štartér 2,0

Odpovědět
Uživatelský avatar
undy
Příspěvky: 974
Registrován: pon zář 17, 2007 16:14
Bydliště: Horné Saliby SR

štartér 2,0

Příspěvek od undy » stř lis 19, 2008 15:59

Viete mi poradiť 1.pasuje štartér R 75 2,0 benzín na 2,5 benzín? a 2.rozlišuje sa aj AT/manuál?Vďaka za odpoveď.
Predtým Rover Seventyfive 2,0 V6 AT, teraz Mercedes CLS 320 CDI, Chrysler 300 C 3,0 CRD

Uživatelský avatar
assa
Příspěvky: 83
Registrován: stř zář 19, 2007 21:27
Bydliště: MO,CV

Re: štartér 2,0

Příspěvek od assa » stř lis 19, 2008 19:51

Electrical – KV6
System 12 volt, negative earth
Battery:
⇒Type Lead Acid
⇒Capacity (nominal rating) 75 Ah
Alternator:
⇒Type Denso K3B-H
⇒Output (nominal rating) 105 A
Starter motor (manual gearbox):
⇒Type Denso RA
⇒Power (nominal rating) 1.4 kW
Starter motor (automatic gearbox):
⇒Type Denso RA
⇒Power (nominal rating) 1.8 kW
R45 1.6.+LPG-1.04Kč/km

Uživatelský avatar
undy
Příspěvky: 974
Registrován: pon zář 17, 2007 16:14
Bydliště: Horné Saliby SR

Re: štartér 2,0

Příspěvek od undy » stř bře 11, 2009 13:33

čo doporučujete urobiť so štartérom z vrakoviska pred montážou do auta aby som ho večer nemusel zasa vyberať?A ako sa k nemu dostanem najlepšie R 75 2,0 V6.Ďakujem
Predtým Rover Seventyfive 2,0 V6 AT, teraz Mercedes CLS 320 CDI, Chrysler 300 C 3,0 CRD

Uživatelský avatar
roverix
Příspěvky: 3065
Registrován: sob led 31, 2009 19:30
Bydliště: Ublo, taková díra u Vizovic 75rover@seznam.cz tel. 604464504

Re: štartér 2,0

Příspěvek od roverix » stř bře 11, 2009 14:04

Rozebrat. zkontrolovat ložiska, čep páky volnoběžky, uhlíky. Pročistit komutátor- na soustruhu. Pak nějaké silnější káble, zapojit elektriku a zkusit.

Uživatelský avatar
undy
Příspěvky: 974
Registrován: pon zář 17, 2007 16:14
Bydliště: Horné Saliby SR

Re: štartér 2,0

Příspěvek od undy » stř bře 11, 2009 14:06

ďakujem
Predtým Rover Seventyfive 2,0 V6 AT, teraz Mercedes CLS 320 CDI, Chrysler 300 C 3,0 CRD

Uživatelský avatar
undy
Příspěvky: 974
Registrován: pon zář 17, 2007 16:14
Bydliště: Horné Saliby SR

Re: štartér 2,0

Příspěvek od undy » pát bře 27, 2009 14:40

No teda super.Došiel mi z eBay štartér z 2,5 automat.Predajca aj servis na SK tvrdili,že to je identické s mojou 2,0 V6 automat.prevodovka,teraz mi volal opravár,že to vôbec nepasuje.Príruba má byť väčšia aj ozubené kolečko má byť väčšie a hustejšie.To čo mi prišlo je Denso , NAD 101180.Neviete mi poradiť,ako sa dopátrať k správnemu číslu?

Alebo mi zrovna jeden poslať? :wink:

Inak ten horeuvedený je tým pádom na predaj 30 EUR
Predtým Rover Seventyfive 2,0 V6 AT, teraz Mercedes CLS 320 CDI, Chrysler 300 C 3,0 CRD

Tommi_82
Příspěvky: 6440
Registrován: čtv zář 20, 2007 19:17
Bydliště: Šumperk
Kontaktovat uživatele:

Re: štartér 2,0

Příspěvek od Tommi_82 » pát bře 27, 2009 15:15

Vím že to máš z jihu slovenska na sever moravy sakra daleko ale já bych na tvým místě zkusil zavolat na vrakáč do Jeseníku, rozhodně tam kdysi 2.0V6 stála, nevím v jakým stavu tam mají ten startér ale přijde mi to pro tebe jako nejschůdnější řešení.
Dříve: 214 Si r.v. 1996 modrá met.
Obrázek
Dříve: 75 Tourer 2.0 CDT r.v. 04/2002 modrá met.(Royal blue)
Obrázek
Obrázek
Dříve: Mazda CX-7 2.3 DiSi Turbo 191 kW r.v. 2008
Obrázek
Nyní: Opel Zafira Tourer 2.0 CDTi 143 kW r.v. 2014
Obrázek

Uživatelský avatar
undy
Příspěvky: 974
Registrován: pon zář 17, 2007 16:14
Bydliště: Horné Saliby SR

Re: štartér 2,0

Příspěvek od undy » pát bře 27, 2009 15:28

Ďakujem,asi mi iné neostáva.Ešte možno vyberiem ten môj a skúsim urobiť z dvoch jeden.Nemôže tam byť veľká chyba,normálne to točí,len niekedy to po otočení kľúčika len cvakne a ticho.Niekedy to musím 20-30 x zopakovať-otočiť kľúčom - cvak-nič-otočiť kľúčik - cvak-nič a zrazu to normálne naštartuje,niekedy to točí pomalšie a vzápätí normálne rýchlo / aj s inou baterkou/.Možno uhlík,kontakt alebo čo.Ten mechanik mi zavolal až keď bolo po všetkom,mohol pritom kludne pozrieť ten môj,čo mu je.A možno mu pomôže len demontáž/montáž :?
Predtým Rover Seventyfive 2,0 V6 AT, teraz Mercedes CLS 320 CDI, Chrysler 300 C 3,0 CRD

Tommi_82
Příspěvky: 6440
Registrován: čtv zář 20, 2007 19:17
Bydliště: Šumperk
Kontaktovat uživatele:

Re: štartér 2,0

Příspěvek od Tommi_82 » pát bře 27, 2009 15:31

já jako laik bych v tom viděl právě ten uhlík nebo něco podobnýho.
Dříve: 214 Si r.v. 1996 modrá met.
Obrázek
Dříve: 75 Tourer 2.0 CDT r.v. 04/2002 modrá met.(Royal blue)
Obrázek
Obrázek
Dříve: Mazda CX-7 2.3 DiSi Turbo 191 kW r.v. 2008
Obrázek
Nyní: Opel Zafira Tourer 2.0 CDTi 143 kW r.v. 2014
Obrázek

Uživatelský avatar
undy
Příspěvky: 974
Registrován: pon zář 17, 2007 16:14
Bydliště: Horné Saliby SR

Re: štartér 2,0

Příspěvek od undy » pát bře 27, 2009 15:31

no tak to sme laici dvaja...
Predtým Rover Seventyfive 2,0 V6 AT, teraz Mercedes CLS 320 CDI, Chrysler 300 C 3,0 CRD

Uživatelský avatar
roverix
Příspěvky: 3065
Registrován: sob led 31, 2009 19:30
Bydliště: Ublo, taková díra u Vizovic 75rover@seznam.cz tel. 604464504

Re: štartér 2,0

Příspěvek od roverix » pát bře 27, 2009 20:58

Také to mohou být opálené kontakty uvnitř cívky. Cívka se běžně nerozebírá, ta se mění. Přesto jsem jich v minulosti několik rozebral a opravil. Vrakoviště neexistovali a v mototechnách byly jen dvouhodinové fronty na žárovky H4. Závady které jsem našel, byly vždy jen mechanické kontakty. Sjeté uhlíky, opálený komutátor a vymleté bronzové ložiska. Spálené vinutí kotvy jsem viděl jen jednou, ale to nebylo u auta ale u škodovky.
Britská auta v minulosti: Ford Cortina 1200 3x / Austin Maestro 1.3 / Maestro 1.6 / Rover 213s / Rover 75 1.8 Současný vozový park: Rover75 2.5 manual. Rover75 2.5 automat Rover45 IDT Rover25 1.4 TEL. 604464504

Uživatelský avatar
AnderN
Site Admin
Příspěvky: 6976
Registrován: pon zář 17, 2007 18:46
Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
Kontaktovat uživatele:

Re: štartér 2,0

Příspěvek od AnderN » pon bře 30, 2009 16:50

Mel jsem se starterem podobny problem a bylo to vadne spinaci rele. Sikovny elektrikar opravil a od te doby bez problemu.
Obrázek
MG ZT CDTi @ 118 kW / 370 Nm - 2009-? :: 200.000 km @ Obrázek
Rover 25 18K4F / automat CVT - 2013-? :: 50.000 km @ Obrázek
Rover Mini Cooper - 2016-? :: 20.000 km @ Obrázek
Ex. Rover 620 SDi - 2004-2009 :: 100.000 km @ Obrázek

Uživatelský avatar
undy
Příspěvky: 974
Registrován: pon zář 17, 2007 16:14
Bydliště: Horné Saliby SR

Re: štartér 2,0

Příspěvek od undy » pát dub 03, 2009 11:29

no tak to boli opotrebované medené kontakty v cievke spolu s opotrebovaným medeným prstencom na jadre cievky /asi to bolo jadro-chodilo to dnu,vtedy sa ten medený prstenec dotkol dvoch medených kontaktov/Bolo to mechanicky opotrebované,z pôvodnej hrúbky asi 1,5 mm ostalo tak možno 0,2 mm a bolo to aj opálené.Na eBay som si za tuším 15 GBP objednal 2 kontakty/každý mal iný tvar/ a tú cievku.Odvtedy pokoj.189000 km,uhlíky vyzerali veľmi dobre.Prejavovalo sa to tým,že po otočení kľúčikom len cvak z motor.priestoru,niekedy 2-3x,niekedy 30x potom to zrazu normálne začalo točiť.
Predtým Rover Seventyfive 2,0 V6 AT, teraz Mercedes CLS 320 CDI, Chrysler 300 C 3,0 CRD

Odpovědět