Jak na těsnění - změněno
Jak na těsnění - změněno
Chtěl bych se zeptat co všchno je potřeba na kompletní výměnu těsnění pod hlavou, myslím teď hlavně nářadí, je mi jasné že klíče, + momentový klíč, a ted co dal?klasické ořechy?torxy,?jaké jednotky?palce ? Jak je to časově náročné?
Na co si dát pozor? myslím že nic takového na tomto foru zatím není a mohlo by to pomoci více lidem s tímto problémem asi každého roveru s k - motorem.
Našel jsem si na ebay 2 sady těsnění, od stejného prodejce, chtěl bych vědět proč v tě jedné sadě je těsnění jedno a v druhé jsou 2. Kterou raděj koupit?
1.) http://cgi.ebay.co.uk/ROVER-25-45-1-4-1 ... 634.c0.m14
2.) http://cgi.ebay.co.uk/25-45-75-200-400- ... 240%3A1318
Na co si dát pozor? myslím že nic takového na tomto foru zatím není a mohlo by to pomoci více lidem s tímto problémem asi každého roveru s k - motorem.
Našel jsem si na ebay 2 sady těsnění, od stejného prodejce, chtěl bych vědět proč v tě jedné sadě je těsnění jedno a v druhé jsou 2. Kterou raděj koupit?
1.) http://cgi.ebay.co.uk/ROVER-25-45-1-4-1 ... 634.c0.m14
2.) http://cgi.ebay.co.uk/25-45-75-200-400- ... 240%3A1318
Rover 25 2.0 iDt 74kW 2003
Re: Jaké těsnění?
Každopádně se mi víc líbí ta první sada s tím jedním těsněním, kde je vidět, že těsnění je ocelové s těsnícím tmelem. Dobrá cena, snad to bude i kvalitní.
Re: Jaké těsnění?
ok, měl jsem stený názor, objednáno to první
Takže teď jen čekat než dojde a pak do práce....
Takže teď jen čekat než dojde a pak do práce....
Rover 25 2.0 iDt 74kW 2003
Re: Jak na těsnění - změněno
Přidám pár obecných žvástů:
Dosedací plochy musí mít maximální nerovnost do 0,03mm jinak musíš hlavu (nebo blok) nechat orovnat.Při montáži musí být plochy odmaštěné a suché.
Utahovat budeš podle manuálu od středu ke krajům atd
Šrouby vy na těch K máte ty dlouhý že?To bych dal asi nový, měl sis je taky objednat z Anglie.
No a když bude hlava dole tak zkontroluj těsnost ventilů v sedlech, když tak zalapovat a nebo přefrézovat a zabrousit.
Tak sem přidal pár šplechtů co ti asi moc nepomůžou.To víš už tu u toho usínám.
Dosedací plochy musí mít maximální nerovnost do 0,03mm jinak musíš hlavu (nebo blok) nechat orovnat.Při montáži musí být plochy odmaštěné a suché.
Utahovat budeš podle manuálu od středu ke krajům atd
Šrouby vy na těch K máte ty dlouhý že?To bych dal asi nový, měl sis je taky objednat z Anglie.
No a když bude hlava dole tak zkontroluj těsnost ventilů v sedlech, když tak zalapovat a nebo přefrézovat a zabrousit.
Tak sem přidal pár šplechtů co ti asi moc nepomůžou.To víš už tu u toho usínám.
Miluji Rover Club. T16 turbo power.
Re: Jak na těsnění - změněno
šrouby byly v té sadě těsnění
Re: Jak na těsnění - změněno
A jo vydíš to, já na to nekoukal, to je teda dobrá cena
Miluji Rover Club. T16 turbo power.
Re: Jak na těsnění - změněno
No to je, vzhledem k cenám u nás....seba píše:A jo vydíš to, já na to nekoukal, to je teda dobrá cena
Rover 25 2.0 iDt 74kW 2003
Re: Jak na těsnění - změněno
dej vedet zda pasoje tak jak ma... kdyz tak si budeme dle potreby objednavat z anglie a ne tady v CR
Re: Jak na těsnění - změněno
Teď řeším utahovací moment těch šroubů, dle rave je to 20Nm pokud jsem to teda dobře pochopil ale to se mi zdá malo ne?
Rover 25 2.0 iDt 74kW 2003
Re: Jak na těsnění - změněno
Ten moment se probíral je to těch 20nm a pak 2x180 stupnů zase hezky postupně podle manualu
-
- Příspěvky: 298
- Registrován: úte pro 02, 2008 11:35
- Bydliště: bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jak na těsnění - změněno
tak to je fuckt dobra cena, sa oplati kupit do zalohy
Rover 214Si 16V 1996, hrdzoblato
-
- Příspěvky: 1496
- Registrován: úte úno 05, 2008 18:12
- Bydliště: Brno / Znojmo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jak na těsnění - změněno
ono když se tam dá koupit 1.8 VVC za + - 35 000,- v parádním stavu tak asi to bude něco znamenat
Ty ceny jsou asi všechny trochu jinak něž u nás...
Ty ceny jsou asi všechny trochu jinak něž u nás...
CTR EP3 - http://www.r4ms3s.cz/ctr/" onclick="window.open(this.href);return false; - track car
MG ZR 160 - http://www.rover-club.net/car_detail.php?id=462" onclick="window.open(this.href);return false; - prodáno
Rover 214Si - http://www.rover-club.net/car_detail.php?id=104" onclick="window.open(this.href);return false; - prodáno
- Austin
- Moderátor
- Příspěvky: 2281
- Registrován: ned zář 16, 2007 23:32
- Bydliště: Brno 602 770 206
- Kontaktovat uživatele:
UTAHOVACÍ PLÁN
Nevím, ale 20 Nm bude blbost, bude to nejmíň 55 Nm možná 70.
Austiny mají 72 doufám že Nm né pounds on inches.
Důležité je utahovat podle pořadí v manuálu, tzv. UTAHOVACÍ plán
Tzn. nelze utahovat zleva doprava ale křížně.
Austiny mají 72 doufám že Nm né pounds on inches.
Důležité je utahovat podle pořadí v manuálu, tzv. UTAHOVACÍ plán
Tzn. nelze utahovat zleva doprava ale křížně.
Austin Allegro 1.5 MKII 76, Austin Princess 2.0 OHC MKI 76, Rover 200 CVT 1.6 Twincam 99, Mini Cooper 1.3 97
Re: Jak na těsnění - změněno
opravdu tam je 20Nm, a pak 2 x 180 stupňů, což v praxi znamená dotahování momentem tak 100-150Nm. U dlouhých šroubů se to podle utahovacího momentu neurčuje, protože ten šroub při dotahování dost rezonuje (vrže) a moment se skokově mění, takže napřed podle pořadí v Rave na těch 20Nm, a pak zase podle pořadí o 180 stupňů a pak zase pole pořadí o 180 stupňů.