MGF - baterie/elektrina
-
- Příspěvky: 228
- Registrován: sob črc 14, 2012 0:29
- Bydliště: Karlovy Vary
MGF - baterie/elektrina
Zdravim, nesetkal se nekdo se stejnym problemem u efka? Mam rok starou baterii, auto i po zime kdy stalo startovalo bez problemu, dneska jsem jel na rucni mycku, pak jsem jeste popojel k vysavaci a pak uz auto nechytlo, slabe sviti kontrolky, nejdrive pri otoceni klickem jen lehky cvakani a pak uz ani to, jen se lehce klepe rucicka otacek. Dal jsem nabit baterii, ktera byla vybita a nic, s novou baterii stejny problem. Auto se sotva odemkne na central. Merak napeti do zapalovace ukazuje porad jen okolo 05,5. Muze byt nekde nejaky zkrat?
- - - MGF 1.8 2001 - - -
- AnderN
- Site Admin
- Příspěvky: 6973
- Registrován: pon zář 17, 2007 18:46
- Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
- Kontaktovat uživatele:
Re: MGF - baterie/elektrina
Zkontroloval bych nejprve ukostření baterie, po těch letech může být zoxidované.
-
- Příspěvky: 228
- Registrován: sob črc 14, 2012 0:29
- Bydliště: Karlovy Vary
Re: MGF - baterie/elektrina
Ano, problem nakonec vyresen, prijel autoelektrikar a poradne ocistil kontakty na kabelu od minusu na kostru a hotovo. Prijel ihned, jel ke me 10km a chtel za to 100kc jeste mi doporucil, ze mi natahne novej kabel pod autem od minusu na blok motoru, ze je to jistejsi a jsou tam mensi ztraty nebo jak
- - - MGF 1.8 2001 - - -
Re: MGF - baterie/elektrina
Mě se TF vybíjí pořád, dokonce i s 75Ah baterkou jí mam do týdne mrtvou. Už to měli asi 4 autoelektrikáři a nic nenašli. Že prej málo jezdim, tak se mi nestíhá dobíjet (což je pravda ).
Parkuju v garáži, kde mam napevno dobíjecí kabel s programem pro udržení napětí, takže jsem z toho vlastně udělal takovej napůl elektromobil
Ale tu kostru ještě zkusim omrknout...
Parkuju v garáži, kde mam napevno dobíjecí kabel s programem pro udržení napětí, takže jsem z toho vlastně udělal takovej napůl elektromobil
Ale tu kostru ještě zkusim omrknout...
MG TF 135 2003 Le Mans Green
-
- Příspěvky: 228
- Registrován: sob črc 14, 2012 0:29
- Bydliště: Karlovy Vary
Re: MGF - baterie/elektrina
Predchozi majitelka mi rikala, ze kazdej rok kupovala novou baterku, ja mam auto dva roky a jeste se mi to nestalo, kupoval jsem tehdy hned novou a porad stabilne drzi kolem 12v ale je pravda, ze jezdim docela casto, jen pres zimu v garazi baterku odpojim. Jinak elektrikare musim doporucit p. Hulku tady v Horach. Natahl mi celej ten novej kabel a jeste zrepasoval celej starter a platil jsem asi 2500kc.
- - - MGF 1.8 2001 - - -
Re: MGF - baterie/elektrina
Jeden z častých žroutů baterie je rádio.
MGF, Tourer, RR P38,R75, MGF Trophy, Rover 200 BRM, Rover 827 Coupe, 827 Sedan, Elise S1, XK8 , Škoda Felicia(60´), 1000(64) + 1100(67)MB, 110R(70,71,72,78,80), Garde(83), W353(67,73)...prostě mě to baví.
Re: MGF - baterie/elektrina
Nebo alternator, když teče olej mezi pulkama hlavy. Dostane se s prachem dovnitr a spolu s medenyma pilinama ze sbernych krouzku a prachem z kartacu vytvori vodivou smes, ktera zpusobuje odber na svorce B+, klidně okolo 100mA. Na eFku je taky plno světel, světlo v kapotě, v kufru, 2xpod nohama, v kastlíku, 2xv zrcatku, tak jestli něco nesvítí.
Re: MGF - baterie/elektrina
Řešil jsem to u efka od začátku co ho mám. Týden pohoda, pak zničeho nic při teplem autě špatný start.... ukostreni a tím pádem přechodový odpor. Takže vše prekostrit a paráda. Baterka postarší a tak radši na baterku odpojovac a nemusím řešit kdy jsem jel a kdy pojedu. Když dám auto do garáže tak je jasné že druhý den ne, tak odpojit a může tam stát třeba měsíc. Přijdu zapojím třikrát odemknu zamknu abych spároval DO a jedu. Jo hodiny ukazují pak špatně. ..ale já na hodiny v efku nekoukám. ...
A je tam baterka stará 10 let. Přes zimu dvakrát nabít a maká. ..
A je tam baterka stará 10 let. Přes zimu dvakrát nabít a maká. ..