Slabý tlak ostrekovacov

Uživatelský avatar
Fujitsu
Příspěvky: 1187
Registrován: stř zář 19, 2007 21:04
Bydliště: Lanškroun
Kontaktovat uživatele:

Re: slabí tlak ostrekovacov

Příspěvek od Fujitsu » ned úno 01, 2009 17:07

OndrejK: Měl jsem na mysli spíš trysky než motorek, ten se mi zdá dobrý.. ;)
Rover 416Si, 1997, šedá kůže, Platinum Silver
http://www.rover-club.net/car_detail.php?id=212
www stránky: http://www.fuji.estranky.cz

Uživatelský avatar
Roman620ti
Příspěvky: 3701
Registrován: pon zář 17, 2007 5:58

Re: slabí tlak ostrekovacov

Příspěvek od Roman620ti » ned úno 01, 2009 17:28

Fujitsu - No vidíš, to by byl šperk. Taková drobnost a jak by to bylo užitečné. Já jsem ho měl, teoreticky i někde doma mám, tak se mrknu jestli by to do otvoru v kapotě šlo nacpat. Kdyby jó, tak by to byl mega tuning :lol:

Tak už jsem ho našel, mám nějakej originální se znakem W. Je na něm orig. číslo 3BO 955 985, tak by to šlo zjistit, z čeho to je a rozměry to má : 12mm X 22mm. No zkusím to schválně nějak upravit, abych nepoškodil původní otvory na kapotě, ale asi bude moc velkej, tak budu mít ty čtyry usmrkaný trysky :D

A ještě mě napadlo, že to nejde štelovat, tudíž bude hrozně záležet na místě, kam se dá. Takže to možná v těch původních mistech bude stříkat někam jinam :?
2x Rover 620ti

Uživatelský avatar
Fujitsu
Příspěvky: 1187
Registrován: stř zář 19, 2007 21:04
Bydliště: Lanškroun
Kontaktovat uživatele:

Re: slabí tlak ostrekovacov

Příspěvek od Fujitsu » ned úno 01, 2009 18:32

Koukni pořádně na toho Escorta v tom odkazu, má to tam taky vypodložené takovým gumovým klínem, štelovat se to nedá. Budeme se muset chtě nechtě držet jeho postupu, seříznout ty trysky tak, aby zapadly do původního umístění bez pilování :lol: kapoty a potom to vypodložit...nejdřív to ale zkusím přímo na hadičce jakej to má tlak a střik ;). No ale zevšeho nejdřív je musím sehnat...

Edit: že prej Audi..teda Romane, budeš mít žihadlo! http://www.importpartsspec.com/cart/show/item/249819
Rover 416Si, 1997, šedá kůže, Platinum Silver
http://www.rover-club.net/car_detail.php?id=212
www stránky: http://www.fuji.estranky.cz

Uživatelský avatar
Roman620ti
Příspěvky: 3701
Registrován: pon zář 17, 2007 5:58

Re: slabí tlak ostrekovacov

Příspěvek od Roman620ti » ned úno 01, 2009 18:53

Mrknu na to, je to asi jediné řešení. Jestli budu mít zejtra krátkou směnu, tak to půjdu zkusit nainstalovat :P Kdysi jsem měl tenhle ostřikovač ve Škodě Rapid a se seriovým čerpadlem to udělalo mlhovinu na celé čelní sklo ale to jsem musel vyštudovat a zkoušet a zkoušet, protože jsem si ho zabudoval do kapoty. Takže naše čerpadlo to musí v pohodě zvládnout, ikdyž zase budeme mít dva kousky. No ještě sehnat ten druhej, originál bude asi něco stát :lol:
2x Rover 620ti

Uživatelský avatar
Fujitsu
Příspěvky: 1187
Registrován: stř zář 19, 2007 21:04
Bydliště: Lanškroun
Kontaktovat uživatele:

Re: slabí tlak ostrekovacov

Příspěvek od Fujitsu » ned úno 01, 2009 19:00

Na tu fobii stojí kolem stovky jeden. Tak to by bylo super, kdyby jsi to hned vyzkoušel, aspoň bych měl o starost míň ;). Jinak nemáš fotky toho rapida, docela rád bych se na něj podíval, jako mladej kluk v 16ti letech jsem o něm vždycky snil a stahoval o něm co se dalo... kdyžtak SZ.
Rover 416Si, 1997, šedá kůže, Platinum Silver
http://www.rover-club.net/car_detail.php?id=212
www stránky: http://www.fuji.estranky.cz

OndrejK
Příspěvky: 117
Registrován: ned lis 16, 2008 7:13

Re: slabí tlak ostrekovacov

Příspěvek od OndrejK » ned úno 01, 2009 19:12

Jelikož jsem vyučen autoelektrikář tak se mi doma válely i motorky tak jsem je tam dal.... Aspoň koncern udělal něco dobrého :D

Uživatelský avatar
Roman620ti
Příspěvky: 3701
Registrován: pon zář 17, 2007 5:58

Re: slabí tlak ostrekovacov

Příspěvek od Roman620ti » ned úno 01, 2009 19:37

Fujitsu - Pošli mi svoji emailovou adresu a já ti nějaké fotky pošlu, dokonce i jak už jsem ho převrátil na bok :cry:

OndrejK - Jj něco se jim aj povedlo :lol:
2x Rover 620ti

mackoco
Příspěvky: 298
Registrován: úte pro 02, 2008 11:35
Bydliště: bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: Slabý tlak ostrekovacov

Příspěvek od mackoco » pon úno 02, 2009 8:08

ta triska pojde spilovat lebo nazivo ked som ju videl tak ma taky isty kanal ako na Š - 120, teda ten taky cicik co nakonci pripojis na hadicku. To co je tam navyse su nejake pripevnovacie chassy, ktore aj pilnikom na nechty od starej das dole. Len je tam jedna haluz, ze ta trubicka od samotneho ostrekovaca je sikmo a druha haluz je ze ako to bude striekat ked to bude na kapote.
Dalo by sa to pripevnit totiz aj na plast ktory je pod oknom, stacilo by tam priviest hadičku z baumaxu a vyvrtat dieru, ak by to potom neslo tak na dieru sa da zaslepka a jeto.
Skusim vo firme pozret fobie, kolegovia niektori ich maju ako sluzobne
Rover 214Si 16V 1996, hrdzoblato

mackoco
Příspěvky: 298
Registrován: úte pro 02, 2008 11:35
Bydliště: bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: Slabý tlak ostrekovacov

Příspěvek od mackoco » pon úno 02, 2009 8:51

tak som pozeral na fabke ze ta trisla je asi taky isty sklon ako by bola na kapote, ale kedze bude dalej tak to bude mat dost velky rozptyl , dnes to otestujem :idea: :idea: :idea: :idea:
Rover 214Si 16V 1996, hrdzoblato

Uživatelský avatar
Fujitsu
Příspěvky: 1187
Registrován: stř zář 19, 2007 21:04
Bydliště: Lanškroun
Kontaktovat uživatele:

Re: Slabý tlak ostrekovacov

Příspěvek od Fujitsu » pon úno 02, 2009 9:00

Nemůže mít stejný úhel když je přímo pod sklem, nebo 20cm od skla když je na kapotě. Nakresli si jakoby trojúhelník (tryska, sklo dole a sklo nahoře - dostřik) jak pro fabku tak pro rovera a z toho je jasně patrné, že se ten úhel bude dost lišit. :wink: Když dáš na rovera trysku z fabky tak ti to bude stříkat zhruba na stěrače když jsou dole. Ten klín je tam nezbytný, případně jiná úprava trysky.
Rover 416Si, 1997, šedá kůže, Platinum Silver
http://www.rover-club.net/car_detail.php?id=212
www stránky: http://www.fuji.estranky.cz

Tommi_82
Příspěvky: 6440
Registrován: čtv zář 20, 2007 19:17
Bydliště: Šumperk
Kontaktovat uživatele:

Re: Slabý tlak ostrekovacov

Příspěvek od Tommi_82 » pon úno 02, 2009 9:39

tak je taky otázka jak se na tom projeví proudící vzduch, aerosol je vzduchem unášen jinak než proud vody. Nejlepší metoda je stejně pokus-omyl.
Dříve: 214 Si r.v. 1996 modrá met.
Obrázek
Dříve: 75 Tourer 2.0 CDT r.v. 04/2002 modrá met.(Royal blue)
Obrázek
Obrázek
Dříve: Mazda CX-7 2.3 DiSi Turbo 191 kW r.v. 2008
Obrázek
Nyní: Opel Zafira Tourer 2.0 CDTi 143 kW r.v. 2014
Obrázek

mackoco
Příspěvky: 298
Registrován: úte pro 02, 2008 11:35
Bydliště: bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: Slabý tlak ostrekovacov

Příspěvek od mackoco » pon úno 02, 2009 9:45

mozeme diskutovat aj mesiac a prd z toho, dneska to vyskusam, ked nic tak rozoberam motorcek
Rover 214Si 16V 1996, hrdzoblato

Hombre
Příspěvky: 2772
Registrován: pon zář 17, 2007 8:26
Bydliště: Krnov, tel: 604 573 386

Re: Slabý tlak ostrekovacov

Příspěvek od Hombre » pon úno 02, 2009 9:56

Měl jsem tyto trysky předělané va stodváce, motorek stačil v pohodě, ale trysky budou asi muset být ne v kapotě, ale pod oknem v tom plastu. I na té stodvacítce jsem musel vyhnout ten plech torpéda aby to nestříkalo nízko. Nedá se tam nic seřizovat, ale v tom plastu by to mohlo fungovat. A je to dobrý nápad, asi to taky předělám. 8)
.....Rover 45 1.6 2005...............MG-F 1.8 1999........
Obrázek.Obrázek
........Obrázek...........Obrázek.......

Uživatelský avatar
Fujitsu
Příspěvky: 1187
Registrován: stř zář 19, 2007 21:04
Bydliště: Lanškroun
Kontaktovat uživatele:

Re: Slabý tlak ostrekovacov

Příspěvek od Fujitsu » pon úno 02, 2009 10:24

Tak fajn, už jste dva co to budou dneska zkušet, Roman se taky hlásil. Tak jsem na to zvědavej. Pro leštiče by to umístění trysek pod sklo mělo i druhou výhodu, a to tu, že by neměli pomočenou kapotu od směsy co z trysek vytéká. :-D

Jinak Homre, škodná je už velká historie a zrovna si nevybavuju, kde má trysky, na kapotě nebo pod sklem? 8)
Rover 416Si, 1997, šedá kůže, Platinum Silver
http://www.rover-club.net/car_detail.php?id=212
www stránky: http://www.fuji.estranky.cz

Uživatelský avatar
AnderN
Site Admin
Příspěvky: 6977
Registrován: pon zář 17, 2007 18:46
Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
Kontaktovat uživatele:

Re: Slabý tlak ostrekovacov

Příspěvek od AnderN » pon úno 02, 2009 10:51

Ta kapota je zaroven do boku vyklopne viko zavazadloveho prostoru, na ktere zadne hadice k tryskam tenkrat nevedly. S105/120 ma trysky umistene hned pod celnim sklem, stejne jako sterace.
Obrázek
MG ZT CDTi @ 118 kW / 370 Nm - 2009-? :: 200.000 km @ Obrázek
Rover 25 18K4F / automat CVT - 2013-? :: 50.000 km @ Obrázek
Rover Mini Cooper - 2016-? :: 20.000 km @ Obrázek
Ex. Rover 620 SDi - 2004-2009 :: 100.000 km @ Obrázek

Odpovědět