Vaha vzduchu CDTi

Uživatelský avatar
Thomson
Příspěvky: 367
Registrován: stř zář 19, 2007 19:36
Bydliště: Val. Mez.

Vaha vzduchu CDTi

Příspěvek od Thomson » úte úno 12, 2008 17:12

Zajimalo by me jestli mate nejake zkusenosti s obednavanim vahy vzduchu z ebay Myslim treby nejaky konkretni obchod ktery by jste mi poradili Dik

Skic
Příspěvky: 286
Registrován: čtv říj 04, 2007 22:50
Bydliště: Trencin - Slovakia
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Skic » úte úno 12, 2008 18:21

Ja potrebujem tiez vymenit... Ale neviem, kde ju mam kupit...
Rover 75 2,0CDTi

Uživatelský avatar
Keksin
Příspěvky: 3419
Registrován: čtv zář 27, 2007 13:50
Bydliště: jižní Morava

Příspěvek od Keksin » úte úno 12, 2008 20:00

Vše na Rovery http://www.unipart.cz/

Uživatelský avatar
Bifik
Příspěvky: 75
Registrován: stř zář 19, 2007 9:41
Bydliště: Prostějov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Bifik » stř úno 13, 2008 8:54

Váha vzduchu je dá se říct pro každé TDI stejná! nejpouživanější je od výrobce BOSH...
ROVER 75 2.0 CDT Limousine

Uživatelský avatar
Thomson
Příspěvky: 367
Registrován: stř zář 19, 2007 19:36
Bydliště: Val. Mez.

Příspěvek od Thomson » stř úno 13, 2008 15:04

Bifik píše:Váha vzduchu je dá se říct pro každé TDI stejná! nejpouživanější je od výrobce BOSH...
Tak to je uplna blbost ze jsou da se rict stejne Z vlastni zkusenosti vim ze to tak neni Muze pasovat i z jineho motoru ale musi byt vyzkousene ze opravdu bude fungovat Uz jsem s vahama experimentoval nekolikrat (odbornik nejsem, proste jen pokus-omyl) a treba motor v Roveru by mel byt stejny jako je v BMW ale neni Vaha by mela byt taky stejna ale aspon me nefungovala

Uživatelský avatar
Thomson
Příspěvky: 367
Registrován: stř zář 19, 2007 19:36
Bydliště: Val. Mez.

Příspěvek od Thomson » stř úno 13, 2008 15:06

Skic píše:Ja potrebujem tiez vymenit... Ale neviem, kde ju mam kupit...
A jak se ti to projevuje ze mas vadnou vahu?

Uživatelský avatar
Thomson
Příspěvky: 367
Registrován: stř zář 19, 2007 19:36
Bydliště: Val. Mez.

Příspěvek od Thomson » stř úno 13, 2008 15:09

Jinak ta vaha se dakoupit kdekoliv ale v obchode original BOSCH stoji 9500 minus vratna zaloha za starou Na ebay je treba za 2200 http://cgi.ebay.co.uk/Air-Flow-Meter-Ro ... m153.l1262 ale zajimalo me jestli ma nekdo konkretni zkusenost s konkretnim obchodem

Skic
Příspěvky: 286
Registrován: čtv říj 04, 2007 22:50
Bydliště: Trencin - Slovakia
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Skic » stř úno 13, 2008 22:38

Auto mi uuuuuuuplne prestahalo tahat... Ma vykon ako keby malo len 60 koni... Tak som ju odpojil a ide to ok...
Rover 75 2,0CDTi

Uživatelský avatar
Thomson
Příspěvky: 367
Registrován: stř zář 19, 2007 19:36
Bydliště: Val. Mez.

Příspěvek od Thomson » čtv úno 14, 2008 14:49

Skic píše:Auto mi uuuuuuuplne prestahalo tahat... Ma vykon ako keby malo len 60 koni... Tak som ju odpojil a ide to ok...
Me to zase zacne jet misto od 1800 otacek az od 2200 Po odpojeni taky vsechno v poradku Jsem ji trochu vycistil technickym benzinem a zda se ze to trochu pomohlo

Uživatelský avatar
Bifik
Příspěvky: 75
Registrován: stř zář 19, 2007 9:41
Bydliště: Prostějov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Bifik » čtv úno 14, 2008 17:17

Thomson - zítra vám napíši kolik stojí originál a kolik stojí replika, ok? Ale každopádně těch druhů moc není! jedna váha je stejná třeba pro 4 typy TDIček, další může být stejná pro 3 typy TDI, atd. takže moc druhů vážně nebude!
ROVER 75 2.0 CDT Limousine

Uživatelský avatar
Thomson
Příspěvky: 367
Registrován: stř zář 19, 2007 19:36
Bydliště: Val. Mez.

Příspěvek od Thomson » čtv úno 14, 2008 17:41

Bifik píše:Thomson - zítra vám napíši kolik stojí originál a kolik stojí replika, ok? Ale každopádně těch druhů moc není! jedna váha je stejná třeba pro 4 typy TDIček, další může být stejná pro 3 typy TDI, atd. takže moc druhů vážně nebude!
No to je sice pravda ale jak jsem jiz rekl me nefungovala original vaha na BMW A Rover by mel mit stejny motor a potazmo i stejnou vahu Mimochodem ta vaha BMW je stejna pro 1.8 2.0 a 3.0 dieselove motory v ruznych vykonech

Skic
Příspěvky: 286
Registrován: čtv říj 04, 2007 22:50
Bydliště: Trencin - Slovakia
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Skic » čtv úno 14, 2008 23:22

Thomson píše:Jsem ji trochu vycistil technickym benzinem a zda se ze to trochu pomohlo
A ako si ju vymontoval? Ja nemozem zohnat taky kluc na povolenie tych zvlastnych srobov :(
Rover 75 2,0CDTi

Uživatelský avatar
Bifik
Příspěvky: 75
Registrován: stř zář 19, 2007 9:41
Bydliště: Prostějov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Bifik » pát úno 15, 2008 8:04

Skic, je více možností, buď normálním plochým menším šroubovákem, který dáš mimo ten středový výstupek a silou to povolíš, nebo si tam uděláš nečím zářez aby si tam dal vetší plochý šroubovák...Jak to budeš mít venku, je dobré si ty šroubky zbrousit na dvou stranách, aby jsi to při nasazování zpět mohl dotáhnout klíčem nebo kleštěmi....
ROVER 75 2.0 CDT Limousine

Skic
Příspěvky: 286
Registrován: čtv říj 04, 2007 22:50
Bydliště: Trencin - Slovakia
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Skic » pát úno 15, 2008 8:46

Ahaaaa... Dakujem ;) Skusim...Lebo mozno pomoze, ked ju len precistim technickym benzinom, mozno nie je zla...
Rover 75 2,0CDTi

Uživatelský avatar
Bifik
Příspěvky: 75
Registrován: stř zář 19, 2007 9:41
Bydliště: Prostějov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Bifik » pát úno 15, 2008 15:50

jak jsem slíbil, cena originálu na rover 75 stojí 8500,- a repliky 5000,- kc
ROVER 75 2.0 CDT Limousine

Odpovědět