Rover 216GSi liftback (XW), r.v. 1990 <F.i.s.h.men>

Hranostajové, Tourery, Cabria, Coupe/Targa
Odpovědět
Uživatelský avatar
Fujitsu
Příspěvky: 1187
Registrován: stř zář 19, 2007 21:04
Bydliště: Lanškroun
Kontaktovat uživatele:

Re: F.i.s.h.men´s Rover 216GSi Mk II(1990)

Příspěvek od Fujitsu » stř říj 21, 2009 20:53

Jedno plus tam musíš mít vždycky, to je ovládací napětí (85). To druhé už tam vždykcy být nemusí, je to prostě jenom vypínač a záleží na použití podle toho, co tím chceš sepnout nebo přepnout. Klidně to může spínat i mínus.
Rover 416Si, 1997, šedá kůže, Platinum Silver
http://www.rover-club.net/car_detail.php?id=212
www stránky: http://www.fuji.estranky.cz

F.i.s.h.men
Příspěvky: 1924
Registrován: úte lis 27, 2007 19:42
Bydliště: Praha, občas Karlovy Vary

Re: F.i.s.h.men´s Rover 216GSi Mk II(1990)

Příspěvek od F.i.s.h.men » čtv říj 22, 2009 11:19

Sem nemohl spat, tak sem neco vyrobil (fotak, laser od pingpongů)


Obrázek


Obrázek
ObrázekObrázek<<<---Klikni pro zvětšení
Rover 216GSi - zanedlouho transplantace motoru D16Z2 (na obrázku) + pár dalších oprav a úprav HOTOVO 31.7.2011

Tommi_82
Příspěvky: 6440
Registrován: čtv zář 20, 2007 19:17
Bydliště: Šumperk
Kontaktovat uživatele:

Re: F.i.s.h.men´s Rover 216GSi Mk II(1990)

Příspěvek od Tommi_82 » čtv říj 22, 2009 12:11

Hezkej výkon. :P
Dříve: 214 Si r.v. 1996 modrá met.
Obrázek
Dříve: 75 Tourer 2.0 CDT r.v. 04/2002 modrá met.(Royal blue)
Obrázek
Obrázek
Dříve: Mazda CX-7 2.3 DiSi Turbo 191 kW r.v. 2008
Obrázek
Nyní: Opel Zafira Tourer 2.0 CDTi 143 kW r.v. 2014
Obrázek

F.i.s.h.men
Příspěvky: 1924
Registrován: úte lis 27, 2007 19:42
Bydliště: Praha, občas Karlovy Vary

Re: F.i.s.h.men´s Rover 216GSi Mk II(1990)

Příspěvek od F.i.s.h.men » čtv říj 22, 2009 17:29

tak sem opravil cyklovac sterace podle tohodle tematu.
Dilo se podarilo, ale kdyz zapnu sterace na prvni polohu, tak stirnou jen jednou a pak nic. Je slyset jak jednou cvakne relatko, ale pak uz je ticho a sterace nic nedelaji.

Muj problem byl ten, ze kdyz sem je dal na prvni polohu, tak vyjeli na nahoru a pak se vetsinou nic nedelo. Obcas se jeste hejbly treba do pulky. A kdyz jsem dal packu dolu, tak se hejbaly tak dlouho jak sem to drzel. Tzn. ze kdyz sem je pustil treba nahore, tak tam zustaly. Ted to staci jednou zmacknout a jednou stirnou.

Mam radost ale doufam, ze se da to relatko vymenit. Jestli tam je vubec relatko. snad jo. Se podivam do manualu. Kde se da koupit to relatko? v kelly?
ObrázekObrázek<<<---Klikni pro zvětšení
Rover 216GSi - zanedlouho transplantace motoru D16Z2 (na obrázku) + pár dalších oprav a úprav HOTOVO 31.7.2011

F.i.s.h.men
Příspěvky: 1924
Registrován: úte lis 27, 2007 19:42
Bydliště: Praha, občas Karlovy Vary

Re: F.i.s.h.men´s Rover 216GSi Mk II(1990)

Příspěvek od F.i.s.h.men » čtv říj 22, 2009 17:36

zitra se jeste mrknu na zadni. Ten je na tom stejne.

Tak relatko tam asi neni. Je tam nejakej INTERMITTENT WIPER RELAY CIRCUIT (in the integrated control unit)
ObrázekObrázek<<<---Klikni pro zvětšení
Rover 216GSi - zanedlouho transplantace motoru D16Z2 (na obrázku) + pár dalších oprav a úprav HOTOVO 31.7.2011

Uživatelský avatar
AnderN
Site Admin
Příspěvky: 6973
Registrován: pon zář 17, 2007 18:46
Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
Kontaktovat uživatele:

Re: F.i.s.h.men´s Rover 216GSi Mk II(1990)

Příspěvek od AnderN » pát říj 23, 2009 14:04

RELAY CIRCUIT = rele
Obrázek
MG ZT CDTi @ 118 kW / 370 Nm - 2009-? :: 200.000 km @ Obrázek
Rover 25 18K4F / automat CVT - 2013-? :: 50.000 km @ Obrázek
Rover Mini Cooper - 2016-? :: 20.000 km @ Obrázek
Ex. Rover 620 SDi - 2004-2009 :: 100.000 km @ Obrázek

F.i.s.h.men
Příspěvky: 1924
Registrován: úte lis 27, 2007 19:42
Bydliště: Praha, občas Karlovy Vary

Re: F.i.s.h.men´s Rover 216GSi Mk II(1990)

Příspěvek od F.i.s.h.men » pát říj 23, 2009 15:57

circuit je nejakej okruh nebo draha nebo neco. Asi to bude nejak pres ECU bo co.


Obrázek


to Fujitsu: ja bych te chtel poprosit, jestli by jsi mi mohl polopate napsat jak mam zapojit to servo na otevirani kufru. Na tu sirenu asi prdim, ale tohle bych chtel jeste udelat. Ja poradne vyfotim ten navod. Zapojoval sem si to sam, ale uz je to dlouho a vubec nevim jak se mi to povedlo. Dal bych tam toto servo pro jistotu. Dik


Obrázek

tady je odkaz na stazeni originalniho obrazku, kvuli velikosti aby si to precetl :)
ObrázekObrázek<<<---Klikni pro zvětšení
Rover 216GSi - zanedlouho transplantace motoru D16Z2 (na obrázku) + pár dalších oprav a úprav HOTOVO 31.7.2011

F.i.s.h.men
Příspěvky: 1924
Registrován: úte lis 27, 2007 19:42
Bydliště: Praha, občas Karlovy Vary

Re: F.i.s.h.men´s Rover 216GSi Mk II(1990)

Příspěvek od F.i.s.h.men » pát říj 23, 2009 22:09

Ma někdo na mojeho Rovera navod k obsluze v cestine? a existuje vubec?
ObrázekObrázek<<<---Klikni pro zvětšení
Rover 216GSi - zanedlouho transplantace motoru D16Z2 (na obrázku) + pár dalších oprav a úprav HOTOVO 31.7.2011

Uživatelský avatar
lajonel
Příspěvky: 2244
Registrován: pát črc 04, 2008 22:05
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: F.i.s.h.men´s Rover 216GSi Mk II(1990)

Příspěvek od lajonel » sob říj 24, 2009 20:43

F.i.s.h.men píše:Ma někdo na mojeho Rovera navod k obsluze v cestine? a existuje vubec?
určitě něco co by nám pomohlo exituje, ale je to buď mezi windows a zemí.. anebo v metrixu ROVERATION... ale tenhle díl jsem bohužel neviděl :-)

F.i.s.h.men
Příspěvky: 1924
Registrován: úte lis 27, 2007 19:42
Bydliště: Praha, občas Karlovy Vary

Re: F.i.s.h.men´s Rover 216GSi Mk II(1990)

Příspěvek od F.i.s.h.men » sob říj 24, 2009 21:42

sem se posledni dobou nejak nudil, tak si ho prekladam. Jde to hodne pomalu, protoze je v nemcine a tu neovladam. Pro upresneni je to uzivatelsky manual ne servisni.

Se ptam abych to nedelal na prd a nekde se neobjevil.
ObrázekObrázek<<<---Klikni pro zvětšení
Rover 216GSi - zanedlouho transplantace motoru D16Z2 (na obrázku) + pár dalších oprav a úprav HOTOVO 31.7.2011

Uživatelský avatar
lajonel
Příspěvky: 2244
Registrován: pát črc 04, 2008 22:05
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: F.i.s.h.men´s Rover 216GSi Mk II(1990)

Příspěvek od lajonel » sob říj 24, 2009 22:17

to já mám akorát ten anglickej RAVE...
jinak jeslti bych měl origo tak bych měl francouzkej.. i když to by bylo pro mne to samý co něměckej.. jediný co umim francouzky ...
... že ne tréé že ne tréé že netrefim domů :-)

F.i.s.h.men
Příspěvky: 1924
Registrován: úte lis 27, 2007 19:42
Bydliště: Praha, občas Karlovy Vary

Re: F.i.s.h.men´s Rover 216GSi Mk II(1990)

Příspěvek od F.i.s.h.men » ned říj 25, 2009 7:39

tak kdyby byl francouzkej, tak bych to nedelal vubec. Nemcinu sem mel alespon 2 roky ve skole. Takhle kdyby mi nekdo poskytnul anglickej. To by slo lip. Anglictinu mam aspon rad.

ten RAVE je jen od roku 1995 jestli se nemylim, takze tam moc o tvem autu nebude. Jestli chces, tak ti poslu manual na hondu concerto coz je auto jak z kopiraku rover 200. Je to hodne podrobny. Treba kdyz sem opravoval ten motorek zadniho sterace, tak sem si tam nasel jak sundat ten plast, abych ho nepolamal. Je tam ouplne vsechno.Ale jestli se nepletu, tak mam pocit, ze ty mas diesel. Ten tam asi nebude. Tam jsou jen H motory. Posilal jsem ten manual AnderN, ze pry ho tu zverejni, kdyz sem si ho nechal pro sebe.
ObrázekObrázek<<<---Klikni pro zvětšení
Rover 216GSi - zanedlouho transplantace motoru D16Z2 (na obrázku) + pár dalších oprav a úprav HOTOVO 31.7.2011

Uživatelský avatar
roverix
Příspěvky: 3065
Registrován: sob led 31, 2009 19:30
Bydliště: Ublo, taková díra u Vizovic 75rover@seznam.cz tel. 604464504

Re: F.i.s.h.men´s Rover 216GSi Mk II(1990)

Příspěvek od roverix » ned říj 25, 2009 13:09

F.i.s.h.men píše:Ma někdo na mojeho Rovera navod k obsluze v cestine? a existuje vubec?
Jestli exstuje český návod na MK II je na hraně. Rover se v ČR začal prodávat 1995, ten samý rok, co se začal vyrábět MK III. Zatím jsem ještě na žádném inzerátu na MK II neviděl: Koupeno v ČR. Mne by také zajímalo, jestli se u nás prodalo alespoň pár MK II. Tehdy ještě Rover vyráběl Mini a prodavač v Roveru v Brně říkal, že dovoz do ČR je zakázán kvůli ostrým hranám na předním blatníku. Nevím, třeba kecal, chtěl mi vnutit R200 MK III. Viděl jsem MK III poprvé naživo a v porovnání s MK II mi to připadalo maličké. Jakoby 200 MK III byl faceliftovaný rover 100
Britská auta v minulosti: Ford Cortina 1200 3x / Austin Maestro 1.3 / Maestro 1.6 / Rover 213s / Rover 75 1.8 Současný vozový park: Rover75 2.5 manual. Rover75 2.5 automat Rover45 IDT Rover25 1.4 TEL. 604464504

F.i.s.h.men
Příspěvky: 1924
Registrován: úte lis 27, 2007 19:42
Bydliště: Praha, občas Karlovy Vary

Re: F.i.s.h.men´s Rover 216GSi Mk II(1990)

Příspěvek od F.i.s.h.men » ned říj 25, 2009 15:42

Delam to tak nejak z nudy a celkem me to bavi, akorad nevim, jak tam dostanu ty obrazky. Skener nemam. zkusim to vyfotit, ale to asi nebude ono.

Ted sem delal rejstrik. Je to na dloooooooooooooooooouho. Jedna strana tak 2 hodiny.

Jinak s tim ze je Mk III mensi to uz me taky napadlo, a jina verze karoserie se nedelala?
ObrázekObrázek<<<---Klikni pro zvětšení
Rover 216GSi - zanedlouho transplantace motoru D16Z2 (na obrázku) + pár dalších oprav a úprav HOTOVO 31.7.2011

Uživatelský avatar
Fujitsu
Příspěvky: 1187
Registrován: stř zář 19, 2007 21:04
Bydliště: Lanškroun
Kontaktovat uživatele:

Re: F.i.s.h.men´s Rover 216GSi Mk II(1990)

Příspěvek od Fujitsu » ned říj 25, 2009 21:35

Mno, ten tvůj odkaz na servo nefunguje, takže ti posílám odkaz na elektromagnet, co tam mám já:

http://www.levnealarmy.cz/eshop/central ... s1000.html

Ten je teda dost slabej, musel jsem to otevírání poupravit a odlehčit mu, aby to chudák utáhnul.

Teď k vlastnímu zapojení. Vytáhneš si z té centrální jednotky růžovej drát a zjistíš, jestli je tam při otevírání kufru kladnej nebo zápornej pulz (+12V nebo Zem), ve schématu to totiž nevidím. Pak si koupíš autorelátko a zapojíš ho obdobně jako na tu sirénu, předpokládejme, že růžový drát dává kladný pulz (+12V), takže na 86 píchneš růžovej drát, na 85 dáš zem (kostru). Dále si najdeš dostatečně silnej ODJIŠTĚNEJ přívod v autě. Já jsem použil konektor na ovládání šíbru, kterej je za 20A pojistkou. Z něho natáhneš drát k relátku na číslo 87, z čísla 30 natáhneš drát k elektromagnetu (je jedno jakej pol). Z toho druhého pólu na elmagnetu natáhneš drát někam na kostru auta, na karosérii bývají navařeny šrouby s matičkama a k nim přitažený dráty, tak k tomu napíchneš i mínus toho elmagnetu. Nezapomeň že všechny dráty k tomu elmagnetu musí být dostatečně dimenzované, takže žádnou slabou dvojlinku. Nakonec si ještě na tom modulu zamykání nastav jumperama délku pulzu tak, aby se ten kufr otevřel, ale zároveň aby nebyl zbytečně dlouho sepnutej elmagnet, prostě akorát - půlvteřina by měla stačit.
Rover 416Si, 1997, šedá kůže, Platinum Silver
http://www.rover-club.net/car_detail.php?id=212
www stránky: http://www.fuji.estranky.cz

Odpovědět