Vstřiky

Uživatelský avatar
AnderN
Site Admin
Příspěvky: 6977
Registrován: pon zář 17, 2007 18:46
Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
Kontaktovat uživatele:

Re: Vstřiky

Příspěvek od AnderN » čtv říj 01, 2009 15:23

Hombre píše:Hurá :mrgreen:
No, a mas po nem ... :D
Obrázek
MG ZT CDTi @ 118 kW / 370 Nm - 2009-? :: 200.000 km @ Obrázek
Rover 25 18K4F / automat CVT - 2013-? :: 50.000 km @ Obrázek
Rover Mini Cooper - 2016-? :: 20.000 km @ Obrázek
Ex. Rover 620 SDi - 2004-2009 :: 100.000 km @ Obrázek

Tommi_82
Příspěvky: 6440
Registrován: čtv zář 20, 2007 19:17
Bydliště: Šumperk
Kontaktovat uživatele:

Re: Vstřiky

Příspěvek od Tommi_82 » čtv říj 01, 2009 15:48

Manifold Absolute Pressure (MAP) Sensor
The MAP sensor is located on the inlet manifold and is secured with two Torx screws. On non-VVC engines, the MAP sensor is located on the forward
face of the inlet manifold. On VVC engines, the MAP sensor is located on the RH end of the inlet manifold. The output signal from the MAP sensor, together with the CKP and IAT sensors, is used by the ECM to calculate the amount of air induced into the cylinders. This enables the ECM to determine ignition timing and fuel injection duration values. The MAP sensor receives a 5V ± 4% supply voltage from pin 8 of ECM connector C0914 and provides an analogue signal to pin 45 of ECM connector C0914, which relates to the absolute manifold pressure and allows the ECM to calculate engine load. The ECM provides an earth for the sensor via pin 31 of ECM connector C0914. If the MAP signal is missing, the ECM will substitute a default manifold pressure reading based on crankshaft speed and throttle angle. The engine will continue to run with reduced drivability and increased emissions, although this may not be immediately apparent to the driver. The ECM will store fault codes which can be retrieved using TestBook.

Překlad: MAP senzor je umístěn na (= zvrchu) vstupním sání a je připevněn ....... bla bla bla....

To samý je psaný i u R45, ať už vám vede jakákoli hadička do řj, těžko soudit jestli se opravdu jedná o přívod vzduchu k MAP senzoru, který by dle vás byl umístěn přímo v ECU. Každopádně U R200, R25 a R45 s motorem K-series se zdá podle všeho být faktem, že MAP senzor je mimo tělo řídící jednotky a je s ní spojen elektricky.

Zdroj Rave Rover. Pokud je zájem, můžu vložit obrázky ze kterých je jasný kde je umístěn.
Dříve: 214 Si r.v. 1996 modrá met.
Obrázek
Dříve: 75 Tourer 2.0 CDT r.v. 04/2002 modrá met.(Royal blue)
Obrázek
Obrázek
Dříve: Mazda CX-7 2.3 DiSi Turbo 191 kW r.v. 2008
Obrázek
Nyní: Opel Zafira Tourer 2.0 CDTi 143 kW r.v. 2014
Obrázek

Hombre
Příspěvky: 2772
Registrován: pon zář 17, 2007 8:26
Bydliště: Krnov, tel: 604 573 386

Re: Vstřiky

Příspěvek od Hombre » pát říj 02, 2009 6:40

No u 200 fakt nevím, kde je, ale u 400 K-series je MAP senzor v ŘJ:

Manifold absolute pressure (MAP) sensor
The LOAD signal is detected by the MAP sensor located in the ECM which
detects manifold pressure via a hose connected to the inlet manifold. This
sensor converts pressure variation in the inlet manifold into graduated electrical
signals which the ECM can use to determine the engine load.
.....Rover 45 1.6 2005...............MG-F 1.8 1999........
Obrázek.Obrázek
........Obrázek...........Obrázek.......

Tommi_82
Příspěvky: 6440
Registrován: čtv zář 20, 2007 19:17
Bydliště: Šumperk
Kontaktovat uživatele:

Re: Vstřiky

Příspěvek od Tommi_82 » pát říj 02, 2009 6:45

Ok takže u R200 je to řešeno jinak než u R400.
Dříve: 214 Si r.v. 1996 modrá met.
Obrázek
Dříve: 75 Tourer 2.0 CDT r.v. 04/2002 modrá met.(Royal blue)
Obrázek
Obrázek
Dříve: Mazda CX-7 2.3 DiSi Turbo 191 kW r.v. 2008
Obrázek
Nyní: Opel Zafira Tourer 2.0 CDTi 143 kW r.v. 2014
Obrázek

Filter
Příspěvky: 2
Registrován: pát kvě 02, 2008 18:45
Bydliště: Brno, Praha

Re: Vstřiky

Příspěvek od Filter » stř říj 28, 2009 9:26

Zdravím, tak už mi konečně jezdí Rover jak má. Problém byl v IACV senzoru, který byl zanesenej bordelem a pravděpodobně i špatně přidělanej - jeden ze dvou šroubů byl volnej a tak senzor neseděl přímo v ose.
Podle Rave Rover je MAP u dvoustovky pouze u motoru s VVC (což nevím co znamená). U "obyčejnýho" motoru K16 je IACV senzor (Idle Air Control Valve).
http://langeto2.rajce.idnes.cz/rover_foto/#IM003436.JPG
214 SI, r.v. 1997

Odpovědět