Takže pokud někdo chcete s něčím poradit, klidně se ptejte, rád vám pomohu.

Naprostá pravda.mich píše:Problém tohoto fóra je jeho mínění že se rover opravuje jen v servise. Přitom je to auto jako každé jiné. Proč by rozvody na Opeláckém fóru na tigře 1,6 16V udělat v domácích podmínkách šli a na 214si nešli. Je to nějaký speciální motor "není". Dělal jsem rozvody na hodně autech a když je plán z wokshopu nebo s autodat tak na tom nic není. Je to pár kladek a když to člověk neodflákne tak je to udělané stejně jako v servisu. Na těchto stránkách se někomu něco po... a místo rad čím to bude si z něj děláte srandu a že vy by jste to dali do servisu. Proč tady spíš nedáte výstrahy jak to nedělat a na co si dát pozor. Rover 200 z roku 1996 dneska nestojí zase tolik tak proč s ním jednat jak s luxusním autem a draze ho servisovat.
Jen dodám, že ten přípravek na zajištění kol se dá koupit na ebay a výjde na necelých 150KčPtech píše:Par doplneni k tem rozvodum, kdyz uz se do nich poustite sami:
(spousta z vas, ci asi vsichni, mate pristup k autodatum, ci nejakemu vyobrazeni jak jsou rysky atd, tak tim se zaobirat nebudu)
kdyz si natocite motor na rysky (1. valec v HU) cili z pohledu na rozvody bude na pravem (vyfukovem) kole carka EXHAUST proti levemu kolu INLET, vemte si, kdo nemate pripravek, nejakej kousek gumy a nozikem z nej vyrezte neco co se bude dat vsunout mezi kola aby se pak nepootocily (nejakej obrazek jak ten pripravek vypada tady snad nekde mate.
zkontrolujte spodni tecky na klikovem ozubi, povolte napinak a v klidu sundejte remen. Tot o obavach s ryskama nahore.
S vymenou vodni pumpy je to tak, ze starej rozvodak nemel takove napnuti jako novej, po dani noveho ze zvetsi radialni sila na lozisko pumpy a ta jde do pr**** pryc, tak asi doporucuju vymenit
Dalsi chyba ktera se dela, je sila napnuti remene. Nesmi byt moc napnuty (kdo ma typ s automatickym napinakem, vyhrava bonus), jinak zacnou zpivat vacky, ktere jsou jen v hliniku a delato fakt takovy divny zvuky.
Posledni, sroub (matka) na napinaku je dotazena na nejakej moment (viz Autodata), kdo to bude rvat na krev, docili toho ze napraskne sroub(zavit) a jednoho dne se to utrhne. Nemejte strach ze kdyz to neni na krev, ze se to povoli. Kdo ma strach, muze si tam kapnout barvu a dotahnout to (original pripravek se jmenuje Nutlock).
At se dari....
mich píše:Těsnění nemá žádný výměnný interval předepsaný výrobcem. Pokud je v pořádku nemusí se měnit.