
Slabý tlak ostrekovacov
- Fujitsu
- Příspěvky: 1187
- Registrován: stř zář 19, 2007 21:04
- Bydliště: Lanškroun
- Kontaktovat uživatele:
Re: slabí tlak ostrekovacov
OndrejK: Měl jsem na mysli spíš trysky než motorek, ten se mi zdá dobrý.. 

Rover 416Si, 1997, šedá kůže, Platinum Silver
http://www.rover-club.net/car_detail.php?id=212 www stránky: http://www.fuji.estranky.cz
http://www.rover-club.net/car_detail.php?id=212 www stránky: http://www.fuji.estranky.cz
- Roman620ti
- Příspěvky: 3701
- Registrován: pon zář 17, 2007 5:58
Re: slabí tlak ostrekovacov
Fujitsu - No vidíš, to by byl šperk. Taková drobnost a jak by to bylo užitečné. Já jsem ho měl, teoreticky i někde doma mám, tak se mrknu jestli by to do otvoru v kapotě šlo nacpat. Kdyby jó, tak by to byl mega tuning 
Tak už jsem ho našel, mám nějakej originální se znakem W. Je na něm orig. číslo 3BO 955 985, tak by to šlo zjistit, z čeho to je a rozměry to má : 12mm X 22mm. No zkusím to schválně nějak upravit, abych nepoškodil původní otvory na kapotě, ale asi bude moc velkej, tak budu mít ty čtyry usmrkaný trysky
A ještě mě napadlo, že to nejde štelovat, tudíž bude hrozně záležet na místě, kam se dá. Takže to možná v těch původních mistech bude stříkat někam jinam

Tak už jsem ho našel, mám nějakej originální se znakem W. Je na něm orig. číslo 3BO 955 985, tak by to šlo zjistit, z čeho to je a rozměry to má : 12mm X 22mm. No zkusím to schválně nějak upravit, abych nepoškodil původní otvory na kapotě, ale asi bude moc velkej, tak budu mít ty čtyry usmrkaný trysky

A ještě mě napadlo, že to nejde štelovat, tudíž bude hrozně záležet na místě, kam se dá. Takže to možná v těch původních mistech bude stříkat někam jinam

2x Rover 620ti
- Fujitsu
- Příspěvky: 1187
- Registrován: stř zář 19, 2007 21:04
- Bydliště: Lanškroun
- Kontaktovat uživatele:
Re: slabí tlak ostrekovacov
Koukni pořádně na toho Escorta v tom odkazu, má to tam taky vypodložené takovým gumovým klínem, štelovat se to nedá. Budeme se muset chtě nechtě držet jeho postupu, seříznout ty trysky tak, aby zapadly do původního umístění bez pilování
kapoty a potom to vypodložit...nejdřív to ale zkusím přímo na hadičce jakej to má tlak a střik
. No ale zevšeho nejdřív je musím sehnat...
Edit: že prej Audi..teda Romane, budeš mít žihadlo! http://www.importpartsspec.com/cart/show/item/249819


Edit: že prej Audi..teda Romane, budeš mít žihadlo! http://www.importpartsspec.com/cart/show/item/249819
Rover 416Si, 1997, šedá kůže, Platinum Silver
http://www.rover-club.net/car_detail.php?id=212 www stránky: http://www.fuji.estranky.cz
http://www.rover-club.net/car_detail.php?id=212 www stránky: http://www.fuji.estranky.cz
- Roman620ti
- Příspěvky: 3701
- Registrován: pon zář 17, 2007 5:58
Re: slabí tlak ostrekovacov
Mrknu na to, je to asi jediné řešení. Jestli budu mít zejtra krátkou směnu, tak to půjdu zkusit nainstalovat
Kdysi jsem měl tenhle ostřikovač ve Škodě Rapid a se seriovým čerpadlem to udělalo mlhovinu na celé čelní sklo ale to jsem musel vyštudovat a zkoušet a zkoušet, protože jsem si ho zabudoval do kapoty. Takže naše čerpadlo to musí v pohodě zvládnout, ikdyž zase budeme mít dva kousky. No ještě sehnat ten druhej, originál bude asi něco stát 


2x Rover 620ti
- Fujitsu
- Příspěvky: 1187
- Registrován: stř zář 19, 2007 21:04
- Bydliště: Lanškroun
- Kontaktovat uživatele:
Re: slabí tlak ostrekovacov
Na tu fobii stojí kolem stovky jeden. Tak to by bylo super, kdyby jsi to hned vyzkoušel, aspoň bych měl o starost míň
. Jinak nemáš fotky toho rapida, docela rád bych se na něj podíval, jako mladej kluk v 16ti letech jsem o něm vždycky snil a stahoval o něm co se dalo... kdyžtak SZ.

Rover 416Si, 1997, šedá kůže, Platinum Silver
http://www.rover-club.net/car_detail.php?id=212 www stránky: http://www.fuji.estranky.cz
http://www.rover-club.net/car_detail.php?id=212 www stránky: http://www.fuji.estranky.cz
Re: slabí tlak ostrekovacov
Jelikož jsem vyučen autoelektrikář tak se mi doma válely i motorky tak jsem je tam dal.... Aspoň koncern udělal něco dobrého 

- Roman620ti
- Příspěvky: 3701
- Registrován: pon zář 17, 2007 5:58
Re: slabí tlak ostrekovacov
Fujitsu - Pošli mi svoji emailovou adresu a já ti nějaké fotky pošlu, dokonce i jak už jsem ho převrátil na bok 
OndrejK - Jj něco se jim aj povedlo

OndrejK - Jj něco se jim aj povedlo

2x Rover 620ti
-
- Příspěvky: 298
- Registrován: úte pro 02, 2008 11:35
- Bydliště: bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Slabý tlak ostrekovacov
ta triska pojde spilovat lebo nazivo ked som ju videl tak ma taky isty kanal ako na Š - 120, teda ten taky cicik co nakonci pripojis na hadicku. To co je tam navyse su nejake pripevnovacie chassy, ktore aj pilnikom na nechty od starej das dole. Len je tam jedna haluz, ze ta trubicka od samotneho ostrekovaca je sikmo a druha haluz je ze ako to bude striekat ked to bude na kapote.
Dalo by sa to pripevnit totiz aj na plast ktory je pod oknom, stacilo by tam priviest hadičku z baumaxu a vyvrtat dieru, ak by to potom neslo tak na dieru sa da zaslepka a jeto.
Skusim vo firme pozret fobie, kolegovia niektori ich maju ako sluzobne
Dalo by sa to pripevnit totiz aj na plast ktory je pod oknom, stacilo by tam priviest hadičku z baumaxu a vyvrtat dieru, ak by to potom neslo tak na dieru sa da zaslepka a jeto.
Skusim vo firme pozret fobie, kolegovia niektori ich maju ako sluzobne
Rover 214Si 16V 1996, hrdzoblato
-
- Příspěvky: 298
- Registrován: úte pro 02, 2008 11:35
- Bydliště: bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Slabý tlak ostrekovacov
tak som pozeral na fabke ze ta trisla je asi taky isty sklon ako by bola na kapote, ale kedze bude dalej tak to bude mat dost velky rozptyl , dnes to otestujem





Rover 214Si 16V 1996, hrdzoblato
- Fujitsu
- Příspěvky: 1187
- Registrován: stř zář 19, 2007 21:04
- Bydliště: Lanškroun
- Kontaktovat uživatele:
Re: Slabý tlak ostrekovacov
Nemůže mít stejný úhel když je přímo pod sklem, nebo 20cm od skla když je na kapotě. Nakresli si jakoby trojúhelník (tryska, sklo dole a sklo nahoře - dostřik) jak pro fabku tak pro rovera a z toho je jasně patrné, že se ten úhel bude dost lišit.
Když dáš na rovera trysku z fabky tak ti to bude stříkat zhruba na stěrače když jsou dole. Ten klín je tam nezbytný, případně jiná úprava trysky.

Rover 416Si, 1997, šedá kůže, Platinum Silver
http://www.rover-club.net/car_detail.php?id=212 www stránky: http://www.fuji.estranky.cz
http://www.rover-club.net/car_detail.php?id=212 www stránky: http://www.fuji.estranky.cz
-
- Příspěvky: 6440
- Registrován: čtv zář 20, 2007 19:17
- Bydliště: Šumperk
- Kontaktovat uživatele:
Re: Slabý tlak ostrekovacov
tak je taky otázka jak se na tom projeví proudící vzduch, aerosol je vzduchem unášen jinak než proud vody. Nejlepší metoda je stejně pokus-omyl.
-
- Příspěvky: 298
- Registrován: úte pro 02, 2008 11:35
- Bydliště: bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Slabý tlak ostrekovacov
mozeme diskutovat aj mesiac a prd z toho, dneska to vyskusam, ked nic tak rozoberam motorcek
Rover 214Si 16V 1996, hrdzoblato
Re: Slabý tlak ostrekovacov
Měl jsem tyto trysky předělané va stodváce, motorek stačil v pohodě, ale trysky budou asi muset být ne v kapotě, ale pod oknem v tom plastu. I na té stodvacítce jsem musel vyhnout ten plech torpéda aby to nestříkalo nízko. Nedá se tam nic seřizovat, ale v tom plastu by to mohlo fungovat. A je to dobrý nápad, asi to taky předělám. 

- Fujitsu
- Příspěvky: 1187
- Registrován: stř zář 19, 2007 21:04
- Bydliště: Lanškroun
- Kontaktovat uživatele:
Re: Slabý tlak ostrekovacov
Tak fajn, už jste dva co to budou dneska zkušet, Roman se taky hlásil. Tak jsem na to zvědavej. Pro leštiče by to umístění trysek pod sklo mělo i druhou výhodu, a to tu, že by neměli pomočenou kapotu od směsy co z trysek vytéká.
Jinak Homre, škodná je už velká historie a zrovna si nevybavuju, kde má trysky, na kapotě nebo pod sklem?

Jinak Homre, škodná je už velká historie a zrovna si nevybavuju, kde má trysky, na kapotě nebo pod sklem?

Rover 416Si, 1997, šedá kůže, Platinum Silver
http://www.rover-club.net/car_detail.php?id=212 www stránky: http://www.fuji.estranky.cz
http://www.rover-club.net/car_detail.php?id=212 www stránky: http://www.fuji.estranky.cz
- AnderN
- Site Admin
- Příspěvky: 6977
- Registrován: pon zář 17, 2007 18:46
- Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
- Kontaktovat uživatele:
Re: Slabý tlak ostrekovacov
Ta kapota je zaroven do boku vyklopne viko zavazadloveho prostoru, na ktere zadne hadice k tryskam tenkrat nevedly. S105/120 ma trysky umistene hned pod celnim sklem, stejne jako sterace.