Vstřiky
Re: Vstřiky
neví náhodou někdo zde přítomných mechaniků zda řídící jednotka s označením : MKC 104032 je zaměnitelná s tou mou MKC 104020, případně MKC 104021 ? Ta první prý je ze stejného vozu /rok i typ/ jak mám, jen bylo dovezené z itálie, tu ...021 jsem našel na Allegru měla by pocházet z 1.4 214i .
______________________
Rover 214Si - R.V.: 1997
Bylo: Fáčko 92
Rover 214Si - R.V.: 1997
Bylo: Fáčko 92
-
- Příspěvky: 6440
- Registrován: čtv zář 20, 2007 19:17
- Bydliště: Šumperk
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vstřiky
Neporadím, ale je potřeba rozlišovat mezi osmiventilem Rover 214i(55kW) a šestnáctiventilem Rover 214Si(76kW). Řídící jednotky maj stoprocentně nastavený jinak ale netuším jestli je v nich i hardwarovej rozdíl.
Jedinou radu ti dám: Dej proboha to auto někam kde servisují Rovery a kde mají přístup k opravdově kompatibilní diagnostice pro to auto. Takhle naslepo kupovat náhradní díly aniž bys znal přesnou závadu je jako utírat si zadek stokorunama! Fakt tě nechápu.
Nevím jsetli je pro tebe takovej problém nechat se odtáhnout třeba do Brna do DS autoservisu na Bratislavské, rozhodni si to sám ale moje doporučení znáš..
Jedinou radu ti dám: Dej proboha to auto někam kde servisují Rovery a kde mají přístup k opravdově kompatibilní diagnostice pro to auto. Takhle naslepo kupovat náhradní díly aniž bys znal přesnou závadu je jako utírat si zadek stokorunama! Fakt tě nechápu.
Nevím jsetli je pro tebe takovej problém nechat se odtáhnout třeba do Brna do DS autoservisu na Bratislavské, rozhodni si to sám ale moje doporučení znáš..
Re: Vstřiky
Co se hend vztekáš?At si to zkusi udelat sam a pak uvidi a kdyztak nekam sjede.Ale nemusis nad hned hazet vse do servisu a na testbook a nebo podle VIN psat welince:-D:-D:-D:-D:-DJá osobne bych se do toho taky sr..l sám.Tommi_82 píše:Neporadím, ale je potřeba rozlišovat mezi osmiventilem Rover 214i(55kW) a šestnáctiventilem Rover 214Si(76kW). Řídící jednotky maj stoprocentně nastavený jinak ale netuším jestli je v nich i hardwarovej rozdíl.
Jedinou radu ti dám: Dej proboha to auto někam kde servisují Rovery a kde mají přístup k opravdově kompatibilní diagnostice pro to auto. Takhle naslepo kupovat náhradní díly aniž bys znal přesnou závadu je jako utírat si zadek stokorunama! Fakt tě nechápu.
Nevím jsetli je pro tebe takovej problém nechat se odtáhnout třeba do Brna do DS autoservisu na Bratislavské, rozhodni si to sám ale moje doporučení znáš..


Miluji Rover Club. T16 turbo power.
-
- Příspěvky: 6440
- Registrován: čtv zář 20, 2007 19:17
- Bydliště: Šumperk
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vstřiky
Však v pořádku, já se nevztekám já jen radím.
Já osobně mám auto na ježdění a ne aby stálo rozděláný na dvoře a já jen tak na tipovačku kupoval součástky a zkoušel jestli to třeba náhodou pomůže. Ta nová jednotka se stějně musí přeprogramovat takže v tom servise stejně skončí.
Osobně si někdterý věci na autě dělám taky sám a v klidu(protože mě to zajímá), ale kdyby mi auto nejelo tak mě asni ve snu nenapadne shánět jinou řídící jednotku za 1800 CZK bez poštovnýho nebo kolik, ale dám prvně auto do pořádnýho servisu aby zjistili co tomu opravdu je a pak ho třeba vezmu a koupím ty díly, stáhnu servisní manulály a opravím si to sám, nebo ho dám nějakýmu levnýmu mechanikovi na opravu. Rozhodně bych to nedělal obráceně. Nejdřív nechat nějakýho vidláka ať to celý rozmrví a pak jet do kvalitního servisu a dát dvakrát tolik než bych musel aby to dali do kupy...
Já osobně mám auto na ježdění a ne aby stálo rozděláný na dvoře a já jen tak na tipovačku kupoval součástky a zkoušel jestli to třeba náhodou pomůže. Ta nová jednotka se stějně musí přeprogramovat takže v tom servise stejně skončí.
Osobně si někdterý věci na autě dělám taky sám a v klidu(protože mě to zajímá), ale kdyby mi auto nejelo tak mě asni ve snu nenapadne shánět jinou řídící jednotku za 1800 CZK bez poštovnýho nebo kolik, ale dám prvně auto do pořádnýho servisu aby zjistili co tomu opravdu je a pak ho třeba vezmu a koupím ty díly, stáhnu servisní manulály a opravím si to sám, nebo ho dám nějakýmu levnýmu mechanikovi na opravu. Rozhodně bych to nedělal obráceně. Nejdřív nechat nějakýho vidláka ať to celý rozmrví a pak jet do kvalitního servisu a dát dvakrát tolik než bych musel aby to dali do kupy...
- AnderN
- Site Admin
- Příspěvky: 6977
- Registrován: pon zář 17, 2007 18:46
- Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vstřiky
Tommi -- nelze nesouhlasit. Nekteri lidi se ale potrebuji vyskolit vlastnimi zkusenostmi (a pak nadavaji, jak je ten Rover strasne auto).
Re: Vstřiky
Takže po delší odmlce už auto opět jezdí. Oni totiž i "vidláci" můžou mít pravdu. Bohužel se mi nepovedlo sehnat originál řídící jednotku. Takže jsem se dohodl s mechanikem z Prahy na namontování celého setu. Byla potvrzena chyba v ř.j. Sumasumárum výměna ř.j., výměna jednotky centrálu a ještě nějaká karbice u jednotky, + 2ks. imobilizéru a ještě plsat.přední podběh + 500kč doprava - podtrženo a sečeteno rovných 10tis. Nakonec je to stejně jiný číso jednotky. Místo 20 na konci je 21, prý navíc klimoška. Kdybych to věděl a netrval na imobilizéru dala se sehnat na allegro.pl za 90,00 zł /560Kč/. Jo takový je život. Pokud je "vidlák" šikovný a ví co a jak, dokonce umí i načíst ř.j. bez testbooku - co mi servisák nevěřil, měl možnost se přesvědčit, tak bych je určo nezatracoval. No ještě přední brzdy a doufám, že už nebude další tak zásadní problém.
______________________
Rover 214Si - R.V.: 1997
Bylo: Fáčko 92
Rover 214Si - R.V.: 1997
Bylo: Fáčko 92
Re: Vstřiky
Michal214 píše:Takže po delší odmlce už auto opět jezdí. Oni totiž i "vidláci" můžou mít pravdu. Bohužel se mi nepovedlo sehnat originál řídící jednotku. Takže jsem se dohodl s mechanikem z Prahy na namontování celého setu. Byla potvrzena chyba v ř.j. Sumasumárum výměna ř.j., výměna jednotky centrálu a ještě nějaká karbice u jednotky, + 2ks. imobilizéru a ještě plsat.přední podběh + 500kč doprava - podtrženo a sečeteno rovných 10tis. Nakonec je to stejně jiný číso jednotky. Místo 20 na konci je 21, prý navíc klimoška. Kdybych to věděl a netrval na imobilizéru dala se sehnat na allegro.pl za 90,00 zł /560Kč/. Jo takový je život. Pokud je "vidlák" šikovný a ví co a jak, dokonce umí i načíst ř.j. bez testbooku - co mi servisák nevěřil, měl možnost se přesvědčit, tak bych je určo nezatracoval. No ještě přední brzdy a doufám, že už nebude další tak zásadní problém.


Miluji Rover Club. T16 turbo power.
Re: Vstřiky
No gratuluji že jezdíš
ale těch 10 tisíc je slušná raketa 


Re: Vstřiky
Tak jsem zde opět. Bohužel auto ještě není OK. Mám problém s akcerelací, při přidání plynu /předjíždění .../ se auto začne dusit a prudce ztratí výkon. Před odstavením tento problém nebyl. Zkusím to pořešit v týdnu a jsem zvědav jaký budou názory. Doufám, že to bude jen nějaká drobnost.
______________________
Rover 214Si - R.V.: 1997
Bylo: Fáčko 92
Rover 214Si - R.V.: 1997
Bylo: Fáčko 92
-
- Příspěvky: 298
- Registrován: úte pro 02, 2008 11:35
- Bydliště: bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vstřiky
Mám podobný problém , ale iba vtedy ak po nastartovaní prejdem 50-100m a potom stojim napriklad na semafore. Auto je vtedy este stale na siťiči a ked sa chcem rozbehnut na zelenej ta sa auto dusí.Michal214 píše:Tak jsem zde opět. Bohužel auto ještě není OK. Mám problém s akcerelací, při přidání plynu /předjíždění .../ se auto začne dusit a prudce ztratí výkon. Před odstavením tento problém nebyl. Zkusím to pořešit v týdnu a jsem zvědav jaký budou názory. Doufám, že to bude jen nějaká drobnost.
Ked sa ale otacky dostanu nad cca 2000 ot.tak uz ide, alebo dam otačky a pomali spojku tak uz sa auto nedusí. Ked sa otačky umienia na 800 po zohriati motora tak ide jak Ďábel.
Rover 214Si 16V 1996, hrdzoblato
Re: Vstřiky
Zdravím...nemáš náhodou tušení čím to může být? Mně se totiž děje úplně to stejný...mackoco píše:Mám podobný problém , ale iba vtedy ak po nastartovaní prejdem 50-100m a potom stojim napriklad na semafore. Auto je vtedy este stale na siťiči a ked sa chcem rozbehnut na zelenej ta sa auto dusí.
Ked sa ale otacky dostanu nad cca 2000 ot.tak uz ide, alebo dam otačky a pomali spojku tak uz sa auto nedusí. Ked sa otačky umienia na 800 po zohriati motora tak ide jak Ďábel.
214 SI, r.v. 1997
Re: Vstřiky
Asi MAP senzor - snímač tlaku v sacím potrubí. A ten je v ŘJ, teda aspoň u R400, to by vysvětlovalo to, že problém nastal po její výměně.
Re: Vstřiky
Hombre : To byl tvuj 500stý příspěvek:) Oslava začíná.
Miluji Rover Club. T16 turbo power.
Re: Vstřiky
Hurá 

-
- Příspěvky: 6440
- Registrován: čtv zář 20, 2007 19:17
- Bydliště: Šumperk
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vstřiky
Nejsem si jistej, ale matně se mi plete že 400 má MAP senzor přímo v ŘJ, a 200 ho má mimo řj. Nemám to ale už kde ověřit. Dvoukilo už dloooho nemám, takže je možný že se mi to už v hlavičce popletlo.