MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic ex první MG ;-)
Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)
taková krása
Rover 216Si, 82kW, r.v. 1997; 2011...
Rover SD1; 2300; six-cylinder engine - inline - MKII. 88kW; 2013 - dlouholetý repas
Roversd1.cz start 2015 ...bohužel konec záhy - web napadnut, adresu držím.
Rover 75 CDT r.v. 2002 2015-2022
Ford Tourneo Connect 2017 1,6 88kW 7 míst, Zlaťák; 2022-...
vypal.it - živnost na zpracování všelikého materiálu 2024- ...
Rover SD1; 2300; six-cylinder engine - inline - MKII. 88kW; 2013 - dlouholetý repas
Roversd1.cz start 2015 ...bohužel konec záhy - web napadnut, adresu držím.
Rover 75 CDT r.v. 2002 2015-2022
Ford Tourneo Connect 2017 1,6 88kW 7 míst, Zlaťák; 2022-...
vypal.it - živnost na zpracování všelikého materiálu 2024- ...
Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)
No.... to auto je fakt krásný a bude mě to žrát, že jsem to udělal. Ale zatím je pro mě útěchou a něčím, co penězmi nahradit nejde, důležitější to, že se auto dostalo do dobrých rukou a že bude snaha ho dostat zpět k životu a budu nesmírně rád, pokud se na srazu budeme potkávat a třeba i s možností se projet
Musím tu přiznat, že nám s Věrkou slza ukápla a srdce to bolí. Nicméně život jde dál a aby něco nového mohlo začít, musí něco staršího skončit.
Ani jsem si tu vlastně neuvědomil, že jsme se ZTéčkem prožili společných 10 let. Hned na začátku jsou na fotkách dvě nejstarší děti jako ještě prďoši. A to pak nejde s takovým autem nemít vztah
Tedy oficiálně - Michalovi předávám štafetu, domluvili jsme se na tom, že zde bude pokračovat v tématu.... a velmi jsem zvědav na to, až nám zjistí co se v tom zpropadeném motoru odehrálo za nekalost
Michale, držím palce a děkuji za spolupráci
Musím tu přiznat, že nám s Věrkou slza ukápla a srdce to bolí. Nicméně život jde dál a aby něco nového mohlo začít, musí něco staršího skončit.
Ani jsem si tu vlastně neuvědomil, že jsme se ZTéčkem prožili společných 10 let. Hned na začátku jsou na fotkách dvě nejstarší děti jako ještě prďoši. A to pak nejde s takovým autem nemít vztah
Tedy oficiálně - Michalovi předávám štafetu, domluvili jsme se na tom, že zde bude pokračovat v tématu.... a velmi jsem zvědav na to, až nám zjistí co se v tom zpropadeném motoru odehrálo za nekalost
Michale, držím palce a děkuji za spolupráci
-
- Příspěvky: 1469
- Registrován: sob kvě 17, 2008 18:33
- Bydliště: Tachov
- Kontaktovat uživatele:
Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)
Slibuju, že se budu snažit ho držet při životě, za vydatný pomoci našeho Vojty, kterej už se těší, že to jednou bude jeho auto . No, myslím, že mu nadšení vydrží do prvního návštěvy pumpy…
Jinak až ho oživíme, bude se muset sraz udělat tady u nás, přece nepovezem vystavit oba sourozence až na moravu, to by krapet lezlo do peněz
A už scháním stojan na motor, asi tu zvědavost taky dlouho nevydržím a půjde z auta. Ale na zemi se mi kolem něj nechce válet. Už mám starý kolena…
Jinak až ho oživíme, bude se muset sraz udělat tady u nás, přece nepovezem vystavit oba sourozence až na moravu, to by krapet lezlo do peněz
A už scháním stojan na motor, asi tu zvědavost taky dlouho nevydržím a půjde z auta. Ale na zemi se mi kolem něj nechce válet. Už mám starý kolena…
Rover 75 CDTi British Racing Green
MG ZT-T 190 Trophy Blue
Trundovic Ex MG ZT-T 190 Trophy Blue
Rover 75 CDT Copperleaf Red
ZT + ZTT jako zdroje ND
MG ZT-T 190 Trophy Blue
Trundovic Ex MG ZT-T 190 Trophy Blue
Rover 75 CDT Copperleaf Red
ZT + ZTT jako zdroje ND
Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic ex první MG ;-)
mám tu jeden stojan na motor co jsem používal na SD1, mohl bych pujčit
Rover 216Si, 82kW, r.v. 1997; 2011...
Rover SD1; 2300; six-cylinder engine - inline - MKII. 88kW; 2013 - dlouholetý repas
Roversd1.cz start 2015 ...bohužel konec záhy - web napadnut, adresu držím.
Rover 75 CDT r.v. 2002 2015-2022
Ford Tourneo Connect 2017 1,6 88kW 7 míst, Zlaťák; 2022-...
vypal.it - živnost na zpracování všelikého materiálu 2024- ...
Rover SD1; 2300; six-cylinder engine - inline - MKII. 88kW; 2013 - dlouholetý repas
Roversd1.cz start 2015 ...bohužel konec záhy - web napadnut, adresu držím.
Rover 75 CDT r.v. 2002 2015-2022
Ford Tourneo Connect 2017 1,6 88kW 7 míst, Zlaťák; 2022-...
vypal.it - živnost na zpracování všelikého materiálu 2024- ...
-
- Příspěvky: 1469
- Registrován: sob kvě 17, 2008 18:33
- Bydliště: Tachov
- Kontaktovat uživatele:
Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic ex první MG ;-)
Zdar, no pokud by se dal nějak poslat, asi by to nebylo marný. Jestli teda doprava sem a zpátky, nebude dražší, než novej
Rover 75 CDTi British Racing Green
MG ZT-T 190 Trophy Blue
Trundovic Ex MG ZT-T 190 Trophy Blue
Rover 75 CDT Copperleaf Red
ZT + ZTT jako zdroje ND
MG ZT-T 190 Trophy Blue
Trundovic Ex MG ZT-T 190 Trophy Blue
Rover 75 CDT Copperleaf Red
ZT + ZTT jako zdroje ND
Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic ex první MG ;-)
No, to bych skoro řekl že i jo Hm.... že jsem s tím autem ten stojan nedodal rovnou jako součást povinné výbavy
Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic ex první MG ;-)
je to těžké jak.... kupoval jsem to za pár šupů někde na netu jako univerzál.
např toto... ale je pravda, že tam nemám tu lícní desku, to jsem vyhodil a udělal speciálku na šstiválec SD1
https://www.aretacni-pripravky.cz/hrazd ... VQQAvD_BwE
takže vlastně pro Tebe nicmoc... zatím mi táta nehlásil, že se to někde válí ta lícní deska
např toto... ale je pravda, že tam nemám tu lícní desku, to jsem vyhodil a udělal speciálku na šstiválec SD1
https://www.aretacni-pripravky.cz/hrazd ... VQQAvD_BwE
takže vlastně pro Tebe nicmoc... zatím mi táta nehlásil, že se to někde válí ta lícní deska
Rover 216Si, 82kW, r.v. 1997; 2011...
Rover SD1; 2300; six-cylinder engine - inline - MKII. 88kW; 2013 - dlouholetý repas
Roversd1.cz start 2015 ...bohužel konec záhy - web napadnut, adresu držím.
Rover 75 CDT r.v. 2002 2015-2022
Ford Tourneo Connect 2017 1,6 88kW 7 míst, Zlaťák; 2022-...
vypal.it - živnost na zpracování všelikého materiálu 2024- ...
Rover SD1; 2300; six-cylinder engine - inline - MKII. 88kW; 2013 - dlouholetý repas
Roversd1.cz start 2015 ...bohužel konec záhy - web napadnut, adresu držím.
Rover 75 CDT r.v. 2002 2015-2022
Ford Tourneo Connect 2017 1,6 88kW 7 míst, Zlaťák; 2022-...
vypal.it - živnost na zpracování všelikého materiálu 2024- ...
-
- Příspěvky: 1469
- Registrován: sob kvě 17, 2008 18:33
- Bydliště: Tachov
- Kontaktovat uživatele:
Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic ex první MG ;-)
Třeba seženu něco tady kolem nás. Díky za nabídku.
Rover 75 CDTi British Racing Green
MG ZT-T 190 Trophy Blue
Trundovic Ex MG ZT-T 190 Trophy Blue
Rover 75 CDT Copperleaf Red
ZT + ZTT jako zdroje ND
MG ZT-T 190 Trophy Blue
Trundovic Ex MG ZT-T 190 Trophy Blue
Rover 75 CDT Copperleaf Red
ZT + ZTT jako zdroje ND
-
- Příspěvky: 1469
- Registrován: sob kvě 17, 2008 18:33
- Bydliště: Tachov
- Kontaktovat uživatele:
Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic ex první MG ;-)
Tak příběh pokračuje...
Rover 75 CDTi British Racing Green
MG ZT-T 190 Trophy Blue
Trundovic Ex MG ZT-T 190 Trophy Blue
Rover 75 CDT Copperleaf Red
ZT + ZTT jako zdroje ND
MG ZT-T 190 Trophy Blue
Trundovic Ex MG ZT-T 190 Trophy Blue
Rover 75 CDT Copperleaf Red
ZT + ZTT jako zdroje ND
Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic ex první MG ;-)
Jojo, Michal jede a já už taky vím, co se stalo.... ale je to takové choulostivé, tak kdo to chce vědět první, tak nechť se dnes dostaví na klubovou večeři do Olomouce
Nicméně pro Michala to zatím vypadá na to lepší, co se mohlo stát a bude ho to stát hlavně dřinu dát auto zpět do provozu
Nicméně pro Michala to zatím vypadá na to lepší, co se mohlo stát a bude ho to stát hlavně dřinu dát auto zpět do provozu
-
- Příspěvky: 1469
- Registrován: sob kvě 17, 2008 18:33
- Bydliště: Tachov
- Kontaktovat uživatele:
Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic ex první MG ;-)
Tak když už to Trunda na večeři provalil, tak můžu dát fotky...
Jinak byl plán, že do tohohle motoru dám vložku a píst z mýho, kterej jsem si kdysi, při tý akci "kulovej blesk" potkal (víc tady: https://roverclub.cz/bb3/viewtopic.php? ... &start=375), ale když jsem oba rozdělal, tak z Trundova auta je vevnitř nehezky zakarbonovanej - muselo to bejt od předchozího majitele motoru - protože tohle by Trunda asi nikdy nedopustil.
Takže použiju můj starej blok a od Trundy vložku a píst...
Jinak byl plán, že do tohohle motoru dám vložku a píst z mýho, kterej jsem si kdysi, při tý akci "kulovej blesk" potkal (víc tady: https://roverclub.cz/bb3/viewtopic.php? ... &start=375), ale když jsem oba rozdělal, tak z Trundova auta je vevnitř nehezky zakarbonovanej - muselo to bejt od předchozího majitele motoru - protože tohle by Trunda asi nikdy nedopustil.
Takže použiju můj starej blok a od Trundy vložku a píst...
Rover 75 CDTi British Racing Green
MG ZT-T 190 Trophy Blue
Trundovic Ex MG ZT-T 190 Trophy Blue
Rover 75 CDT Copperleaf Red
ZT + ZTT jako zdroje ND
MG ZT-T 190 Trophy Blue
Trundovic Ex MG ZT-T 190 Trophy Blue
Rover 75 CDT Copperleaf Red
ZT + ZTT jako zdroje ND
-
- Příspěvky: 27
- Registrován: úte čer 25, 2024 8:58
Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic ex první MG ;-)
Mno...tak alespoň se ta matička konečně našla...
MG ZS 180 2.5 V6
MG ZR 160 1.8 VVC
Audi A3 1.9 TDi
MG ZR 160 1.8 VVC
Audi A3 1.9 TDi
Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic ex první MG ;-)
Njn... nějak se mi do psaní těchto nepěkných událostí nechce
Oukej... no, tak rychle a bezbolestně.... Prostě stalo se... Lenham je očištěn, KV6 je taky očištěno a všechna špína a hlavně spíš smůla ulpěla na Trundovi
Jak jsem dával dokupy ten upgradovanej termostat, tak když jsem to vše poskládal, tak mi chyběla matička, kterou jsem měl před tím našroubovanou na šteftu pro uchycení cívky, který je součástí hliníkových parohů sání. Byl tam nějaký 14ti denní rozestup, co jsem to rozdělal a pak dával dokupy. Matička chyběla, nikde mezi půlkami a pod motorem nebyla, tak jsem našel jinou a nazdar...
No... a matička se našla .... ona mi ta potvora asi při manipulaci s parohama se nějak vymotala z toho šteftu a 1:miliardě štěstí na neštěstí se prostě trefila do sacího kanálu. A tam pak losovala šťastných deset... vždy to asi bylo o tom, že když se vypnul motor, tak ventil zůstal nějak zavřený tak, že matička nepropadla. Takže takto jsem vyhrál projížďku po montáži, cestu na STK a tam různé popojížďky, Věrčinu cestu kdesi pro děti. No a moji cestu do práce, kde jsem holt zastavil s ventilem otevřeným tak, že matička vypadla do osudí
Jinak je na tom krásně vidět to, že se ta matička skutálela do dolní části komory, píst jak ji stlačil, tak se vyhnul a křupnul vložku a tedy i sám si odšťípnul spodní část. A pak už asi matičku rozdrtil tak, že už tolik nezavazela
Jako slýchával jsem takové ty fráze o tom, že "motor je kaput, asi mu tam spadla matička", což jsem vždy chápal jako takové přísloví, když někomu po servisu zdechl motor. Ale že sám takto pohřbím šestiválcový motor.... no kdo to má?
Prostě mě ten motor neměl rád. Já mu šanci dal. On mě ne Tak teď ať si s ním hraje někdo jiný a slibuji, že na ten jediný šestivál, co mi doma zbyl, raději vůbec nebudu sahat
Tak Michalovi zdar a sílu
Oukej... no, tak rychle a bezbolestně.... Prostě stalo se... Lenham je očištěn, KV6 je taky očištěno a všechna špína a hlavně spíš smůla ulpěla na Trundovi
Jak jsem dával dokupy ten upgradovanej termostat, tak když jsem to vše poskládal, tak mi chyběla matička, kterou jsem měl před tím našroubovanou na šteftu pro uchycení cívky, který je součástí hliníkových parohů sání. Byl tam nějaký 14ti denní rozestup, co jsem to rozdělal a pak dával dokupy. Matička chyběla, nikde mezi půlkami a pod motorem nebyla, tak jsem našel jinou a nazdar...
No... a matička se našla .... ona mi ta potvora asi při manipulaci s parohama se nějak vymotala z toho šteftu a 1:miliardě štěstí na neštěstí se prostě trefila do sacího kanálu. A tam pak losovala šťastných deset... vždy to asi bylo o tom, že když se vypnul motor, tak ventil zůstal nějak zavřený tak, že matička nepropadla. Takže takto jsem vyhrál projížďku po montáži, cestu na STK a tam různé popojížďky, Věrčinu cestu kdesi pro děti. No a moji cestu do práce, kde jsem holt zastavil s ventilem otevřeným tak, že matička vypadla do osudí
Jinak je na tom krásně vidět to, že se ta matička skutálela do dolní části komory, píst jak ji stlačil, tak se vyhnul a křupnul vložku a tedy i sám si odšťípnul spodní část. A pak už asi matičku rozdrtil tak, že už tolik nezavazela
Jako slýchával jsem takové ty fráze o tom, že "motor je kaput, asi mu tam spadla matička", což jsem vždy chápal jako takové přísloví, když někomu po servisu zdechl motor. Ale že sám takto pohřbím šestiválcový motor.... no kdo to má?
Prostě mě ten motor neměl rád. Já mu šanci dal. On mě ne Tak teď ať si s ním hraje někdo jiný a slibuji, že na ten jediný šestivál, co mi doma zbyl, raději vůbec nebudu sahat
Tak Michalovi zdar a sílu
-
- Příspěvky: 1469
- Registrován: sob kvě 17, 2008 18:33
- Bydliště: Tachov
- Kontaktovat uživatele:
Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic ex první MG ;-)
Hele, asi můžeš bejt v klidu:
S každým přes auta, s kým jsem o podobnejch "matičkách" mluvil, měl přibližně stejnej zážitek s matičkou/bitem/voříškam, kterej se záhadně ztratil a objevil se v tu nejmíň vhodnou dobu, na najmíň vhodným místě, ideálně v motoru zákazníka, což je ještě větší prů..., než u tvýho/mýho/kohokoliv z klubu auta...
U mně je v tuhle chvíli výhoda několika rozebranejch motorů skladem, díky čemuž jsem si mohl dovolit tvoje auto importovat a snad i úspěšně oživit
Na druhou stranu, když jsem dneska viděl tu hromadu dílů a příslušenství kolem motoru, jsem zvědavej, co tam zapomenu dát a u čeho zapomenu, kam to vedlo. Docela se divím, jak jsem tenkrát zvládl ten motorovej blázinec u mýho... a několikrát za sebou...
S každým přes auta, s kým jsem o podobnejch "matičkách" mluvil, měl přibližně stejnej zážitek s matičkou/bitem/voříškam, kterej se záhadně ztratil a objevil se v tu nejmíň vhodnou dobu, na najmíň vhodným místě, ideálně v motoru zákazníka, což je ještě větší prů..., než u tvýho/mýho/kohokoliv z klubu auta...
U mně je v tuhle chvíli výhoda několika rozebranejch motorů skladem, díky čemuž jsem si mohl dovolit tvoje auto importovat a snad i úspěšně oživit
Na druhou stranu, když jsem dneska viděl tu hromadu dílů a příslušenství kolem motoru, jsem zvědavej, co tam zapomenu dát a u čeho zapomenu, kam to vedlo. Docela se divím, jak jsem tenkrát zvládl ten motorovej blázinec u mýho... a několikrát za sebou...
Rover 75 CDTi British Racing Green
MG ZT-T 190 Trophy Blue
Trundovic Ex MG ZT-T 190 Trophy Blue
Rover 75 CDT Copperleaf Red
ZT + ZTT jako zdroje ND
MG ZT-T 190 Trophy Blue
Trundovic Ex MG ZT-T 190 Trophy Blue
Rover 75 CDT Copperleaf Red
ZT + ZTT jako zdroje ND