Ivin Rover 25, 1.4, 2003
Re: Ivin Rover 25, 1.4, 2003
Vyzkouším....
Jako sekundáč moc nepoužívám, kde je to nějak mechanicky namáhané, protože tím, jak je strašně tvrdý a křehký, tak ten spoj snadno praskne. Ale pokud se to ještě překryje, tak to pak může být o něčem jiném.
Spíš mě u sekundáče irituje to, že ať jsem ho měl v jakékoli nádobce, tak ten aplikátor se ucpal. Teď mám tedy v ledničce v plastové lahvičce sekundáč od Pecky a samozřejmě po pár použitích se stopka zalepila. Nějak jsem to prošťoural a dirku zacpal velkou jehlou na šití. A tak když to potřebuji, tak po chvilce zápasení tu jehlu vymorduju a za ní už to stačí špendlíkem protáhnout a jde to. Ale je to vopruz a snižuje to jaksi možnost rychlé použitelnosti.
Jako sekundáč moc nepoužívám, kde je to nějak mechanicky namáhané, protože tím, jak je strašně tvrdý a křehký, tak ten spoj snadno praskne. Ale pokud se to ještě překryje, tak to pak může být o něčem jiném.
Spíš mě u sekundáče irituje to, že ať jsem ho měl v jakékoli nádobce, tak ten aplikátor se ucpal. Teď mám tedy v ledničce v plastové lahvičce sekundáč od Pecky a samozřejmě po pár použitích se stopka zalepila. Nějak jsem to prošťoural a dirku zacpal velkou jehlou na šití. A tak když to potřebuji, tak po chvilce zápasení tu jehlu vymorduju a za ní už to stačí špendlíkem protáhnout a jde to. Ale je to vopruz a snižuje to jaksi možnost rychlé použitelnosti.
-
- Příspěvky: 1469
- Registrován: sob kvě 17, 2008 18:33
- Bydliště: Tachov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ivin Rover 25, 1.4, 2003
Já měl vždycky od vteřiňáku slepený všechno kolem, i prsty, ale ne tu lepenou věc...
Rover 75 CDTi British Racing Green
MG ZT-T 190 Trophy Blue
Trundovic Ex MG ZT-T 190 Trophy Blue
Rover 75 CDT Copperleaf Red
ZT + ZTT jako zdroje ND
MG ZT-T 190 Trophy Blue
Trundovic Ex MG ZT-T 190 Trophy Blue
Rover 75 CDT Copperleaf Red
ZT + ZTT jako zdroje ND
Re: Ivin Rover 25, 1.4, 2003
Ano, samotny sekundak je krehky atak.. ale s tou sodou, je to prave uplne jina liga...
Navic, to s tou sodou nejak reaguje, a prakticky okamzite zasycha... vyzkousej, budes cumet jak puk
@michal.lom, ano, prakticky je to to same.
Ja to znam jenom par let, a od te doby uz sem to parkrat pouzil... je to vyborny treba k vyrobeni novych pacek.. normalne je z tohodle "kompozitu" udelam tvar te ulomene packy, pak ji orezu a obrousim do tvaru a tada... a funguje to, a neulomi se.. navic tim jak se toho da udelat vrtva, tim jde zesilit veci, a nejen slepit a nebo prave modelovat a nahradit kus chybejiciho plastu.
Navic, to s tou sodou nejak reaguje, a prakticky okamzite zasycha... vyzkousej, budes cumet jak puk
@michal.lom, ano, prakticky je to to same.
Ja to znam jenom par let, a od te doby uz sem to parkrat pouzil... je to vyborny treba k vyrobeni novych pacek.. normalne je z tohodle "kompozitu" udelam tvar te ulomene packy, pak ji orezu a obrousim do tvaru a tada... a funguje to, a neulomi se.. navic tim jak se toho da udelat vrtva, tim jde zesilit veci, a nejen slepit a nebo prave modelovat a nahradit kus chybejiciho plastu.
Re: Ivin Rover 25, 1.4, 2003
Ale uvidime za par let. Ja sem presvedcenej ale
Re: Ivin Rover 25, 1.4, 2003
Auto bylo nejaky cas pujcene. V patek jsem pro nej jel a skoro mimochodem jsem se dozvedel, ze udajne chciplo nedavno na parkovisti a ze to museli nahodit kabelama z jinyho auta... Tak ze to prej bylo na nabijecce.
Ale podle popisu to znelo spis jako zavada na uzemneni...
Ja s sebou samozrejme zadnej vercajk ani multimetr. Jediny co, tak jsem mel ELM klon diagnostiku na OBD2, protoze jsem potreboval na aute co jsem tam vezl po prijezdu zkontrolovat readiness kody...
No byla uz stejne noc, po 9. vecer tma ... a vyrazili sme teda Roverem domu... nastesti jsem mel tu diagnostiku, takze jsem se pripojil a za jizdy si dal zobrazit napeti na obd2 zasuvce....
10.8 voltu.
Fuck yea! ... takze jsem to zase fofrem otocil, protoze to bych daleko nedojel a zustat nekde v noci se mi nechtelo...
Dojeli sme ten kousek zpet, na baterce 10.1...
Takze jsem prohodil mezi teda autama baterky, byt jsem tusil, ze ani ta v tom druhem aute nebude buhvi jak nabita, a navic jso uto obe male 44Ah (a kor tahle uz docela starsi...)
No tusil jsem spravne.
Nicmene prednama bezmala 40 km do Brna v noci ... takze predletova priprava... prave zadni svetlo odpojit uplne, vepredu odpojit pravou potkavacku a nechat jen obrysovku. Vlevo zase odpojit obrysovku, kdyz tam sviti potkavacka, tak je to fuck a dobrych 5W :p.
Radio off, vnitrni osvetleni off.
Pro jistotu este vytahnou pojistku ABS.
A vyrazilo se....
Pri odletu, 11.9 voltu ... takze fakt i ta druha baterka skoro prazdna... V obcich se jelo ve "stealth modu", jinde na potkavacku na strane ridice ... ale v Brne jsme parkovali s rezervou, 11.5v :p
No, zkratim to uz ... Nastesti mi doma zustal jeste alternator ze ZRa co melo fakt malo najeto... sice nebyl kompletni, chybel regulator (to byla nejspis puvodni zavada s kterou se to auto dostalo do toho servisu, kde pak x let stalo, alternator jim lezel vevnitr bez regulatoru) a sroubky co ho drzi plus ty 2 matky na B+, ale jinak vypadal dobre.
Zato ten co jsem vymontoval moc ne. Kdyz se auto kupovalo, byl uplne brutalne zasekanej od oleje .. to sem tu uz daval ... no uhliky uz byly ojety ze mozna ani poradne nedosahli a hlavne sberne krouzky vubrousena brazda az beda.
Koukal sem co stoji novej regulator a docela mne prekvapilo, ze druhoviroba Hella, necelych 13 stovek, Hitchi asi 8 ... a original Bosch (puvodni regulator i alternator je Bosch) 550 korun.
Takze jsem akorat ten altik ze ZRa lehce ofoukl, ocistil krouzky, ktery sou u tohodle v pohode, namontoval s pouzitim sroubku z toho puvodniho, novej regulator a sup s tim zpet.
Regulator novej, zbytek alternatoru skoro zanovni ... za 550 korun me dobry Dat 2600 za repasovanej nekomu, (a jeste aby to zprasili ten repas jako u Civica), to fakt nehrozi.
Ale podle popisu to znelo spis jako zavada na uzemneni...
Ja s sebou samozrejme zadnej vercajk ani multimetr. Jediny co, tak jsem mel ELM klon diagnostiku na OBD2, protoze jsem potreboval na aute co jsem tam vezl po prijezdu zkontrolovat readiness kody...
No byla uz stejne noc, po 9. vecer tma ... a vyrazili sme teda Roverem domu... nastesti jsem mel tu diagnostiku, takze jsem se pripojil a za jizdy si dal zobrazit napeti na obd2 zasuvce....
10.8 voltu.
Fuck yea! ... takze jsem to zase fofrem otocil, protoze to bych daleko nedojel a zustat nekde v noci se mi nechtelo...
Dojeli sme ten kousek zpet, na baterce 10.1...
Takze jsem prohodil mezi teda autama baterky, byt jsem tusil, ze ani ta v tom druhem aute nebude buhvi jak nabita, a navic jso uto obe male 44Ah (a kor tahle uz docela starsi...)
No tusil jsem spravne.
Nicmene prednama bezmala 40 km do Brna v noci ... takze predletova priprava... prave zadni svetlo odpojit uplne, vepredu odpojit pravou potkavacku a nechat jen obrysovku. Vlevo zase odpojit obrysovku, kdyz tam sviti potkavacka, tak je to fuck a dobrych 5W :p.
Radio off, vnitrni osvetleni off.
Pro jistotu este vytahnou pojistku ABS.
A vyrazilo se....
Pri odletu, 11.9 voltu ... takze fakt i ta druha baterka skoro prazdna... V obcich se jelo ve "stealth modu", jinde na potkavacku na strane ridice ... ale v Brne jsme parkovali s rezervou, 11.5v :p
No, zkratim to uz ... Nastesti mi doma zustal jeste alternator ze ZRa co melo fakt malo najeto... sice nebyl kompletni, chybel regulator (to byla nejspis puvodni zavada s kterou se to auto dostalo do toho servisu, kde pak x let stalo, alternator jim lezel vevnitr bez regulatoru) a sroubky co ho drzi plus ty 2 matky na B+, ale jinak vypadal dobre.
Zato ten co jsem vymontoval moc ne. Kdyz se auto kupovalo, byl uplne brutalne zasekanej od oleje .. to sem tu uz daval ... no uhliky uz byly ojety ze mozna ani poradne nedosahli a hlavne sberne krouzky vubrousena brazda az beda.
Koukal sem co stoji novej regulator a docela mne prekvapilo, ze druhoviroba Hella, necelych 13 stovek, Hitchi asi 8 ... a original Bosch (puvodni regulator i alternator je Bosch) 550 korun.
Takze jsem akorat ten altik ze ZRa lehce ofoukl, ocistil krouzky, ktery sou u tohodle v pohode, namontoval s pouzitim sroubku z toho puvodniho, novej regulator a sup s tim zpet.
Regulator novej, zbytek alternatoru skoro zanovni ... za 550 korun me dobry Dat 2600 za repasovanej nekomu, (a jeste aby to zprasili ten repas jako u Civica), to fakt nehrozi.
Re: Ivin Rover 25, 1.4, 2003
Jinak mi porad nejde do hlavy to cazeni na studenej start...
Kdyz auto nejakou dobu stoji, tak prvni start a pali oleje ... ted posledni dobou to cadi fakt jako ze uz dost. Ale staci par kousek pojet a kdyz kouknu tak uz z vyfuku nic nejde a secko cajk.
Spodek motoru je vcelku v mizernym stavu, o tom jak dobre funguji stiraky bych iluze nemel ... ale tohle je spis jak kdyby tam nekam natekl olej kdyz to stoji...
Ale gufera driku ventilu se davaly novy.
Ze by to za studena tlacilo olej do sani... no mozny to je, ale ...
A jeste by to chtelo poresit nekdy tu klimu a asi silentblok na prevodovce. Jinak secko zatim dobry.
Jo a kolecka ventilace / teploty a smerovani vzduchu ... bez problemu drzi. To fakt nemuze prasknout ted po tom vystuzeni.
Kdyz auto nejakou dobu stoji, tak prvni start a pali oleje ... ted posledni dobou to cadi fakt jako ze uz dost. Ale staci par kousek pojet a kdyz kouknu tak uz z vyfuku nic nejde a secko cajk.
Spodek motoru je vcelku v mizernym stavu, o tom jak dobre funguji stiraky bych iluze nemel ... ale tohle je spis jak kdyby tam nekam natekl olej kdyz to stoji...
Ale gufera driku ventilu se davaly novy.
Ze by to za studena tlacilo olej do sani... no mozny to je, ale ...
A jeste by to chtelo poresit nekdy tu klimu a asi silentblok na prevodovce. Jinak secko zatim dobry.
Jo a kolecka ventilace / teploty a smerovani vzduchu ... bez problemu drzi. To fakt nemuze prasknout ted po tom vystuzeni.
Re: Ivin Rover 25, 1.4, 2003
Koukni endoskopem přes svíčku. Uvidíš, jestli je olej rozpatlanej na stěně. Pokud by to byla gufera na ventilech, tak to výfukovými kanálky teče do svodů, takže po delším stání když sundáš svody, tak tam bude mastno. Ale klidně to můžou být i ty kroužky...
Jinak ty druhovýrobní gufera jsou zrádný. Mě ztvrdla po nějakém roce, Lenham už taky viděl x případů.... ale tys tam snad dával něco renomovanějšiho... jenže otázka co jsou schopni pod svým jménem do sad nacpat, když jim dojdou vlastní zásoby...
Jinak ty druhovýrobní gufera jsou zrádný. Mě ztvrdla po nějakém roce, Lenham už taky viděl x případů.... ale tys tam snad dával něco renomovanějšiho... jenže otázka co jsou schopni pod svým jménem do sad nacpat, když jim dojdou vlastní zásoby...
Re: Ivin Rover 25, 1.4, 2003
Daval sem Victor Reinz. Zadnou hitparadu od VR necekam, ale zase ze by meli byt zly si nerikam a hlavne dela to porad / hned ...
Kdyby to teklo do svodu, tak si mysim, ze to nezacne hulit hned... tady to nastartujes a cadi .... chvili, ale hodne.
Jako resit to nejak aktivne nebudu, ten spodek je proste stejne nacatej, a pokud to pak hned prestane tak je mi to fuk, proste se doliva olej... ucel toho auta to nijak negativne neovlivnuje.
Kdyby to teklo do svodu, tak si mysim, ze to nezacne hulit hned... tady to nastartujes a cadi .... chvili, ale hodne.
Jako resit to nejak aktivne nebudu, ten spodek je proste stejne nacatej, a pokud to pak hned prestane tak je mi to fuk, proste se doliva olej... ucel toho auta to nijak negativne neovlivnuje.
Re: Ivin Rover 25, 1.4, 2003
Sem teď našel ještě asi 4 roky starou fotku!
Rover 75 2.0 CDT 85KW 1999 Modrá
Rover 75 2.0 CDT 85KW 2001 Modrá metal
Rover 75 2.0 CDT 85KW 2000 Zelenomodrá metal RIP 1.9.2016
Rover 25 1.4 76KW 2004 vesmírně šedá
Rover 75 2.0 CDT 85KW 2001 Modrá metal
Rover 75 2.0 CDT 85KW 2000 Zelenomodrá metal RIP 1.9.2016
Rover 25 1.4 76KW 2004 vesmírně šedá
Re: Ivin Rover 25, 1.4, 2003
Tak se nam o vikendu do kufru podivalo Volvo S80.
Ty RFa maji ten zadek fakt papirovej... To uz je druhy RFo co to takhle schytalo na levej kraj zadniho narazniku (Prvne sem dostal Passatem v MG ZR 160).
Tady to byla drba docela o dost vetsi nez posledne (a vetsi nez kdyz sem dostal od jinyho pasika zezadu v Civicu) ale i tak je ta skoda prekvapive velka.
Jak tam neni zadni vyztuha pod naraznikem u RFka, kera by naraz roznesla na vetsi plochu ale jsou tam jenom crash cans, tak se to macka celo a podlahu kufru uplne hned... A tady to chytly teda i docela dost zadni dvere.
Pro pojistovnu je to samozrejme totalka.
Ty RFa maji ten zadek fakt papirovej... To uz je druhy RFo co to takhle schytalo na levej kraj zadniho narazniku (Prvne sem dostal Passatem v MG ZR 160).
Tady to byla drba docela o dost vetsi nez posledne (a vetsi nez kdyz sem dostal od jinyho pasika zezadu v Civicu) ale i tak je ta skoda prekvapive velka.
Jak tam neni zadni vyztuha pod naraznikem u RFka, kera by naraz roznesla na vetsi plochu ale jsou tam jenom crash cans, tak se to macka celo a podlahu kufru uplne hned... A tady to chytly teda i docela dost zadni dvere.
Pro pojistovnu je to samozrejme totalka.
Re: Ivin Rover 25, 1.4, 2003
Naraznik sem vymackl po nahrati zpatky do tvaru, provizorne prichytil ... a jel na technickou. Tu to dostalo tedy na 30 dni.
Takze jak byl cas po dovolene, tak se to sundalo
Je to tam trochu zmuchlany no... co uz, resit to nejak do detajlu nema moc cenu, je to takovy auto pro vsechno, na uceni a pracant... Levej crash can to koupil, ale to je to nejmensi. Tak se to lehce porovnalo, zatrelo kvuli korozi Naraznik se tak nejak doma zavaril Jeste teda byly uplne vyrezly "zatky" ve vane pro rezervu, (viz fotka vyse) takze ty sly uz pryc A zatmelilo se to.
Zatmelilo se poradne i to co bylo zmuchalne vevnitr kvuli vlhkosti, a samozrejme zadni kapsy klasicky uz zrezly skrz, takze to se odbrousilo, zatrelo a zatmelilo kdyz uz sem byl u toho. Crash can se dal novej (ze ZR 160 kamoradovo Polske bile ZR 160 tak zije dal ) Naraznik se prebrousil nahrubo a musel trochu dopasovat a misto urvane packy se tam hodil na nyt vingl,... trochu ghetto ale co uz. Jeste az najdu kde mam sprej s namichanou NightFire Red pearl barvou, tak ten naraznik lehce striknu at to tolik nesviti a hotovson.
nasledne to STKckem proslo s par lehkejma vadama (praskly sklo na prednim svetle uz bylo, lehka koroze stejne tak ... tak ted pribyla nejaka formalita o tom naborenym zadku, ale koho zajimaji lehke zavady, ze...)
Z pojistovny sem po boji vyrazil vcelku vic nez adekvatni peniz (ktery v kombinaci s tim, ze pro ne slo o totalni skodu, pricemz vrak v aukci prodali za nesmyslnych 3300 korun, coz je pro mne super, pac o to vic my vyplatili a za to ze si auto necham mi z ceny pred nehodou strhli jenom ty 3 litry... kdyby to nacenili na 15, dostal sem vyrazne min, ze... no jejich boj).
Takze kdyz nepocitam svoji praci (coz je samozrejme hezky, ale v komercnim prostredi by ta prace stala desitky tisic) pri vymene hlavy, rozvodu, chladice, lambd, brzd, a ted to dani do kupy... tak to auto je prakticky ted uz zadarmo. Porizovaci cena + cena dilu co se do toho nacpali jenom o neco malo prevysuje vysi plneni. Not bad.
Takze jak byl cas po dovolene, tak se to sundalo
Je to tam trochu zmuchlany no... co uz, resit to nejak do detajlu nema moc cenu, je to takovy auto pro vsechno, na uceni a pracant... Levej crash can to koupil, ale to je to nejmensi. Tak se to lehce porovnalo, zatrelo kvuli korozi Naraznik se tak nejak doma zavaril Jeste teda byly uplne vyrezly "zatky" ve vane pro rezervu, (viz fotka vyse) takze ty sly uz pryc A zatmelilo se to.
Zatmelilo se poradne i to co bylo zmuchalne vevnitr kvuli vlhkosti, a samozrejme zadni kapsy klasicky uz zrezly skrz, takze to se odbrousilo, zatrelo a zatmelilo kdyz uz sem byl u toho. Crash can se dal novej (ze ZR 160 kamoradovo Polske bile ZR 160 tak zije dal ) Naraznik se prebrousil nahrubo a musel trochu dopasovat a misto urvane packy se tam hodil na nyt vingl,... trochu ghetto ale co uz. Jeste az najdu kde mam sprej s namichanou NightFire Red pearl barvou, tak ten naraznik lehce striknu at to tolik nesviti a hotovson.
nasledne to STKckem proslo s par lehkejma vadama (praskly sklo na prednim svetle uz bylo, lehka koroze stejne tak ... tak ted pribyla nejaka formalita o tom naborenym zadku, ale koho zajimaji lehke zavady, ze...)
Z pojistovny sem po boji vyrazil vcelku vic nez adekvatni peniz (ktery v kombinaci s tim, ze pro ne slo o totalni skodu, pricemz vrak v aukci prodali za nesmyslnych 3300 korun, coz je pro mne super, pac o to vic my vyplatili a za to ze si auto necham mi z ceny pred nehodou strhli jenom ty 3 litry... kdyby to nacenili na 15, dostal sem vyrazne min, ze... no jejich boj).
Takze kdyz nepocitam svoji praci (coz je samozrejme hezky, ale v komercnim prostredi by ta prace stala desitky tisic) pri vymene hlavy, rozvodu, chladice, lambd, brzd, a ted to dani do kupy... tak to auto je prakticky ted uz zadarmo. Porizovaci cena + cena dilu co se do toho nacpali jenom o neco malo prevysuje vysi plneni. Not bad.
- Austin
- Moderátor
- Příspěvky: 2281
- Registrován: ned zář 16, 2007 23:32
- Bydliště: Brno 602 770 206
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ivin Rover 25, 1.4, 2003
Jo super, ať slouží...
Austin Allegro 1.5 MKII 76, Austin Princess 2.0 OHC MKI 76, Rover 200 CVT 1.6 Twincam 99, Mini Cooper 1.3 97
Re: Ivin Rover 25, 1.4, 2003
Porad se neco deje ... Civka od konce leta odstavena takze jezdim Roverem...
A mezi svatkama jedeme k nasim, a na Herspicke, trosku pridam, nic extra, tak 4.5-5 K rpm.... a mensi rana a rachot...
Zjistuju ze motor bezi a dle zvuku je jasny ze prdlo neco na vyfukovym vedeni ... ale pac to bylo FAKT jako dost hlucny (kdy mi to na ZR 160 prdlo pred koncovym tlumicem, a pak u stredovyho za katem, tak to docela znelo jak sportak .... tohle bylo nesrovnatelne horsi), tak sem si rikal zda to neprdlo nejak uplne bud u vlnovce pred katem, nebo primo u svodu...
Dojel sem k nasim ... pomalou cestou po obci zjistuju ze to zni jako tank, (no dobre, spis jako BVP-1), pri podrazeni a dobrzdeni motorem to s pokledem otacek pops and bangs jak zavodak ...
A rychly pohled pod kapotu to objasnuje... uletelo to uplne ciste v tom svaru na spodku prekatu na svodech ... takze jenom 4-1 svody a ven ...
Resil sem co s tim pac za 2 dny sem potreboval jet na silvestra... nakonec nezbylo, nez tech cca 200 km jet s "tanko-zavodakem". Prekvapive spotreba klesnula (ale to bude 100 pro tim, ze jsem jel s extremne lehkou nohou na plynu ... s opravdu jenom simranim plynu to nebylo tak hrozne... ale jak clovek pridal, jenom aby udrzel rychlost nebo nedej boze do kopce nebo pri rozjezdu tak hnus, rachot, prskavej ...
A ted po novym roce se na to teda vrhnul, kdyz bylo tak hezky...
Taka svody ven. Puvodne jsem chtel omotavku zachovat, i po tech 2-3 letech uplne cajk... (samozrejme uz neni ohebna ale krehka) ale komplikovalo by to manipulaci a vareni a kdyz sem to trochu cistil tak uz sem to stejne tu a tam poskodil, takze sla dolu.
Neni to zavareny na krasu, ale tesni to a drzet to bude ... takze asi cajk. So far so good... ale samozrejme tak snadne to byt nemuze...
Jak je horni uchyt alternatoru, tak ta prava dira kde je steft a ne sroub to neprezila, a zavit se vyrval ... mozna moje chyba, mozna uz to bylo nacaty...
Ono ten zavit tam neni asi uplne nejak zasadni, alternator drzi dole, a ten vrchni uchyt by to melo udrzet na jednom, ale ...
No takze sem to veder dobastlil bez nej... a zustali mne 2 bolistky. Ten strzenej zavit, a pak to, ze bez omotavky na svodech a tepelnyho stitu budu grilovat alternator a ten me dost mozna pak zdechne....
A mezi svatkama jedeme k nasim, a na Herspicke, trosku pridam, nic extra, tak 4.5-5 K rpm.... a mensi rana a rachot...
Zjistuju ze motor bezi a dle zvuku je jasny ze prdlo neco na vyfukovym vedeni ... ale pac to bylo FAKT jako dost hlucny (kdy mi to na ZR 160 prdlo pred koncovym tlumicem, a pak u stredovyho za katem, tak to docela znelo jak sportak .... tohle bylo nesrovnatelne horsi), tak sem si rikal zda to neprdlo nejak uplne bud u vlnovce pred katem, nebo primo u svodu...
Dojel sem k nasim ... pomalou cestou po obci zjistuju ze to zni jako tank, (no dobre, spis jako BVP-1), pri podrazeni a dobrzdeni motorem to s pokledem otacek pops and bangs jak zavodak ...
A rychly pohled pod kapotu to objasnuje... uletelo to uplne ciste v tom svaru na spodku prekatu na svodech ... takze jenom 4-1 svody a ven ...
Resil sem co s tim pac za 2 dny sem potreboval jet na silvestra... nakonec nezbylo, nez tech cca 200 km jet s "tanko-zavodakem". Prekvapive spotreba klesnula (ale to bude 100 pro tim, ze jsem jel s extremne lehkou nohou na plynu ... s opravdu jenom simranim plynu to nebylo tak hrozne... ale jak clovek pridal, jenom aby udrzel rychlost nebo nedej boze do kopce nebo pri rozjezdu tak hnus, rachot, prskavej ...
A ted po novym roce se na to teda vrhnul, kdyz bylo tak hezky...
Taka svody ven. Puvodne jsem chtel omotavku zachovat, i po tech 2-3 letech uplne cajk... (samozrejme uz neni ohebna ale krehka) ale komplikovalo by to manipulaci a vareni a kdyz sem to trochu cistil tak uz sem to stejne tu a tam poskodil, takze sla dolu.
Neni to zavareny na krasu, ale tesni to a drzet to bude ... takze asi cajk. So far so good... ale samozrejme tak snadne to byt nemuze...
Jak je horni uchyt alternatoru, tak ta prava dira kde je steft a ne sroub to neprezila, a zavit se vyrval ... mozna moje chyba, mozna uz to bylo nacaty...
Ono ten zavit tam neni asi uplne nejak zasadni, alternator drzi dole, a ten vrchni uchyt by to melo udrzet na jednom, ale ...
No takze sem to veder dobastlil bez nej... a zustali mne 2 bolistky. Ten strzenej zavit, a pak to, ze bez omotavky na svodech a tepelnyho stitu budu grilovat alternator a ten me dost mozna pak zdechne....
Re: Ivin Rover 25, 1.4, 2003
No a den pote sem se tedy rozhodl poresit ty 2 veci ...
Dira na ten steft je slepa, a ne moc hluboka ... ale nastesti na jakstaks pristupnym miste... Takze vrtak a pac se tam neni jak vytocit... a jde jenom oto protahnout a zvetsit cca o 1.5 mm diru v hliniku, to jde delat rucne... takze vrtak na stopce liznout pilnikem a udelat si plosky pro klic, a rucne hezky protahnout...
Vcelku se to i podarilo kolno a souose s puvodnim vrtanim, ale to uz protahovani na vetsi neni az tak prekvapivy. Odvrtano A vyrezat zavit Vyrezano A jeste vyvlozkovat a cajk No a druha vec byla, ze teda bych nemel klidny spani bez toho odstineni alternatoru, ... takze sem koupil kousek 0.8 mm hlinikovyho plechu,...
udelal si papirovej model Prekreslil to tak nejak ledabile A pres maly prkynko naohybal Pridal sem dva pasky a vynglik at je to trochu zpevneny a lip drzi A hotovson jste se to lehce poladilo pri dopasovani na misto A nakonec to zda se i docela sedi ... tak snad cajk ...
Neni to v zadnym pripade idealni ... ale na to v jakym kvaltu a doslova na kolene se to delalo, tak snad to svuj ucel splni.
Dira na ten steft je slepa, a ne moc hluboka ... ale nastesti na jakstaks pristupnym miste... Takze vrtak a pac se tam neni jak vytocit... a jde jenom oto protahnout a zvetsit cca o 1.5 mm diru v hliniku, to jde delat rucne... takze vrtak na stopce liznout pilnikem a udelat si plosky pro klic, a rucne hezky protahnout...
Vcelku se to i podarilo kolno a souose s puvodnim vrtanim, ale to uz protahovani na vetsi neni az tak prekvapivy. Odvrtano A vyrezat zavit Vyrezano A jeste vyvlozkovat a cajk No a druha vec byla, ze teda bych nemel klidny spani bez toho odstineni alternatoru, ... takze sem koupil kousek 0.8 mm hlinikovyho plechu,...
udelal si papirovej model Prekreslil to tak nejak ledabile A pres maly prkynko naohybal Pridal sem dva pasky a vynglik at je to trochu zpevneny a lip drzi A hotovson jste se to lehce poladilo pri dopasovani na misto A nakonec to zda se i docela sedi ... tak snad cajk ...
Neni to v zadnym pripade idealni ... ale na to v jakym kvaltu a doslova na kolene se to delalo, tak snad to svuj ucel splni.
Re: Ivin Rover 25, 1.4, 2003
Ty jo! .... a to tam vlnovec máš v pořádku a nebyl výfuk nijak spasovaný tak, že by za to tahal? Ještě mě napadá, jestli za to paradoxně nemohla ta termopáska, protože tys ji asi neměl dotaženou až dolů na přírubu, ne? .... no jasan, končilo ti to v tom místě, kde to prasklo - https://imgbb.com/rc3KLDL
No a to je pak hodně pravděpodobné, že ta páska tam samozřejmě udržovala mnohem větší teplo a pak ostrý přechod na chlazené místo a tedy zlomové místo různě tepelně roztahovaného materiálu.... Kor na tak velkém obvodu celkem tenkého materiálu, navíc nějaká nerez, tedy k tomu všemu ještě tvrdému, to celkem smysl dává....
A to si dej bacha, jestli to náhodou nebyl přece jen důsledek ucpaného výfuku. Tedy klasická věc, kdy se třeba u Bosalu vytlumeného skelnou vatou uvnitř rozsypou přepážky a spolu s tou vatou se to nějak blbě uvolní a udělá to špunt a pak bum. Už jsme tu pár takových případů měli... Ale tak posuď v paměti to, jestli se ozvala rána a pak dál zvuk bez výfuku.... ale tak to bys to pak po poskládání nenastartoval, takže to snad tato varianta není.
No a to je pak hodně pravděpodobné, že ta páska tam samozřejmě udržovala mnohem větší teplo a pak ostrý přechod na chlazené místo a tedy zlomové místo různě tepelně roztahovaného materiálu.... Kor na tak velkém obvodu celkem tenkého materiálu, navíc nějaká nerez, tedy k tomu všemu ještě tvrdému, to celkem smysl dává....
A to si dej bacha, jestli to náhodou nebyl přece jen důsledek ucpaného výfuku. Tedy klasická věc, kdy se třeba u Bosalu vytlumeného skelnou vatou uvnitř rozsypou přepážky a spolu s tou vatou se to nějak blbě uvolní a udělá to špunt a pak bum. Už jsme tu pár takových případů měli... Ale tak posuď v paměti to, jestli se ozvala rána a pak dál zvuk bez výfuku.... ale tak to bys to pak po poskládání nenastartoval, takže to snad tato varianta není.