Rover 75, 2.0 CDTi, 2005 - další auto doma
-
- Příspěvky: 1469
- Registrován: sob kvě 17, 2008 18:33
- Bydliště: Tachov
- Kontaktovat uživatele:
Rover 75, 2.0 CDTi, 2005 - další auto doma
Tohle auto se objevilo v inzerátu někdy najaře, na fotkách vypadalo dobře, ale cena byla 50 táců, tak jsem to neřešil, přece žádný další auto nepotřebujem.
Pak se inzerát objevil znovu s tím, že auto je na opravu a bez ceny. Ze zvědavosti jsem napsal majiteli a cena k jednání byla 40. Tahal jsem z něj info, lezlo to z něj jak z chlupatý deky. Napsal jsem dotaz na tři věci, odpověděl na jednu... podle popisu mělo mít oloupanej krycí lak na střeše a kapotě, prasklý přední sklo, vyklepaný spodní rameno, propadlou technickou, nejde klima a tempomat. Podle jeho popisu to mělo bejt 100 Anniversary, ale nikde není nic očíslovanýho...
Po dvou tejdnech napsal, že do konce září musí auto pryč, aby nemusel platit pojistku, a že 25. Jenže auto je ve Znojmě, což je 350 km, moc se mi tam nechtělo. Zmínil jsem se kolegovi z práce, a že tam prej druhej den jedeme... Tak jsem se s ním domluvil, že nechá udělat STK.
Fotky z inzerátu:
Tak jsme ráno vyrazili, sešli jsme se před STK.
Z venku jsem zázrak nečekal, ale podle něj oloupaný lak byly ve skutečnosti dvě odprejskliny od kamínku na kapotě, kde se loupnul lak tak 4 mm a jeden puchejř tak 1 cm v průměru. Semtam ťukanec na dveřích a něco na náraznících z parkoviště, ale nic brutálního. Přecejen 17 let a 240tkm...
Ale když jsem otevřel auto, myslel jsem, že mně omejou. V první chvíli jsem vážně uvažoval o tom, že pojedem domů bez něj:
V inzerátu krásněj světlej interiér, volant jako novej, ve skutečnosti kentus, zašlej volant orvanej jak samice, fakt se mi z toho neudělalo dobře. Když jsem se ho ptal, proč má v inzerátu fotky z jinýho auta, nedovedl to vysvětlit a jen krčil ramenama.
Nakonec sundal litr a STK, kterou původně myslel, že půjde na mně zaplatil sám. Navíc ji kvůli sklu udělali jen na měsíc, i když tam někoho má, prej to nešlo vyfotit tak, aby to nebylo na fotce vidět.
Tak jsme odjeli, po cestě jsem zjišťoval stav. Spojkovej pedál má staranovou vůli jako prase, nahoru se mu moc nechce a jak se auto ohřálo, musí se sešlápnout úplně na podlahu, aby tam šel kvalt.
Při zátahu motoru a pak ostřejším brždění auto mění lehce směr, takže asi urvaný zadní uložení spodních předních ramen, lehký povrzávání z podvozku, takže asi horní uložení předního tlumiče. Ale motor táhne parádně.
Domů jsme dojeli v cajku, cestou jsme potkali u Jihlavy světlou R75, ale nevím, jestli nás viděl, zaregistroval jsem ho na poslední chvíli.
Domů jsme dojeli v cajku, překvapila mně spotřeba 5,3 l.
Krasavice je doma, Anniversary to není, ale je v tý barvě a hlavně s prémiovým nárazníkem, takže za ty prachy jsem spokojenej, teď začne servis a údržba... Jo a je v plný výbavě, včetně funkčních mávacích zrzátek, jediný co není, je bufík na dálku, je tam klasicekej.
Pak se inzerát objevil znovu s tím, že auto je na opravu a bez ceny. Ze zvědavosti jsem napsal majiteli a cena k jednání byla 40. Tahal jsem z něj info, lezlo to z něj jak z chlupatý deky. Napsal jsem dotaz na tři věci, odpověděl na jednu... podle popisu mělo mít oloupanej krycí lak na střeše a kapotě, prasklý přední sklo, vyklepaný spodní rameno, propadlou technickou, nejde klima a tempomat. Podle jeho popisu to mělo bejt 100 Anniversary, ale nikde není nic očíslovanýho...
Po dvou tejdnech napsal, že do konce září musí auto pryč, aby nemusel platit pojistku, a že 25. Jenže auto je ve Znojmě, což je 350 km, moc se mi tam nechtělo. Zmínil jsem se kolegovi z práce, a že tam prej druhej den jedeme... Tak jsem se s ním domluvil, že nechá udělat STK.
Fotky z inzerátu:
Tak jsme ráno vyrazili, sešli jsme se před STK.
Z venku jsem zázrak nečekal, ale podle něj oloupaný lak byly ve skutečnosti dvě odprejskliny od kamínku na kapotě, kde se loupnul lak tak 4 mm a jeden puchejř tak 1 cm v průměru. Semtam ťukanec na dveřích a něco na náraznících z parkoviště, ale nic brutálního. Přecejen 17 let a 240tkm...
Ale když jsem otevřel auto, myslel jsem, že mně omejou. V první chvíli jsem vážně uvažoval o tom, že pojedem domů bez něj:
V inzerátu krásněj světlej interiér, volant jako novej, ve skutečnosti kentus, zašlej volant orvanej jak samice, fakt se mi z toho neudělalo dobře. Když jsem se ho ptal, proč má v inzerátu fotky z jinýho auta, nedovedl to vysvětlit a jen krčil ramenama.
Nakonec sundal litr a STK, kterou původně myslel, že půjde na mně zaplatil sám. Navíc ji kvůli sklu udělali jen na měsíc, i když tam někoho má, prej to nešlo vyfotit tak, aby to nebylo na fotce vidět.
Tak jsme odjeli, po cestě jsem zjišťoval stav. Spojkovej pedál má staranovou vůli jako prase, nahoru se mu moc nechce a jak se auto ohřálo, musí se sešlápnout úplně na podlahu, aby tam šel kvalt.
Při zátahu motoru a pak ostřejším brždění auto mění lehce směr, takže asi urvaný zadní uložení spodních předních ramen, lehký povrzávání z podvozku, takže asi horní uložení předního tlumiče. Ale motor táhne parádně.
Domů jsme dojeli v cajku, cestou jsme potkali u Jihlavy světlou R75, ale nevím, jestli nás viděl, zaregistroval jsem ho na poslední chvíli.
Domů jsme dojeli v cajku, překvapila mně spotřeba 5,3 l.
Krasavice je doma, Anniversary to není, ale je v tý barvě a hlavně s prémiovým nárazníkem, takže za ty prachy jsem spokojenej, teď začne servis a údržba... Jo a je v plný výbavě, včetně funkčních mávacích zrzátek, jediný co není, je bufík na dálku, je tam klasicekej.
Rover 75 CDTi British Racing Green
MG ZT-T 190 Trophy Blue
Trundovic Ex MG ZT-T 190 Trophy Blue
Rover 75 CDT Copperleaf Red
ZT + ZTT jako zdroje ND
MG ZT-T 190 Trophy Blue
Trundovic Ex MG ZT-T 190 Trophy Blue
Rover 75 CDT Copperleaf Red
ZT + ZTT jako zdroje ND
- djmicho
- Příspěvky: 757
- Registrován: sob úno 06, 2016 22:01
- Bydliště: Polná, Dukovany
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rover 75, 2.0 CDTi, 2005 - další auto doma
Takže jste dojeli, super Kolik, že bude vstupný do toho muzea? Ale jo, za 25 se to dá, 25 do toho pustíš, zvykneš si na ropáka a ZT bude brečet na zahradě...
Provozovatel maloobjemového dieslu (3222ccm)
-
- Příspěvky: 1469
- Registrován: sob kvě 17, 2008 18:33
- Bydliště: Tachov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rover 75, 2.0 CDTi, 2005 - další auto doma
Tyjo, tolik do toho ani nenasypu, nebude třeba. Spojkovej pedál je vyřešenej (večer dodám fotky). Tempomat funguje, čidlo bylo cenťák od pedálu, klima taky - chladí, není to tak ledový jako u ZTT, ale stejný to je u vínový 75, takže max uteklo trochu náplně. Čeká mně přední sklo, kvůli STK. Čepy vypadaj dobře, jsou utržený zadní uložení předních ramen, každej na jedný straně, zatím jsem to vymezil tvrdou gumou. I tohle je prkotina, větší pakec to je to vyndat, cena pakatel…
Rover 75 CDTi British Racing Green
MG ZT-T 190 Trophy Blue
Trundovic Ex MG ZT-T 190 Trophy Blue
Rover 75 CDT Copperleaf Red
ZT + ZTT jako zdroje ND
MG ZT-T 190 Trophy Blue
Trundovic Ex MG ZT-T 190 Trophy Blue
Rover 75 CDT Copperleaf Red
ZT + ZTT jako zdroje ND
-
- Příspěvky: 1469
- Registrován: sob kvě 17, 2008 18:33
- Bydliště: Tachov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rover 75, 2.0 CDTi, 2005 - další auto doma
Dneska jsem pokračoval v debordelizaci auta. Vnitřek jakžtakž vypucovanej, ještě je semtam flek na stropě a v levým zadním rohu začíná stropnice padat.
Protáh jsem to myčkou, lak docela jde, občas nějakej ťukanec, ale nic horšího než další dvě auta. Přeleštění mu taky neuškodí.
Přední nárazník bude chtít trochu dopasovat.
Spojkovej pedál měl vůli jak prase, do strany kvrdlal tak 5 cm a při vracení nechtěl až nahoru. Vyndal jsem z dárce, pro jistotu i s nádržkou. Nakonec se ukázalo, že plastový pouzdro na hřídeli pedálu byla úplně vymletý, nevěřil bych že milimetr materiálu udělá na jeho konci takovej krok. A očko pístku na pumpě bylo taky pěkně vymletý, takže se pedál musel sešlápnout až nadoraz na podlahu, aby šlo zařadit... Až z toho byla ohnutej ten plech, na kterej se nasazuje na pedál guma. Pumpičku jsem vyměnil, jde jednoduše vyndat z nádobky i na autě, aniž by vytekla kapalina. Samozřejmě jsem ji doplnil.
Jinak výsledek dvoudenního pucování. Ještě zkusím něco lepšího na kůži sedaček, boční díly z měkčí kůže šly vypucovat krásně, vršky už hůř, ale stejně to prokouklo. A musím nějakým tepovačem udělat vyndávací koberečky, jsou příšerný...
Jo a u šíbru při otevírání s ním nejezdí ten vnitřní dekl, budu se s tím muset nějak poprat.
Protáh jsem to myčkou, lak docela jde, občas nějakej ťukanec, ale nic horšího než další dvě auta. Přeleštění mu taky neuškodí.
Přední nárazník bude chtít trochu dopasovat.
Spojkovej pedál měl vůli jak prase, do strany kvrdlal tak 5 cm a při vracení nechtěl až nahoru. Vyndal jsem z dárce, pro jistotu i s nádržkou. Nakonec se ukázalo, že plastový pouzdro na hřídeli pedálu byla úplně vymletý, nevěřil bych že milimetr materiálu udělá na jeho konci takovej krok. A očko pístku na pumpě bylo taky pěkně vymletý, takže se pedál musel sešlápnout až nadoraz na podlahu, aby šlo zařadit... Až z toho byla ohnutej ten plech, na kterej se nasazuje na pedál guma. Pumpičku jsem vyměnil, jde jednoduše vyndat z nádobky i na autě, aniž by vytekla kapalina. Samozřejmě jsem ji doplnil.
Jinak výsledek dvoudenního pucování. Ještě zkusím něco lepšího na kůži sedaček, boční díly z měkčí kůže šly vypucovat krásně, vršky už hůř, ale stejně to prokouklo. A musím nějakým tepovačem udělat vyndávací koberečky, jsou příšerný...
Jo a u šíbru při otevírání s ním nejezdí ten vnitřní dekl, budu se s tím muset nějak poprat.
Rover 75 CDTi British Racing Green
MG ZT-T 190 Trophy Blue
Trundovic Ex MG ZT-T 190 Trophy Blue
Rover 75 CDT Copperleaf Red
ZT + ZTT jako zdroje ND
MG ZT-T 190 Trophy Blue
Trundovic Ex MG ZT-T 190 Trophy Blue
Rover 75 CDT Copperleaf Red
ZT + ZTT jako zdroje ND
-
- Příspěvky: 1469
- Registrován: sob kvě 17, 2008 18:33
- Bydliště: Tachov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rover 75, 2.0 CDTi, 2005 - další auto doma
A včera pršelo, ale to mně přece neodradí... aspoň má to paraple nějaký využití, stejně tam jen bydlela havěť
Rover 75 CDTi British Racing Green
MG ZT-T 190 Trophy Blue
Trundovic Ex MG ZT-T 190 Trophy Blue
Rover 75 CDT Copperleaf Red
ZT + ZTT jako zdroje ND
MG ZT-T 190 Trophy Blue
Trundovic Ex MG ZT-T 190 Trophy Blue
Rover 75 CDT Copperleaf Red
ZT + ZTT jako zdroje ND
Re: Rover 75, 2.0 CDTi, 2005 - další auto doma
Tož gratuluju
No tedy u faceliftu už ta kůže byla horší kvality, ale tu toto v jak jetým stavu to je i vzadu, kurnik, to vypadá, jak kdyby to mělo najetých milion kilometrů jako autobus.... co říkají kilometry přes Toafa na různých jednotkách?
Ty boční čalounění taky ekl.... no.... na tom světlém interiéru je to strašně nedůstojné, když je to tak zašlé a bez přečalounění bych to já tedy nesnesl.
Taky škoda, že to není automat.
Jak je na tom se zatejkáním? Šíbr, to bych odhadoval i podle toho interiéru, že to byl průtokáč... co vlhkost v koberci? Koukni pod koberec v jakém stavu tam jsou u šoféra zemnící body....
Jako jestli to není hnilé na prazích a lemech a neteklo do toho, tak se s tím ještě dá nějaká paráda udělat.
No tedy u faceliftu už ta kůže byla horší kvality, ale tu toto v jak jetým stavu to je i vzadu, kurnik, to vypadá, jak kdyby to mělo najetých milion kilometrů jako autobus.... co říkají kilometry přes Toafa na různých jednotkách?
Ty boční čalounění taky ekl.... no.... na tom světlém interiéru je to strašně nedůstojné, když je to tak zašlé a bez přečalounění bych to já tedy nesnesl.
Taky škoda, že to není automat.
Jak je na tom se zatejkáním? Šíbr, to bych odhadoval i podle toho interiéru, že to byl průtokáč... co vlhkost v koberci? Koukni pod koberec v jakém stavu tam jsou u šoféra zemnící body....
Jako jestli to není hnilé na prazích a lemech a neteklo do toho, tak se s tím ještě dá nějaká paráda udělat.
-
- Příspěvky: 1469
- Registrován: sob kvě 17, 2008 18:33
- Bydliště: Tachov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rover 75, 2.0 CDTi, 2005 - další auto doma
Auto bylo dovezený do čr 2017 a od tý doby naskakujou kilometry plynule podle webu stk.
Bylo nějakou chvíli používaný jako taxík, proto ta divočina a semtam propálený od cíga...
Pod palubkou jsem byl u řidiče a tam odtok šíbru v cajku, koberce jsou suchý.
Čalounění ve dveřích je zvláštní - není to taková jemná látka, jako v ostatních našich autech, je taková hrubá, vypadá jak zežmolkovatělá, ale je to po celý ploše... vypadá to jak froté ručník...
Hele, ale za ty prachy???
Bylo nějakou chvíli používaný jako taxík, proto ta divočina a semtam propálený od cíga...
Pod palubkou jsem byl u řidiče a tam odtok šíbru v cajku, koberce jsou suchý.
Čalounění ve dveřích je zvláštní - není to taková jemná látka, jako v ostatních našich autech, je taková hrubá, vypadá jak zežmolkovatělá, ale je to po celý ploše... vypadá to jak froté ručník...
Hele, ale za ty prachy???
Rover 75 CDTi British Racing Green
MG ZT-T 190 Trophy Blue
Trundovic Ex MG ZT-T 190 Trophy Blue
Rover 75 CDT Copperleaf Red
ZT + ZTT jako zdroje ND
MG ZT-T 190 Trophy Blue
Trundovic Ex MG ZT-T 190 Trophy Blue
Rover 75 CDT Copperleaf Red
ZT + ZTT jako zdroje ND
Re: Rover 75, 2.0 CDTi, 2005 - další auto doma
Za ty prachy je jasné, že to bude chtít hodně peněz do toho nasypat, ať to je zas trošku rozumné. Levně jsi pořídil, ale nevěřím, že to bude pro tebe dostatečná omluvenka na to, aby jsi chtěl jezdit v takovém "hnojníku"
Koukni Toafem.... při dovozu to bylo stočené....
Koukni Toafem.... při dovozu to bylo stočené....
- djmicho
- Příspěvky: 757
- Registrován: sob úno 06, 2016 22:01
- Bydliště: Polná, Dukovany
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rover 75, 2.0 CDTi, 2005 - další auto doma
Dneska jsem se ve východním Turecku, teda Německu díval na jednu pěknou 75 FL s 1.8 T a říkal si jestli tě nemám s tím sbíráním vraku doplnit
Na tu kůži to bude chtít něco silnějšího ... Nějaký lepší čistič, kartáček a debat se s tím nějakou hodinku, tapecy jsou k zebliti ve všech FL autech, už jsem na to taky na několika koukal, že to je jak od Japonců a ne ten pěkný měkký materiál co dřív ..
Na tu kůži to bude chtít něco silnějšího ... Nějaký lepší čistič, kartáček a debat se s tím nějakou hodinku, tapecy jsou k zebliti ve všech FL autech, už jsem na to taky na několika koukal, že to je jak od Japonců a ne ten pěkný měkký materiál co dřív ..
Provozovatel maloobjemového dieslu (3222ccm)
-
- Příspěvky: 1469
- Registrován: sob kvě 17, 2008 18:33
- Bydliště: Tachov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rover 75, 2.0 CDTi, 2005 - další auto doma
Už teď to vypadá stokrát líp, než v pátek...
V toafu jsem se vrtal, cíleně jsem nehledal kiláky, ale když byly, tak odpovídaly skutečnosti.
Poslední záznam v servisce je 2012, 70tkm
V toafu jsem se vrtal, cíleně jsem nehledal kiláky, ale když byly, tak odpovídaly skutečnosti.
Poslední záznam v servisce je 2012, 70tkm
Rover 75 CDTi British Racing Green
MG ZT-T 190 Trophy Blue
Trundovic Ex MG ZT-T 190 Trophy Blue
Rover 75 CDT Copperleaf Red
ZT + ZTT jako zdroje ND
MG ZT-T 190 Trophy Blue
Trundovic Ex MG ZT-T 190 Trophy Blue
Rover 75 CDT Copperleaf Red
ZT + ZTT jako zdroje ND
Re: Rover 75, 2.0 CDTi, 2005 - další auto doma
Hmmmm.... tak pak to provozoval fakt pěkný dobytek. S prominutím.... ale jezdit v takovém dopraseném autě, vždyť to toho člověka buď muselo neskutečně srát a nebo to prostě vypovídá o charakteru.
Jo.... že se to očistou posunulo jinam, to věřím. Na sedačky to chce vzít APC a vyfoť to až to bude uschlé, kdy ta kůže zesvětlá. Ale ty textilní potahy prostě nezachráníš.
Jinak ano, facelift měl na ty boky různé jiné materiály, než na starších. I AnderN má v ZT víc takové froté
Jo.... že se to očistou posunulo jinam, to věřím. Na sedačky to chce vzít APC a vyfoť to až to bude uschlé, kdy ta kůže zesvětlá. Ale ty textilní potahy prostě nezachráníš.
Jinak ano, facelift měl na ty boky různé jiné materiály, než na starších. I AnderN má v ZT víc takové froté
-
- Příspěvky: 1469
- Registrován: sob kvě 17, 2008 18:33
- Bydliště: Tachov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rover 75, 2.0 CDTi, 2005 - další auto doma
Djmicho: na kůži jsem měl z drogerky přímo na kůži, samozřejmě jsem to drhnul kartáčkem, ale něco profi bude lepší. Známej dělá detailing, něco od něj budu mít na vyzkoušení.
A na čem ztroskotalo to německo?
A na čem ztroskotalo to německo?
Rover 75 CDTi British Racing Green
MG ZT-T 190 Trophy Blue
Trundovic Ex MG ZT-T 190 Trophy Blue
Rover 75 CDT Copperleaf Red
ZT + ZTT jako zdroje ND
MG ZT-T 190 Trophy Blue
Trundovic Ex MG ZT-T 190 Trophy Blue
Rover 75 CDT Copperleaf Red
ZT + ZTT jako zdroje ND
- djmicho
- Příspěvky: 757
- Registrován: sob úno 06, 2016 22:01
- Bydliště: Polná, Dukovany
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rover 75, 2.0 CDTi, 2005 - další auto doma
Muselo by odjet po vlastní ose a to jde s bublinkami v expanzce dost blbě
Provozovatel maloobjemového dieslu (3222ccm)
-
- Příspěvky: 1469
- Registrován: sob kvě 17, 2008 18:33
- Bydliště: Tachov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rover 75, 2.0 CDTi, 2005 - další auto doma
Trunda: Kdyby ho to sralo, nenechá to dojít až sem... a prej poslední dva roky auto stálo.
Djmicho: bublinky blbý. Budeš se pro něj vracet s podvalem? je daleko?
Djmicho: bublinky blbý. Budeš se pro něj vracet s podvalem? je daleko?
Rover 75 CDTi British Racing Green
MG ZT-T 190 Trophy Blue
Trundovic Ex MG ZT-T 190 Trophy Blue
Rover 75 CDT Copperleaf Red
ZT + ZTT jako zdroje ND
MG ZT-T 190 Trophy Blue
Trundovic Ex MG ZT-T 190 Trophy Blue
Rover 75 CDT Copperleaf Red
ZT + ZTT jako zdroje ND
-
- Příspěvky: 1469
- Registrován: sob kvě 17, 2008 18:33
- Bydliště: Tachov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rover 75, 2.0 CDTi, 2005 - další auto doma
Kutil předemnou z toho vyndal kat a rezonátor, od motoru je jen vlnovec a trubka až k zadnímu tlumiči. Takže mám dva roky to dát do emisí dokupy. A je to vzadu zbytečně hlučný... Tak kdyby někdo něco volnýho měl...
Rover 75 CDTi British Racing Green
MG ZT-T 190 Trophy Blue
Trundovic Ex MG ZT-T 190 Trophy Blue
Rover 75 CDT Copperleaf Red
ZT + ZTT jako zdroje ND
MG ZT-T 190 Trophy Blue
Trundovic Ex MG ZT-T 190 Trophy Blue
Rover 75 CDT Copperleaf Red
ZT + ZTT jako zdroje ND