Občasné problémy se startem
Občasné problémy se startem
Zdravím. Měl bych dotaz ohledně startování 75CDT. Jestli to už také někdo neřešil, případně názor od lidí, kteří mají co do činění se servisem. Studené starty v pohodě, na první "brnknutí". Když je motor plně zahřátý po delší jízdě, tak občas při "teplém" startu odmítne naskočit. Baterka OK, starter točí naplno, ale ani "neblafne", jako by tam nešla vůbec nafta. Když tohle udělá, stačí otevřít kapotu, zatřást s palivovým filtrem a s konektorem, co vede do černé krabičky nad ním, zatřást s konektorem, který je za filtrem směrem ke kabině (myslím, že je to čerpadlo), sednout a naskočí na poprvé. Neví někdo, čím by to mohlo být? Zkoučel jsem vyčistit oba konektory - nepomohlo. Dělá to jen někdy a jen za tepla. Nevím taky k čemu je ta "krabička" nad palivovým filtrem. Není tam nějaký ventil nebo něco, co by se zasekávalo? Jinak motor běží v pohodě, dělá to jen při startu a to jen občas.
Díky za každou radu
Díky za každou radu
Stanik ROVER 75 CDT (do 02 2010), JAGUAR S-TYPE 4.0 V8 (od 02 2010 do 06 2013), BMW E91 (od 05 2013)
-
- Příspěvky: 6440
- Registrován: čtv zář 20, 2007 19:17
- Bydliště: Šumperk
- Kontaktovat uživatele:
Re: Občasné problémy se startem
jojo mezi filtrem a kabinou je to sekundární palivové čerpadlo. Podle mě je ta krabička vyhřívání filtru po vzoru BMW aby to chytalo i v nejhorších mrazech, ale to je jenom můj tip. Večer nebo zítra mrknu do Haynesse a dám vědět co to je za potvoru.
-
- Příspěvky: 6440
- Registrován: čtv zář 20, 2007 19:17
- Bydliště: Šumperk
- Kontaktovat uživatele:
Re: Občasné problémy se startem
Haynes o tom mluví jako o hlavě filtru, žádná péče se tomu věnovat nemusí. Jen pořádně připojit konektor a hadice a pořádně dotáhnout filtr. Jinak hlavně se má dávat pozor aby se do té hlavy při výměně filtru nedostal bordel. Ještě tam píše o čištění před nasazením novýho filtru, ale to je taková ta klasika, málokdo by to nechal zespodu zaprasený...
Asi bych na tvým místě ještě zkusil zkontrolovat jestli není závada v těch konektorech na čerpadle a filtru ale jinak asi těžko říct kde je zakopaná krysa.
Asi bych na tvým místě ještě zkusil zkontrolovat jestli není závada v těch konektorech na čerpadle a filtru ale jinak asi těžko říct kde je zakopaná krysa.
Re: Občasné problémy se startem
Tohle by mohlo byt i cidlo klikoveho hridele nebo vackoveho hridele. Meli by to odhalit na diagnostice.
Re: Občasné problémy se startem
Díky za reakce. Už myslím, že vím v čem je zakopaný pes. Když odmítne naskočit, stačí vzít za konektor čerpadla a "zamlít" s ním. Naskočí většinou na poprvé. Zkusím ho prostříkat kontaktolem a uvidíme. Ještě jsem se k tomu nedostal. Jen je mi divný, že to dělá jen při startu. Jak se rozběhne, šlape jako hodinky. Žádné vynechávání, nepravidelný běh nebo tak něco, což bych od špatného konektoru očekával. To samé bych očekával od vadného čidla snímače polohy vačkového hřídele. Ale nic
Jak naskočí, tak jede.

Stanik ROVER 75 CDT (do 02 2010), JAGUAR S-TYPE 4.0 V8 (od 02 2010 do 06 2013), BMW E91 (od 05 2013)
-
- Příspěvky: 6440
- Registrován: čtv zář 20, 2007 19:17
- Bydliště: Šumperk
- Kontaktovat uživatele:
Re: Občasné problémy se startem
eště aby nejel, nemaluj čerty na zeď! Přeju mnoho zdaru v odstranění téhle nepříjemné drobnůstky.
Re: Občasné problémy se startem
Zdravim.
Ja som mal minuly rok v lete ten isty problem. Situacia bola takato : Isiel som stovky kilometrov z Bratislavy do Liptovkseho Mikulasa, kde sme sa zastavili pri westernovom mestecku, kde sme odstavili na cca 2 hodiny. No a potom uz auto nastartovat nechcelo. Zvuk bol ako keby ani nevedel starter roztocit motor. po asi 10 pokusoch s patricnymi prestavkami som to vzdal a zavolal do servisu Honda, ktory bol vzdialeny asi 5 minut cesty autom, ktory maju diagnostiku aj na Rover. V momente ked prichadzali, tak som skusli nastarotvat a naskocilo ako hodinky. Napriek tomu sme to zasli otestovat do toho servisu, kde mi vyhodnotili zavadu cidla klikoveho hridele nebo vackoveho hridele, to si uz nepamatam. V ten den sme pod Tatrami zostali aj ubytovani, auto uz bolo v poriadku. Na druhy den sme isli par desiatok kilometrov do malej dedinky priamo v horach (pod zastitou UNESCO), kde bola jedina prijazdova cesta, dost strma. Po prehliadke dediny, cca 1,5 hodinu, som isiel znova nastartovat a zase nic. Tak som to s prestavkami skusal startovat asi 40 minut (v tych horach som nemal ani moc na vyber) a slava opat to naskocilo. Odvtedy az dodnes si nepamatam, ze by mi to znova spravilo, ale uz mam respekt z nasho rovera, co zas bude ked vyrazime na dlhsi vylet. Apropo, po case ked som sa vybral do servisu v dunajskej Strede, mi potvrdili, ze aj v tych horach to bolo cidlo. Ze vraj to cidlo bude potom pomaly odchadzat, vraj ho docasne dokaze nahradza nejake ine cidlo, az jedneho dna sa pokazi navzdy, tak mi to aspon povedali.
Ak by tvoj recept fungoval aj mne, bolo by to fajn, akurat ja som v autach lai, nemas nejaku fotku alebo mi to nevies lepsie opisat, ktory kabel mam potriast ?
dakujem.
Ja som mal minuly rok v lete ten isty problem. Situacia bola takato : Isiel som stovky kilometrov z Bratislavy do Liptovkseho Mikulasa, kde sme sa zastavili pri westernovom mestecku, kde sme odstavili na cca 2 hodiny. No a potom uz auto nastartovat nechcelo. Zvuk bol ako keby ani nevedel starter roztocit motor. po asi 10 pokusoch s patricnymi prestavkami som to vzdal a zavolal do servisu Honda, ktory bol vzdialeny asi 5 minut cesty autom, ktory maju diagnostiku aj na Rover. V momente ked prichadzali, tak som skusli nastarotvat a naskocilo ako hodinky. Napriek tomu sme to zasli otestovat do toho servisu, kde mi vyhodnotili zavadu cidla klikoveho hridele nebo vackoveho hridele, to si uz nepamatam. V ten den sme pod Tatrami zostali aj ubytovani, auto uz bolo v poriadku. Na druhy den sme isli par desiatok kilometrov do malej dedinky priamo v horach (pod zastitou UNESCO), kde bola jedina prijazdova cesta, dost strma. Po prehliadke dediny, cca 1,5 hodinu, som isiel znova nastartovat a zase nic. Tak som to s prestavkami skusal startovat asi 40 minut (v tych horach som nemal ani moc na vyber) a slava opat to naskocilo. Odvtedy az dodnes si nepamatam, ze by mi to znova spravilo, ale uz mam respekt z nasho rovera, co zas bude ked vyrazime na dlhsi vylet. Apropo, po case ked som sa vybral do servisu v dunajskej Strede, mi potvrdili, ze aj v tych horach to bolo cidlo. Ze vraj to cidlo bude potom pomaly odchadzat, vraj ho docasne dokaze nahradza nejake ine cidlo, az jedneho dna sa pokazi navzdy, tak mi to aspon povedali.
Ak by tvoj recept fungoval aj mne, bolo by to fajn, akurat ja som v autach lai, nemas nejaku fotku alebo mi to nevies lepsie opisat, ktory kabel mam potriast ?
dakujem.
Rover 75, 2.0 diesel, r.v. 2000
-
- Příspěvky: 6440
- Registrován: čtv zář 20, 2007 19:17
- Bydliště: Šumperk
- Kontaktovat uživatele:
Re: Občasné problémy se startem
Hlavně ten červenej(sekundární čerpadlo) a kdyby ne, tak i ten modrej(palivový filtr)

-
- Příspěvky: 6440
- Registrován: čtv zář 20, 2007 19:17
- Bydliště: Šumperk
- Kontaktovat uživatele:
Re: Občasné problémy se startem
no problem, udělat dva kroužky to není nic náročnýho. 
