A je to tady, altík "nedobíjí" R620ti Opraveno - čísla dílů
- Roman620ti
- Příspěvky: 3701
- Registrován: pon zář 17, 2007 5:58
A je to tady, altík "nedobíjí" R620ti Opraveno - čísla dílů
Čau kolegové,
tak sem měnil radostně novej, sehnanej kryt na altík v červeným, pořádně vycídil,no a dnes jsem se jel vyvášnit s kolegou Bukym a najednou po pár km začala svítit kontrolka dobíjení, na volnoběh většinou jen lehce žhnula, ale při zvýšených otáčkách sytě svítí. Už dříve to dobíjelo méně, ale nikdy se mi kontorlka nerozsvítila ani se baterka nevybila. Po příjezdu do garáže jsem měřil kolik to dobíjí a na volnoběh jsem měl hodnoty kolem 14.V, při zvyšenech otáčkách 13,50 i více. Jak ale zapnu mimo jiné i dálkové světla s hlasitým rádiem hodnota je 13,05V.
Otázka pro fajnšmekry zní : Neni to divný, že mi ta kontrolka svítí, když to dobíjí??? Regulátor mám v práci objednanej, horší to bude s diodovým můstkem, ten musím zkusit sehnat přímo v Cargu.
tak sem měnil radostně novej, sehnanej kryt na altík v červeným, pořádně vycídil,no a dnes jsem se jel vyvášnit s kolegou Bukym a najednou po pár km začala svítit kontrolka dobíjení, na volnoběh většinou jen lehce žhnula, ale při zvýšených otáčkách sytě svítí. Už dříve to dobíjelo méně, ale nikdy se mi kontorlka nerozsvítila ani se baterka nevybila. Po příjezdu do garáže jsem měřil kolik to dobíjí a na volnoběh jsem měl hodnoty kolem 14.V, při zvyšenech otáčkách 13,50 i více. Jak ale zapnu mimo jiné i dálkové světla s hlasitým rádiem hodnota je 13,05V.
Otázka pro fajnšmekry zní : Neni to divný, že mi ta kontrolka svítí, když to dobíjí??? Regulátor mám v práci objednanej, horší to bude s diodovým můstkem, ten musím zkusit sehnat přímo v Cargu.
2x Rover 620ti
Re: A je to tady, altík "nedobíjí" R620ti
Oj, tak to je nepříjemná klasika u 620ti. Každopádně pokud si to dokážeš udělat sám, tak to nebude tak děsný. A hlavně ty jsi člověk, který si to bude docela užívat
Tak good luck s výměnou.

Tak good luck s výměnou.
prodany Rover 620ti 
Mercedes 124-300 Coupe
Ochcafka na kazdy den

Mercedes 124-300 Coupe
Ochcafka na kazdy den
Re: A je to tady, altík "nedobíjí" R620ti
Nebude baterka kaput? Tátovi vyplivla baterka, dobíjení o.k. ale baterka byla asi 2x po smrti. Nejspíš byla v autě od r. 2001. Nechal namontovat novou a vše o.k.
- Roman620ti
- Příspěvky: 3701
- Registrován: pon zář 17, 2007 5:58
Re: A je to tady, altík "nedobíjí" R620ti
Tobiáš - No práve si to moc neužívám, pač sem to chtěl projet a uklidit s vědomím, že je vše v nejlepším pořádku a ejhle, už to mám zase rozvrtaný
Koukal sem na ceny a maloobchodně se dá ten regulátor sehnat za 1600,- diodovej můstek kolem 1000,-. Nejlepší by asi byla volba špatného dioďáku, pokud ho seženu, tak by výměna snad nemusel bejt tak hrozná. Nechce se mi to někam dávat, už zdůvodu ceny a zařizování. Koukal jsem na nové, že by to se slevou nemuselo bejt hrozný, ale stojí 13000,- + bych musel dát starej původní, což bych tede nechtěl...
Keksin - No to je škoda, že už to mám rozhrabaný...sem mohl zkusit nabít přes noc plně baterku. Ale mám jí dva roky a najeto je na ní do 5000km. A při měření měla teplá kolem 12.50V, studená nevím, ale pod 12V to nebylo určitě...
Ten altík už byl asi načatej delší dobu, mohl sem mu i kdysi prorazit nějakou diodu, protože sem auto nastartoval a abych nemusel zbytečně opotřebovávat sedadlo
, tak sem si ho vytlačil před garáž ručně. Jenže předtím sem měnil baterku a ta při zapojení zamkla centrálem kolíčky dveří. Řidičovi sem měl otevřene(abych se tam dostal), jenže jak sem to potřebovat vytlačit, zapoměl na to s zabouchl je... No a protože elektrice vůbec nerozumím, myslel jsem, že když baterku odpojím, tak to chcípne, nebo alespoň otevře dveře auta. Ale motor běžel dál a musel sem volat domů pro jiné klíče a pak mi brácha říkal, že tím ten altík můžu odrovnat taky... 

Keksin - No to je škoda, že už to mám rozhrabaný...sem mohl zkusit nabít přes noc plně baterku. Ale mám jí dva roky a najeto je na ní do 5000km. A při měření měla teplá kolem 12.50V, studená nevím, ale pod 12V to nebylo určitě...
Ten altík už byl asi načatej delší dobu, mohl sem mu i kdysi prorazit nějakou diodu, protože sem auto nastartoval a abych nemusel zbytečně opotřebovávat sedadlo


2x Rover 620ti
Re: A je to tady, altík "nedobíjí" R620ti
Mě tam naposledy měnil diodovej můstek a regulátor a vyšlo to cca na 6000...to mě asi docela natáhnul
Ale je to automechanik, ke kterýmu už nikdy nepojedu!
Koukal sem na ty altíky z anglie a vyjde to docela v pohodě nový na cca 5000. Nebo aspoň před tak dvěma měsíci to tak bylo. Kouknu na Ebay a dám určitě vědět.
Víš co mi ten blbec udělal?! Měnil mi chladič, který drží na každé straně jeden origo šroub. No a jeden mu nešel povolit, tak ho prostě uříznul a nedal tam nový, takže se trochu vyklá. A motor utěsňoval snad pastou na zuby
Od teď už jenom do slaného do VW servisu, kde jsou lidi, který se na to podívali a během 1 minuty mi řekli 3 věci, který tam zprasil.
Známýmu na passata koupil nejhorší tlumiče a ramena, který odešly po 15 kilometrech. Nacpal tam větší kotouče, takže se třmeny do toho zakously a když brzdil, tak se mu ohybaly ložiska...takže nový ložiska v háji. A to není ani konec, ani začátek...

Koukal sem na ty altíky z anglie a vyjde to docela v pohodě nový na cca 5000. Nebo aspoň před tak dvěma měsíci to tak bylo. Kouknu na Ebay a dám určitě vědět.
Víš co mi ten blbec udělal?! Měnil mi chladič, který drží na každé straně jeden origo šroub. No a jeden mu nešel povolit, tak ho prostě uříznul a nedal tam nový, takže se trochu vyklá. A motor utěsňoval snad pastou na zuby

Od teď už jenom do slaného do VW servisu, kde jsou lidi, který se na to podívali a během 1 minuty mi řekli 3 věci, který tam zprasil.
Známýmu na passata koupil nejhorší tlumiče a ramena, který odešly po 15 kilometrech. Nacpal tam větší kotouče, takže se třmeny do toho zakously a když brzdil, tak se mu ohybaly ložiska...takže nový ložiska v háji. A to není ani konec, ani začátek...
prodany Rover 620ti 
Mercedes 124-300 Coupe
Ochcafka na kazdy den

Mercedes 124-300 Coupe
Ochcafka na kazdy den
Re: A je to tady, altík "nedobíjí" R620ti
http://cgi.ebay.co.uk/A184-Rover-220-42 ... dZViewItem
je to jeden a kdyby středy děr jsou od sebe 110mm ale měli by mít i ty, kde jsou 150mm.
Jinak sem se zase zahrabal do Ebaye...a už sem objednam v utery tohle:
http://cgi.ebay.co.uk/ROVER-620-TI-GROO ... 240%3A1318
Mluvil sem s tím týpkem po telefonu a dokonce mi udělá cenu
Docela v pohodě skot, takže sice angličtina strašná, ale přístup skvělej 
je to jeden a kdyby středy děr jsou od sebe 110mm ale měli by mít i ty, kde jsou 150mm.
Jinak sem se zase zahrabal do Ebaye...a už sem objednam v utery tohle:
http://cgi.ebay.co.uk/ROVER-620-TI-GROO ... 240%3A1318
Mluvil sem s tím týpkem po telefonu a dokonce mi udělá cenu


prodany Rover 620ti 
Mercedes 124-300 Coupe
Ochcafka na kazdy den

Mercedes 124-300 Coupe
Ochcafka na kazdy den
- Roman620ti
- Příspěvky: 3701
- Registrován: pon zář 17, 2007 5:58
Re: A je to tady, altík "nedobíjí" R620ti
No jestli Ti tam neměnil i další drobné věci, třeba sběrný kroužky a ložiska. Snad to nebyl takovej !&@#!. Jinak před týdnem jsme měnil chladič na stříbrným, už mě sr*alo lepit každej měsíc tu upadlou trubičku. No a vzpoměl jsme si na Tebe, jak si říkal, že Ti nemusel vypouštět klimu. No zkusil jsem to teda tak udělat a normálně se mi to povedlo, byla to sice pakárna, ale šlo to udělat, aniž bych musel vyndat chladič klimatizace. No a ani se nedivím, že ti tam nedal všechny šrouby, protože tam vůbec neni prostor a díky nevyndanému chladiči klimi s tím nejde moc hýbat, takže pěkná pakárna, já se s tím sral taky dost dlouho, ale dostal jsme tam všechny čtyry. Nejhorší je, že tyhle opraváři sou skoro všude, naučtovat pořadnej vejvar a práci vomr*dat, jak jen to jde.
Jestli ti furt teče olej od ventilových vík, tak já mám dobré zkušenosti s ajusou, dokážu Ti jí sehnat levně, tak bych Ti jí mohl vzít na nějakej sraz. Dotahoval jsme to podle momentů z knihy a ani na jednom mi neteče a to v červeným je už 2 roky, musím zaklepat...Já už mám plnou postel náhradních dílů, furt nakupuji do zásoby
Mám už Gatez rozvoďák, Inu kladku, přední kotouče Bremba, desky Textar, vodní pumpu Valeo, kompletní sadu těsnění klikové skříně Ajusa, těsnění ventilových vík 2sady, výfukové+sací těsnění, těsnění hlavy+šrouby od Elringu, různá gufera...asi je to nemoc, tak kdyby jsi potřeboval někdy něco takového, dej vědět. Na něco sem musel třeba měsíc čekat, ale sehnali to a můžu to zkusit sehnat znovu.
Jinak ten altík z Ebaye by se mi moc líbil, celej novej, to by byla nádhera. Jen bych se bál, že mi nic nepříjde, jsme nedůveřivej :-/ Ale musí to bejt nádhera
Ty kotouče vypadjí oc luxusně, to jsem zvědavej, jak Ti to bude brzdit, to vyrveš na první červené celou nápravnici, ne?
Jestli ti furt teče olej od ventilových vík, tak já mám dobré zkušenosti s ajusou, dokážu Ti jí sehnat levně, tak bych Ti jí mohl vzít na nějakej sraz. Dotahoval jsme to podle momentů z knihy a ani na jednom mi neteče a to v červeným je už 2 roky, musím zaklepat...Já už mám plnou postel náhradních dílů, furt nakupuji do zásoby

Jinak ten altík z Ebaye by se mi moc líbil, celej novej, to by byla nádhera. Jen bych se bál, že mi nic nepříjde, jsme nedůveřivej :-/ Ale musí to bejt nádhera

Ty kotouče vypadjí oc luxusně, to jsem zvědavej, jak Ti to bude brzdit, to vyrveš na první červené celou nápravnici, ne?

2x Rover 620ti
Re: A je to tady, altík "nedobíjí" R620ti
Je to fušer všech fušerů. Na tom passatu od známého udělal neuvěřitelný prasárny.
Ten chladič ale nedotáhnul ani nahoře, kam se dostanu i já a je to rovnou vidět.
Kotouče Brembo
ty si dáváš do nosu
To se ani nedivím, že už máš plnout postel. A nezkoušel se si to dát do garáže a spát raději zase na matraci?
ty jsi prostě Rover blázen 
Ten člověk ze Slaného mi bude dělat komplet přetěsnění motoru, tka jsem na to zvědavý. Jakmile se na ten motor podíval, tak hned našel místo, kam by chtěl přesunout chladič, aby lépe chladil
Je to blázen do aut. Má opravdu velký servis a pořád se v tom sám hrabe a staví Rally auta. A třeba dva dny v kuse se vrtá v Transporteru, jenom proto, aby něco opravil, ikdyž za to nebude mít peníze. Říká se o nich, že to je nejlepší servis na Transportery a passaty v čr.
Rover je sice něco úplně jiného, ale i tak když sem otevřel kapotu, tak hned měli děsně moc nápadů
Ten chladič ale nedotáhnul ani nahoře, kam se dostanu i já a je to rovnou vidět.
Kotouče Brembo




Ten člověk ze Slaného mi bude dělat komplet přetěsnění motoru, tka jsem na to zvědavý. Jakmile se na ten motor podíval, tak hned našel místo, kam by chtěl přesunout chladič, aby lépe chladil

Rover je sice něco úplně jiného, ale i tak když sem otevřel kapotu, tak hned měli děsně moc nápadů

prodany Rover 620ti 
Mercedes 124-300 Coupe
Ochcafka na kazdy den

Mercedes 124-300 Coupe
Ochcafka na kazdy den
- Roman620ti
- Příspěvky: 3701
- Registrován: pon zář 17, 2007 5:58
Re: A je to tady, altík "nedobíjí" R620ti
Aha, no tak to musel bejt prima dobytek.
No tak snad to budeš mít konečně pořádně přetěsněné, jen aby jsi na příštím srazu neměl 300koní
Pěkně to dávaj do originálu, žádné navyšování výkonu 
No tak snad to budeš mít konečně pořádně přetěsněné, jen aby jsi na příštím srazu neměl 300koní


2x Rover 620ti
Re: A je to tady, altík "nedobíjí" R620ti
No...o tom výkonu uvažuju...ale nejdřív to musí být přetěsněné, nové brzdy a pak teprve budu dělat nějaký zvyšování výkonu. Jak říkají pánové ze Slaného, tak bychom mu mohli dát dejchnout
Měl sem teď takový cukání mazlíka prodat a koupit něco silnějšího, ale nejspíš spíš trochu zainvestuju a ještě si ho nechám.
Každopádně mi v pátek na technický opravdu hodně pochválil podvozek. Prý tam není žádná vůle na kolech ani na podvozku a to je to všechno originál a jezdím hodně po Praze!
Takže bod pro ROVER

Měl sem teď takový cukání mazlíka prodat a koupit něco silnějšího, ale nejspíš spíš trochu zainvestuju a ještě si ho nechám.
Každopádně mi v pátek na technický opravdu hodně pochválil podvozek. Prý tam není žádná vůle na kolech ani na podvozku a to je to všechno originál a jezdím hodně po Praze!
Takže bod pro ROVER

prodany Rover 620ti 
Mercedes 124-300 Coupe
Ochcafka na kazdy den

Mercedes 124-300 Coupe
Ochcafka na kazdy den
Re: A je to tady, altík "nedobíjí" R620ti
A kam by dali ten chladič?Myslis jako intercooler? Jinak navysovat vykon ja budu urcite u modryho:-DUz se staví:-DCo se tyce toho ze bys chtel silnejsi auto tak si myslim ze ten motor v Ti je az moc dobrej.Kdyz to pripustis tak to pojede nejviccc nejvic.Akorat jedinej problem je prenos na mokrou vozovku To je teda bída a utrpení.Ja sem desne linej a pomalej ale už uz s emotor stavi a pak budu informovat o upravach:-D
Jo a tu rouru na katalizator dnes zmerim vcera sem nebyl v garazi..
Jo a tu rouru na katalizator dnes zmerim vcera sem nebyl v garazi..
Miluji Rover Club. T16 turbo power.
Re: A je to tady, altík "nedobíjí" R620ti
Chtějí dát intercooler do nárazní a nebude svisle, ale vodorovně. trochu by se musela ohnout jedna vzpera, coz je jedina vec, ktera me trochu znervoznuje.
Ale jsou to vazne blazni, takže se bojím, aby z toho nebyl dragster
Jakmile je vlhko, tak se člověk s fábii rozjede lip nez já
Tak si to rychle uzit, dokud je leto 
Že bych taky vyndal katalyzator a nechal tam trubku..nebo ho jenom vykuchat
Ale jsou to vazne blazni, takže se bojím, aby z toho nebyl dragster



Že bych taky vyndal katalyzator a nechal tam trubku..nebo ho jenom vykuchat

prodany Rover 620ti 
Mercedes 124-300 Coupe
Ochcafka na kazdy den

Mercedes 124-300 Coupe
Ochcafka na kazdy den
- Fujitsu
- Příspěvky: 1187
- Registrován: stř zář 19, 2007 21:04
- Bydliště: Lanškroun
- Kontaktovat uživatele:
Re: A je to tady, altík "nedobíjí" R620ti
Romane, a co altík z polska? Já jsem tam kupoval nedávno repasovanej (v podstatě novej) za 1500 i s dopravou. Je to na polském aukru: http://www.allegro.pl tak zkus pohledat. Jinak bych se taky přikláněl k variantě baterka. Pokud je po ní, tak ti to napětí 14V neudrží žádnej altík - sám o sobě.
Rover 416Si, 1997, šedá kůže, Platinum Silver
http://www.rover-club.net/car_detail.php?id=212 www stránky: http://www.fuji.estranky.cz
http://www.rover-club.net/car_detail.php?id=212 www stránky: http://www.fuji.estranky.cz
- Roman620ti
- Příspěvky: 3701
- Registrován: pon zář 17, 2007 5:58
Re: A je to tady, altík "nedobíjí" R620ti
Fujitsu
No teď jsem byl zkusit změřit baterku a má 12.50V, což je krásný. Já už jsme včera psal jsednomu na aukro, prodává nové altíky, asi teda repasované za směšné ceny. Je asi z Polska, tak uvidíme, jestli budou umět aj na 620ti. Komentáře má pěkný, tak by to mohlo bejt dobrý, zvlášť když i ty jsi spokojenej. Mě by se líbíl, už jen kvůli vzhledu, to by byl takovej šperk
No teď jsem byl zkusit změřit baterku a má 12.50V, což je krásný. Já už jsme včera psal jsednomu na aukro, prodává nové altíky, asi teda repasované za směšné ceny. Je asi z Polska, tak uvidíme, jestli budou umět aj na 620ti. Komentáře má pěkný, tak by to mohlo bejt dobrý, zvlášť když i ty jsi spokojenej. Mě by se líbíl, už jen kvůli vzhledu, to by byl takovej šperk

2x Rover 620ti
Re: A je to tady, altík "nedobíjí" R620ti
Vykuchat ne to tam bude turbulentni proudeni..TRubku.Zitar to zmerim konecne...Jinak ja si ho tam chci dat taky na modrym presne jak s ti rikal ty dolu do spoileru na lezato akorat Se musi vyresit jestli pujdou dat trubky:)Alekazoppadmeto bude vypadat moc pekne:)A Nebo koupit veci:)
A tet me neco napadlo.Dat ho dolu a misto intercooleru dat privod studenyho vzduchu pro filtr jjjj.....A sme doma:-D
A tet me neco napadlo.Dat ho dolu a misto intercooleru dat privod studenyho vzduchu pro filtr jjjj.....A sme doma:-D
Miluji Rover Club. T16 turbo power.