Problémy s řazením
Re: Problémy s řazením
Je důležité o jaké součástky jde.Ty díly jsou tak atypycké že ode všech třech zdrojů jsou origoš.Ty naše a anglické jedno jsou,tedy nové nepoužité.Ty polské jsou z vrakáče.Jelikož se jednalo o dvě ramena a tlumič pérování volil jsem poláka,který tvrdil že vůz má najeto 15 000 km.Věřit mu nemusím ale ramena byla jak nová,tam se nemá co zkur...a tlumič jsem si zkusil a nenašel viditelný problém.Ještě k tomu byly všecky šrouby i podložky a nějaké drobnosti(vlaječky) co na voze chyběly a hlavně bylo to za 3 dny.Zajímavé je taky to,že můj zdroj v anglii neobjevil nikde takový jak se říká "exot" na vrakáči a v polsku byl.
- Roman620ti
- Příspěvky: 3701
- Registrován: pon zář 17, 2007 5:58
Re: Problémy s řazením
Donutil - No tak to jsi šikovnej, jak si dobře nakoupil
To teď můžeš bourat jak chceš, ta cena byla hodně pěkná
To taky čumím, že se takováhle kára najde na vrakovišti, ta musela bejt sešrotovaná až k těm zadním ramenům, ne?
Právě jsem si říkal, když si dal poprvé fotky, kde si sehnal ty origo vlaječky, protože z auta z bazaru je někdo ukradl, když bylo ještě za 300.000kč mělo je na svém místě. Taková vlaječka by stála nová taky pěknej ranec
Jinak ohledně toho polska, tam to nejsou žádné béčka, jako češi. Koukal jsem na polské allegro a je tam 27 stránek jenom šestistovek, tam toho musí jezdit hrozně moc, ani anglickém ebayi toho neni ani z poloviny.




2x Rover 620ti
-
- Příspěvky: 6440
- Registrován: čtv zář 20, 2007 19:17
- Bydliště: Šumperk
- Kontaktovat uživatele:
Re: Problémy s řazením
To si piš že tam toho jezdí moc, pokaždé když jedu do polska tak za den potkám tolik roverů co unás za půl roku.
- Fujitsu
- Příspěvky: 1187
- Registrován: stř zář 19, 2007 21:04
- Bydliště: Lanškroun
- Kontaktovat uživatele:
Re: Problémy s řazením
Takže u mě olej vyměněn, a musím konstatovat, že je to opravdu znát!! Především moje problémy s řazením trojky jsou skoro pryč. Někdy tam jde sice hůř, ale zatím vždy na poprvé. Možná, že se i zlepšila řaditelnost jedničky, zase tak často ji tam za jízdy nedávám, tak jsem to ještě nevypozoroval, ale určitě je to taky lepší. Co zůstalo stejné, je zpátečka, ta mi ale nevadí, vždycky tam nejde jenom po delším stání a to na to myslím. Když ji tam dávám při otáčení, tak tam zapadne pěkně, takže neřešim.
Výměnu oleje každopádně doporučuju.
Výměnu oleje každopádně doporučuju.
Rover 416Si, 1997, šedá kůže, Platinum Silver
http://www.rover-club.net/car_detail.php?id=212 www stránky: http://www.fuji.estranky.cz
http://www.rover-club.net/car_detail.php?id=212 www stránky: http://www.fuji.estranky.cz
Re: Problémy s řazením


Re: Problémy s řazením
Já jsem olej v převodovce vyměnil, problém se řazením se mi o 50% zlepšil ale začla mi dost hučet převodovka a je to dost nepříjemný. Nali jsem tam Total Transmission BV 75W80. Tak netuším co z tím, asi mi odchází převodovka a mám po Rourku.
Re: Problémy s řazením
Kolik mas najeto? To vypada na loziska v prevodovce... klasicky problem.
Re: Problémy s řazením
ÚDAJNĚ 160000 KM ale moc tomu nevěřím. Jen si nejsem jistej jestli to stojí za opravu a investici několika tisíc.
Re: Problémy s řazením
Ok, to sedi.... Co mas za typ auta a motoru? Jestli mas 416, tak tam je peugeotacka prevodovka, u ktere pri 150000 km plus minus odchazi loziska do vecnych lovist... viz. muj topic Loziska v prevodovce... Z anglie se daji objednat loziska za 2500 plus cca 1000 doprava. Kontaktuj Eny45, kupoval jich ted vic, tak jestli by jedny pro tebe nemel... jinak celkem by te to mohlo vyjit tak na 5000,- kdyz si to nechas udelat u nekoho rozumnyho a pokud k tomu pridas i spojkovou sadu, coz se docela hodi, kdyz uz to mas rozdelany, tak budes tak na 10000,- Kazdopadne si myslim, ze je to nejlepsi reseni, co muzes udelat. A myslim, ze se to celkem vyplati, protoze prevodovka bude jak nova
Pak je moznost, sehnat v Englandu novou prevodovku, ktera se da sem tam sehnat kolem 9000,- , ale pak stoji dost penez doprava....

Re: Problémy s řazením
Mám 414si, jestli by to bylo za ty prachy tak to docela jde jen jestli to není řešení jen na chvilku. možná by bylo lepší koupit repasovanou převodovku.
Re: Problémy s řazením
No vsak tim, ze si koupis tu replacement set, tak vlastne udelas repas.... Kdyz k tomu pridas i spojku.... Rikam, koukni na tu diskuzi ohledne lozisek... Ty prevodovky jsou v poho az na loziska, takze kdyz je vymenis, tak to myslim aspon dalsi stovku vydrzi... Hlavne nekupovat prevodovku z vrakoviste... To by bylo z blata do louze... Leda ze by bylo garantovane, ze byla malo jeta...
Re: Problémy s řazením
Mám pro mnohé potvrzení dobré zprávy.
I převodovka mého druhého Convertiblu prodělala ozdravnou kůru ověřeným Totalem BV 75W/80 a už po prvním výplachu řadí jak má - 1 a Z jdou na poprvé, synchrony bez problémů.
Chystám se otestovat Texaco Multigear RN 75W-80, jelikož Texaco pro Rover oleje vyrábělo.
I převodovka mého druhého Convertiblu prodělala ozdravnou kůru ověřeným Totalem BV 75W/80 a už po prvním výplachu řadí jak má - 1 a Z jdou na poprvé, synchrony bez problémů.
Chystám se otestovat Texaco Multigear RN 75W-80, jelikož Texaco pro Rover oleje vyrábělo.
MGF, Tourer, RR P38,R75, MGF Trophy, Rover 200 BRM, Rover 827 Coupe, 827 Sedan, Elise S1, XK8 , Škoda Felicia(60´), 1000(64) + 1100(67)MB, 110R(70,71,72,78,80), Garde(83), W353(67,73)...prostě mě to baví.