MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic ex první MG ;-)
Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)
Tož já teda nevím....
Zjistil jsem, že mi chladící kapalina mizí hlavně tím, že mi proteče víčkem. Po zastavení auta bylo slyšet, že víčko propouští tlak a kolem něj to po expanzce bylo potečené. Ok, koupil jsem nové víčko. Vzal jsem na tlak 140, při výměně jsem tedy zjistil, že tam bylo na 100... no. Nicméně teď po zastavení opět expanzka potečená.
Tak buď to tedy opravdu tlakuje, nebo je nějaká vadná expanzka.
Nějaké rady? Máte někdo náhradní expanzku?
Zjistil jsem, že mi chladící kapalina mizí hlavně tím, že mi proteče víčkem. Po zastavení auta bylo slyšet, že víčko propouští tlak a kolem něj to po expanzce bylo potečené. Ok, koupil jsem nové víčko. Vzal jsem na tlak 140, při výměně jsem tedy zjistil, že tam bylo na 100... no. Nicméně teď po zastavení opět expanzka potečená.
Tak buď to tedy opravdu tlakuje, nebo je nějaká vadná expanzka.
Nějaké rady? Máte někdo náhradní expanzku?
Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)
tam je asi jiná nž u Olsona, že teda u mne
Rover 216Si, 82kW, r.v. 1997; 2011...
Rover SD1; 2300; six-cylinder engine - inline - MKII. 88kW; 2013 - dlouholetý repas
Roversd1.cz start 2015 ...bohužel konec záhy - web napadnut, adresu držím.
Rover 75 CDT r.v. 2002 2015-2022
Ford Tourneo Connect 2017 1,6 88kW 7 míst, Zlaťák; 2022-...
vypal.it - živnost na zpracování všelikého materiálu 2024- ...
Rover SD1; 2300; six-cylinder engine - inline - MKII. 88kW; 2013 - dlouholetý repas
Roversd1.cz start 2015 ...bohužel konec záhy - web napadnut, adresu držím.
Rover 75 CDT r.v. 2002 2015-2022
Ford Tourneo Connect 2017 1,6 88kW 7 míst, Zlaťák; 2022-...
vypal.it - živnost na zpracování všelikého materiálu 2024- ...
Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)
Vypadá hodně stejně...
-
- Příspěvky: 1469
- Registrován: sob kvě 17, 2008 18:33
- Bydliště: Tachov
- Kontaktovat uživatele:
Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)
U všech 75 je stejná, jen víčka jsou na jinej tlak.
Rover 75 CDTi British Racing Green
MG ZT-T 190 Trophy Blue
Trundovic Ex MG ZT-T 190 Trophy Blue
Rover 75 CDT Copperleaf Red
ZT + ZTT jako zdroje ND
MG ZT-T 190 Trophy Blue
Trundovic Ex MG ZT-T 190 Trophy Blue
Rover 75 CDT Copperleaf Red
ZT + ZTT jako zdroje ND
Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)
Uf uf..... dlužím tu hodně informací....
Na jaře proběhla u lenhama repase hlav, výměna těsnění pod hlavami, výměna převodovky od djmicho, repase ventilátoru.... teď na podzim jsem tam hodil zánovní kotouče a desky od djmicha....
Pár postřehů...
Přestože mi djmicho dal k převodovce nová gufera, tak to přes ně teče tolik, že jsem na auto ani nevracel šusplech, protože by byl plnej oleje ... Nerozumím proč. Stará převodovka téměř nesákla, tedy poloosy nebyly ojetý. Jardo, prosím, nemohl jsi tam omylem dát ta gufera naopak? Teče to fakt fakt nepříjemně hodně....
V poslední době začal zlobit startér. Stačilo s autem přes kvalt zacloumat a chytlo se to. Pak už ne, tak jsem vyčistil konektor na spínání a byl chvilku klid. A teď jak dlouho mrzlo, tak to zdechlo úplně. Až když jsem pořádně dobil baterku a opět pohébal autem, tak to natočilo. Tak jsem se naštval a startér rozebral, vyčistil, obrousil spínací kontakty a snad už to nebude zlobit. Bylo to uvnitř vcelku zamaštěné a kontakty vyprskané a zakarbonované.
No ale co mě tedy tankuje nejvíc je to, že původní problém, kvůli kterému se dělaly hlavy je pořád přítomný .... pořád je kolem expanzky rozstříkaná chladící kapalina, která značně mizí. Pod olejovým víčkem je kapučíno, sic možná ne tolik, jako bylo na jaře. Jak jsem sundaval startér, tak byla chladící kapalina natečená v prohlubních na převodovce. U termostatu je sucho. Jakože může být, že to na tu převodovku steče po trubkách od expanzky.
Když jsem to dnes nechal prohřát a pak oddělal víčko a zkusil to protůrovat, tak z přepadu to stříkalo kapalinu jen když jsem to fakt vytočil. A z expanzky šla značná mlha... mám to i natočené.
Ach jo... fakt mě to nebaví Peněz jsem do toho nasypal mrtě a změna žádná.....
A su toho tak plný, že jsem se tu z toho musel vyblinkat
Na jaře proběhla u lenhama repase hlav, výměna těsnění pod hlavami, výměna převodovky od djmicho, repase ventilátoru.... teď na podzim jsem tam hodil zánovní kotouče a desky od djmicha....
Pár postřehů...
Přestože mi djmicho dal k převodovce nová gufera, tak to přes ně teče tolik, že jsem na auto ani nevracel šusplech, protože by byl plnej oleje ... Nerozumím proč. Stará převodovka téměř nesákla, tedy poloosy nebyly ojetý. Jardo, prosím, nemohl jsi tam omylem dát ta gufera naopak? Teče to fakt fakt nepříjemně hodně....
V poslední době začal zlobit startér. Stačilo s autem přes kvalt zacloumat a chytlo se to. Pak už ne, tak jsem vyčistil konektor na spínání a byl chvilku klid. A teď jak dlouho mrzlo, tak to zdechlo úplně. Až když jsem pořádně dobil baterku a opět pohébal autem, tak to natočilo. Tak jsem se naštval a startér rozebral, vyčistil, obrousil spínací kontakty a snad už to nebude zlobit. Bylo to uvnitř vcelku zamaštěné a kontakty vyprskané a zakarbonované.
No ale co mě tedy tankuje nejvíc je to, že původní problém, kvůli kterému se dělaly hlavy je pořád přítomný .... pořád je kolem expanzky rozstříkaná chladící kapalina, která značně mizí. Pod olejovým víčkem je kapučíno, sic možná ne tolik, jako bylo na jaře. Jak jsem sundaval startér, tak byla chladící kapalina natečená v prohlubních na převodovce. U termostatu je sucho. Jakože může být, že to na tu převodovku steče po trubkách od expanzky.
Když jsem to dnes nechal prohřát a pak oddělal víčko a zkusil to protůrovat, tak z přepadu to stříkalo kapalinu jen když jsem to fakt vytočil. A z expanzky šla značná mlha... mám to i natočené.
Ach jo... fakt mě to nebaví Peněz jsem do toho nasypal mrtě a změna žádná.....
A su toho tak plný, že jsem se tu z toho musel vyblinkat
- djmicho
- Příspěvky: 757
- Registrován: sob úno 06, 2016 22:01
- Bydliště: Polná, Dukovany
- Kontaktovat uživatele:
Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)
Mám pocit, že tě to auto chce asi opustit... No snad se to nějak povede dát dokupy. Pokud hlavy byly dělané... Tak jedině někde nějaká vada v bloku. Taky sem nechával dělat hlavu na Mergla abych zjistil, že je praskla...
Provozovatel maloobjemového dieslu (3222ccm)
Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)
Tak ono mi oplácí to, že musí stát venku na dešti sněhu. Radost z toho nemám.... Karoserie i prahy byly na půl milionu kilometrů zdravé, ale od loňska, co to stojí venku, to jde rychle do kopru
Budu to muset někdy zkouknout po té, co se auto pořádně prohřeje. Mě se totiž nějak nelíbí pořád ta expanzka. Ani mi totiž nepřijde, že by se to extra tlakovalo.... Ona je vůbec značně uhozená. Hladina musí být mezi ryskami v rozmezí pomalu půl centimetru, není tam ani pořádně vidět, jestli tam kapalina je, nebo není....
Mám doma tester na spaliny, tak můžu zkusit pro jistotu i to....
Zlobí mě to.... přitom jsem tomu autu jinak dal tolik lásky a peněz...
Budu to muset někdy zkouknout po té, co se auto pořádně prohřeje. Mě se totiž nějak nelíbí pořád ta expanzka. Ani mi totiž nepřijde, že by se to extra tlakovalo.... Ona je vůbec značně uhozená. Hladina musí být mezi ryskami v rozmezí pomalu půl centimetru, není tam ani pořádně vidět, jestli tam kapalina je, nebo není....
Mám doma tester na spaliny, tak můžu zkusit pro jistotu i to....
Zlobí mě to.... přitom jsem tomu autu jinak dal tolik lásky a peněz...
Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)
Jinak ta převodovka je vcelku ok. Rozhodně nerachtá jak ta stará, která má opravdu vyhrkané vstupní ložisko. I synchrony jsou po zahřátí cajk. Ale nemám ještě vyměněný hlavní spojkový válec a asi spojka nevypíná tak, jak by měla, tak je to za studena trošku horší řadit. Možná že i s olejem by se mohlo pohrát. Jenže to by prvně nesměl tak odtékat.... tys s tím asi měl taky problém, když jsi k tomu měl koupená náhradní gufera, ne? Mě to na té staré převodovce pomalu s půl milionem kilometrů jen mírně rosilo...
- djmicho
- Příspěvky: 757
- Registrován: sob úno 06, 2016 22:01
- Bydliště: Polná, Dukovany
- Kontaktovat uživatele:
Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)
Právě, že mě z převodovky nikdy nekáplo. Ty byly koupený u rimmeru, když se dělala generálka motoru a nikdy se nepoužily a našel jsem je až při úklidu, tak sem je k ní přihodil..
Provozovatel maloobjemového dieslu (3222ccm)
Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)
Tak to je fakt divné... chčije z toho hrozně. Mám tu u baráku olejovej flek jako kráááva..... tak fakt ledaže jsou dané naopak. Jako stane se.... ale jak to prověřit? Teoreticky by na nich někde mohlo být nějaké označení.
- djmicho
- Příspěvky: 757
- Registrován: sob úno 06, 2016 22:01
- Bydliště: Polná, Dukovany
- Kontaktovat uživatele:
Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)
Teče jedno nebo obě? Je možný, že třeba poslali dvě stejný a nebo jsou prohozeny...
Provozovatel maloobjemového dieslu (3222ccm)
Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)
To teď popravdě nevím.... řekl bych ale že z obou.
Co koukám, tak to zvenku na tom guferu asi nebude nijak označený .... no holt na jaře budu muset zkusit objednat nová, celé to rozhodit, vypustit olej a budu doufat, že ta příčina je opravdu jen taková hloupost.
Co koukám, tak to zvenku na tom guferu asi nebude nijak označený .... no holt na jaře budu muset zkusit objednat nová, celé to rozhodit, vypustit olej a budu doufat, že ta příčina je opravdu jen taková hloupost.
Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)
Včera jsem dojel na vánoční klubovou večeři a slyším saharu. Zpět jsem jel se zapnutým sledováním teploty a špatné..... lítalo to od 88°C do 112°C. Takže asi opět termostat? Kurnik to je fakt věc na nas*ání.... nestojí to málo a já je poslední roky měním co rok. Buď prasknou, nebo jsou nějaké zaseklé.
Toto? https://www.dmgrs.co.uk/products/kv6-th ... 0ef1&_ss=r ..... furt někdo slibuje, že už to je supr trupr termostat a prd....
Toto? https://www.dmgrs.co.uk/products/kv6-th ... 0ef1&_ss=r ..... furt někdo slibuje, že už to je supr trupr termostat a prd....
Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)
Tak od vánoční večeře se s modrým nejezdilo, bo jsem to nechtěl riskovat.
Minulý týden jsem to chtěl nastartoval, ale bylo KO baterka. Dneska jsem to tedy konečně nastartoval, ojel brzdy, projel diagnostikou a nakonec i projel s diagnostikou a sledoval teplotu.... a musím konstatovat, že termostat se přes zimu sám neopravil.... teplota lítala mezi 90 a 110°C, no prostě špatné.
Do toho na mě vybafla upomínka, že mi v neděli končí technická
V týdnu mi dojde z Polska termostat od toho Waxstatu, jak to prodávají na DMGRS, gufera na převodovku, pomocný spojkový válec. Objednal jsem tedy jen to tělo termostatu, na ty trubky kašlu... použiju stávající. Snad to není blbost...
No musím aspoň ten termostat udělat, pak mě někde fouká spoj na výfuku, přední levá mlhovka nesvítí, přední pravý blinkr vynechává.... no prostě potěš koště. Holt na technickou pojedu s propadlou
A to jsem nepsal, že mi v zimě sníh strhl pěkné fláky laku, takže ZT už fakt kosmeticky parádu neudělá....
Co bych tak řekl pozitivního? Směrem k autům teď prostě nemám období radosti. Ale snad bude líp
Minulý týden jsem to chtěl nastartoval, ale bylo KO baterka. Dneska jsem to tedy konečně nastartoval, ojel brzdy, projel diagnostikou a nakonec i projel s diagnostikou a sledoval teplotu.... a musím konstatovat, že termostat se přes zimu sám neopravil.... teplota lítala mezi 90 a 110°C, no prostě špatné.
Do toho na mě vybafla upomínka, že mi v neděli končí technická
V týdnu mi dojde z Polska termostat od toho Waxstatu, jak to prodávají na DMGRS, gufera na převodovku, pomocný spojkový válec. Objednal jsem tedy jen to tělo termostatu, na ty trubky kašlu... použiju stávající. Snad to není blbost...
No musím aspoň ten termostat udělat, pak mě někde fouká spoj na výfuku, přední levá mlhovka nesvítí, přední pravý blinkr vynechává.... no prostě potěš koště. Holt na technickou pojedu s propadlou
A to jsem nepsal, že mi v zimě sníh strhl pěkné fláky laku, takže ZT už fakt kosmeticky parádu neudělá....
Co bych tak řekl pozitivního? Směrem k autům teď prostě nemám období radosti. Ale snad bude líp
- AnderN
- Site Admin
- Příspěvky: 6973
- Registrován: pon zář 17, 2007 18:46
- Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
- Kontaktovat uživatele:
Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)
Takže na evropský sraz pojedeš ZRkem? To si budete s Tomem konkurovat