
Nemrznúca zmes do chladiča
-
- Příspěvky: 6440
- Registrován: čtv zář 20, 2007 19:17
- Bydliště: Šumperk
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nemrznúca zmes do chladiča
jojo klubové výhody jsou klubové výhody. 

Re: Nemrznúca zmes do chladiča
Jinak tu nemrzku jsem taky uz menil a kupoval ji tady a tuhle. Ale da se sehnat i original MG Rover z anglie.
http://www.oleje.cz/eshop/show_prod.php?id=187
http://www.oleje.cz/eshop/show_prod.php?id=187
-
- Příspěvky: 6440
- Registrován: čtv zář 20, 2007 19:17
- Bydliště: Šumperk
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nemrznúca zmes do chladiča
To co doporučuje Thomson zcela a naprosto doporučuju, protože to je uplně přesně to, co se tam má lít. Až budu příští podzim měnit tak ji budu brát stopro taky, pokud bude k sehnání.
-
- Příspěvky: 286
- Registrován: čtv říj 04, 2007 22:50
- Bydliště: Trencin - Slovakia
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nemrznúca zmes do chladiča
Nadišiel čas výmeny chladiacej zmesy...
Mám CDT, ide tam tiež cca 8 litrov? Koľko asi stojí tá chladiaca kvapalina? A kadiaľ mám vypustiť starú?
Ďakujem
Mám CDT, ide tam tiež cca 8 litrov? Koľko asi stojí tá chladiaca kvapalina? A kadiaľ mám vypustiť starú?
Ďakujem

Rover 75 2,0CDTi
-
- Příspěvky: 6440
- Registrován: čtv zář 20, 2007 19:17
- Bydliště: Šumperk
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nemrznúca zmes do chladiča
Jojo 8,2 litrů. To znamená koupit 4 litry chladící kapaliny G12 a naředit to s 4,2 litry destilky.
Vypouští se to sundáním spodní hadice z chladiče, ale je to pak potřeba pořádně odvzdušnit.
Vypouští se to sundáním spodní hadice z chladiče, ale je to pak potřeba pořádně odvzdušnit.
- Austin
- Moderátor
- Příspěvky: 2288
- Registrován: ned zář 16, 2007 23:32
- Bydliště: Brno 602 770 206
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nemrznúca zmes do chladiča
Nevím, zda mohu doporučit, ale kapalina s delším intervalem výměny je lepší
a pokud seženete Unipart nebo MG Rover genuine part kapalinu, tak nejlíp.
Není možné ale ji tam nalít neředěnou.
Existuje přípravek od Millers Oils do kapaliny, který snižuje průběžnou teplotu kapaliny
v létě o 15 °C - což je u motorů. co se hřejou nebo u VVti ku pomoci. Stojí asi 350 Kč na 4 roky.
Pořádně odvzdušnit znamená pořádně.
a pokud seženete Unipart nebo MG Rover genuine part kapalinu, tak nejlíp.
Není možné ale ji tam nalít neředěnou.
Existuje přípravek od Millers Oils do kapaliny, který snižuje průběžnou teplotu kapaliny
v létě o 15 °C - což je u motorů. co se hřejou nebo u VVti ku pomoci. Stojí asi 350 Kč na 4 roky.
Pořádně odvzdušnit znamená pořádně.
Austin Allegro 1.5 MKII 76, Austin Princess 2.0 OHC MKI 76, Rover 200 CVT 1.6 Twincam 99, Mini Cooper 1.3 97
Re: Nemrznúca zmes do chladiča
Ta kapalina Havoline XLC je presne ta co tam ma byt jen neni original. Jestli myslis tu prisadu co zvysuje chlazeni tak ta je asi dobra ale ne do dieselu ktere jeste potrebujou prihrivat. Jinak kapalina se vypousti spodni hadici na chladici a sroubkem z bloku. Ja jsem to jeste profukoval aby tam te stare zustalo co nejmin.
Re: Nemrznúca zmes do chladiča
Horni hadice od Webasta ma v sobe odvdusnovaci sroub.
-
- Příspěvky: 6440
- Registrován: čtv zář 20, 2007 19:17
- Bydliště: Šumperk
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nemrznúca zmes do chladiča
Jojo souhlasím, Havoline XLC je ideální, pokud by se nepodařilo sehnat tak kapalina G12 je použitelný ekvivalent.
Re: Nemrznúca zmes do chladiča
No misis to odvzdusnit pri nalivani a potom i pri nastartovanem motoru a zahrat motor az propusti termostat at mas jistotu ze tam nezustal vzduch.Skic píše:To je také jednoduché? Super, vďaka
Re: Nemrznúca zmes do chladiča
Ale nediv se ze se ti tam 8,2 litru nevejde. Dycky v soustavě něco zůstane a to i když sundas víčko z expanzky a foukas do nadrzky.
R75 CONNOISSEUR 2.0 CDT 03/2000


Re: Nemrznúca zmes do chladiča
je to normálne,aby sa za cca pol roka stratil skoro liter kvapaliny-motor OK,neprehrial sa nikdy,olej čistý,zistil som to náhodne-kontrola
Predtým Rover Seventyfive 2,0 V6 AT, teraz Mercedes CLS 320 CDI, Chrysler 300 C 3,0 CRD
-
- Příspěvky: 6440
- Registrován: čtv zář 20, 2007 19:17
- Bydliště: Šumperk
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nemrznúca zmes do chladiča
Stav chladící kapaliny se kontroluje když je teplota chladící kapaliny 20-25°C(stejně tak jako se měří její mrazuvzdornost), když je kolem nuly, může podle mě trošku zgelovatět a ztratit na objemu. Aspoň jsem si to tedy vždy myslel.