Příspěvek
od Tommi_82 » sob bře 07, 2009 18:58
Rozhodně tomu Zdenku věnuj zvýšenou pozornost. Auto projeď aspoň 20 km tak aby za normálních okolností musel být prohřátý motor, pak otevři motorový prostor a vyzkoušej OPATRNĚ sahat na hadice, zejména na hrní hadici vedoucí z chladiče. Musí být horká. Je možný že se ti okruh zavzdušnil třeba i tím že je špatnej termostat, nebo je možný že je jen špatnej termostat.
Někdy může pomoci i třeba jen promačkat všecky hadice a případnej vzduch vyhnat.
Každopádně si to zaslouží pozornost, protože motor může být nekorektně chlazený a to nemusí dopadnout dobře.
Dříve: 214 Si r.v. 1996 modrá met.
Dříve: 75 Tourer 2.0 CDT r.v. 04/2002 modrá met.(Royal blue)

Dříve: Mazda CX-7 2.3 DiSi Turbo 191 kW r.v. 2008

Nyní: Opel Zafira Tourer 2.0 CDTi 143 kW r.v. 2014
