Chrastění od turba - ASI OBJASNĚNO - Seba už to vyřešil :-))

Odpovědět
Uživatelský avatar
seba
Příspěvky: 1309
Registrován: sob říj 04, 2008 10:02
Kontaktovat uživatele:

Re: Chrastění od turba - ASI OBJASNĚNO - Seba už to vyřešil :-))

Příspěvek od seba » pát dub 10, 2009 18:22

tobias píše:
Seba: Musím to vyzkouset. Porjizdim na netu uz milion let ruzny fora, youtube a dalsi stranky, prtooze ten zvuk se mi libi. Hlavne kdyz kolem projede seriovy a nenapadny auto, ktery najednou poskoci dopredu silou 200 koní a jeste k tomu to pekně pískne, tak si řekneš: "sakra, co to je?" :))
Přesně tak...Já to chci bezpodmínečně taky:-Dstačí sundat nohu z plynu a mělo by to fouknout.To budu dělat při průjezdu před každou autobusovou zastávkou:-D
Miluji Rover Club. T16 turbo power.

Uživatelský avatar
seba
Příspěvky: 1309
Registrován: sob říj 04, 2008 10:02
Kontaktovat uživatele:

Re: Chrastění od turba - ASI OBJASNĚNO - Seba už to vyřešil :-))

Příspěvek od seba » pát dub 10, 2009 18:26

Roman620ti píše: Seba - Já v Praze nebyl, tam já nerad jezdím :lol:
Já jedu v dejvicích na kruháč a co nevidim nákou červenou káru, přijedu blíž a vidim rovera 620 jedu ještě blíž a vidim nápis 620Ti.Tak sem byl přesvědčenej že to si ty tak sem zatroubil no a na kulataku to pak vypadalo jak když jede svatba:-D:-DCelkem mazec, zajímalo by mě kdo to byl..??Neznáte?
Miluji Rover Club. T16 turbo power.

Uživatelský avatar
tobias
Příspěvky: 1163
Registrován: úte říj 16, 2007 19:38
Bydliště: PRAHA

Re: Chrastění od turba - ASI OBJASNĚNO - Seba už to vyřešil :-))

Příspěvek od tobias » sob dub 11, 2009 23:44

Seba: na kulataku bych To mohl byt ja, jenom nemam cervenyho.

A Sebo, uz To mam udelany!! Delal sem To pulku soboty, protoze sem To delal cely horem...nejhorsi prace. Teda nejhorsi bylo sunda tu segerovku, jenom s ni jsem stravil skoro 3 hodiny. Proste potvora nechtela pustit. Potom uz To bylo v pohode. Ruce mam teda uplne oddelany, poskrabany a zniceny. Ale Je To!!! Nikdy sem nic podobnyho nedelal, tak sem na sebe pysnej :) zadna falesna skromnost.
Jinak cestou jsem na jednom miste chtel pridat a najednou auto vubec nejede a silene duni...dost ve me hrklo. Zastavim a koukam co se deje. Uvolnila se mi hadice Je vstrikum, takze To moc jet nemohlo. Asi jsem ji malo utahnul...stydim stydim :)
prodany Rover 620ti :(
Mercedes 124-300 Coupe
Ochcafka na kazdy den

Uživatelský avatar
seba
Příspěvky: 1309
Registrován: sob říj 04, 2008 10:02
Kontaktovat uživatele:

Re: Chrastění od turba - ASI OBJASNĚNO - Seba už to vyřešil :-))

Příspěvek od seba » ned dub 12, 2009 10:08

Ty bydlíš někde poblíž?Já se právě divil že má někdo červenou 620Ti a nevim o koho jde..Možná neni ani tady v klubu, divné...No ale troubili a mávali jak zběsilý tak i možná na klubu budou, těžko říct.

:))-hlavně že je hotovo!!Ať to trvalo co to trvalo.Já na to měl chirurgické rukavice ale na ukazováčku sem utrpěl taky škrábanec:-D A hadice asi vodlítla jak to teď pořádně plní:-D Včera sem jel na zličín tak sem ho prohnal a paráda:-DVšem to nějak nejelo....
Miluji Rover Club. T16 turbo power.

Uživatelský avatar
Roman620ti
Příspěvky: 3701
Registrován: pon zář 17, 2007 5:58

Re: Chrastění od turba - ASI OBJASNĚNO - Seba už to vyřešil :-))

Příspěvek od Roman620ti » ned dub 12, 2009 22:07

Pánové, musím se Vám pochlubit, sice sem nic neudělal s výkonem, ale sehnal jsem konečně originální tíčkové 16" hliníky. :twisted: Auto se hrozně změnilo, teď už je to pravé tíčko. :P Měl sem takovou radost, že i když byla půlnoc, šel sem je hnedle přehodit a dvě zadní sjetá kola nenápadně "zapoměl" u kontejneru :D Je to hroznej šperk :P :P :P
2x Rover 620ti

Uživatelský avatar
tobias
Příspěvky: 1163
Registrován: úte říj 16, 2007 19:38
Bydliště: PRAHA

Re: Chrastění od turba - ASI OBJASNĚNO - Seba už to vyřešil :-))

Příspěvek od tobias » pon dub 13, 2009 20:22

Seba: jojo, jede to krásně. Ještě zítra mě čeká nový poslední díl výfuku a už to bude v cajku, teda ještě kromě nového oleje, který už je taky potřeba, ale potom to pojede jako drak.
Ty si utrpěl jeden škrábanec? Já mám úplně zhuntovaný ruce :)

Roman: takže ti je nakonec přivezl? A ty blázen jak jinak, než rovnou do garáže :lol:
prodany Rover 620ti :(
Mercedes 124-300 Coupe
Ochcafka na kazdy den

Uživatelský avatar
Roman620ti
Příspěvky: 3701
Registrován: pon zář 17, 2007 5:58

Re: Chrastění od turba - ASI OBJASNĚNO - Seba už to vyřešil :-))

Příspěvek od Roman620ti » pon dub 13, 2009 20:40

tobias píše: Roman: takže ti je nakonec přivezl? A ty blázen jak jinak, než rovnou do garáže :lol:
Kdepak, já byl zrovna ve Svitavech na chatě, takže v 23.30 na pumpě proběhla koupě a mezi 0.00 až 0.30 se přehazovaly před osvětlenou Hypernovou. Akorát jedno na předek sem musel dát až v Pardubicích, protže utíkalo kolem ráfku a gumy. :D Sem to prostě nemohl vydržet a zároveň bych je nemohl ani odvést, takhle sem hnedle dva plecháče s bouchačkama nechal nenápadně u kontáku :twisted:

Ale stejně Vás dva nechápu, jak ste to mohli zvládnout vrchem, to mě hlava nebere :lol:
2x Rover 620ti

Uživatelský avatar
tobias
Příspěvky: 1163
Registrován: úte říj 16, 2007 19:38
Bydliště: PRAHA

Re: Chrastění od turba - ASI OBJASNĚNO - Seba už to vyřešil :-))

Příspěvek od tobias » pon dub 13, 2009 20:51

Roman: taky to nechápu. Hlavně mi trvalo přes dvě hodiny jenom vymyslet to, jak se tam dostat rukou :) Tys nechal dva plecháče u Hypy? Nebyla to trochu skoda? Každopádně bych se vůbec nedivil, kdyby na tebe přijeli policajti, že ty kola kradeš :)
prodany Rover 620ti :(
Mercedes 124-300 Coupe
Ochcafka na kazdy den

Uživatelský avatar
Roman620ti
Příspěvky: 3701
Registrován: pon zář 17, 2007 5:58

Re: Chrastění od turba - ASI OBJASNĚNO - Seba už to vyřešil :-))

Příspěvek od Roman620ti » úte dub 14, 2009 18:54

tobias píše:Roman: taky to nechápu. Hlavně mi trvalo přes dvě hodiny jenom vymyslet to, jak se tam dostat rukou :) Tys nechal dva plecháče u Hypy? Nebyla to trochu skoda? Každopádně bych se vůbec nedivil, kdyby na tebe přijeli policajti, že ty kola kradeš :)
No to věřím, já to po chvilce vzdal a šel do bordelu pod auto a bez jámy sem byl zase jako dobytek.

Taky sem se divil,že nepřijeli :D Jinak ty disky byly hnusný, někdo je měl kdysi na jiném autě a tak nechal ztočit středy, dokonce byly bouchle a rovnané, gumy na minimu a ještě se špatným ventilkem :D Takže mi byly k ničemu, protože 4 hezké mám schované se zimákama :wink:
2x Rover 620ti

Uživatelský avatar
tobias
Příspěvky: 1163
Registrován: úte říj 16, 2007 19:38
Bydliště: PRAHA

Re: Chrastění od turba - ASI OBJASNĚNO - Seba už to vyřešil :-))

Příspěvek od tobias » úte dub 14, 2009 19:45

A kde je máš schovaný? :)) budu potřebovat nový zimáky :)

Jinak se koukni sem, na posledni dvě fotky.

http://moje.auto.cz/tobi/mazlik.html
tak vypadal můj poslední díl.

Musím doporučit: http://www.vyfuky-tyll.cz/ maj dobrý ceny, práci zadarmo (když si to tam koupíš) a hlavně ten přístuop je úžasnej. Jsou tam děsně milý až kamarádský lidi. Ten týpek, když sem odjížděl, tak se mu tam ještě něco nezdálo, znova to hodil na hever a ještě přivařil nějaký úchyt vepředu a normálně, Mazlík je už úplně!! potichu!!!!!! konečně nezní vylítaně :)

Jsem děsně happy :)

jenom ještě mě čeká udělat ty koncovky :( teď to vypadá děsně :(
prodany Rover 620ti :(
Mercedes 124-300 Coupe
Ochcafka na kazdy den

Uživatelský avatar
Roman620ti
Příspěvky: 3701
Registrován: pon zář 17, 2007 5:58

Re: Chrastění od turba - ASI OBJASNĚNO - Seba už to vyřešil :-))

Příspěvek od Roman620ti » úte dub 14, 2009 20:12

tobias píše:A kde je máš schovaný? :)) budu potřebovat nový zimáky :)

Jinak se koukni sem, na posledni dvě fotky.

http://moje.auto.cz/tobi/mazlik.html
tak vypadal můj poslední díl.

Musím doporučit: http://www.vyfuky-tyll.cz/ maj dobrý ceny, práci zadarmo (když si to tam koupíš) a hlavně ten přístuop je úžasnej. Jsou tam děsně milý až kamarádský lidi. Ten týpek, když sem odjížděl, tak se mu tam ještě něco nezdálo, znova to hodil na hever a ještě přivařil nějaký úchyt vepředu a normálně, Mazlík je už úplně!! potichu!!!!!! konečně nezní vylítaně :)

Jsem děsně happy :)

jenom ještě mě čeká udělat ty koncovky :( teď to vypadá děsně :(
Nedám, vem si ty od hypernovy :lol:
Ten vejfuk byl hezkej, to by stačilo volepit páskou na výfuky a jezdit dál :mrgreen: Ty koncovky maj strhlé závity, že? Taky jsem je musel přeřezat větším závitníčkem a dát nové šrouby :wink:
2x Rover 620ti

Uživatelský avatar
tobias
Příspěvky: 1163
Registrován: úte říj 16, 2007 19:38
Bydliště: PRAHA

Re: Chrastění od turba - ASI OBJASNĚNO - Seba už to vyřešil :-))

Příspěvek od tobias » úte dub 14, 2009 20:43

Kdyby si slyšel, jak to chrastilo :) to by chtělo to oblepit 2mm plechem :) koncovky šly normálně povolit, ačkoliv sem to nečekal, ale ta koncovka, co tam je, tak má originál svoje konce, který se budou muset uříznout :( jsou hodně podobný, ale není to chromovaný a jsou o kousek menší.
Uvažuju teď o neoriginál koncovce...
prodany Rover 620ti :(
Mercedes 124-300 Coupe
Ochcafka na kazdy den

Uživatelský avatar
tobias
Příspěvky: 1163
Registrován: úte říj 16, 2007 19:38
Bydliště: PRAHA

Re: Chrastění od turba - ASI OBJASNĚNO - Seba už to vyřešil :-))

Příspěvek od tobias » úte dub 14, 2009 21:55

Ale když se na ně tak koukám, tak si tam nechám dát zpátky ty starý...pokud tedy nenarazím na něco, co se mi bude líbit nějak moc na prvni pohled :)
prodany Rover 620ti :(
Mercedes 124-300 Coupe
Ochcafka na kazdy den

Buky
Příspěvky: 71
Registrován: stř pro 26, 2007 19:58
Bydliště: Pardubice
Kontaktovat uživatele:

Re: Chrastění od turba - ASI OBJASNĚNO - Seba už to vyřešil :-))

Příspěvek od Buky » úte dub 14, 2009 22:31

Hele, pánové, 620 ka má jakou rozteč šroubů na kolech? taky 4x100? Jen že bych na svou 220 chtěl dát 16ky ale origoš Rover...Tak jestli mám shánět tayk jako roman :D
MG ZR 2.0 turbodiesel

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18087
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Chrastění od turba - ASI OBJASNĚNO - Seba už to vyřešil :-))

Příspěvek od Trunda » stř dub 15, 2009 10:09

Buky, tohle je dotaz mimo tema a nasel bys tu odpoved nekolikrat - ne, nejsou stejna ;-), kdysi se na aukru dali sehnat 16 palcova kola na ZR s vymennym logem... Tak zkus pohledat ;-)
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Odpovědět