Tak je fakt že 1,8 bez turba umí i 260 koní. laděj to týpci co maj tu 1,8 v lotusu Elise.
Jenže nato je potřeba hromada uprav. Ty pro zvednutí výkonu jsou jen polovina. lehčené písty, jiné vačky, zvětčené a zesílené ventyly. A taky ladění elektroniky a nahnání výkonu až na 8500 otáček.
Druhá polovina jsou upravy chlazení, vybrušování větčích chladících kanálu v motoru, a hlavně nové zesílené komponenty. Jinak by ten motor po pár tisících skolaboval.
A tohle všechno se nedělá pro jízdu na běžné silnici...
každopádně na tu 2,0Ti dle mě nebude sehnatelné tolik věcí. No a i tak by to muselo všechno bejt z anglie, jinde to mít nebudou.
Ale to jsme v jiném foru
Jinak snad to 14 dní budu moci ukázat fotky palubního počítače v R 45ce. Ale bude to v podstatě uplně stejné.