Moje MG ZS

Odpovědět
Uživatelský avatar
Petr.stefl
Příspěvky: 510
Registrován: sob říj 20, 2007 23:21
Bydliště: Studená

Re: Moje MG ZS

Příspěvek od Petr.stefl » úte zář 29, 2009 22:47

Podívej na tuhle adresu jak se pohybují spotřeby (dával jí sem MAX) http://www.spritmonitor.de/de/uebersich ... ?esearch=1 pohybují se od 9 do 10l,tak nevím,ale podle toho co píšeš tak si myslím,že až vyměníš svíčky a profoukneš filtr,tak to bude na spotřebě znát.

Taky počítám kalkulačkou hned u pumpy,ale že by auto ukazovalo víc najetých kilometrů se mi nezdá,třeba je to těma yokohama :lol: moje poslední spotřeba byla 9,63l/100km najel jsem 545km a tankoval 52,5l z toho čtvrtina byla dálnice,kousek města,ale z toho polovinu jsem najezdil s novým filtrem a ten do 4000ot není slyšet :twisted: Samozřejmě jsem nejel pořád naplno,ale předjíždění,rozjíždění a vytáčení jedničky ve městě v tom je.Po silnicích jezdím 100-120km/h=3000-3500ot/min krom předjíždení,to se trojka nedá zastavit :) .A po dálnici 140-150 vychází to do 4000ot/min.

Ohledně toho oleje: já jsem dal 10W40 Elf Competition STI na moje ježdění bohatě stačí.Samozřejmě,že plnosyntetika je lepší,ale když se zamyslím z jakýho je náš motor roku a že se v tý době ani lepší třída nepoužívala a jakej je dneska rozdíl v olejích oproti roku 90.Tak musí stačit,když v manualu uvádějí výměnu oleje 10W40 po 20000 nebo dokonce 25000km.

Originály MG 16" i s letníma gumama,mě vyšly na 5800kč!Kola stály 100liber a doprava 102liber.zatím teda nepřišly,ale každým dnem by měly dorazit,tak uvidím :wink:

To bych moc rád zajel,ale vidím to zatím dost bledě.je to dálka,nejezdíš někdy do Brna?To mám tak na půli cesty,to už by se dalo něco vymyslet :wink:

Chtěl jsem se poradit s jednou věcí,nevíš,k čemu slouží nádobka na zachytávání oleje co si dávají angličani někam před filtr sání?Přidají to mezi jednu hadičku která vede do ví kam.Viděl jsi to už?K čemu to je vůbec dobrý?Koukal jsem,že mám v sání trochu oleje,ale nemá to tak být??Nějak jsem se nikde nedočetl čemu ta nádobka pomáhá
Bývalá auta: Rover 45, MG ZS 180, Mazda 6, Mazda 6 MPS, Mazda 3 BL
MG ZS 180 a Mazda 6 GJ

turbo
Příspěvky: 14
Registrován: pát zář 18, 2009 16:18

Re: Moje MG ZS

Příspěvek od turbo » stř zář 30, 2009 18:39

Pozeral som tu tabulku uz minule. Co znamena stlpec Ø EUR ?
No neostava mi len sa cudovat, ze s takymto autom niekto dokaze jazdit sposobom s takou nizkou spotrebou ;). To ja nezvladam :lol:. Aj na firemnej Corolle som mal vzdy spotrebu o 1-2l vyssiu ako kolegyna dlhodoby priemer :twisted:

By ma zaujimalo, ci pri tej roznej spotrebe bude aj citelny rozdiel v dynamike mojho a tvojho motora. Ono to ma inteligentnu riadiacu jednotku, ktora sa do urcitej miery prisposobuje stylu jazdy. Niekedy si musime dat rande, v Brne to znie dost realne.

Stacit ti ten olej urcite bude. Ale rozhodne odporucam prejst na Mobil 1, rozdiel urcite pocitis. Aj spotrebe by to malo trochu pomoct. Ked trochu pohladas na nete, nie je ani taky drahy. Ja som teraz kupil 6l za 73Eur :)

Tie kolesa myslis 5800Kc za vsetky 4 dokopy? Daj link :!:

A co sa tyka oleja v sani, tiez som to pred casom pozeral na anglickych forach. Nedopatral som sa ale ku konkretnemu uspokojivemu zdovodneniu. Potom niekdo pisal, ze ten olej tam je prirodzena (a dokonca myslim az pozitivna) vec, tak som to uzavrel s tym, ze to netreba riesit.

Na tychto anglickych forach najdes vsetko okolo MG a Rover:
http://forums.xpowerforums.com
http://forums.mg-rover.org
trochu chaos v tom mnozstve prispevkov, ale s pomocou googla najdes co budes chciet

odporucam tento clanok o olejoch: http://www.xpowerforums.com/Motor_Oil_FA_Questions.htm

max80

Re: Moje MG ZS

Příspěvek od max80 » stř zář 30, 2009 18:56

.

Uživatelský avatar
Petr.stefl
Příspěvky: 510
Registrován: sob říj 20, 2007 23:21
Bydliště: Studená

Re: Moje MG ZS

Příspěvek od Petr.stefl » stř zář 30, 2009 19:39

Tak je možný,že je to tím stylem jízdy,já se snažím co nejvíc brzdit motorem a pokud to jde tak dodržovat plynulost jízdy.

No pořád se chystám,že si zajedu na měření výkonu,abych věděl na čem jsem :-D doufám že se na to dostanu

Já beru jedině ELF dáváme ho do všeho,asi to měnit nebudu.

jo 5800!za všechny čtyři i s gumama
http://cgi.ebay.co.uk/MG-Rover-ZS-16-Al ... 286.c0.m14
tyhle jsou jiný,nemají sice pokličky ale vypadají taky v pohodě

Jo však já už jsem koukal na dost stránek,jenže si všechno nepřeložím,tak mě napadlo,jestli s tím nemáš zkušenosti,ale taky to nechám bejt,jen další gramy navíc což? :mrgreen:

Scháním zadní křídlo "EVO" nevíš o nějakým?Na ebay žádný není,tak čekám až se tam nějaký za slušnej peníz objeví,protože někdy jsou tam pěkně drahý.Kámoš už mi slíbil že mi ho nastříká tak ani nemusí být ve stříbrný.
Jenže nejhorší je,že to pak bude chtít do kufru nějaký vzpěry,už s tímhle křídlem co tam mám těď mi někdy víko padá na hlavu a to není příjemnej pocit,když mám v obou rukou kufry
Bývalá auta: Rover 45, MG ZS 180, Mazda 6, Mazda 6 MPS, Mazda 3 BL
MG ZS 180 a Mazda 6 GJ

turbo
Příspěvky: 14
Registrován: pát zář 18, 2009 16:18

Re: Moje MG ZS

Příspěvek od turbo » stř zář 30, 2009 20:00

s tym kridlom ti neporadim, ja som mal vsetky 3 tie male. a tiez som uz parkrat dostal po hlave :), hlavne ked stojis trochu do kopca. to velke kridlo by malo mat ale tazisko posunute smerom k predku auta (pri otvorenom kufri), tak si myslim, ze ziadne vzpery ani nebude treba, skor naopak.

Uživatelský avatar
Petr.stefl
Příspěvky: 510
Registrován: sob říj 20, 2007 23:21
Bydliště: Studená

Re: Moje MG ZS

Příspěvek od Petr.stefl » stř zář 30, 2009 20:05

Jo přesně,dokáže to pěkně naštvat. :evil:
Kdyby to mělo jinak těžiště,bylo by to fajn,ale nevím nevím.Rozhodně se mi to s ním mnohem víc líbí!!
Bývalá auta: Rover 45, MG ZS 180, Mazda 6, Mazda 6 MPS, Mazda 3 BL
MG ZS 180 a Mazda 6 GJ

Uživatelský avatar
Petr.stefl
Příspěvky: 510
Registrován: sob říj 20, 2007 23:21
Bydliště: Studená

Re: Moje MG ZS

Příspěvek od Petr.stefl » pon říj 05, 2009 23:18

Nové fotky ZS+staré z bazaru
+kolečka na zimu,která přišla přímo z anglie :wink:

http://agrodos.rajce.idnes.cz/Mg_zs_2/#album
Bývalá auta: Rover 45, MG ZS 180, Mazda 6, Mazda 6 MPS, Mazda 3 BL
MG ZS 180 a Mazda 6 GJ

donutil
Příspěvky: 914
Registrován: pát zář 28, 2007 12:07
Bydliště: Mor.Třebová

Re: Moje MG ZS

Příspěvek od donutil » úte říj 06, 2009 13:21

Máš to pěkné,ale kdyby ti to vyfotil Trunda,tak by se ti to lesklo jako psí kulky,až by ses v tom viděl.Jakou barvu máš podsvícení budíků?By mě zajímalo jestli je to u všech modelů stejné.

F.i.s.h.men
Příspěvky: 1924
Registrován: úte lis 27, 2007 19:42
Bydliště: Praha, občas Karlovy Vary

Re: Moje MG ZS

Příspěvek od F.i.s.h.men » úte říj 06, 2009 14:47

Petr.stefl píše:Chtěl jsem se poradit s jednou věcí,nevíš,k čemu slouží nádobka na zachytávání oleje co si dávají angličani někam před filtr sání?Přidají to mezi jednu hadičku která vede do ví kam.Viděl jsi to už?K čemu to je vůbec dobrý?Koukal jsem,že mám v sání trochu oleje,ale nemá to tak být??Nějak jsem se nikde nedočetl čemu ta nádobka pomáhá
Jestli to neni OCT - oil catch tank
- Odvětrávání těchto prostor (víko ventilů, olejová vana,...) je velice důležité, protože pomáhá vyrovnávat tlaky a podtlaky vznikající vtěchto místech vrůzných pracovních režimech motoru. Když by se tato místa neodvětrávala, mohlo by dojít kpoškození těsnění a gufer a tím i kúniku oleje. Ve většině případů je odvětrání zapojeno na sací trakt, což je sice dobře, ale kromě vzduchu proudí hadicí i olejové páry a mlha, přičemž se společně se vzduchem dostává do spalovacího prostoru. Ve spalovacím prostoru vzniká díky spalování oleje karbonová vrstva (ta může třeba vbudoucnu zapříčinit detonace - samovolné zapálení směsi ještě před zážehem svíčky). Vdruhé řadě mírně snižuje tato olejová emulze oktanové číslo benzínu. Vmodernějších sériových autech je sice nainstalován tzv. PCV, ale jeho funkce je nastavena jako kompromis, protože vedlejší účinek olejové emulze vnasávaném vzduchu je i mírné snížení emisí, což se automobilkám hodí. Další podstatnou nevýhodou pro turbobenzínová auta je fakt, že olejová mlha proudící přes InterCooler špiní IC zevnitř a tím snižuje jeho chladící schopnosti. Řešení pomocí malého filtru přímo na ventilovém víku není moc šťastné, protože filtr se díky olejové mlze po čase ucpe a mohlo by opět dojít kpoškození těsnění a úniku oleje)
- OCT nahrazuje plně funkci PCV (pokud jej motor má) a dá se napojit na jakýkoliv motor (NA i Turbo), kde PCV vsériovém provedení není.
- Princip OCT je jednoduchý - podtlak zapojený ze sacího traktu vysává vzduch zventilového víka, přičemž tento vzduch solejovou mlhou a parami prochází přes perforovanou trubičku a separační materiál, kde kapalné složky vzduchu kondenzují a zůstávají vOCT. Obsah OCT je po naplnění možné vypustit pomocí otvoru ve dně, případně se může místo záslepky našroubovat hadicová přípojka a tím se vytvoří stálý přepad nachytané kapaliny třeba zpět do olejové vany.
- Vzhledem kmožství hadicových přípojek na různé světlosti hadic je možné napojit OCT od Bidrin Performance na jakýkoliv NA, nebo Turbo motor. Vnabídce je 2 portové provedení víka (1 vstup, 1 výstup) a 3 portové provedení kde je možné napojit 2 vstupní hadice, nebo třeba malý filtr, který pomáhá vyrovnávat tlaky a podtlaky vznikající vOCT. Obě provedení mají vypouštěcí otvor ve dně se závitem G3/8, kde je možné našroubovat další hadicovou přípojku.
- Vstupní porty je možné osadit klasickými hadicovými přípojkami se závitem G3/8 (viz naše nabídka) a nebo je možné pomocí dutých šroubů našroubovat speciální T přípojky, které umožňují rovněž našroubovat jakoukoliv požadovanou hadicovou přípojku a navíc je možné pouhým povolením dutého šroubu, pootočit scelou přípojkou tak, jak Vám to bude vmotorovém prostoru nejvíce vyhovovat.
ObrázekObrázek<<<---Klikni pro zvětšení
Rover 216GSi - zanedlouho transplantace motoru D16Z2 (na obrázku) + pár dalších oprav a úprav HOTOVO 31.7.2011

Uživatelský avatar
Petr.stefl
Příspěvky: 510
Registrován: sob říj 20, 2007 23:21
Bydliště: Studená

Re: Moje MG ZS

Příspěvek od Petr.stefl » úte říj 06, 2009 14:49

Jo díky,je to focený mobilem,takže kvalita žádná...
Podsvícení mám světle oranžový,na R45 si myslím,že je tmavší
Bývalá auta: Rover 45, MG ZS 180, Mazda 6, Mazda 6 MPS, Mazda 3 BL
MG ZS 180 a Mazda 6 GJ

Uživatelský avatar
Petr.stefl
Příspěvky: 510
Registrován: sob říj 20, 2007 23:21
Bydliště: Studená

Re: Moje MG ZS

Příspěvek od Petr.stefl » úte říj 06, 2009 15:01

Ty jo jak z učebnice,díky! :wink:
Ale pořád mi není jasný,jestli to má pro mě cenu?
Asi to nechám být,na emise a na desetiny výkonu navíc nekoukám a trocha oleje v sacím prostoru neuškodí,ne?
Jen jsem se o to zajímal,jestli to náhodou nemá vliv na životnost motoru,ale jak píšeš tak zásadní vilv to asi mít nebude.
Pokud bych auto používal na závodění,tak by to byla jiná,ale do běžnýho provozu?...
Bývalá auta: Rover 45, MG ZS 180, Mazda 6, Mazda 6 MPS, Mazda 3 BL
MG ZS 180 a Mazda 6 GJ

F.i.s.h.men
Příspěvky: 1924
Registrován: úte lis 27, 2007 19:42
Bydliště: Praha, občas Karlovy Vary

Re: Moje MG ZS

Příspěvek od F.i.s.h.men » úte říj 06, 2009 15:59

to je jen zkopirovane. Pred par dnama jsem taky nevedel co to je, tak jsem to hledal.
ObrázekObrázek<<<---Klikni pro zvětšení
Rover 216GSi - zanedlouho transplantace motoru D16Z2 (na obrázku) + pár dalších oprav a úprav HOTOVO 31.7.2011

Uživatelský avatar
Zemi
Příspěvky: 266
Registrován: úte čer 02, 2009 17:33
Bydliště: MOST

Re: Moje MG ZS

Příspěvek od Zemi » pát říj 23, 2009 0:50

Ten OCT tam davaj anglicani proto, aby se nezasiraly VIS motory v sani - prachbidnej system nejakejch klapek kterej driv nebo pozdeji odejde - ja ho mam nastesti vymenen (udajne)... Stoji 600GBP. :wink:
(nejen) UK (United Kingdom - Anglie) DOVOZ VOZIDEL - DÍLŮ

> zprostředkování nákupu ebay & amazon - platby PayPal apod. <

608 37 28 48

Uživatelský avatar
Petr.stefl
Příspěvky: 510
Registrován: sob říj 20, 2007 23:21
Bydliště: Studená

Re: Moje MG ZS

Příspěvek od Petr.stefl » pát říj 23, 2009 19:18

600GBP??Sakra to je celý sání,ne? :shock: by mě tedy zajímalo kdy to má odejít?Já mám najeto asi 84000 a nevím jestli tohle přede mnou někdo měnil,ale divil bych se tomu i se budu divit pokud to odejde,protože VIS přeci musí něco vydržet,ne?Motoráři s tím olejem přeci museli počítat,když to do poslední chvíle výroby nezměnili?Náhodou je VIS fajn,řekl bych že má velkej vliv na spotřebu :wink:
Bývalá auta: Rover 45, MG ZS 180, Mazda 6, Mazda 6 MPS, Mazda 3 BL
MG ZS 180 a Mazda 6 GJ

Uživatelský avatar
Zemi
Příspěvky: 266
Registrován: úte čer 02, 2009 17:33
Bydliště: MOST

Re: Moje MG ZS

Příspěvek od Zemi » pát říj 23, 2009 20:05

Ano je to cely sani... Odchazi to vsem (95%)... Proste to udelali spatne. :) Jinak se spotrebou s tebou bohuzel nesouhlasim... Zere to stejne jako kazdej jinej 2,5litr... :-D
(nejen) UK (United Kingdom - Anglie) DOVOZ VOZIDEL - DÍLŮ

> zprostředkování nákupu ebay & amazon - platby PayPal apod. <

608 37 28 48

Odpovědět