ZT 260

Odpovědět
Uživatelský avatar
Roman620ti
Příspěvky: 3701
Registrován: pon zář 17, 2007 5:58

Re: ZT 260

Příspěvek od Roman620ti » úte bře 10, 2009 18:38

trunda.raspi píše:JJ, ma to nacasovane dobre :-) Takze teda ve finale budou na napravach jine pneu? Co se da delat, ty lepsi pneumatiky jsou drahy desne... No svicky na tohle auto vyjdou asi draho, kdyz to ma osm valcu :-) ...
Jó zlaté HTP :wink:
2x Rover 620ti

donutil
Příspěvky: 914
Registrován: pát zář 28, 2007 12:07
Bydliště: Mor.Třebová

Re: ZT 260

Příspěvek od donutil » úte bře 10, 2009 18:47

To ničemu nevadí na každé ose jiný gumy.Na předek drahé Micheliny a na zadek ojeté Dunlopy i když jsem měřil vzorek,tak mají ojeté hlubší dezén než nové.Uvidím jak budou na zadku odcházet než zvolím ty správné.Samozřejmě i šetření je na místě.Vždyť kola,gumy, svíčky a filtr vyjdou tak draho jak tvoje g.o. motoru Lukáši.

Uživatelský avatar
Roman620ti
Příspěvky: 3701
Registrován: pon zář 17, 2007 5:58

Re: ZT 260

Příspěvek od Roman620ti » úte bře 10, 2009 18:54

donutil píše:To ničemu nevadí na každé ose jiný gumy.Na předek drahé Micheliny a na zadek ojeté Dunlopy i když jsem měřil vzorek,tak mají ojeté hlubší dezén než nové.Uvidím jak budou na zadku odcházet než zvolím ty správné.Samozřejmě i šetření je na místě.Vždyť kola,gumy, svíčky a filtr vyjdou tak draho jak tvoje g.o. motoru Lukáši.
Taky to neni auto pro obyčejného smrtelníka, MG ZT 260 je pro fajnšmekra :D :wink:
2x Rover 620ti

donutil
Příspěvky: 914
Registrován: pát zář 28, 2007 12:07
Bydliště: Mor.Třebová

Re: ZT 260

Příspěvek od donutil » úte bře 10, 2009 19:00

No vidíš a tolik jsi ho chtěl.

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18087
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: ZT 260

Příspěvek od Trunda » úte bře 10, 2009 19:02

:-) no to verim... pokud se s tim ma aspon trosku jezdit, tak to nebude mozny na to kupovat drahy veci, pac by to jinak bylo lepsi nechat ve stodole... Leda ze by se zalozilo na RoverClubu charitativni konto a ziskane penize by se posilali na vymazleni ZT260ky, aby na srazech mohli vsichni slintat... :-)

Jo Romane, to mas recht... trivalce jsou velmi ekonomicke motory... i ja bych pri GO na tom dost usetril :-D .... v praci jsme meli trivalce diesela (fabii) a pracovni nazev byl "traktor"... na dalnici se musel drzet bobrik mlceni, protoze jinak by jsme pak u zakaznika uz nemeli hlasivky na diskuze o zakazkach :-)
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Uživatelský avatar
Roman620ti
Příspěvky: 3701
Registrován: pon zář 17, 2007 5:58

Re: ZT 260

Příspěvek od Roman620ti » úte bře 10, 2009 19:19

donutil píše:No vidíš a tolik jsi ho chtěl.
Hodně jsem o něm přemýšlel, protože to je jediné auto do čeho bych šel, kdybych neměl tíčko. Červenej mě stál přes 200.000kč a najel s ním asi 6000km, takže bych to za nějakejch 40tkč do bazáče prodat nemohl a oba krasavce bych nezvládl. Další věc je právě to co píšeš, že to koupí auta nekončí a majitel musí mít peníze aj na údržbu, u tohoto krasavce i schopnost nakupovat ze zahraničí. 8)
2x Rover 620ti

donutil
Příspěvky: 914
Registrován: pát zář 28, 2007 12:07
Bydliště: Mor.Třebová

Re: ZT 260

Příspěvek od donutil » úte bře 10, 2009 19:31

Tak já na dvěstě tisících nejsem a snad ani nebudu a pokud se údržby týče myslím že jsem se nezpronevěřil.Proč kupovat nové gumy po až šesti tisících za jednu.Přední jsou funglovky v nejvyšší kvalitě,ale ne z obchodu,ale od někoho kdo je nepotřebuje a za dobrou cenu.A v zadních jsem přesvědčen o tom samém.Myslím že není účelné solit tisíce zbytečně.

Uživatelský avatar
Roman620ti
Příspěvky: 3701
Registrován: pon zář 17, 2007 5:58

Re: ZT 260

Příspěvek od Roman620ti » úte bře 10, 2009 19:37

Jj myslím, že jsi mu dopřál krásné gumy :P Stejně určitě nejsi člověk kterej by jezdil do zatáček na hraně a spoléhal na to že nevylétneš. Na okruhu závodit asi taky nebudeš :lol:
2x Rover 620ti

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18087
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: ZT 260

Příspěvek od Trunda » úte bře 10, 2009 21:05

No ja si myslim, ze na okruhu si nezkusit s takovymhle autem drift, to by bylo jak mit doma bouchacku a nevystrelit si z ni :-) Ja bych klidne dva a pul litru za ten zazitek obetoval.... otazkou jak je to moc navikove... aby nam tu pak Donutil na kruhaci netravil cela odpoledne :-D .... (uz jsem tam videl nejakeho typka s M3kou co to dvakrat dokola v driftu projel a musim uznat, ze se na to koukalo hezky :-))
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

donutil
Příspěvky: 914
Registrován: pát zář 28, 2007 12:07
Bydliště: Mor.Třebová

Re: ZT 260

Příspěvek od donutil » úte bře 10, 2009 21:41

Tak za prvé Lukáší-návykové(tvrdé y po v)nebo to řeknu mamce a že bych se předváděl na kruháči asi nehrozí,není mě dvacet.Je pravda že inklinuji k riskantní jízdě v běžném provozu,je to adrenalin,jde tam o život.Nedokážu popsat ten pocit když předjíždím ve velké rychlosti a proti mě kamion,nebo auto.Nevím co to je,ale strach to není.

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18087
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: ZT 260

Příspěvek od Trunda » úte bře 10, 2009 21:57

Ach jo, ja se jednou za uhersky rok preklepnu v i/y a zrovna kdyz pisu Donutilovi.... :-( ... Mamca si na mou negramotnost uz zv*kla... ;-) :-) Toz jestli takovy adrenalin zazivate i s autobusem, tak to muze byt docela silna davka ;-) Toz tak ja myslel drift obecne... nemusi to byt zrovna na kruhaci :-) Me osobne spis nez rychlost by prave lakalo projizdet zatacky efektivneji :-) Na tom zas ujizdim jaa... miluju serpentyny :-)
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

donutil
Příspěvky: 914
Registrován: pát zář 28, 2007 12:07
Bydliště: Mor.Třebová

Re: ZT 260

Příspěvek od donutil » úte bře 10, 2009 22:09

Však si užijí.Zaplatili si ne?A já nakonec taky".Pojistku."

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18087
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: ZT 260

Příspěvek od Trunda » úte bře 10, 2009 22:14

Ted nechapu... kdo si uzije a kdo zaplatil a za co? :-)
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Uživatelský avatar
Austin
Moderátor
Příspěvky: 2288
Registrován: ned zář 16, 2007 23:32
Bydliště: Brno 602 770 206
Kontaktovat uživatele:

Re: ZT 260

Příspěvek od Austin » úte bře 10, 2009 23:56

Jo jo serpentýny, to si užijete v míře vrchovaté na Narozemini. Už je připravujeme a některé jsou tam ukázkové. A teď na sněhu ani nemluvě, to je fakt adrenalin i se čtyřkolkou.
Austin Allegro 1.5 MKII 76, Austin Princess 2.0 OHC MKI 76, Rover 200 CVT 1.6 Twincam 99, Mini Cooper 1.3 97

Tommi_82
Příspěvky: 6440
Registrován: čtv zář 20, 2007 19:17
Bydliště: Šumperk
Kontaktovat uživatele:

Re: ZT 260

Příspěvek od Tommi_82 » stř bře 11, 2009 6:11

donutil píše:Nevím co to je,ale strach to není.
myslím že to je adrenalin, občas ho taky mívám plný tělo. Když jedu sám tak to je dobrý, horší když ho nechtěně mám při tom, když vezu rodinu(cokoli v protisměru přibližujíc se rychleji než by se čekalo)...
Dříve: 214 Si r.v. 1996 modrá met.
Obrázek
Dříve: 75 Tourer 2.0 CDT r.v. 04/2002 modrá met.(Royal blue)
Obrázek
Obrázek
Dříve: Mazda CX-7 2.3 DiSi Turbo 191 kW r.v. 2008
Obrázek
Nyní: Opel Zafira Tourer 2.0 CDTi 143 kW r.v. 2014
Obrázek

Odpovědět