
- Příspěvky: 218
- Registrován: ned kvě 06, 2012 19:40
Re: Denné svietenie a pár drobností
Doporučil bych se posadit do FL, má omezeně stavitelný volant (horizontálně), hlubší sedačky - sezení níže a některé modely mají menší volanty. Posun k sobě bude pravděpodobně možné pouze mezikusem k volantu nebo volantové tyči.
Re: Denné svietenie a pár drobností
Neznám Tvou výšku (mám 191cm), v mém pomohlo odstranit dorazy pojezdu sedačky. Získáš tím 1-1,5cm.
Nepletu-li se, výškově stavitelný volant má horní polohu stejnou, jako pevná verze. Takže to nepomůže.
Nepletu-li se, výškově stavitelný volant má horní polohu stejnou, jako pevná verze. Takže to nepomůže.
MGF, Tourer, RR P38,R75, MGF Trophy, Rover 200 BRM, Rover 827 Coupe, 827 Sedan, Elise S1, XK8 , Škoda Felicia(60´), 1000(64) + 1100(67)MB, 110R(70,71,72,78,80), Garde(83), W353(67,73)...prostě mě to baví.
Re: Denné svietenie a pár drobností
Ja mám 185cm, mám trocha dlhší chrbát. Sedačku mám už teraz na poslednom záreze Keď sklopím operadlo čo najviac dozadu nedočiahnem na volant poriadne, musím sa naťahovať. Tak isto by som privítal možnosť mať viac miesta medzi volantom a pravým kolenom, menší volant by bol fajn. Tak isto by som ocenil aj keby bol bližšie ku mne, som zvyknutý sedieť skôr na motorkárový štýl. Ak by som mohol sedieť nižšie, tak si myslím, že aj koleno by som mal nižšie pod volantom. Ako dá sa aj teraz to šéfovať, len pri točení doprava to nie je 2x pohodlné.