Nenastartoval...
- AnderN
- Site Admin
- Příspěvky: 6973
- Registrován: pon zář 17, 2007 18:46
- Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nenastartoval...
Napada me jedina zrada -- tento motor ma jen 3 zhavici svicky, takze tu ctvrtou nehledej.
Re: Nenastartoval...
Nikdy jsem nic takovyho nedelala. Chtela bych se zeptat co se kde povoluje a na co bych si mela dat pozor. Koukala jsem na ty svicky a jde z nich hadicka a trubka z kazdy a ted nevim co se muze povolit a jak. Poradi nekdo pls?
MG ZS 180 *Cipísek*
Dříve: Rover 25 2.0 TD *Ferda*
Dříve: Rover 25 2.0 TD *Ferda*
Re: Nenastartoval...
To jsou vstřikovače, svíčky jsou takové menší poblíž vstřikovačů a vede k nim drát, kterým jsou všechny 4 propojené. Tkže odšroubovat ty dráty a vyšroubovat svíčky nástrčkovým klíčem, ale povoluj opatrně a kdyžtak vždycky kousek zpátky a zase kousek povolit, ať se ti to nepodaří ukroutit, nebo zničit závit.
Re: Nenastartoval...
A vsechny 4? Nekdo tu psal ze jenom 3, tak ted nevim. A kdyby jenom 3, tak ktere prosim. Kazdopadne diky moc za odpovedi.
MG ZS 180 *Cipísek*
Dříve: Rover 25 2.0 TD *Ferda*
Dříve: Rover 25 2.0 TD *Ferda*
Re: Nenastartoval...
No někdy jsou špatné jenom 2, nebo 3, nejjistější je vyměnit všechny. Jinak se to dá vyzkoušet: odpojíš ten kablík od všech svíček, vezmeš asi metr dlouhý izolovaný drát s odizolovanými konci. Jeden konec přiložíš k šroubku, kde byl připojen drát ke svíčce a druhým se dotkneš plus pólu akumulátoru. Pokud to jiskří, znamená to, že prochází proud a svíčka je dobrá, pokud nic, musí se vyměnit. Tak postupně vyzkoušej všechny svíčky a ty nejiskřící vyměň.
- Fujitsu
- Příspěvky: 1187
- Registrován: stř zář 19, 2007 21:04
- Bydliště: Lanškroun
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nenastartoval...
Asi se bavíte každý o jiným motoru, Ambrozka má diesel, Hombre.
Rover 416Si, 1997, šedá kůže, Platinum Silver
http://www.rover-club.net/car_detail.php?id=212 www stránky: http://www.fuji.estranky.cz
http://www.rover-club.net/car_detail.php?id=212 www stránky: http://www.fuji.estranky.cz
Re: Nenastartoval...
Co se týká počtu žhavících svíček, tak jsou dvě varianty tohohle motoru. Jedna má jen tři, ale ta se montovala do starších řad 200,400 a 600. A to ještě ne do všech ročníků. Do 25,45 se montovaly motory se 4 žhavícíma svíčkama. Při demontáži opatrně - bývají zapečené v usazeninách a pak hrozí ukroucení. Dobré je před demontáží, pokud to nepůjde lehce, tak vyšroubovat vstřikovač a do válce stříknout přípravek na rozpouštění těhle usazenin. Jinak hrozí ukroucení a pak se to hodně blbě dostává ven. Svěřil bych to radši servisu - výměna stojí pár korun. I proto, že ke žhaviči čtvrtého válce je zatraceně blbý přístup.
Nejlepší je vyměnit celou sadu. Je blbost měnit třeba jen dvě, když za půl roku budeš muset vyměnit i ty zbývající.
Nejlepší je vyměnit celou sadu. Je blbost měnit třeba jen dvě, když za půl roku budeš muset vyměnit i ty zbývající.
Stanik ROVER 75 CDT (do 02 2010), JAGUAR S-TYPE 4.0 V8 (od 02 2010 do 06 2013), BMW E91 (od 05 2013)
Re: Nenastartoval...
Psal jsem do jednoho servisu v Brne, jen pro zajimavost. Dotaz byl kolik by stala vymena svicek + prace na 25ce s 2.0iDT a tohle je odpoved:
Dobrý den,
Zhavící svícka stojí 440 kc vcetne dph (BOSCH)
Normálne se mení 3 kusy a výmena trvá cca 3 hodiny.
Celková cena za opravu by teda byla cca 2750 kc vcetne dph (hodinová sazba
400 kc/h bez dph)
Tesíme se na prípadnou spolupráci.
Tak ted nevim. Na par korun za praci mi to moc nepripada
Dobrý den,
Zhavící svícka stojí 440 kc vcetne dph (BOSCH)
Normálne se mení 3 kusy a výmena trvá cca 3 hodiny.
Celková cena za opravu by teda byla cca 2750 kc vcetne dph (hodinová sazba
400 kc/h bez dph)
Tesíme se na prípadnou spolupráci.
Tak ted nevim. Na par korun za praci mi to moc nepripada
Re: Nenastartoval...
to já přece vím, bavíme se o žhavicích svíčkáchFujitsu píše:Asi se bavíte každý o jiným motoru, Ambrozka má diesel, Hombre.
Jinak samozřejmě, že je nejlepší vyměnit všechny, ale pro srandu bych zkusil, kolik jich je špatných. A ten servis nevím, 3 hodiny se mi zdá trošku moc dlouho, kdyby to šlo pěkně, je to práce na 15 minut. Horší je, když to nejde
-
- Příspěvky: 6440
- Registrován: čtv zář 20, 2007 19:17
- Bydliště: Šumperk
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nenastartoval...
Hombre, nezlob se na něj, i já jsem to pochopil až na druhý čtení. Fuji i já jsme mysleli že má jiskřit svíčka, až na druhý čtení jsem pochopil že svíčka je zašroubená a jiskří drát u baterie.
Re: Nenastartoval...
No, asi jsem to trošku blbě napsal , ale myslel jsem to jak říkáš, jiskří ten drát při doteku s kontaktem akumulátoru.
-
- Příspěvky: 6440
- Registrován: čtv zář 20, 2007 19:17
- Bydliště: Šumperk
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nenastartoval...
Ne to je v pohodě, kolikrát to člověk čte jen tak na půl oka a když pak na to narazí třeba za půl hodiny tak si uvědomí že na první čtení to pochopil uplně blbě...
Re: Nenastartoval...
No a kolik je tam teda těch svíček, opravdu jen 3? Není jedna nějak schovaná?
- AnderN
- Site Admin
- Příspěvky: 6973
- Registrován: pon zář 17, 2007 18:46
- Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nenastartoval...
Asi se to pozna v servisu podle VIN kodu ... ale priznam se, ze o te 4-svickove variante jsem zatim neslysel.
Re: Nenastartoval...
Nechci to zakřiknout, ale vypadá to, že problém je vyřešen:-) Vyměnila jsem baterku a potvora naskočil hned! Díky moc!
MG ZS 180 *Cipísek*
Dříve: Rover 25 2.0 TD *Ferda*
Dříve: Rover 25 2.0 TD *Ferda*