Výfuk - svody - těsnění k motoru
Výfuk - svody - těsnění k motoru
Dneska jsem měnil zadní díl výfuku a těsnění mezi svody a dvoutrubku (jak je lambda). Dříve jsem měnil střed. Teď mi to ovšem fouká ještě někde hodně nahoře, není tam vidět, ale pochybuju, že mám prorezlý svody, spíš to netěsní mezi svody a motorem. Předpokládám, že je tam nějaký těsnění, nevidím ho ale v žádném dodavatelském katalogu, všude začínají výfuky tím těsněním níž, co už jsem měnil, tedy pod svody (směrem k pletenci). Kde se tohle dá sehnat, případně jak komplikovaná je výměna? Jde to jen nějak povolit, vyměnit těsnění a zase našroubovat, nebo je to časově o dost náročnější? Díky.
Rover 420 SI (RT), 136 PS, 1996, světlá kůže, vínová perleť.
Re: Výfuk - svody - těsnění k motoru
Už jsem našel na MJ Auto, ale montáž mě zajímá dál, i zkušenosti.cbx píše:Dneska jsem měnil zadní díl výfuku a těsnění mezi svody a dvoutrubku (jak je lambda). Dříve jsem měnil střed. Teď mi to ovšem fouká ještě někde hodně nahoře, není tam vidět, ale pochybuju, že mám prorezlý svody, spíš to netěsní mezi svody a motorem. Předpokládám, že je tam nějaký těsnění, nevidím ho ale v žádném dodavatelském katalogu, všude začínají výfuky tím těsněním níž, co už jsem měnil, tedy pod svody (směrem k pletenci). Kde se tohle dá sehnat, případně jak komplikovaná je výměna? Jde to jen nějak povolit, vyměnit těsnění a zase našroubovat, nebo je to časově o dost náročnější? Díky.
Rover 420 SI (RT), 136 PS, 1996, světlá kůže, vínová perleť.
-
- Příspěvky: 66
- Registrován: pát črc 04, 2008 17:01
- Bydliště: české Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výfuk - svody - těsnění k motoru
ahoj menil jsem svody i tesneni na r200 a v pohode neni to problem to udelas doma tesneni jsem koupil od Zakara a pak jsme to doma s tatou vymenili a v pohode,musis hlavne zkusit jestli ti pujdou vytocit vsechny srouby,me sli v pohode, ale nevim jak ma svody r400
Rover 214i 55kw 12/1997 - http://bustajarda.rajce.idnes.cz/rover_214i/
-
- Příspěvky: 155
- Registrován: pon bře 30, 2009 21:40
Re: Výfuk - svody - těsnění k motoru
Já ted sundava celej vejfuk, protože byl děravej jak cedík. Těsnění sem dělal nový.. Od hlavy odšroubovat nešel, zůstal typicky na jednom šroubu. Takže bruskou naříznu a odseat matku, navařit větší matku, vyšroubovat štef a dát bud novej nebo normální šroub
Rover 416Si 1.6, http://www.rover-club.net/car_detail.php?id=358
Re: Výfuk - svody - těsnění k motoru
Mezi každým dílem výfuku je těsnění, teda přímo mezi hlavou a svodama je jedno, mezi svodama a dvoutrubkou je druhé atd, všude, kde jsou příruby je i těsnění. Dává se tím celým plechem k motoru (na druhé straně je plech zahnutý kolem otvorů a končí), doporučuju koupit tmel na výfukové těsnění a natřít to ještě tím tmelem. Vyrábí to myslím Bosal a tuba stojí kolem 200,-
-
- Příspěvky: 155
- Registrován: pon bře 30, 2009 21:40
Re: Výfuk - svody - těsnění k motoru
Já tu tubu koupil za 150
Rover 416Si 1.6, http://www.rover-club.net/car_detail.php?id=358
Re: Výfuk - svody - těsnění k motoru
Vadí nečemu když mi netěsní vejfuk? poněvač mě to taky vytváří takovej syčící zvuk. nejvíc než se to ohřeje. Pak už jen malinko...
-
- Příspěvky: 155
- Registrován: pon bře 30, 2009 21:40
Re: Výfuk - svody - těsnění k motoru
Tak záleží na tom, kde ti uchází.. může to mít vliv na výkon a taky na pěknej smrádek
Rover 416Si 1.6, http://www.rover-club.net/car_detail.php?id=358
Re: Výfuk - svody - těsnění k motoru
prověřím, ten výkon by to mohlo ovlivnovat. Smrádek naštěstí není
Re: Výfuk - svody - těsnění k motoru
Vadí to kvůli tomu hluku a taky by mohly výfukové plyny vnikat do prostoru pro cestující a přiuspat řidiče. Smrádek to moc nedělá, naneštěstí oxid uhlčitý (ani oxid uhelnatý) nijak nes*rdí. Na výkon to asi moc vliv nemá, ale na emise a spotřebu asi jo.
-
- Příspěvky: 155
- Registrován: pon bře 30, 2009 21:40
Re: Výfuk - svody - těsnění k motoru
Mně to teda lehce smrdělo, ale hlavně ten rachot.. výkon se mi o něco taky zved, ale tak já měl upadlej celej vejfukHombre píše:Vadí to kvůli tomu hluku a taky by mohly výfukové plyny vnikat do prostoru pro cestující a přiuspat řidiče. Smrádek to moc nedělá, naneštěstí oxid uhlčitý (ani oxid uhelnatý) nijak nes*rdí. Na výkon to asi moc vliv nemá, ale na emise a spotřebu asi jo.
Rover 416Si 1.6, http://www.rover-club.net/car_detail.php?id=358