Jak má táhnout diesel?

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18052
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Jak má táhnout diesel?

Příspěvek od Trunda » pát dub 24, 2009 12:33

Ty jo.... to je dost dobre.... ja prave premyslim, s jakym motorem koupit petasedmu... jestli V6ku nebo CDTi... ale jak to tu popisujes, tak to je dobre :-)
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Tommi_82
Příspěvky: 6440
Registrován: čtv zář 20, 2007 19:17
Bydliště: Šumperk
Kontaktovat uživatele:

Re: Jak má táhnout diesel?

Příspěvek od Tommi_82 » pát dub 24, 2009 13:00

Takže vlastně 35 tisíc, pět za čip třicet za jinej motor. :D
Dělám si srandu, jak dlouho už to máš očipovaný?

Jinak ty parametry co tam píšou po čipu jsou parametry sice podobnýho ale o generaci novějšího motoru BMW kterej má jiný vstřiky a větší objem, takže pěkně kecaj. :D Tohle z tohohle starýho motoru nevyždímaj a jestli jo tak na to člověk pak nesmí šlapat, jinak mu to pěkně vypráší kapsu.
Mou důvěru si nezískali.

Jo a už jenom to že v ceníku uvedou cenu a pak to někomu udělaj za polovic, nepůsobí vybec věrohodně.

Každopádně neříkám že nevěřím že to po čipu jede líp, určitě jede, jen ty parametry co tam uváděj jsou trochu proti principům.

I když na druhou stranu abys vydrtil bávo, který je lehčí a za normálních okolností zrychluje z nuly na sto o víc jak dvě vteřiny rychleji než ty... Nevim nevim. Máme doma 320d Compact a máme taky 75 CDT, jel jsem s oběma a jeli jsme i zaráz. Srovnat se to nedá a nechce se věřit že by cokoli mohlo donutit jet 75CDT líp jak 320d který je navíc papírově slabší než 320i. Zas ale nepíšeš jakej model, takže je docela možný že se bavíš o starší generaci než já. Já beru E46 která věkově odpovídá R75.

Sakra, když to po sobě čtu, vypadám jak nějakej skeptik!! To mě štve, nepojedeš náhodou do Mostu na sraz? Chtěl bych se nechat přesvědčit že to bude fakt změna a nechat si to načipovat, ale zatím mě nic nepřesvědčilo.
Dříve: 214 Si r.v. 1996 modrá met.
Obrázek
Dříve: 75 Tourer 2.0 CDT r.v. 04/2002 modrá met.(Royal blue)
Obrázek
Obrázek
Dříve: Mazda CX-7 2.3 DiSi Turbo 191 kW r.v. 2008
Obrázek
Nyní: Opel Zafira Tourer 2.0 CDTi 143 kW r.v. 2014
Obrázek

Uživatelský avatar
Fujitsu
Příspěvky: 1187
Registrován: stř zář 19, 2007 21:04
Bydliště: Lanškroun
Kontaktovat uživatele:

Re: Jak má táhnout diesel?

Příspěvek od Fujitsu » pát dub 24, 2009 14:12

Hoši hoši, přečtěte si dnešní článek na

http://www.tipcars.com/applications/mag ... no&Lang=cz

Osobně bych hodně dlouho přemýšlel, jestli čip ano nebo ne.
Rover 416Si, 1997, šedá kůže, Platinum Silver
http://www.rover-club.net/car_detail.php?id=212
www stránky: http://www.fuji.estranky.cz

Stanik
Příspěvky: 152
Registrován: čtv zář 27, 2007 1:39

Re: Jak má táhnout diesel?

Příspěvek od Stanik » pát dub 24, 2009 14:36

Někdo se tady ptal na tu váhu. Bylo to objednávaný z UK pře E-bay. Přidávám odkaz: http://cgi.ebay.co.uk/ROVER-75-cdt-ZT-M ... 240%3A1318
Je to nějaký dlouhý, tak snad to bude fungovat :)
Fakt ta náhradní váha dneska zdarma dorazila, tak jsem zvědavý, jestli bude šlapat.
Další zkušenost: Začalo se mi ozývat ložisko zadního kola. Když na to mechanik kouknul, konstatoval, že by to sneslo i nový zadní kotouče a brzdový desky, když už se do toho půjde :? Nechal jsem si od něj zjistit cenu, pokud by to šlo přes servis a byl jsem docela překvapen: Ložisko 4600 - 6200 podle značky, kotouče 1300 za kus a brzdové desky 1100. Celkem minimálně 7000 za materiál. Juknul jsem tedy na svou oblíbenou E-Bay a po chvíli hledání a 2 - 3 mailech s prodejcem jsem se dostal na následující ceny v Kč: Ložisko 1950, kotouče 440 za kus, destičky 420 a poštovné za všechno 660Kč. To jest dohromady 3910Kč :!: Za to bych u nás nesehnal ani to ložisko. Prodejce: Virginautoparts - posílají do ČR za velice rozumný peníz a je s nima bezproblémová komunikace (samožřejmě anglicky)
Majitelé Schade 120 nám konečně můžou pomalu začít závidět cenu náhradních dílů :D :D :D
Stanik ROVER 75 CDT (do 02 2010), JAGUAR S-TYPE 4.0 V8 (od 02 2010 do 06 2013), BMW E91 (od 05 2013)

Uživatelský avatar
Eny45
Příspěvky: 488
Registrován: stř zář 19, 2007 13:34
Bydliště: Upice

Re: Jak má táhnout diesel?

Příspěvek od Eny45 » úte dub 28, 2009 14:45

Fujitsu píše:Hoši hoši, přečtěte si dnešní článek na

http://www.tipcars.com/applications/mag ... no&Lang=cz

Osobně bych hodně dlouho přemýšlel, jestli čip ano nebo ne.

No on každej právě dlouho přemejšlí. ale článek jsem právě dočetl, a je napsanej velice rozumně. nedá se než souhlasit. Na druhou stranu pokud tu mluvíme o motoru kterej má u BMW + 15KW. Tak je to trochu jiná věc. Ale určitě není správná cesta jít na to zvíšení přez čip tuning. Dost zajímavě zní ta řídící jednotka z BMW.

Tommi_82
Příspěvky: 6440
Registrován: čtv zář 20, 2007 19:17
Bydliště: Šumperk
Kontaktovat uživatele:

Re: Jak má táhnout diesel?

Příspěvek od Tommi_82 » úte dub 28, 2009 16:22

Eny45 píše: Dost zajímavě zní ta řídící jednotka z BMW.
To BMW se "stejným" motorem má jen 100kW(a stejně podle mě nemá narozdíl od R75 common rail, četl jsem o tom někde článek, vím že Ander tvrdí něco jinýho), ty BMW co maj 110kW a víc už maj jinej motor, jiný vstřiky,... Takže ta řídící jednotka z BMW je podle mě blbost. Nebude to fungovat.
Jako jelikož máme obě auta(R75 i BMW320d) doma tak bych to teoreticky mohl zkusit, ale nejsem na to dost velkej blázen. Aspoň se podívám jestli jsou ty jednotky aspoň podobný, ale řekl bych že ani to ne.
Dříve: 214 Si r.v. 1996 modrá met.
Obrázek
Dříve: 75 Tourer 2.0 CDT r.v. 04/2002 modrá met.(Royal blue)
Obrázek
Obrázek
Dříve: Mazda CX-7 2.3 DiSi Turbo 191 kW r.v. 2008
Obrázek
Nyní: Opel Zafira Tourer 2.0 CDTi 143 kW r.v. 2014
Obrázek

Odpovědět