


Já si byl jistý, protože to bylo to nejlepší co se dalo sehnat. Všechno splňuje, věř tomu, že jsem to řešil asi dva měcíse a byl jsem úplně zničenej z toho, že všude radili něco jiného. Pak, když mi kolega napsal rozbor toho MTF jsem měl peška v tom, že nešel nikde sehnat a tak ta 75w-85 je nejmenší zlo. Stačí se podívat do tabulky a za studena je samožřejmě stejná tekutost a za tepla je to nepatrný rozdíl. Třeba ten 75w-90 má už za tepla docela velký rozdíl v číslech. Si nemysli, že bych tam prostě "něco" nalil, nehledě ten olej co jsem kupoval by měl bejt kvalitní, má schválení na Fiat, Alfa Romeo, Lancia. Na druhou stranu stejně nikdo nevíme, co v té převodovce bylo předtím, lidé jsou různíAnderN píše:Romane, pratelska rada: kdyz neco zkousis a nejsi si jisty, experimentuj radeji nejprve na stribrnem. Byla by skoda odrovnat neco na cervenem a pak to treba slozite a draze napravovat
2lKoryacs píše:Nemáte nikdo tušení kolik oleje se vejde do převodovky u Rover 414si ? Zkusím tam dát Total BV1 a uvidíme.
A proč tam nedáš to co je předepsáno ? Olej MTF94 koupíš v každém servisu Land Rover.A cena je přibližně stejná.Koryacs píše:Do mí 414 zkusím dát Total Transmission BV - 1 litr (75W/80) i když jsem z toho jelen. Doufám že ještě někdy zařadím.Díky za info.