Jede na 3 válce...

Uživatelský avatar
seba
Příspěvky: 1309
Registrován: sob říj 04, 2008 10:02
Kontaktovat uživatele:

Re: Jede na 3 válce...

Příspěvek od seba » ned kvě 10, 2009 23:57

Já bych to neviděl tak černě. Motor neměň to se opraví.Prasklej blok?Proč by praskal blok??Jiank odkud jsi?Tlaková zkouška stojí 200kč max....No podle mě hlava prasklá nebude a je to jen blbym těsněnim.
Miluji Rover Club. T16 turbo power.

James
Příspěvky: 9
Registrován: úte led 20, 2009 0:39

Re: Jede na 3 válce...

Příspěvek od James » pon kvě 11, 2009 0:07

seba píše:Já bych to neviděl tak černě. Motor neměň to se opraví.Prasklej blok?Proč by praskal blok??Jiank odkud jsi?Tlaková zkouška stojí 200kč max....No podle mě hlava prasklá nebude a je to jen blbym těsněnim.
O prasklým bloku už mi nezávisle na sobě tady psalo více lidí, tak na tom nejspíš opravdu něco bude. Jsem z Náchoda. Kde dělaj tlakový zkoušky a za kolik jsem se nikdy nezajímal, pouze tlumočím co mi bylo řečeno. Myslíš, že by nový těsnění nevydrželo ani cestu domů (ani ne 1 km)? Když hned druhý den ráno už chytal motor jen na tři válce? Nejsem automechanik a tak ani nevím, že se dá sehnat nějaký jiný těsnění, o jiným jsem nikdy ani neslyšel? Rád si však nechám poradit :wink:

Uživatelský avatar
Ptech
Příspěvky: 95
Registrován: pát pro 26, 2008 22:32
Bydliště: United Kingdom
Kontaktovat uživatele:

Re: Jede na 3 válce...

Příspěvek od Ptech » pon kvě 11, 2009 0:07

seba píše:Já bych to neviděl tak černě. Motor neměň to se opraví.Prasklej blok?Proč by praskal blok??Jiank odkud jsi?Tlaková zkouška stojí 200kč max....No podle mě hlava prasklá nebude a je to jen blbym těsněnim.
otazka proc by praskal blok, je uplne stejna jako proc se polame cokoliv jineho. Uz jsem videl, ze do valce natekla voda a pri nastartovani se neohla ani ojnice ani nic jineho, ale praskla vlozka

proto pokud s tim fakt nema zkusenosti, tak dat tam jinej funkcni motor ho nakonec ve vysledku vyjde levneji nez opravovat starej. Po techto peripetiich znovu testnout hlavu a dat tam jine tesneni mi neprijde rozumne, je potreba najit zavadu, fouklo to uz potreti :D

James
Příspěvky: 9
Registrován: úte led 20, 2009 0:39

Re: Jede na 3 válce...

Příspěvek od James » pon kvě 11, 2009 0:20

Ptech píše: otazka proc by praskal blok, je uplne stejna jako proc se polame cokoliv jineho. Uz jsem videl, ze do valce natekla voda a pri nastartovani se neohla ani ojnice ani nic jineho, ale praskla vlozka

proto pokud s tim fakt nema zkusenosti, tak dat tam jinej funkcni motor ho nakonec ve vysledku vyjde levneji nez opravovat starej. Po techto peripetiich znovu testnout hlavu a dat tam jine tesneni mi neprijde rozumne, je potreba najit zavadu, fouklo to uz potreti :D
Bohužel bych to viděl jako dost pravděpodobný, protože před poslední výměnou jsem v marný snaze ujet těch pár set metrů po ose do dílny zkoušel auto nastartovat, motor se sotva překulil a pak už s tím startér ani neotočil :( Právě nejspíš válec plný vody. Takže jsme to nakonec táhli na laně...

Uživatelský avatar
Ptech
Příspěvky: 95
Registrován: pát pro 26, 2008 22:32
Bydliště: United Kingdom
Kontaktovat uživatele:

Re: Jede na 3 válce...

Příspěvek od Ptech » pon kvě 11, 2009 1:06

jen tak pro doplneni a predstavu: dejte si do sveraku doma ojnici a zkuste ji ohnout. Byt si ji nastavite pakou jak dlouhou chcete, neohnete ji. A ten blbej malej starter, na kterym je napsano 0.85KW, ji ohne (voda ve valci). Ono totiz starter je stenosmerny seriovy motor, u ktereho plati ze vykon teoreticky roste do nekonecna v zavislosti na proudu ( do mechanicke destrukce nebo prepaleni vinuti)( tzv trakcni motor, viz lokomotivy) ( Tommi mi doufam da za pravdu)

Co z toho plyne? ze pri poradne baterce, ktera je schopna dat spickove treba 1000A (zavisi samozrejme na prechodovych odporech, kazda desetina ohmu je spatne -* ciste teoreticky) je ten starter schopen dat treba 10KW ( teoreticky pokles na 10V x 1000A) a tam uz neco praskne :D :D :D

pro neverici, na obrazku je klika Mitsubishi diesel, tam je monoblok, tlustej jako kra*a, takze povolila klika (nafta ve valci)

http://picasaweb.google.cz/Ptech71/Tech ... 2Yqmo_7USQ#

Tommi_82
Příspěvky: 6440
Registrován: čtv zář 20, 2007 19:17
Bydliště: Šumperk
Kontaktovat uživatele:

Re: Jede na 3 válce...

Příspěvek od Tommi_82 » pon kvě 11, 2009 6:51

Sebo nezlob se ale v tomhle jseš opravdu velkej optimista. Osobně stojím na straně Ptecha, kterej to narozdíl ode mě umí vysvětlit. Přesně ta prasklá vložka je věc která se opravdu stává, netvrdím že často. Osobně si myslím že v 90 procentech případů je to naštěstí jen těsnění, ale ve zbylejch deseti je to bohužel horší. Po svých vlastních velmi nepříjemných zkušenostech už jsem Jamesovi nezávisle na Ptechovi doporučoval výměnu celého motoru případně rozporodání auta na díly, protože z toho by fakt člověkovi vypadaly vlasy.

Jamesi to natlakování hlavy se dělá při každé výměně těsnění, aspoň by se mělo.
Dříve: 214 Si r.v. 1996 modrá met.
Obrázek
Dříve: 75 Tourer 2.0 CDT r.v. 04/2002 modrá met.(Royal blue)
Obrázek
Obrázek
Dříve: Mazda CX-7 2.3 DiSi Turbo 191 kW r.v. 2008
Obrázek
Nyní: Opel Zafira Tourer 2.0 CDTi 143 kW r.v. 2014
Obrázek

Uživatelský avatar
seba
Příspěvky: 1309
Registrován: sob říj 04, 2008 10:02
Kontaktovat uživatele:

Re: Jede na 3 válce...

Příspěvek od seba » pon kvě 11, 2009 15:30

Změř kompresi válců tim zjistíš jestli je nakej v piiiiip a kdyztak jakej.Kdyz v piiiiip nebude pokracuj k zapalovani a dodani smesi.kdyz bude jeden tlak v piiiip tak shod hlavu a zjisti jestli je v piiip blok(to nevim jak)No a kdyz nebude v piiiiip tak natlakuj hlavu, zkontroluj tesnost ventilu zkontroluj rovinu(max 0,03mm nepresnosti)Kdyztak srovnej(taky neni to pravy orechovy rovnat po 3.)No a dej tam nejaky tesneni rek bych kovovy jestli se dela.Blok musi bejt samozrejme taky rovnej.Noo a pak to navrci jedna basen.Já nevim podle mě to je blbě udělaný těsnění:-D Jo a s tou klikou to je jasny ze se ohne..To je v piiiiip a ono staci kdyz se ohne o malinko a uz to muzes poslat pod kytky.No a jestli je prasklej blok, tak to banzaii to si v loji.(vložka se da dat nova ne?NEvim neznam.)

Tak, dalsi prispevek k necemu o cem ani nevim ajk ten motor vypada:-D tak kdyztak klidek.Já si za 2 tydny pudu skládat svoje lego:-D
Naposledy upravil(a) Tommi_82 dne pon kvě 11, 2009 18:01, celkem upraveno 1 x.
Důvod: Sorry, ale ty sprostý slova jsem fakt musel vypípat, musíme trochu dbát na úroveň
Miluji Rover Club. T16 turbo power.

Uživatelský avatar
Ptech
Příspěvky: 95
Registrován: pát pro 26, 2008 22:32
Bydliště: United Kingdom
Kontaktovat uživatele:

Re: Jede na 3 válce...

Příspěvek od Ptech » pon kvě 11, 2009 21:27

seba píše:Změř kompresi válců tim zjistíš jestli je nakej v piiiiip a kdyztak jakej.Kdyz v piiiiip nebude pokracuj k zapalovani a dodani smesi.kdyz bude jeden tlak v piiiip tak shod hlavu a zjisti jestli je v piiip blok(to nevim jak)No a kdyz nebude v piiiiip tak natlakuj hlavu, zkontroluj tesnost ventilu zkontroluj rovinu(max 0,03mm nepresnosti)Kdyztak srovnej(taky neni to pravy orechovy rovnat po 3.)No a dej tam nejaky tesneni rek bych kovovy jestli se dela.Blok musi bejt samozrejme taky rovnej.Noo a pak to navrci jedna basen.Já nevim podle mě to je blbě udělaný těsnění:-D Jo a s tou klikou to je jasny ze se ohne..To je v piiiiip a ono staci kdyz se ohne o malinko a uz to muzes poslat pod kytky.No a jestli je prasklej blok, tak to banzaii to si v loji.(vložka se da dat nova ne?NEvim neznam.)

Tak, dalsi prispevek k necemu o cem ani nevim ajk ten motor vypada:-D tak kdyztak klidek.Já si za 2 tydny pudu skládat svoje lego:-D
Tady nikdo netvrdi, ze nevis jak vypada motor :D ale jen pro tvou informaci, naprasklou vlozku nemusis poznat pri mereni komprese. jednak kdyz je vlozka studena, tak prasklina je zatazena a tu kompresi udrzi, az s teplotou se zacne rozevirat. Zadruhe je ten lom tak pitomej, ze to funguje jako ventil dovnitr, cili pri kompresi to netlaci do vody, ale pokud neni komprese ve valci, tlak vody, ci podtlak pri chodu pistu dolu tu vodu nacucne. Jde jen o to najit nejschudnejsi reseni, aby oprava stala co nejmene, ale zaroven to bylo dobre udelany. Ja to jeho auto nikdy nevidel, cili soudim jen podle toho co zde ctu. A menit vlozku kdyz to nikdy nedelal, nevim (bavim se o vlozce valcu :-D :-D :-D )

Uživatelský avatar
seba
Příspěvky: 1309
Registrován: sob říj 04, 2008 10:02
Kontaktovat uživatele:

Re: Jede na 3 válce...

Příspěvek od seba » úte kvě 12, 2009 0:25

Ale ja vazne nevim ajk ten motor vypadá...Já neveděl že to nejaky vložky má..Já u svého Ti snad žádné vložky nemam nebo jo?MYslel sem že ne...Ale tak nevim..On tušim psal že zprvu mu to jede na 3 válce...Kdy teplota je nejmenší..A prasklina by měla bejt podle tebe stažená a udržet kompresi...Tak to asi ne když mu to dělá zprvu(jestli to dělá zprvu:-D,už s enepamatuju je přeci jen pul 1 rano)S prasklými vložkami zkušenost nemám.:-DJak zjisitt zda je prasklá?
Miluji Rover Club. T16 turbo power.

Uživatelský avatar
Ptech
Příspěvky: 95
Registrován: pát pro 26, 2008 22:32
Bydliště: United Kingdom
Kontaktovat uživatele:

Re: Jede na 3 válce...

Příspěvek od Ptech » úte kvě 12, 2009 1:17

seba píše:Ale ja vazne nevim ajk ten motor vypadá...Já neveděl že to nejaky vložky má..Já u svého Ti snad žádné vložky nemam nebo jo?MYslel sem že ne...Ale tak nevim..On tušim psal že zprvu mu to jede na 3 válce...Kdy teplota je nejmenší..A prasklina by měla bejt podle tebe stažená a udržet kompresi...Tak to asi ne když mu to dělá zprvu(jestli to dělá zprvu:-D,už s enepamatuju je přeci jen pul 1 rano)S prasklými vložkami zkušenost nemám.:-DJak zjisitt zda je prasklá?
... prosakuje to do spodniho pradla :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Uživatelský avatar
seba
Příspěvky: 1309
Registrován: sob říj 04, 2008 10:02
Kontaktovat uživatele:

Re: Jede na 3 válce...

Příspěvek od seba » úte kvě 12, 2009 15:34

:-D:-D:-D:-D:-DJa bych to uzavřel :Motor je na vyhazov, banzai. :) :?: :?:
Miluji Rover Club. T16 turbo power.

Odpovědět