V České republice se vedle hybridního modelu EHS začla prodávat i jeho benzínová verze HS.
K pohonu MG HS slouží zážehový přeplňovaný čtyřválec 1,5 TGI s výkonem 119 kW/162 koní. Model je k dispozici s šestistupňovou manuální nebo sedmistupňovou automatickou dvouspojkovou převodovkou.
Mimo v celku rozsáhlé základní výbavy, MG HS také nabízí luxusní červený interiér s nastavitelným podsvícením, který je možné mít jako Paket Style v rámci příplatkové výbavy na přání.
Cena modelu MG HS v základní výbavě Emotion 1.5 T začíná na 663940 Kč.
https://www.mgmotor-czech.cz/hs
MG HS v ČR
- Petr.stefl
- Příspěvky: 509
- Registrován: sob říj 20, 2007 23:21
- Bydliště: Studená
Re: MG HS v ČR
Za mě velice slušné auto za dobré peníze. Už jsem se rozhodoval nad ZS, ale prostě pohon 4x4 je pro mě věc, bez které auto už nemohu koupit.
Díky 7 leté záruce si myslím, že si tyto auta budou stále držet vysokou cenu i za pár let, tak jako je to u Dacie. Proto ani strach o velkém propadu prodejní ceny u ojetého auta bych neměl.
Pouze jediná věc, která by mě trápila by bylo to, že bych podporoval Čínský průmysl a né ten Evropský na kterém je toho hodně závislého….
Díky 7 leté záruce si myslím, že si tyto auta budou stále držet vysokou cenu i za pár let, tak jako je to u Dacie. Proto ani strach o velkém propadu prodejní ceny u ojetého auta bych neměl.
Pouze jediná věc, která by mě trápila by bylo to, že bych podporoval Čínský průmysl a né ten Evropský na kterém je toho hodně závislého….
Bývalá auta: Rover 45, MG ZS 180, Mazda 6, Mazda 6 MPS, Mazda 3 BL
MG ZS 180 a Mazda 6 GJ
MG ZS 180 a Mazda 6 GJ
Re: MG HS v ČR
.... tak ty ohledy by mě moc netrápily. Abych já měl černé svědomí za to, že vrchnost zabíjí a možná už zabila místní automobilový průmysl, tak to fakt ne. A že je na tom naše ekonomika závislá, tak to taky není zrovna suproška...
Jako tu tento model s tou 1.5 už má celkem rozumné parametry. Pořád mi tedy za tu cenu nějak nesedí, že to je jen předokolka. Vůbec jako že nemám pochopení pro smysluplnost SUV, které není 4x4....
Nicméně vzhledem to ostudu nedělá, je to taková kopie Mazdy, otázka co kvalita. Motor je silou tak na hraně přijatelnosti. To zrychlení je bída....
Jako tu tento model s tou 1.5 už má celkem rozumné parametry. Pořád mi tedy za tu cenu nějak nesedí, že to je jen předokolka. Vůbec jako že nemám pochopení pro smysluplnost SUV, které není 4x4....
Nicméně vzhledem to ostudu nedělá, je to taková kopie Mazdy, otázka co kvalita. Motor je silou tak na hraně přijatelnosti. To zrychlení je bída....
- Petr.stefl
- Příspěvky: 509
- Registrován: sob říj 20, 2007 23:21
- Bydliště: Studená
Re: MG HS v ČR
Taky je to fakt, že si za to může Evropa sama a jen když se budou prodávat auta odjinud, snad se někdo zamyslí….
Jo ten výkon by mě asi štval, ale bral bych to jako druhé auto do rodiny na ty krátké přesuny a hlavně víc s tím jezdí manželka než já a máme štěstí, pokud bychom chtěli jet na dlouhý výlet, půjčili bychom si auto od rodičů s 3,0D R6
Jo ten výkon by mě asi štval, ale bral bych to jako druhé auto do rodiny na ty krátké přesuny a hlavně víc s tím jezdí manželka než já a máme štěstí, pokud bychom chtěli jet na dlouhý výlet, půjčili bychom si auto od rodičů s 3,0D R6
Bývalá auta: Rover 45, MG ZS 180, Mazda 6, Mazda 6 MPS, Mazda 3 BL
MG ZS 180 a Mazda 6 GJ
MG ZS 180 a Mazda 6 GJ
- djmicho
- Příspěvky: 757
- Registrován: sob úno 06, 2016 22:01
- Bydliště: Polná, Dukovany
- Kontaktovat uživatele:
Re: MG HS v ČR
Měl jsem konečně možnost se projet s tímhle autem. Oproti ZS (čínskému ne opravdovému) je to mnohem lépe zpracované, jede to solidně a až na tu neuvěřitelně pomalou palubovku a infotainment je to docela solidní auto... Sedačky hodně slušné, prémiově působící... Klidně si dovolím říct, že kvalitativně je to stejné jako moje E-class... Jestli se budou Číňani takhle zlepšovat s každým modelem, tak si můžou EU automobilky zařídit funus...
Provozovatel maloobjemového dieslu (3222ccm)
Re: MG HS v ČR
Ten si můžou zařizovat už teď kvůli jinejm ohledům
Marně přemýšlím, která z evropských automobilek si udržela nějaký tradiční a konzervativní charakter.... skrz emisní nařízení asi těžko. Pokud si nekoupíš nějakou prémiovku, která tě bude i tak žrat tím, co všechno za chujoviny tam musíš strpět, tak to jsou bezcharakterní rohlíky/přibližovadla. Líbila se mi Alfa Romeo, která už ale taky nedává to, aby vyrobila nějaké úchylné, ale zábavné levné auto....
Bude to znít hrozně, ale to už i ta Tesla má nějakou duši (myšlenku) než to, co vyrábí Evropa. Hybridy jsou technicky k zblití, neudržitelná katastrofa. A elektro verze normálních aut působí jak nebinární pomatenci. Za ohled už dne stojí jen sportovní deriváty, kde se aspoň trošku snažili o to z auta udělat i trošku zábavu. Nebo se člověk ohlíží na Ameriku, kde jsou ale jen o pět let pozadu se vší blbostí.
Já žádnou světlou budoucnost nevidím a jediné, co si přeji, ať nás konzervy nechají v klidu existovat. Vůbec mi nijak nebude vadit, že budu vypadat jak Amiš Nová auta ve mě nevzbuzují žádné emoce, už nic od nich neočekávám....
Marně přemýšlím, která z evropských automobilek si udržela nějaký tradiční a konzervativní charakter.... skrz emisní nařízení asi těžko. Pokud si nekoupíš nějakou prémiovku, která tě bude i tak žrat tím, co všechno za chujoviny tam musíš strpět, tak to jsou bezcharakterní rohlíky/přibližovadla. Líbila se mi Alfa Romeo, která už ale taky nedává to, aby vyrobila nějaké úchylné, ale zábavné levné auto....
Bude to znít hrozně, ale to už i ta Tesla má nějakou duši (myšlenku) než to, co vyrábí Evropa. Hybridy jsou technicky k zblití, neudržitelná katastrofa. A elektro verze normálních aut působí jak nebinární pomatenci. Za ohled už dne stojí jen sportovní deriváty, kde se aspoň trošku snažili o to z auta udělat i trošku zábavu. Nebo se člověk ohlíží na Ameriku, kde jsou ale jen o pět let pozadu se vší blbostí.
Já žádnou světlou budoucnost nevidím a jediné, co si přeji, ať nás konzervy nechají v klidu existovat. Vůbec mi nijak nebude vadit, že budu vypadat jak Amiš Nová auta ve mě nevzbuzují žádné emoce, už nic od nich neočekávám....
Re: MG HS v ČR
Mongoloidní ruSSácká svoloč stále vyrábí a exportuje Ladu Niva.Není zač.Trunda píše: ↑stř říj 16, 2024 7:53Marně přemýšlím, která z evropských automobilek si udržela nějaký tradiční a konzervativní charakter.... skrz emisní nařízení asi těžko. Pokud si nekoupíš nějakou prémiovku, která tě bude i tak žrat tím, co všechno za chujoviny tam musíš strpět, tak to jsou bezcharakterní rohlíky/přibližovadla.
Re: MG HS v ČR
Díky Máš pravdu, Toljatti je ještě na evropské části, takže Nivu jsem v potaz nevzal. A je pravda, že abstrahujíc od toho kde je vyrobená (jelikož i EU se svými sebedestrukčními nařízeními má také jisté rysy mongoloidního stavu), Niva pro svůj účel pořád není vůbec špatné auto. Ale jo, není to auto na to v mentálním a fyzickém zdraví jedit denně 60km do práce