Topení
Topení
Dobrý den...mam Rovera 25 a 200 a u obou mazliku jde spatne topeni...ne ze by bylo pokazene ale to uz u techhle auticek byva....JDE MOC POMALU! Takze zmrzam..nemate na to nejaky figl? Jak bych mohla zatopi rychleji??? Dekuji predem za odpovedi...
Re: Topení
U naší 216 mi přijde, že to právě topí až moc rychle
Doslova po par stovkách metrů už je citít že to hřeje, takže jestli máš taky benzíny, tak bude asi někde chyba...

-
- Příspěvky: 298
- Registrován: úte pro 02, 2008 11:35
- Bydliště: bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Topení
u mojho 214 benzin ked mam na sklo fukanie tak je hned po nastartovani citim vlazny vzduch a potom to je tak 2 min statia kym je vzduch teplý, alebo minuta jazdenia, asi po 5 min jazdy je horuci az páli.
Pri -15 su tie zasy tak dvojnasobne
Pri -15 su tie zasy tak dvojnasobne
Rover 214Si 16V 1996, hrdzoblato
-
- Příspěvky: 6440
- Registrován: čtv zář 20, 2007 19:17
- Bydliště: Šumperk
- Kontaktovat uživatele:
Re: Topení
No jo, ty naše úsporný uhláky ten interier jen tak nevytopěj.
řešení to má, ale je to drahý (přes 20 000 Kč), jmenuje se Webasto thermo top.
řešení to má, ale je to drahý (přes 20 000 Kč), jmenuje se Webasto thermo top.
Re: Topení
Já vím no...jen jsem se chtěla ujistit, že není jiné řešení...zítra pro něj jedu...
-
- Příspěvky: 6440
- Registrován: čtv zář 20, 2007 19:17
- Bydliště: Šumperk
- Kontaktovat uživatele:
Re: Topení
Brácha má v jeho BMW 320d přihřívání vody elektrický, je to malinkatá stříbrná plechová krabička. Já s tím jeho střepem nejezdím(takže nevím jak rychle to ohřeje), ale možná by stálo za to si zjistit, kolik to stojí.
Edit: Nemůžu ten jeho krám nikde najít, ale je to něco jako elektrický předehřívač "CALIX UMV"
http://www.autoelektrocentrum.cz/calix.php
Edit: Nemůžu ten jeho krám nikde najít, ale je to něco jako elektrický předehřívač "CALIX UMV"
http://www.autoelektrocentrum.cz/calix.php
- Roman620ti
- Příspěvky: 3701
- Registrován: pon zář 17, 2007 5:58
-
- Příspěvky: 6440
- Registrován: čtv zář 20, 2007 19:17
- Bydliště: Šumperk
- Kontaktovat uživatele:
Re: Topení
To je přihřívač, nekrmí ho baterka ale altík, každopádně altík musí bejt v cajkua dimenzovanej na ty proudy, to asi jooo.
- Roman620ti
- Příspěvky: 3701
- Registrován: pon zář 17, 2007 5:58
Re: Topení
Jo takhle, já myslel že to sepne dříve a vyhřeje jak vodu tak interiér, ještě před nastartováním 

- Fujitsu
- Příspěvky: 1187
- Registrován: stř zář 19, 2007 21:04
- Bydliště: Lanškroun
- Kontaktovat uživatele:
Re: Topení
Taky jsem si to myslel, stejně jako Roman, ale je to zajímavý řešení, na tom se ti nemá co po*rat, teoreticky.
Rover 416Si, 1997, šedá kůže, Platinum Silver
http://www.rover-club.net/car_detail.php?id=212 www stránky: http://www.fuji.estranky.cz
http://www.rover-club.net/car_detail.php?id=212 www stránky: http://www.fuji.estranky.cz
-
- Příspěvky: 6440
- Registrován: čtv zář 20, 2007 19:17
- Bydliště: Šumperk
- Kontaktovat uživatele:
Re: Topení
tak kluci šupšup nějakou encyklopedii a honem mrknout jakej je rozdíl mezi přihříváním a nezávislým topením.
Každopádně dněska jsem byl u našich a byl tam i brácha tak jsem mu koukal do motoru a je to masakr, krabička je veliká asi 7*12*15(š*d*v) což je oproti webastu mrňousek. Čerpadlo to má daný bokem, takže ta krabička žádný čerpadlo nemá, asi jen spirálu.
Nejradši bych to vykuchal ale nevím jestli by měl bratr radost.
Jinak můžete se mrknout na fotce jak je to velký(je to krabička pod tou hadicí)...

Každopádně dněska jsem byl u našich a byl tam i brácha tak jsem mu koukal do motoru a je to masakr, krabička je veliká asi 7*12*15(š*d*v) což je oproti webastu mrňousek. Čerpadlo to má daný bokem, takže ta krabička žádný čerpadlo nemá, asi jen spirálu.
Nejradši bych to vykuchal ale nevím jestli by měl bratr radost.
Jinak můžete se mrknout na fotce jak je to velký(je to krabička pod tou hadicí)...

Re: Topení
Nezávislé topení je přístroj napojený na vodní okruh auta, je to taková karma, fungující na naftu, má vlastní čerpadlo paliva i chlaadicí kapaliny a funguje nezávisle na chodu motoru,Hořící nafta se rozstřikuje do takového válcového kotlíku, jehož obalem proudí chladicí kapalina. Dá se to naprogramovat, nebo dálkově spustit, takže ráno přijdeš do auta a máš teplo a zahřátý motor.
U osobních aut je to komfort, ale u některých vozidel nutnost - například autobus by bez toho netopil ani za dvě hodiny (stará karosa má 110 litrů chladicí kapaliny), Tatrovky mají vzduchem chlazený motor, takže by neměly čím topit atd.
U osobních aut je to komfort, ale u některých vozidel nutnost - například autobus by bez toho netopil ani za dvě hodiny (stará karosa má 110 litrů chladicí kapaliny), Tatrovky mají vzduchem chlazený motor, takže by neměly čím topit atd.