štartér 2,0
štartér 2,0
Viete mi poradiť 1.pasuje štartér R 75 2,0 benzín na 2,5 benzín? a 2.rozlišuje sa aj AT/manuál?Vďaka za odpoveď.
Predtým Rover Seventyfive 2,0 V6 AT, teraz Mercedes CLS 320 CDI, Chrysler 300 C 3,0 CRD
Re: štartér 2,0
Electrical – KV6
System 12 volt, negative earth
Battery:
⇒Type Lead Acid
⇒Capacity (nominal rating) 75 Ah
Alternator:
⇒Type Denso K3B-H
⇒Output (nominal rating) 105 A
Starter motor (manual gearbox):
⇒Type Denso RA
⇒Power (nominal rating) 1.4 kW
Starter motor (automatic gearbox):
⇒Type Denso RA
⇒Power (nominal rating) 1.8 kW
System 12 volt, negative earth
Battery:
⇒Type Lead Acid
⇒Capacity (nominal rating) 75 Ah
Alternator:
⇒Type Denso K3B-H
⇒Output (nominal rating) 105 A
Starter motor (manual gearbox):
⇒Type Denso RA
⇒Power (nominal rating) 1.4 kW
Starter motor (automatic gearbox):
⇒Type Denso RA
⇒Power (nominal rating) 1.8 kW
R45 1.6.+LPG-1.04Kč/km
Re: štartér 2,0
čo doporučujete urobiť so štartérom z vrakoviska pred montážou do auta aby som ho večer nemusel zasa vyberať?A ako sa k nemu dostanem najlepšie R 75 2,0 V6.Ďakujem
Predtým Rover Seventyfive 2,0 V6 AT, teraz Mercedes CLS 320 CDI, Chrysler 300 C 3,0 CRD
- roverix
- Příspěvky: 3065
- Registrován: sob led 31, 2009 19:30
- Bydliště: Ublo, taková díra u Vizovic 75rover@seznam.cz tel. 604464504
Re: štartér 2,0
Rozebrat. zkontrolovat ložiska, čep páky volnoběžky, uhlíky. Pročistit komutátor- na soustruhu. Pak nějaké silnější káble, zapojit elektriku a zkusit.
Re: štartér 2,0
ďakujem
Predtým Rover Seventyfive 2,0 V6 AT, teraz Mercedes CLS 320 CDI, Chrysler 300 C 3,0 CRD
Re: štartér 2,0
No teda super.Došiel mi z eBay štartér z 2,5 automat.Predajca aj servis na SK tvrdili,že to je identické s mojou 2,0 V6 automat.prevodovka,teraz mi volal opravár,že to vôbec nepasuje.Príruba má byť väčšia aj ozubené kolečko má byť väčšie a hustejšie.To čo mi prišlo je Denso , NAD 101180.Neviete mi poradiť,ako sa dopátrať k správnemu číslu?
Alebo mi zrovna jeden poslať?
Inak ten horeuvedený je tým pádom na predaj 30 EUR
Alebo mi zrovna jeden poslať?

Inak ten horeuvedený je tým pádom na predaj 30 EUR
Predtým Rover Seventyfive 2,0 V6 AT, teraz Mercedes CLS 320 CDI, Chrysler 300 C 3,0 CRD
-
- Příspěvky: 6440
- Registrován: čtv zář 20, 2007 19:17
- Bydliště: Šumperk
- Kontaktovat uživatele:
Re: štartér 2,0
Vím že to máš z jihu slovenska na sever moravy sakra daleko ale já bych na tvým místě zkusil zavolat na vrakáč do Jeseníku, rozhodně tam kdysi 2.0V6 stála, nevím v jakým stavu tam mají ten startér ale přijde mi to pro tebe jako nejschůdnější řešení.
Re: štartér 2,0
Ďakujem,asi mi iné neostáva.Ešte možno vyberiem ten môj a skúsim urobiť z dvoch jeden.Nemôže tam byť veľká chyba,normálne to točí,len niekedy to po otočení kľúčika len cvakne a ticho.Niekedy to musím 20-30 x zopakovať-otočiť kľúčom - cvak-nič-otočiť kľúčik - cvak-nič a zrazu to normálne naštartuje,niekedy to točí pomalšie a vzápätí normálne rýchlo / aj s inou baterkou/.Možno uhlík,kontakt alebo čo.Ten mechanik mi zavolal až keď bolo po všetkom,mohol pritom kludne pozrieť ten môj,čo mu je.A možno mu pomôže len demontáž/montáž 

Predtým Rover Seventyfive 2,0 V6 AT, teraz Mercedes CLS 320 CDI, Chrysler 300 C 3,0 CRD
-
- Příspěvky: 6440
- Registrován: čtv zář 20, 2007 19:17
- Bydliště: Šumperk
- Kontaktovat uživatele:
Re: štartér 2,0
já jako laik bych v tom viděl právě ten uhlík nebo něco podobnýho.
Re: štartér 2,0
no tak to sme laici dvaja...
Predtým Rover Seventyfive 2,0 V6 AT, teraz Mercedes CLS 320 CDI, Chrysler 300 C 3,0 CRD
- roverix
- Příspěvky: 3065
- Registrován: sob led 31, 2009 19:30
- Bydliště: Ublo, taková díra u Vizovic 75rover@seznam.cz tel. 604464504
Re: štartér 2,0
Také to mohou být opálené kontakty uvnitř cívky. Cívka se běžně nerozebírá, ta se mění. Přesto jsem jich v minulosti několik rozebral a opravil. Vrakoviště neexistovali a v mototechnách byly jen dvouhodinové fronty na žárovky H4. Závady které jsem našel, byly vždy jen mechanické kontakty. Sjeté uhlíky, opálený komutátor a vymleté bronzové ložiska. Spálené vinutí kotvy jsem viděl jen jednou, ale to nebylo u auta ale u škodovky.
Britská auta v minulosti: Ford Cortina 1200 3x / Austin Maestro 1.3 / Maestro 1.6 / Rover 213s / Rover 75 1.8 Současný vozový park: Rover75 2.5 manual. Rover75 2.5 automat Rover45 IDT Rover25 1.4 TEL. 604464504
- AnderN
- Site Admin
- Příspěvky: 6976
- Registrován: pon zář 17, 2007 18:46
- Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
- Kontaktovat uživatele:
Re: štartér 2,0
Mel jsem se starterem podobny problem a bylo to vadne spinaci rele. Sikovny elektrikar opravil a od te doby bez problemu.
Re: štartér 2,0
no tak to boli opotrebované medené kontakty v cievke spolu s opotrebovaným medeným prstencom na jadre cievky /asi to bolo jadro-chodilo to dnu,vtedy sa ten medený prstenec dotkol dvoch medených kontaktov/Bolo to mechanicky opotrebované,z pôvodnej hrúbky asi 1,5 mm ostalo tak možno 0,2 mm a bolo to aj opálené.Na eBay som si za tuším 15 GBP objednal 2 kontakty/každý mal iný tvar/ a tú cievku.Odvtedy pokoj.189000 km,uhlíky vyzerali veľmi dobre.Prejavovalo sa to tým,že po otočení kľúčikom len cvak z motor.priestoru,niekedy 2-3x,niekedy 30x potom to zrazu normálne začalo točiť.
Predtým Rover Seventyfive 2,0 V6 AT, teraz Mercedes CLS 320 CDI, Chrysler 300 C 3,0 CRD