Zvysene otacky volnobehu
-
- Příspěvky: 228
- Registrován: sob črc 14, 2012 0:29
- Bydliště: Karlovy Vary
Zvysene otacky volnobehu
Zdravim, dnes jsem jel s efkem a po prijezdu na semafor kdyz jsem vyradil tak mi zustali zvysene otacky na cca 2000, stacilo abych se jen lehce dotknul plynu a spadlo to na normal. Pak to zase nedelalo, pak zase jo, pak to zustalo jen na 1500. Vzdy ale staci na ten volnobeh lehce pridat plyn a hned to jde na normal. Pri nastartovani jsou otacky vzdy normalni. Ted k veceru jsem jezdil s autem po meste pul hodiny a neudelalo to ani jednou. Nema s tim nekdo zkusenost?
- - - MGF 1.8 2001 - - -
-
- Příspěvky: 218
- Registrován: ned kvě 06, 2012 19:40
Re: Zvysene otacky volnobehu
Myslím, že všichni, kteří mají MPi motory s tím mají zkušenosti, už se to tady někde řešilo, tak zkus pohledat, ale obecně lanko (stav a pohyblivost), kabeláž a případně potenciometr na škrtící klapce.
-
- Příspěvky: 228
- Registrován: sob črc 14, 2012 0:29
- Bydliště: Karlovy Vary
Re: Zvysene otacky volnobehu
Nebo může být nějaká špína na dosedací ploše krokového motorku nebo okolo klapky, popřípadě ten motorek je hůře pohyblivý, doporučuju vytáhnout, nechat vysunout ten kužel, vyčistit ten vnitřní i venkovní závit benzinem, namazat řídkým olejem a složit.
Re: Zvysene otacky volnobehu
Mno mě to dělá sporadicky při prudkém zastavení nebo zatáčce. Skoro vždy stačilo přidat plyn a ono to pomalu slezlo na volnoběh. Anabáze od škrtící kladky pro už ani nevím co. Výsledek. Tlustý kabel k řídící jednotce v motoru. Stačí pohýbat (správným směrem) a otáčky lítají nahoru a dolu do cca 2000 Oba konektory v ŘJ na kabelu vypíchané napružené, vyčištěné. Totéž ŘJ. Samozřejmě bez výsledku. Tak jsem ten kabel k přitáhl páskou k zadní stěně bootu a je klid. Tedy mě z toho vyplývá buď vyviklané konektory na desce ŘJ nebo studený spoj nebo někde zoxidovaný kabel. Vzhledem k tomu, že páska to vyřešila, netrápím se
MGF 1.8 VVC; Jaguar S-type 4.2L; Rover 75 1.8/88 kW; Daimler X350 4.2L LWB SC; Jaguar XJS V12 5.3L Hess&Eisenhardt
-
- Příspěvky: 42
- Registrován: čtv srp 24, 2017 19:36
Re: Zvysene otacky volnobehu
Lanko alebo skrtiaca klapka. Tie plastove sa dokazu v horucavach pokrutit, ked tam nie je original uchytenie. Najlepsie je zohriat motor, otvorit kapotu a skusat hybat klapkou, ci sa vzdy vracia 100% spat. Ak ano, potom riesit lanko. Ak je to klapka, kupit kovovu.
-
- Příspěvky: 228
- Registrován: sob črc 14, 2012 0:29
- Bydliště: Karlovy Vary
Re: Zvysene otacky volnobehu
Dekuji za rady, pres vikend se zkusim na to mrknout.
- - - MGF 1.8 2001 - - -
- roverix
- Příspěvky: 3065
- Registrován: sob led 31, 2009 19:30
- Bydliště: Ublo, taková díra u Vizovic 75rover@seznam.cz tel. 604464504
Re: Zvysene otacky volnobehu
Pokud se klapka nevrací za tepla (na 2000 otáček úplně stačí nedovření o 2° )stačí pootočit pružiny na klapce o půl otáčky. Když to nepomůže projet osu klapky výstružníkem 8mm.
Britská auta v minulosti: Ford Cortina 1200 3x / Austin Maestro 1.3 / Maestro 1.6 / Rover 213s / Rover 75 1.8 Současný vozový park: Rover75 2.5 manual. Rover75 2.5 automat Rover45 IDT Rover25 1.4 TEL. 604464504
-
- Příspěvky: 228
- Registrován: sob črc 14, 2012 0:29
- Bydliště: Karlovy Vary
Re: Zvysene otacky volnobehu
Tak jsem na to jen v rychlosti koukal a vypada to na klapku, kdyz jsem mel ty zvysene otacky tak jsem zkusil rukou s ni hybnout a otacky sli na normal... koukal jsem, ze pruzinka u ni je docela hodne volna.
- - - MGF 1.8 2001 - - -