Příspěvek
od Tommi_82 » pon říj 26, 2009 6:13
Kožený sedačky já nepreferuju. Ale auto s nima se dá v pohodě sehnat. Preferuju věci jako kontrolu trakce, parkovací senzory a sedačky jsou až někde na konci výčtu.
Automaty Jatco se povedly ale je potřeba pravidelně měnit olej, nedá se uplně dobře sehnat, ale sehnat se dá(ten olej). Jakmile jednou automat odejde, je to otázka několika desetitisícové investice to auto zprovoznit. Manuální převodovka Getrag 283 se podle mě povedla hodně, dělá se ve 4 variantách pro každej typ motoru, takže vzájemně nejsou moc přehoditelný díky jiným převodům, nejvíc na rychlost je 2.0 CDT a nejmíň 1.8 K-series. Mezi nima jsou oba KV6.
Motor je vcelku jedno když je o něj dobře pečováno, každej z těch motorů má nějaký svoje bolístky. Záleží dost na vkusu. Já preferuju naftu kvůli spotřebě. Žádnej zázrak to taky není(díky velké váze vozu) ale na delší cesty je to celkem rentabilní, dá se jezdit za 5,5/100. Motor CDT vydrží dost, je navíc poddimenzovanej, takže by to auto při správné údržbě i přežil. Nic to ale nemění na tom že díly jako spojka, dvouhmotový setrvačník, váha vzduchu, vstřiky musí člověk po nějaké době hold vyměnit. Ty vstřiky bolej asi nejvíc.
To co odchází jsou plastový spojkový válce(narozdíl od kovovejch co dává BMW), ventilátor chladiče, přední spodní ramena. Spojk. válce někdo mění za baworácký, někdo koupí na ebayi, celkem se dost hodí mít paypal a umět anglicky protože nákup na ebayi se dost vyplatí. V ČR jsou buď ceny vysoko, nebo jsou to šmejdy.
Dříve: 214 Si r.v. 1996 modrá met.
Dříve: 75 Tourer 2.0 CDT r.v. 04/2002 modrá met.(Royal blue)

Dříve: Mazda CX-7 2.3 DiSi Turbo 191 kW r.v. 2008

Nyní: Opel Zafira Tourer 2.0 CDTi 143 kW r.v. 2014
