MG ZR 160, 2002 - Trundova ostrá dailyna
Re: MG ZR 160, 2002 - Trundova ostrá dailyna
Dobrý deň. Mohol by som sa spýtať? Rozmýšľam nad výmenou, MGF 1.8 MPI za ZR 160 skôr z praktických dôvodov. Mohol by som sa spýtať na problémové miesta, na čo si dať pozor? Tipujem že určite prahy pod tými plastovými nadstavcami pozrieť. Budem vďačný za každú radu.
Re: MG ZR 160, 2002 - Trundova ostrá dailyna
No, tak to bych doporučil si přečíst celé toto téma
Staré auto, trpící značnou korozí, která už se těžko zastavuje. Prahy, lemy, lemy za zadním nárazníkem, vypraskaný lak v místech spojů plechů... to jsou jistoty každého kusu. Motor samozřejmě věc kolem hlučného VVC v důsledku zanedbaného olejového režimu, tlakující chlazení v důsledku špatného těsnění... klasicky problémy se servozámky. Na denní ježdění je to auto, které už nebude stačit vozit někde do servisu, ale tu hromadu práce si musí dělat majitel sám, protože staré auto bude vždy mít své hromady much....
Staré auto, trpící značnou korozí, která už se těžko zastavuje. Prahy, lemy, lemy za zadním nárazníkem, vypraskaný lak v místech spojů plechů... to jsou jistoty každého kusu. Motor samozřejmě věc kolem hlučného VVC v důsledku zanedbaného olejového režimu, tlakující chlazení v důsledku špatného těsnění... klasicky problémy se servozámky. Na denní ježdění je to auto, které už nebude stačit vozit někde do servisu, ale tu hromadu práce si musí dělat majitel sám, protože staré auto bude vždy mít své hromady much....
Re: MG ZR 160, 2002 - Trundova ostrá dailyna
Tak to ostanem pri MGF. Alebo si zoženiem Mito 1.4TB (114kw) alebo Fiestu ST150 potom Ďakujem za odpoveď.
Re: MG ZR 160, 2002 - Trundova ostrá dailyna
To zní jako rozumný kompromis.... nechat si postarší eFko, které také péči vyžaduje, ale prostě nemá střechu a na ježdění něco novějšího, ale jednoduše ostrého, kde ještě nějaký rok nebude trápit koroze karoserie. Nerezaté ZRo už by se shánělo fakt špatně.
Re: MG ZR 160, 2002 - Trundova ostrá dailyna
Bývam na sídlisku, takže F nemám kam odložiť a jedno auto mi stačí. Ale mám k F hardtop, takže ani v zime nie je problém. Až na nefunkčný ohrev zadného skla.
Re: MG ZR 160, 2002 - Trundova ostrá dailyna
Jo tak..... aha... no, tak to můj pohled na udržení si MGF dost otáčí, protože jezdit s eFkem v zimě mi moc rozumné nepřijde A pak chápu tu úvahu nad výměnou. Nicméně mít ZRo na ulici a nemít možnost je sám poléčit, když si to vyžaduje, to je dnes už také utopie. Takže.... za mě.... najít garáž pro MGF a na zimu koupit nějakou Fóbii
Re: MG ZR 160, 2002 - Trundova ostrá dailyna
Problém je ten, že kde nájsť garáž v Bratislave všetko obsadené, alebo sa pýtajú za ne obrovské sumy, či už za kúpu, alebo aj za prenájom.
Re: MG ZR 160, 2002 - Trundova ostrá dailyna
Ale tak ja bych to zase tak cerne jako Trunda opet nevidel. Byt souhlasim ze najit dneska nezrezly ZR vhodny pro zachovani je uz dost problem. A tim spis pokud by clovek na nejakyho jizdniho Itala narazil, tak je tim vis skoda ho pak nekde jezdit v zime a nechat stat na parkaci...
Je jasny ze 17-21 let stara kara je uz docela dost stara... ale kdyz si vezmu jak minimalne bylo zrezly to 2001 ZR 160 co jsme mel ... tak je me az lito, ze se ta kastle nezachranila ...
Sou to levny auta a kdyz najdes nejaky co neni nejak prozrany a trpi jenom na klasicky mista (tj. zadni rohy prahu a zadni cipy za zadnima podbehama.) Blbosti jako misto kolem zamku 5tych dveri a predni rozky blatniku nepocitam, to je prkotina) a trochu to polecis tak to jeste dost let muze v klidu slouzit jako daily.
Neco jako R25ka 2003 co ma GF. Nejaka rez tam je, ale jes te to uplne v klidu muze 4 roky slouzit... Mozna i dyl. Na jare trochu oskrabnu a pretru ty zadni rohy prahu. Samotny prahy sou cajk.
A ty zadni konce pod zadnim naradnikem byly prozrany ale cemu to vadi .. to se zacalovalo a deme dal. na 19 let porad uplne cajk ( http://www.roverclub.cz/bb3/download/fi ... &mode=view )
A lemy prave sou uplne v pohode. Oproti hondam na ZRu reznou vcelku malo. ( http://www.roverclub.cz/bb3/download/fi ... &mode=view ) Stejne to melo i moje 2005 ZR 160. (tady na te druhe fotce je videt jak byl zezranej ten rozek pod naraznikem jenom po hrubym ocisteni.
ZR nastesti nerezne jako nektery auta v tech podstatnych strukturalnich castech mi prijde.
Ono Trunda kdyz to popisuje tak ma vcelku pravdu, a pac proste nic netaji tak to muze odtazovat ... ale never ze jiny 20ti lety auto na tom bude lip.
Osobne bych mozna dneska s pragmatismem netrval ani na tom ZRu ... dyt ono je to skoro fuk. Kdyz narazis na zachovalou R25 (a nebo ale tam je to z myho pohledu mozna s tou korozi prave horsi R45) tak bych do toho jako daily klidne sel...
Ostatne ja ted jezdim jako daily R25 1.4 kery sem zabavil pritelkyni (na Civce zacala chcet kladka na rozvodech ... ou jee).. Sice tomu trochu chutna olej z lidlu co do toho liju a uz je zase letos 3 litry zpapano ... ale whatever To sou doslova 2 stovky takze vlastne cajk.
Je jasny ze 17-21 let stara kara je uz docela dost stara... ale kdyz si vezmu jak minimalne bylo zrezly to 2001 ZR 160 co jsme mel ... tak je me az lito, ze se ta kastle nezachranila ...
Sou to levny auta a kdyz najdes nejaky co neni nejak prozrany a trpi jenom na klasicky mista (tj. zadni rohy prahu a zadni cipy za zadnima podbehama.) Blbosti jako misto kolem zamku 5tych dveri a predni rozky blatniku nepocitam, to je prkotina) a trochu to polecis tak to jeste dost let muze v klidu slouzit jako daily.
Neco jako R25ka 2003 co ma GF. Nejaka rez tam je, ale jes te to uplne v klidu muze 4 roky slouzit... Mozna i dyl. Na jare trochu oskrabnu a pretru ty zadni rohy prahu. Samotny prahy sou cajk.
A ty zadni konce pod zadnim naradnikem byly prozrany ale cemu to vadi .. to se zacalovalo a deme dal. na 19 let porad uplne cajk ( http://www.roverclub.cz/bb3/download/fi ... &mode=view )
A lemy prave sou uplne v pohode. Oproti hondam na ZRu reznou vcelku malo. ( http://www.roverclub.cz/bb3/download/fi ... &mode=view ) Stejne to melo i moje 2005 ZR 160. (tady na te druhe fotce je videt jak byl zezranej ten rozek pod naraznikem jenom po hrubym ocisteni.
ZR nastesti nerezne jako nektery auta v tech podstatnych strukturalnich castech mi prijde.
Ono Trunda kdyz to popisuje tak ma vcelku pravdu, a pac proste nic netaji tak to muze odtazovat ... ale never ze jiny 20ti lety auto na tom bude lip.
Osobne bych mozna dneska s pragmatismem netrval ani na tom ZRu ... dyt ono je to skoro fuk. Kdyz narazis na zachovalou R25 (a nebo ale tam je to z myho pohledu mozna s tou korozi prave horsi R45) tak bych do toho jako daily klidne sel...
Ostatne ja ted jezdim jako daily R25 1.4 kery sem zabavil pritelkyni (na Civce zacala chcet kladka na rozvodech ... ou jee).. Sice tomu trochu chutna olej z lidlu co do toho liju a uz je zase letos 3 litry zpapano ... ale whatever To sou doslova 2 stovky takze vlastne cajk.
Re: MG ZR 160, 2002 - Trundova ostrá dailyna
Ďakujem za rady. Žiaľ na sídlisku mám len 1 miesto na auto a 2 by som nedokázal využiť. Nemusí to byť nutne ZR, ZR 160 som chcel kvôli dizajnu (páči sa mi predfacelift) a motoru + podvozok. Snažil som sa dohodnúť k lenham3 na zhodnotenie stavu a servis ak to bude dávať zmysel môjho MGF, ale nejak to padlo, čo ma mrzí, keďže F sa mi páči, aj keď to je len MPI. Kľudne by som privítal nejaké či už F/TF ale s VVC motorom, len musel by mi to niekto pozrieť a na Slovensku či Česku je malý výber, takže asi zahraničie. To moje som kúpil za dosť nízku sumu, takže som to až tak neriešil.
- AnderN
- Site Admin
- Příspěvky: 6973
- Registrován: pon zář 17, 2007 18:46
- Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
- Kontaktovat uživatele:
Re: MG ZR 160, 2002 - Trundova ostrá dailyna
Těchto aut se nikdy nevyrobilo mnoho, vozily se sem prakticky individuálně a přestaly se vyrábět skoro před 17 lety První kousky MG ZR mají přes 20 let a Fka už mají na hrbu čtvrtstoletí. Výběr je, jaký je a lepší už nebude.
Pro parkování na sídlišti kupte něco, co se vám sice líbí, ale čeho nebude škoda, když to omlátí sousedi, nebo to zničí chátrání sluncem a mrazem v průběhu let.
Pro parkování na sídlišti kupte něco, co se vám sice líbí, ale čeho nebude škoda, když to omlátí sousedi, nebo to zničí chátrání sluncem a mrazem v průběhu let.
Re: MG ZR 160, 2002 - Trundova ostrá dailyna
Grrrrr...... to auto mě nemá ani po pěti letech rádo
Jsem dneska ráno nenastartoval. Čerpadlo točí jakoby naprázdno a to bych tam měl mít minimálně ještě tak na 100 km benzínu. Tak jestli se tam zas nějak podělalo to těsnění, co jsem řešil před dvěma lety http://www.roverclub.cz/bb3/viewtopic.p ... 85#p148066 .... a nebo holt byla blbost, že jsem tam přece jen nějak nenapasoval to Stilgovo čerpadlo (kvůli tomu, že ta náhrada měla špatně natočený spodek tak, že to správně nezapadalo do dna bandasky) a prostě to původní čerpadlo už nějak dosloužilo.... Nevím. Zkusím dolít něco benzínu a uvidím. Každopádně už potřetí za dva roky sundavat nádrž se mi kurnik fakt nechce!!!
Jsem dneska ráno nenastartoval. Čerpadlo točí jakoby naprázdno a to bych tam měl mít minimálně ještě tak na 100 km benzínu. Tak jestli se tam zas nějak podělalo to těsnění, co jsem řešil před dvěma lety http://www.roverclub.cz/bb3/viewtopic.p ... 85#p148066 .... a nebo holt byla blbost, že jsem tam přece jen nějak nenapasoval to Stilgovo čerpadlo (kvůli tomu, že ta náhrada měla špatně natočený spodek tak, že to správně nezapadalo do dna bandasky) a prostě to původní čerpadlo už nějak dosloužilo.... Nevím. Zkusím dolít něco benzínu a uvidím. Každopádně už potřetí za dva roky sundavat nádrž se mi kurnik fakt nechce!!!
Re: MG ZR 160, 2002 - Trundova ostrá dailyna
Imho to bude malo benzinu... hrkni tam 7-9 litru a podle mne to chytne.
Re: MG ZR 160, 2002 - Trundova ostrá dailyna
Samozřejmě že zkusím dolít benzín, ale pokud to pomůže, tak je to taky na houno. Protože to znamená, že se tam opět podělalo to těsnění a saje to blbě. Protože ukazatel ukazuje že tam ještě je cca 100km a i nájezd tomu odpovídá.
Re: MG ZR 160, 2002 - Trundova ostrá dailyna
Tak jsem dolil cca 7 litrů a nic Mě klepne.... Zkusil jsem ještě s autem trošku zahébat, ať to v nádrži trošku pošplouchá a nic. Čerpadlo jede naprázdno. A venku kosa jako prase A jelikož vyndavat nádrž hezky v teplíčku garáže fakt riskovat nebudu, tak su tak trošku v pr
No nic... holt asi auto odtlačím k sousedovi na dvůr, ať mi to tu nestraší ve vjezdu a budu rozjímat a nabírat mentální sílu na tu za mě nejpitomější práci na celém tomhle autě.
Aby toho nebylo málo, tak na ZT zamrzá zámek šoférových dveří a spojkovej pedál podezřele zabírá dole. Takže zbývá snad už jen řečnická otázka - proč se to musí všechno srat, když je venku kosa?!?!
No nic... holt asi auto odtlačím k sousedovi na dvůr, ať mi to tu nestraší ve vjezdu a budu rozjímat a nabírat mentální sílu na tu za mě nejpitomější práci na celém tomhle autě.
Aby toho nebylo málo, tak na ZT zamrzá zámek šoférových dveří a spojkovej pedál podezřele zabírá dole. Takže zbývá snad už jen řečnická otázka - proč se to musí všechno srat, když je venku kosa?!?!
Re: MG ZR 160, 2002 - Trundova ostrá dailyna
zvykneš si taky mi vlastně na pětasedmě nejde dálka na řidičovy dveře, a zadní dveře mi taky v zimě nechtěl držet zavřené dokud je nezacvaknu zevnitř kolíkem...
Rover 216Si, 82kW, r.v. 1997; 2011...
Rover SD1; 2300; six-cylinder engine - inline - MKII. 88kW; 2013 - dlouholetý repas
Roversd1.cz start 2015 ...bohužel konec záhy - web napadnut, adresu držím.
Rover 75 CDT r.v. 2002 2015-2022
Ford Tourneo Connect 2017 1,6 88kW 7 míst, Zlaťák; 2022-...
vypal.it - živnost na zpracování všelikého materiálu 2024- ...
Rover SD1; 2300; six-cylinder engine - inline - MKII. 88kW; 2013 - dlouholetý repas
Roversd1.cz start 2015 ...bohužel konec záhy - web napadnut, adresu držím.
Rover 75 CDT r.v. 2002 2015-2022
Ford Tourneo Connect 2017 1,6 88kW 7 míst, Zlaťák; 2022-...
vypal.it - živnost na zpracování všelikého materiálu 2024- ...