Jaké motorizace se u 75 povedla nejvíc?

Odpovědět
Jiří
Příspěvky: 2
Registrován: pon říj 26, 2009 0:15

Jaké motorizace se u 75 povedla nejvíc?

Příspěvek od Jiří » pon říj 26, 2009 1:01

Zdravím všechny roveráky po zimě bych si chtěl pořídit taky jednoho fešáka r.v.98-2004ještě nevím kolik našetřím a musím prodat dosavadního mazlíka.Už teď se ale chci poradit s majitelema :admin:
1.Jaký(é) motory se jim povedli nejlépe,poruchovost,náročnost na udržbu...ještě nevím jestli benzín nebo nafták takže budu rád za každou radu
2.Jak se jim povedli automaty...nebo jestli raděj zůstat u ověřené manuálky?
3.Zkušenosti s koženýma sedačkama
atd....zřejmě takové téma už tu bylo a tak děkuji za jakékoliv poznatky :idea:

Tommi_82
Příspěvky: 6440
Registrován: čtv zář 20, 2007 19:17
Bydliště: Šumperk
Kontaktovat uživatele:

Re: Jaké motorizace se u 75 povedla nejvíc?

Příspěvek od Tommi_82 » pon říj 26, 2009 6:13

Kožený sedačky já nepreferuju. Ale auto s nima se dá v pohodě sehnat. Preferuju věci jako kontrolu trakce, parkovací senzory a sedačky jsou až někde na konci výčtu.
Automaty Jatco se povedly ale je potřeba pravidelně měnit olej, nedá se uplně dobře sehnat, ale sehnat se dá(ten olej). Jakmile jednou automat odejde, je to otázka několika desetitisícové investice to auto zprovoznit. Manuální převodovka Getrag 283 se podle mě povedla hodně, dělá se ve 4 variantách pro každej typ motoru, takže vzájemně nejsou moc přehoditelný díky jiným převodům, nejvíc na rychlost je 2.0 CDT a nejmíň 1.8 K-series. Mezi nima jsou oba KV6.
Motor je vcelku jedno když je o něj dobře pečováno, každej z těch motorů má nějaký svoje bolístky. Záleží dost na vkusu. Já preferuju naftu kvůli spotřebě. Žádnej zázrak to taky není(díky velké váze vozu) ale na delší cesty je to celkem rentabilní, dá se jezdit za 5,5/100. Motor CDT vydrží dost, je navíc poddimenzovanej, takže by to auto při správné údržbě i přežil. Nic to ale nemění na tom že díly jako spojka, dvouhmotový setrvačník, váha vzduchu, vstřiky musí člověk po nějaké době hold vyměnit. Ty vstřiky bolej asi nejvíc.
To co odchází jsou plastový spojkový válce(narozdíl od kovovejch co dává BMW), ventilátor chladiče, přední spodní ramena. Spojk. válce někdo mění za baworácký, někdo koupí na ebayi, celkem se dost hodí mít paypal a umět anglicky protože nákup na ebayi se dost vyplatí. V ČR jsou buď ceny vysoko, nebo jsou to šmejdy.
Dříve: 214 Si r.v. 1996 modrá met.
Obrázek
Dříve: 75 Tourer 2.0 CDT r.v. 04/2002 modrá met.(Royal blue)
Obrázek
Obrázek
Dříve: Mazda CX-7 2.3 DiSi Turbo 191 kW r.v. 2008
Obrázek
Nyní: Opel Zafira Tourer 2.0 CDTi 143 kW r.v. 2014
Obrázek

Uživatelský avatar
undy
Příspěvky: 974
Registrován: pon zář 17, 2007 16:14
Bydliště: Horné Saliby SR

Re: Jaké motorizace se u 75 povedla nejvíc?

Příspěvek od undy » pon říj 26, 2009 7:14

Tommi sa vyjadril vyčerpavajúco,dodal by som k tým sedadlám,po 9 rokoch vyzerajú veľmi pekne,aj keď sú béžové,idú pekne vyčistiť.Automat,pokiaľ sa pravidelne mení olej prežije motor /adresu na olej tu nájdeš/ ide tam LEN A LEN ten originál.Niekedy bývajú problémy s kľučkami dverí /len tam,kde majiteľ ignoroval zvolávaciu akciu s bezplatnou výmenou nejakej plastovej blbosti/.Inak , čo sa týka splľahlivosti,je to bežný priemer,vyžaduje to pravidelný servis,najmä olej a filtre.Ale jazda s ňou je nadpriemerný zážitok...
Predtým Rover Seventyfive 2,0 V6 AT, teraz Mercedes CLS 320 CDI, Chrysler 300 C 3,0 CRD

Odpovědět