Ano, nechal jsem se unést, ale na druhou stranu nevěřím tomu, že jste tak naivní a nemyslíte si, že na tom Ministerstvu dopravy reálně za špagátky netahají právě ti nejsilnější hráči na trhu.... což? A což i v tomto byznysu by nemělo platit pravidlo "Zákazník náš pán"? Což i jakákoli stanice STK by neměla mít ve svém kodexu vztahu zaměstnanec vs. zákazník definováno a po zaměstnancích vyžadováno to, že se k zákazníkovi nějak chovám, snažím se mu pomoct? Cožpak je normální, abych byl měsíc objednaný na STK, kde vyplňuji s jakým autem tam přijedu, pak tam přijel, ztratil tam půl hodiny života tím, že teprve v ten moment si zjišťují, že v systému vlastně to auto ani nemají a aby mě poslali do háje s jedinou větou a to tou, že mi to nikde na emisích nezměří, pokud v TP nemám zapsaný kód motoru (ano, mám tam zapsané, že je to povolená výjimka, stejně tak jako mrtě výjimek na světla a to tak, že si v podstatě se zadními světly můžu dělat co chci..... já to tam tak zapsat nenechal - pro zajímavost Ti to Martine pošlu ke komentáři). Abych pak ztratil další hromadu času tím, že jsem se vetřel na jinou stanici a prostě tím, že su držka, je tam ukecal k tomu, aby mi ty emise nějak udělali a rovnou i procpali STK.... To opravdu fér není a obzvlášť na oné stanici v Hranicích jsem jim dal šanci po asi 8mi letech, kdy mě tam už jednou na*rali svým p*delovým přístupem k zákazníkům a světe div se, nic se tam po těch letech nezměnilo. Ani se nedivím, že počínaje pánem za přepážkou, pánem na emisích a klukem na STK na mě působili dost bezcharakterně.
Mimochodem v Lipníku se tam pak borci slezli kolem auta a slintali nad tím, že jim tam stojí zánovní auto bez pi*ovin a s normálním motorem, bez ku*vítkových světel a přitom ultramegapraktické, kdy nad systémem skládání sedaček do podlahy a vůbec prostorností rodinného osmimístného auta čučeli s otevřenou papulou a uznale kývali, že v Americe ještě umí uvažovat nad tím, jak má vypadat rodinné auto
Ano.... jdu to tu odpárat a hodit do diskuze o STK
