Škubání vozu při brždění motorem Rover 620ti

Patrik
Příspěvky: 13
Registrován: úte lis 25, 2008 22:10

Škubání vozu při brždění motorem Rover 620ti

Příspěvek od Patrik » stř čer 10, 2009 8:15

Prosím o radu někdy mi Rover 620ti škube při brždění motorem. Ale co mi příjde horší je že když z bržění motorem přidám plin a chci se plinule rozjet tak škube taky. Nevíte někdo čím to muže být? Při rozjezdu z klidu to nedělá.

Uživatelský avatar
tobias
Příspěvky: 1163
Registrován: úte říj 16, 2007 19:38
Bydliště: PRAHA

Re: Škubání vozu při brždění motorem Rover 620ti

Příspěvek od tobias » stř čer 10, 2009 14:13

A není to jenom ve chvíli, kdy pustíš plyn?...jinak, je to PLYN a PLYNULE. Nechci na tebe být rovnou pes, ale tohle už je fakt moc :roll: Podle toho, že máš auto, tak ti musí být víc než 18 :lol:
Naposledy upravil(a) Tommi_82 dne stř čer 10, 2009 14:18, celkem upraveno 1 x.
Důvod: nebuď zlej, tohle není fórum o češtině... :-)
prodany Rover 620ti :(
Mercedes 124-300 Coupe
Ochcafka na kazdy den

Patrik
Příspěvky: 13
Registrován: úte lis 25, 2008 22:10

Re: Škubání vozu při brždění motorem Rover 620ti

Příspěvek od Patrik » stř čer 10, 2009 17:23

No ono se to právě děje spíš když přidáváš než když ubíráš to je sm tam.

Uživatelský avatar
seba
Příspěvky: 1309
Registrován: sob říj 04, 2008 10:02
Kontaktovat uživatele:

Re: Škubání vozu při brždění motorem Rover 620ti

Příspěvek od seba » stř čer 10, 2009 17:47

A nejsou to poloosy?
Miluji Rover Club. T16 turbo power.

Uživatelský avatar
tobias
Příspěvky: 1163
Registrován: úte říj 16, 2007 19:38
Bydliště: PRAHA

Re: Škubání vozu při brždění motorem Rover 620ti

Příspěvek od tobias » stř čer 10, 2009 17:55

Tak to mi dělá taky a dělá to i v dalším TIčku, které jsem řídil. Musíš prostě opatrně s plynem a po pár kilometrech si na to zvykneš a vůbec ti to nepřijde. Nemůžeš prostě pustit najednou plyn, jinak to cukne. Stejně tak, když chceš přidat.
Motor jde díky turbu a 16 ventilům hodně rychle do otáček a zároveň je to 2 litr, takže má určitou setrvačnost. Ve Fábii to můžeš pouštět jak chceš :) Ale není to vada, spíš jenom vlastnost motoru.
prodany Rover 620ti :(
Mercedes 124-300 Coupe
Ochcafka na kazdy den

Uživatelský avatar
seba
Příspěvky: 1309
Registrován: sob říj 04, 2008 10:02
Kontaktovat uživatele:

Re: Škubání vozu při brždění motorem Rover 620ti

Příspěvek od seba » stř čer 10, 2009 17:57

JE to vada vymlácenejch poloos ale da se na to v pohodě zvyknout.

Bopdet by nebyly vymlaceny kdyz to ma 200koni:-DA kazdej tomu naklada:-Dto dostava desny razy.
Miluji Rover Club. T16 turbo power.

Uživatelský avatar
Roman620ti
Příspěvky: 3701
Registrován: pon zář 17, 2007 5:58

Re: Škubání vozu při brždění motorem Rover 620ti

Příspěvek od Roman620ti » stř čer 10, 2009 19:13

seba píše:JE to vada vymlácenejch poloos ale da se na to v pohodě zvyknout.

Bopdet by nebyly vymlaceny kdyz to ma 200koni:-DA kazdej tomu naklada:-Dto dostava desny razy.
tO JE ZAJÍMAVÉ...jestli se tady bavíme o takovém lehoučkém cukání, při změně sešlápnutí, nebo ubrání plynu, tak to mi stříbrnej dělá taky. Musí se opravdu jezdit citovka a pak to neni moc znát, ale ze začátku jsem byl hrozně nas*ranej čím to je, protože červenej to nedělá...raději klepu...

Takže myslíš, že na to můžou mít vliv ty poloosy? Je fakt, že stříbrnej bude mít skutečnejch asi povícero najeto. To by v nich musela bejt znát nějaká vůle, ne :?:
2x Rover 620ti

Uživatelský avatar
seba
Příspěvky: 1309
Registrován: sob říj 04, 2008 10:02
Kontaktovat uživatele:

Re: Škubání vozu při brždění motorem Rover 620ti

Příspěvek od seba » stř čer 10, 2009 19:56

Myslim že to je poloosama a neni to normalne motorem..Kdyz to cervenej nedela..Jako ja nevim ale kdyz zvednu auto heverem zaradim 1ku tak by se to melo hejbat minimalne ne?Me se to hejbe dost..Podle me sou to poloosy..Proste uz vymlaceny...Chtelo by to dovezt z anglie jiny za par šupu.Tak co jsou to poloosy nebo ne?
Miluji Rover Club. T16 turbo power.

Uživatelský avatar
Austin
Moderátor
Příspěvky: 2281
Registrován: ned zář 16, 2007 23:32
Bydliště: Brno 602 770 206
Kontaktovat uživatele:

Re: Škubání vozu při brždění motorem Rover 620ti

Příspěvek od Austin » stř čer 10, 2009 22:09

Čistě teoreticky by to mohly být vstřiky,
existují servisy, kde mají zařízení, které vstřiky a jejich účinnost, rozptyl atp. umí otestovat ve více režimech.
Víc o tom ale fakt nevím.


Vyvraťte že to nesouvisí s dopravou paliva.....

K těm poloosám - ty bývají tvrdé, spíše tisícihran na unašeči.....už jsem viděl dost "odborných" oprav, kde se dalo zvracet.
Austin Allegro 1.5 MKII 76, Austin Princess 2.0 OHC MKI 76, Rover 200 CVT 1.6 Twincam 99, Mini Cooper 1.3 97

Uživatelský avatar
seba
Příspěvky: 1309
Registrován: sob říj 04, 2008 10:02
Kontaktovat uživatele:

Re: Škubání vozu při brždění motorem Rover 620ti

Příspěvek od seba » čtv čer 11, 2009 0:14

Nevim čim to je ale myslim si že sou to važně ty poloosy :)
Miluji Rover Club. T16 turbo power.

Tommi_82
Příspěvky: 6440
Registrován: čtv zář 20, 2007 19:17
Bydliště: Šumperk
Kontaktovat uživatele:

Re: Škubání vozu při brždění motorem Rover 620ti

Příspěvek od Tommi_82 » čtv čer 11, 2009 6:14

seba píše:Myslim že to je poloosama a neni to normalne motorem..Kdyz to cervenej nedela..Jako ja nevim ale kdyz zvednu auto heverem zaradim 1ku tak by se to melo hejbat minimalne ne?Me se to hejbe dost..Podle me sou to poloosy..Proste uz vymlaceny...Chtelo by to dovezt z anglie jiny za par šupu.Tak co jsou to poloosy nebo ne?
No jestli se při heverování jistíš jen zařazený kvaltem tak jsi zralej na to aby ti to auto spadlo (v lepším případě) na ruce. Myslím (teda spíš jen bez praktických zkušeností tipuju) že každý auto se při zařazeným kvaltu hýbe dost na to aby se dalo z toho heveru(mám na mysli nůžkovej hever) shodit protože ta vůle tam nějaká bude vždy. Těžko se posuzuje jak moc by se to mělo hejbat ale nějak se to hejbat bude určitě.
Dříve: 214 Si r.v. 1996 modrá met.
Obrázek
Dříve: 75 Tourer 2.0 CDT r.v. 04/2002 modrá met.(Royal blue)
Obrázek
Obrázek
Dříve: Mazda CX-7 2.3 DiSi Turbo 191 kW r.v. 2008
Obrázek
Nyní: Opel Zafira Tourer 2.0 CDTi 143 kW r.v. 2014
Obrázek

Uživatelský avatar
tobias
Příspěvky: 1163
Registrován: úte říj 16, 2007 19:38
Bydliště: PRAHA

Re: Škubání vozu při brždění motorem Rover 620ti

Příspěvek od tobias » čtv čer 11, 2009 8:13

Tommi: :) a co bys tam chtěl mít. Ruční brzda je na zadek a na přední kola zařazený kvalt, jiná možnost už není. A hlavně u seby bych tipoval, že má tak dva velký hevery/zvedáky :)

Seba: Můžou to být poloosy, který dostávají v tomhle autě fakt dost kotel. Když sem toho svýho kupoval, tak to tolik nedělalo a 40 tisíc po praze tomu asi moc nepomohlo :( takže by to bylo i logický.
prodany Rover 620ti :(
Mercedes 124-300 Coupe
Ochcafka na kazdy den

Tommi_82
Příspěvky: 6440
Registrován: čtv zář 20, 2007 19:17
Bydliště: Šumperk
Kontaktovat uživatele:

Re: Škubání vozu při brždění motorem Rover 620ti

Příspěvek od Tommi_82 » čtv čer 11, 2009 8:37

Tak pokud heveruje celej zadek tak to nedělá nůžkovým heverem. Bavil jsem se o heverování třeba při výměně jedné zadní pneu a vycházel jsem ze zkušenosti kdy tchánovi spadla felcka z nůžkovýho heveru při výměně zadního kola(měl tam kvalt ale neměl ručku).

Jinak další možnost je : dvě až čtyři cihly(kameny, cokoliv)
Dříve: 214 Si r.v. 1996 modrá met.
Obrázek
Dříve: 75 Tourer 2.0 CDT r.v. 04/2002 modrá met.(Royal blue)
Obrázek
Obrázek
Dříve: Mazda CX-7 2.3 DiSi Turbo 191 kW r.v. 2008
Obrázek
Nyní: Opel Zafira Tourer 2.0 CDTi 143 kW r.v. 2014
Obrázek

Uživatelský avatar
Austin
Moderátor
Příspěvky: 2281
Registrován: ned zář 16, 2007 23:32
Bydliště: Brno 602 770 206
Kontaktovat uživatele:

Re: Škubání vozu při brždění motorem Rover 620ti

Příspěvek od Austin » čtv čer 11, 2009 9:32

nůžkový hever se snad používá jen v nouzi na výměnu pneu?
Austin Allegro 1.5 MKII 76, Austin Princess 2.0 OHC MKI 76, Rover 200 CVT 1.6 Twincam 99, Mini Cooper 1.3 97

Uživatelský avatar
seba
Příspěvky: 1309
Registrován: sob říj 04, 2008 10:02
Kontaktovat uživatele:

Re: Škubání vozu při brždění motorem Rover 620ti

Příspěvek od seba » čtv čer 11, 2009 12:21

Tommi_82: Pokud vim tak rover 600 má náhon na předek a ručka na předek nebrzdí.Hlavně sem to myslel s tou vůlí uplně jinak..

Tobias:Já to dneska zkouknu a napíšu.Zatim sem se na to tak nesoustředil ale taky mě to štve jak to cuká.A když jedu v 4000 otáčkách a přidavam brzdimm přidávam tak to cukne no:( (:-D:-DA asi presne od tohodle to je zniceny:-D)
Miluji Rover Club. T16 turbo power.

Odpovědět