vaha vzduchu...

Uživatelský avatar
luxus
Příspěvky: 5
Registrován: sob led 19, 2008 22:30

vaha vzduchu...

Příspěvek od luxus » stř led 23, 2008 22:40

"debilmetr" tahle vec dokaze taky pekne zneprijemnit zivot ale da se vycistit,je to asi o 9tis levnejsi nez nova...A to se vyplati .. :lol:
u me se to projevilo,tim ze motor cukal a jal strasne spatne pri nizkych otackach,rozjet se do kopce byl docela problem,kdyz jsem jel z kopce bez plynu se zarazenou rychlost, svitila mi kontrolka "engine"a motor jako zdechnul,po zmacknuti spojky se vzpamatoval za neustaleho cukani....
vycisteni jsem delal presne podle tohodle odkazu
http://www.tuning.cz/harous/debimetr.html
dulezitej je ten isopropylalkohol tady mate odkaz kde se da koupit,maj ho v kazdy prodejne elektroniky,ne prodejna na televize ale na el.soucastky :-)
http://www.elchemco.cz/text_225.htm
po vycisteni ktere jsem delal nedockavej pred kauflandem kde jsem cekal na mladou az nakoupi...jen jsem ho vyndal (je hned za filtrem) takova roura,tu jsem celou prostrikal tim sprejem avysusil ji,to trva docela dlouho,ale kdyz cekate pred obchodem tak vam to neprijde....kdyz jsem to dal z5 bylo to super,gumy piskaly,auto jede jako kdyz vyndate tunu pisku z kufru...doma jsem ho pak vyndal z te trubky a vycistil poradne,jsou tam dva super srouby(hvezdicka z kolikem uprostred) ale kleste si stim poradi,az budete ty srouby davat z5 a nebude te mit tu spravnou hvezdicku,obruste si ty srouby na obou stranach at vam jdou pak lepe klestema zasroubovat z5...co a jak je na tom odkazu
snad se vam taky zadari...dalsi tema EGR :shock:

Uživatelský avatar
Dragon
Příspěvky: 149
Registrován: pát zář 21, 2007 8:23
Bydliště: Piešťany - SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Dragon » čtv led 31, 2008 16:17

Tak ja teraz neviem ci tu vahu vzduchu mam dobru alebo zlu. Očistil som ju podla navodu lebo mojej 620sdi sa nejak nechcelo hybat, a s nadejou ze to bude ok som nasadol do auta isiel som sa previest a nic. Žiadna zmena. tak teraz neviem co dalej je vaha dobra alebo zla a blbne nieco ine?

Jaroush
Příspěvky: 37
Registrován: stř říj 10, 2007 21:20
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Jaroush » pát úno 01, 2008 7:43

Zdravim,
copak znamena "nechtelo se mu hýbat" ?
Motor lze vytocit do plnych otacek? Max rychlost ccca?
j.

Uživatelský avatar
Dragon
Příspěvky: 149
Registrován: pát zář 21, 2007 8:23
Bydliště: Piešťany - SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Dragon » pát úno 01, 2008 18:38

Jaroush píše:Zdravim,
copak znamena "nechtelo se mu hýbat" ?
Motor lze vytocit do plnych otacek? Max rychlost ccca?
j.

Auto jazdilo perfektne a potom som zistil ze uz nema taky tah a rychlost sa hybe tak okolo max 110km/h aj to na dlhy rozbeh a obehnut niekoho kto ide tak 80-90km/h je o hubu. zacalo ho cukat a casto odvzdusnujem palivovy filter. Vraj to blbne nejaky ventil na cerpadle. No ale ked som ocistil vahu vzduchu zistujem ze auto je zivsie, ale stale lenive. Chcel som aj kupit ten ventil na cerpadlo ale neviem ci je system Bosch alebo Lucas. Neviete niekto aky vyrobca je to, nech si to mozem kupit popredu. Dik

Jaroush
Příspěvky: 37
Registrován: stř říj 10, 2007 21:20
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Jaroush » pon úno 04, 2008 8:03

Zdravim,
Lze motor vytocit do plnych otacek?
Je gumova hadice od turba od cca 2tis ot "tvrdá"? (tedy tlaci turbo?)
J.

Uživatelský avatar
Dragon
Příspěvky: 149
Registrován: pát zář 21, 2007 8:23
Bydliště: Piešťany - SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Dragon » pon úno 04, 2008 16:19

Jaroush píše:Zdravim,
Lze motor vytocit do plnych otacek?
Je gumova hadice od turba od cca 2tis ot "tvrdá"? (tedy tlaci turbo?)
J.
Motor sa da vytocit lahko do plnych otacok, hadica z turba tiez ztvrdne, a z vyfuku ide cernota jak z lokomotivy. :evil:

Jaroush
Příspěvky: 37
Registrován: stř říj 10, 2007 21:20
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Jaroush » pon úno 04, 2008 18:06

To tedy opravdu vypada na vstrikovaci cast motoru....
V tom bohuzel neporadim.
Pri nefunkcni vaze vzduchu se motoru vetsinou nechce "do otacek"....
J.

Jaroush
Příspěvky: 37
Registrován: stř říj 10, 2007 21:20
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Jaroush » pon úno 04, 2008 18:07

Mot. olej a chladici kapalina se neztraci?
J.

Uživatelský avatar
Dragon
Příspěvky: 149
Registrován: pát zář 21, 2007 8:23
Bydliště: Piešťany - SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Dragon » pon úno 04, 2008 19:07

Jaroush píše:Mot. olej a chladici kapalina se neztraci?
J.
No olej je v pohode ale voda se straci. Tecie mi totiz hadica chladiaceho systemu. nemozem ju zohnat. Ci sa straci aj v motore koli tesneni tak to neviem. fakt je ked auto rano natočim tak je pod vyfukom celkom dost vody. Myslel som ze asi bude voda v nadrzi. Ze by nie? :shock:

Uživatelský avatar
Roman620ti
Příspěvky: 3701
Registrován: pon zář 17, 2007 5:58

Příspěvek od Roman620ti » pon úno 04, 2008 20:16

Dragon píše: No olej je v pohode ale voda se straci. Tecie mi totiz hadica chladiaceho systemu. nemozem ju zohnat. Ci sa straci aj v motore koli tesneni tak to neviem. fakt je ked auto rano natočim tak je pod vyfukom celkom dost vody. Myslel som ze asi bude voda v nadrzi. Ze by nie? :shock:
Jestli ta voda je pod posledním dílem výfuku, tak to je normální kondenzování výfukovejch plynů. V garáži mám teď v zimě po nastartování louže jako krá*a.
2x Rover 620ti

Jaroush
Příspěvky: 37
Registrován: stř říj 10, 2007 21:20
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Jaroush » úte úno 05, 2008 9:21

Jesli neni voda v oleji a kdyz motor po nastartovani bezi normalne,rekl bych ze tesneni pod hlavou bude ok.
Problem bude nekde v podavani paliva,cerpadlo,vstriky...

Tommi_82
Příspěvky: 6440
Registrován: čtv zář 20, 2007 19:17
Bydliště: Šumperk
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tommi_82 » úte úno 05, 2008 11:07

Když jsem měl problémy s těsněním pod hlavou a přibývalo mi v expanzce chladící kapaliny 5cm kapučína na 1000 km, motor vždy i po startu šel naprosto normálně. Problémy s těsněním šly poznat jen na kvalitě/množství oleje/vody.Ale jak je to když utíká voda do spalovacích komor bohužel netuším.

Každopádně myslím že v servise tomu přijdou na zoubek.

Jinak myslím že to jestli je voda v nádrži se rozhodně projeví na tom že při prázdné nádrži (protože myslím že benzín je těžší než voda, jistej si nejsem) už nenastartuješ, než na tom že by ti tekla voda z výfuku, Roman má pravdu s tou kondenzací, však některým autům to za strudena kape jak nedotaženej kohoutek.
Dříve: 214 Si r.v. 1996 modrá met.
Obrázek
Dříve: 75 Tourer 2.0 CDT r.v. 04/2002 modrá met.(Royal blue)
Obrázek
Obrázek
Dříve: Mazda CX-7 2.3 DiSi Turbo 191 kW r.v. 2008
Obrázek
Nyní: Opel Zafira Tourer 2.0 CDTi 143 kW r.v. 2014
Obrázek

Uživatelský avatar
Dragon
Příspěvky: 149
Registrován: pát zář 21, 2007 8:23
Bydliště: Piešťany - SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Dragon » úte úno 05, 2008 12:22

voda v oleji neni a po nastartovani ide dobre. cez vikend idem menit ten elektromagneticky ventil na cerpadle (ci ako sa to vola) a potom uvidim co dalej. Udajne by to mala byt pricina.

Uživatelský avatar
Dragon
Příspěvky: 149
Registrován: pát zář 21, 2007 8:23
Bydliště: Piešťany - SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Dragon » ned úno 10, 2008 11:32

Dragon píše:voda v oleji neni a po nastartovani ide dobre. cez vikend idem menit ten elektromagneticky ventil na cerpadle (ci ako sa to vola) a potom uvidim co dalej. Udajne by to mala byt pricina.
Takže výmena nepomohla. stale ho trha aj ked zas je to o čosi lepsie. A este som nasiel ulomenu hadicku ktora vedie do snímača tlaku sacieho podrubia. Mohlo by robit neplechu to??? :shock:

Jaroush
Příspěvky: 37
Registrován: stř říj 10, 2007 21:20
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Jaroush » úte úno 12, 2008 16:26

Jaka hadicka?
pretlakova cca 5mm,ktere vede do male skatulky (s napisem Bosh) diky ktere se davkuje palivo?
J

Odpovědět