Předem Vás kolegové zdravím
mám 75 2.0 CDT tři měsíce a objevil se první problém, unikala nafta asi na třech místech /přepady, okolo filtru, přívod nafty/. Než se auto dostalo do opravy přidal se problém s opětovným startováním ohřátého motoru, zhruba po hodinové odstávce, jinak za studena v pohodě. Můj známý automechanik stále neměl čas a tak jsem jezdil dál. Jenomže ejhle, nakonec mi to začalo zhasínat i za jízdy a už i ty starty za studena nebyli OK. Potom konečně následoval servis, kde kamarád odstranil zmiňované netěsnosti a vyměnil paliv. filtr, pak ještě napíchnul na běžnou diagnostiku která načetla chybu /nízký tlak paliva/. Kamarád usoudil po více zkouškách a po opakovaném načtení stejné chyby diagnostikou, že je vadný VENTIL PŘEDVSTŘIKU protože závada startování i zhasínání za jízdy nezmizela. Nejde o to že bych kamarádovi nevěřil, ale zde na foru v jednom z příspěvků týkajcích se problému se startováním, jsem se dočetl že šlo o snímač otáček klikového hřídele.
Tak nevím, předem díky za Vaše názory. Jinak 75 je prostě bomba!!!!!!
Špatný start - zhasínání motoru za jízdy
-
- Příspěvky: 6440
- Registrován: čtv zář 20, 2007 19:17
- Bydliště: Šumperk
- Kontaktovat uživatele:
Re: Špatný start - zhasínání motoru za jízdy
Nevím nevím, ale podle mě se ten snímač řešil u benzínových káčkových motorů a ne u commonrailových dieselových agregátů...
Tím nechci říct že by to nemohl být on, ale že ta pravděpodobnost je možná nižší než u KV6.. Jestli se pletu tak mě někdo opravte...
Tím nechci říct že by to nemohl být on, ale že ta pravděpodobnost je možná nižší než u KV6.. Jestli se pletu tak mě někdo opravte...
Re: Špatný start - zhasínání motoru za jízdy
Ještě jsem zapoměl dodat, že od té doby co to zlobí jsme si všimli toho že po zapnutí klíče ve spínačce, je slyšet dost dlouhou dobu čerpadlo.
-
- Příspěvky: 6440
- Registrován: čtv zář 20, 2007 19:17
- Bydliště: Šumperk
- Kontaktovat uživatele:
Re: Špatný start - zhasínání motoru za jízdy
To je u mě taky. Všiml jsem si toho ale až po výměně palivovýho filtru(dřív jsem tomu buď nevěnoval pozornost, nebo to opravdu netrvalo tak dlouho). Trvá to snad 30 vteřin. Dřív tam byl originální filtr, teď tam mám univerzální.
Re: Špatný start - zhasínání motoru za jízdy
Nemam cas na podrobnosti ale vemem to od nejlehciho. Voda u ridici jednotky. Podavaci cerpadlo paliva, dud v nadrzi nebo vedle baterky. Cidlo vackoveho nebo klikoveho hridele. Tohle bych zkusil jako prvni. Vymenit filtry (nevim kolik na nich mas najete)
75 2.0 CDTi Tourer http://www.the75andztclub.co.uk/
Re: Špatný start - zhasínání motoru za jízdy
zdarec tak čim to byloTrucker píše:Předem Vás kolegové zdravím
mám 75 2.0 CDT tři měsíce a objevil se první problém, unikala nafta asi na třech místech /přepady, okolo filtru, přívod nafty/. Než se auto dostalo do opravy přidal se problém s opětovným startováním ohřátého motoru, zhruba po hodinové odstávce, jinak za studena v pohodě. Můj známý automechanik stále neměl čas a tak jsem jezdil dál. Jenomže ejhle, nakonec mi to začalo zhasínat i za jízdy a už i ty starty za studena nebyli OK. Potom konečně následoval servis, kde kamarád odstranil zmiňované netěsnosti a vyměnil paliv. filtr, pak ještě napíchnul na běžnou diagnostiku která načetla chybu /nízký tlak paliva/. Kamarád usoudil po více zkouškách a po opakovaném načtení stejné chyby diagnostikou, že je vadný VENTIL PŘEDVSTŘIKU protože závada startování i zhasínání za jízdy nezmizela. Nejde o to že bych kamarádovi nevěřil, ale zde na foru v jednom z příspěvků týkajcích se problému se startováním, jsem se dočetl že šlo o snímač otáček klikového hřídele.
Tak nevím, předem díky za Vaše názory. Jinak 75 je prostě bomba!!!!!!
-
- Příspěvky: 6440
- Registrován: čtv zář 20, 2007 19:17
- Bydliště: Šumperk
- Kontaktovat uživatele:
Re: Špatný start - zhasínání motoru za jízdy
To se už rozhodně nikdy nedovíš, ten uživatel už dva roky na klubu nebyl.