rover 620sdi prosím radu

duzy
Příspěvky: 23
Registrován: stř úno 06, 2008 17:44

rover 620sdi prosím radu

Příspěvek od duzy » čtv úno 05, 2009 19:46

zdravím no chci jen vědět jestli se stim někdo setkal když dam plny aš na podlahu tak kolem 3000 to začne hrozně cukat fakt hodně a a když jedu normálně tak mezi 2800aš 3000 je hrozná prodleva fakt se blbě předjíždí děkují za všechny rady

Uživatelský avatar
Roman620ti
Příspěvky: 3701
Registrován: pon zář 17, 2007 5:58

Re: rover 620sdi prosím radu

Příspěvek od Roman620ti » čtv úno 05, 2009 20:32

No nevím jestli pomůžu, ale mě to dělalo toto: Když jsem chtěl předjet a dal plnej, tak mi to kolem těch 3000ot začlo trhat celým autem, jakoby motor šel a najednou chcípl a zase šel...no hrozné škubání a když jsem jel normálně a pedál jen lechtal, tak auto plynule zrychlovalo až k 7000ot. Pak jsem třeba zkoušel dát na 1čku plnej na asfaltu a škubání tam bylo, když jsem to samé udělal na hlíně tak v pohodě hrabal do omezeovače. U mě to dělal vadný podtlak turba, mám sice 2.0ti v benzínu, ale za zkoušku nic nedáš. Ten podtlak vyzkoušíš lehce, stačí odpojit podtlakovou hadičku a když do ní foukneš směrem do podtlaku, tak nesmí jít profouknout. Když to půjde normálně profouknout nebo nadechnout, je prasklá membrána. To rozebrat nejde, ale já celej podtlak sehnal za 1500kč z vrakoviště. U 2.0sdi se mi líbil přístup k turbu, je tam hodně místa na ruce :-D :P
2x Rover 620ti

masternet
Příspěvky: 30
Registrován: ned pro 02, 2007 14:51

Re: rover 620sdi prosím radu

Příspěvek od masternet » čtv úno 05, 2009 20:34

Mně to u 620 ti dělala špatná membrána na turbu. Ta ovládá obtok turba a jeho správné otáčky, pokud jsem to správně pochopil.

duzy
Příspěvky: 23
Registrován: stř úno 06, 2008 17:44

Re: rover 620sdi prosím radu

Příspěvek od duzy » čtv úno 05, 2009 20:47

dikí za radu zítra to hned vykouším

Zakar
Příspěvky: 1103
Registrován: pon zář 17, 2007 9:39
Bydliště: Mezi Benešovem a Táborem +420603474419 rover.sinogl@email.cz

Re: rover 620sdi prosím radu

Příspěvek od Zakar » čtv úno 05, 2009 20:54

Já bych nesrovnával benzína s dieslem.Zrovna takto se může projevovat omezený průtok nafty.
ZAKAR Rover 214 Si,Land Rover Discovery,Rover 111L

Uživatelský avatar
Roman620ti
Příspěvky: 3701
Registrován: pon zář 17, 2007 5:58

Re: rover 620sdi prosím radu

Příspěvek od Roman620ti » čtv úno 05, 2009 20:57

masternet - Taky si měnil, jo? :-D Ona ta membrána ovládá tu klapku v turbu ve výfukové části, když se otevře, tak výfukové plyny jdou rovnou do výfuku, když je zavžená, tak vše jde přes lopatky a tlačí vzduch do hadic. Ono se to turbo točí pořád, akorát záleží jak hodně rychle podle množství výfukových plynů, co ho roztáčí. Když už je velký přetlak v hadicích, tak se akorát otevře ta klapka a tím dojde ke snížení množství protékajích plynů přes lopatky a tím menší množství nasávaného vzduchu pro motor. Vysvětluji si to tak, že když už byl velký přetlak ve výstupních hadicích a podtlak neotevřel klapku tak řídící jednotka odpojí zapalování, nebo něco podobného. Proto to jsou takové hrozný škubance. Opravdu mi to nedělalo dobře, zvlášť když to udělalo při předjíždění kamionu a proti mě přibližující se světla. Fuj, ještě že se to povedlo a můžu vychutnávat sílu anglických svalů 8)

Jinak jak píše kolega Zakar, může to bejt něco úplně jiného, tohle mi to jen připomělo, tak jsem to sem napsal :wink:
2x Rover 620ti

duzy
Příspěvky: 23
Registrován: stř úno 06, 2008 17:44

Re: rover 620sdi prosím radu

Příspěvek od duzy » čtv úno 05, 2009 21:17

jak muže byt ovlivněný průtok nafty? filtr nafty mam novej

duzy
Příspěvky: 23
Registrován: stř úno 06, 2008 17:44

Re: rover 620sdi prosím radu

Příspěvek od duzy » sob úno 07, 2009 9:04

tak sem to skoušel a jeto v pořádku ale když odpojím hadičku od Snímače tlaku sacího potrubí tak to jede v pořádku hadičku sem ucpal šroubem aby to nesyčelo tak nevím jestli je to ono? :-D :lol:

Uživatelský avatar
Roman620ti
Příspěvky: 3701
Registrován: pon zář 17, 2007 5:58

Re: rover 620sdi prosím radu

Příspěvek od Roman620ti » sob úno 07, 2009 9:33

Tak pokud to nešlo profouknout, tak je to něco jiného :D A jak tady píšeš, že když odpojíš a ucpeš podtlakovou hadičku, tak ti to necuká? To je divný :idea:
2x Rover 620ti

duzy
Příspěvky: 23
Registrován: stř úno 06, 2008 17:44

Re: rover 620sdi prosím radu

Příspěvek od duzy » čtv zář 08, 2011 16:02

zdravím mam jeden problém asi to je vstřikovací čerpadlo měnil ho někdo jak to je s imobilizérem mužů koupit čerpadlo a pojede nebo musím na diagnostiku mam ještě jeden problém hrozně mě vibrovaly přední brzdy tak sem vyměnil kotouče ale je to furt stejné nevíte čim to muže byt děkuji za odpovědi

alesek37
Příspěvky: 6
Registrován: sob srp 27, 2011 15:15
Bydliště: Ml.Boleslav kousek za ní

Re: rover 620sdi prosím radu

Příspěvek od alesek37 » pon zář 12, 2011 19:04

Zdravím všechny ve spolek. Dnes jsem celý den dělal brzdy na R620sdi, nakonec šly povolit ovzdušnováky, takže se ovzdušnil předek zadek.
Ale problém je v tom že mi zůstává viset pravý přední třmen možná i levý. Jsou tam nové kotouče, teď jsou spíš fialovomodrý, a to i po vyndání pístku,vyčíštění a bůh ví co všechno. Čistily se vodítka,pístky. Během jízdy několikrát člověk šlápne na brzdu, jenže mě ztuhne pedál a když nechám auto dojet k červený nebo k přejezdu tak zastaví jako bych šlápl na brzdu, ale přitom nebrzdím. Už jsem z toho docela zoufalej. V čem může být problém????????????????????????????????????????????????????????????????????????????
MOC MOC děkuju za rady,nebo návody.
Aleš M.B.

Uživatelský avatar
Roman620ti
Příspěvky: 3701
Registrován: pon zář 17, 2007 5:58

Re: rover 620sdi prosím radu

Příspěvek od Roman620ti » pon zář 12, 2011 19:17

No pokavaď sou pístky opravdu vyleštěný a vyčištěný bez koroze spolu snovýma manžetkama tak by to už musela bejt třeba vadná hadice, jenže je divný že by byly obě, jestli píšeš že ti to dělaj obě strany. Někdy se ta hadice zbortí a tlak jde pouze při prždění, ale po pustění brzdy se ten tlak v třmenu už nedokáže vrátit přes tu poškozenou hadici a stále přibržduje, opticky to moznat nejde. Ale to by musela bejt opravdu ohromná náhoda, že by se tohle stalo u obou hadic, takže to bude asi ěnco jinýho
2x Rover 620ti

alesek37
Příspěvky: 6
Registrován: sob srp 27, 2011 15:15
Bydliště: Ml.Boleslav kousek za ní

Re: rover 620sdi prosím radu

Příspěvek od alesek37 » pon zář 12, 2011 19:31

nejdřív takto zlobil levý a teď pravý, ale ten fest. Je to jak říkáš prostě se nevrátí. A nemůže to dělat třeba hlavní válec?????????????????????????????
Fakt si nevím rady. :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?:

Měl bych i více dotazů,mohl bych se zeptat?????

alesek37
Příspěvky: 6
Registrován: sob srp 27, 2011 15:15
Bydliště: Ml.Boleslav kousek za ní

Re: rover 620sdi prosím radu

Příspěvek od alesek37 » úte zář 13, 2011 16:15

Pomůže mi někdo??? :cry: :cry: :cry:
Ještě bych se vrátil k těm třmenům, když jsme ovzdušňovali předek tak pedál šel hrozně ztuha dolů, a bylo jedno jestli levá nebo pravá strana.
Ale když se dělal zadek tak byl pedál v momentě dole.

Uživatelský avatar
Roman620ti
Příspěvky: 3701
Registrován: pon zář 17, 2007 5:58

Re: rover 620sdi prosím radu

Příspěvek od Roman620ti » úte zář 13, 2011 16:35

nO POKUD JE ODVZDUŠKOBÁK dost povolen, mělo by to jít stejně jak na zadku, protě plynule by měl klesat.
2x Rover 620ti

Odpovědět