takže repas? a to musím udělat na všech válcích co? kolik to může stát celkově?F.i.s.h.men píše:ja zas nejsem takovej odbornik, ale tesneni by podle me delalo vetsi paseku nez jen svicka od oleje a jinak nic. Sundej hlavu, vymen pistni krouzky a gufera na ventilech a mozna radeji zmer ovalitu valcu a dalsich 200t km na to nesahnes.
a jo je to celkem velkej zasah do motoru.
Svíčky, palivový filtr
-
- Příspěvky: 81
- Registrován: pon črc 27, 2009 13:21
- Bydliště: KOLÍN
- Kontaktovat uživatele:
Re: Svíčky, palivový filtr
Re: Svíčky, palivový filtr
Prosím Tě hlavně nepanikař. Jestli svíčka byla jen mokrá od nespáleného oleje, a na elektrodě nebyly žádné úsady, tak to těžko budou kroužky. Kdyby netěsnilo gufero na ventilech, tak by motor bral olej , trochu by modře kouřil, ale nebyl by nateklý olej na svíci.
Osobně si myslím, že to bylo trochu oleje, zateklého do svíčkové šachty.
Všechno utři, zašroubuj svíčky, nastartuj, pokud to chytí normálně, ujeď alespoň 10 km, zastav, a vyndej a zkontroluj znova stav svíček. Ideálně nafoť, pak se to líp diagnostikuje.
Osobně si myslím, že to bylo trochu oleje, zateklého do svíčkové šachty.
Všechno utři, zašroubuj svíčky, nastartuj, pokud to chytí normálně, ujeď alespoň 10 km, zastav, a vyndej a zkontroluj znova stav svíček. Ideálně nafoť, pak se to líp diagnostikuje.
MGF, Tourer, RR P38,R75, MGF Trophy, Rover 200 BRM, Rover 827 Coupe, 827 Sedan, Elise S1, XK8 , Škoda Felicia(60´), 1000(64) + 1100(67)MB, 110R(70,71,72,78,80), Garde(83), W353(67,73)...prostě mě to baví.
-
- Příspěvky: 81
- Registrován: pon črc 27, 2009 13:21
- Bydliště: KOLÍN
- Kontaktovat uživatele:
Re: Svíčky, palivový filtr
ok, děkuji za radu a v pondělí se do toho pustím, pak napíšuKarel Douša píše:Prosím Tě hlavně nepanikař. Jestli svíčka byla jen mokrá od nespáleného oleje, a na elektrodě nebyly žádné úsady, tak to těžko budou kroužky. Kdyby netěsnilo gufero na ventilech, tak by motor bral olej , trochu by modře kouřil, ale nebyl by nateklý olej na svíci.
Osobně si myslím, že to bylo trochu oleje, zateklého do svíčkové šachty.
Všechno utři, zašroubuj svíčky, nastartuj, pokud to chytí normálně, ujeď alespoň 10 km, zastav, a vyndej a zkontroluj znova stav svíček. Ideálně nafoť, pak se to líp diagnostikuje.
Re: Svíčky, palivový filtr
Asi tak, jen žádnou paniku. 

http://www.rover-club.net/car_detail.php?id=228" onclick="window.open(this.href);return false;
Ještě Ford escort cabrio pro zábavu.
Seat Ibiza 1.9D, 47kw, dělník.
Ještě Ford escort cabrio pro zábavu.
Seat Ibiza 1.9D, 47kw, dělník.