problémy s 620sdi, prosím o rady zkušených Roveráků
-
- Příspěvky: 3
- Registrován: čtv lis 05, 2009 8:54
problémy s 620sdi, prosím o rady zkušených Roveráků
Zdravím zkušené majitele těchto vozů. Před pár dny jsem koupil 620sdi, při prohlídce a projížďce se zdálo být vše v pořádku, ale již po cestě se vyskytly nějaké problémy, které po příjezdu a jednom přenocování doma trošku vygradovaly. Žádám vás všechny o rady.
Při cestě domů začalo auto v určitých otáčkách nepatrně cukat a na volnoběh je chod motoru dost neklidný (nekultivovaný), jako by občas jel jen na 3 válce a strašně se chvěje, třepe to s celým autem Zjistil jsem (pitomec sice až doma ), že je odpojená váha vzduchu, tak jsem ji zapojil a auto se chová pořád stejně
Ráno nechtělo nastartovat, tak jsem vyměnil žhaviče (btw docela peklo - velmi špatný přístup) a starty nejsou nějak výrazně lepší (chytá jako by na 2 válce, pak se chytne 3. a 4. a vrčí zase velmi neklidně a celý auto se chvěje) Mám strach, že je čerpadlo v háji, nebo nemá auto absolutně žádný tlaky. Při výměně žhavičů jsem musel sundat sání a objevil jsem v něm docela drsnej nános mastnýho šmíru, což mě taky dost znepokojilo
Další problém byl ten, že se pod autem objevila kaluž čistýho oleje - asi z převodovky, ale netuším, kudy to teče... Možná kolem poloos ???
Prosím všechny, kteří mají s něčím podobným zkušenosti o rady a tipy jak tyhle závady odstranit. Popřípadě, pokud je někdo z vás z okolí Brna a v Roverech se vyzná, jestli by se mi na to nemrknul....
předem všem mockrát děkuji
Jinak svezení s autem je parádní, jen mě štve nemožnost nastavení řidičové sedačky
Při cestě domů začalo auto v určitých otáčkách nepatrně cukat a na volnoběh je chod motoru dost neklidný (nekultivovaný), jako by občas jel jen na 3 válce a strašně se chvěje, třepe to s celým autem Zjistil jsem (pitomec sice až doma ), že je odpojená váha vzduchu, tak jsem ji zapojil a auto se chová pořád stejně
Ráno nechtělo nastartovat, tak jsem vyměnil žhaviče (btw docela peklo - velmi špatný přístup) a starty nejsou nějak výrazně lepší (chytá jako by na 2 válce, pak se chytne 3. a 4. a vrčí zase velmi neklidně a celý auto se chvěje) Mám strach, že je čerpadlo v háji, nebo nemá auto absolutně žádný tlaky. Při výměně žhavičů jsem musel sundat sání a objevil jsem v něm docela drsnej nános mastnýho šmíru, což mě taky dost znepokojilo
Další problém byl ten, že se pod autem objevila kaluž čistýho oleje - asi z převodovky, ale netuším, kudy to teče... Možná kolem poloos ???
Prosím všechny, kteří mají s něčím podobným zkušenosti o rady a tipy jak tyhle závady odstranit. Popřípadě, pokud je někdo z vás z okolí Brna a v Roverech se vyzná, jestli by se mi na to nemrknul....
předem všem mockrát děkuji
Jinak svezení s autem je parádní, jen mě štve nemožnost nastavení řidičové sedačky
-
- Příspěvky: 1924
- Registrován: úte lis 27, 2007 19:42
- Bydliště: Praha, občas Karlovy Vary
Re: problémy s 620sdi, prosím o rady zkušených Roveráků
to musel byt vyhodny nakup, kdyz to chces opravovat. Ja bych se to prvne snazil vratit. Podle toho co mas ve smlouve no.
- AnderN
- Site Admin
- Příspěvky: 6973
- Registrován: pon zář 17, 2007 18:46
- Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
- Kontaktovat uživatele:
Re: problémy s 620sdi, prosím o rady zkušených Roveráků
Hmm, to jsou ty sestikila za 30 tisic, ze jo? Uprimne lituju noveho majitele, asi si uzijes. Jak pise F.i.s.h.men, prvni vec by byla auto vratit, nebo se dohodnout na kompenzaci/oprave na naklady puvodniho majitele. Hlavne nic neopravuj sam, i ty zhavice bych vratil puvodni. Jak se v tom zacnes vrtat, mas po pravni strance smulu a vsechno jde na tve triko. Pokud k tomu uz doslo, tak to auto rozhodne potrebuje servis ... doma pred barakem to asi neopravis. V Brne lze doporucit Autoservis DS. Kde jsi ten vrak koupil?
Re: problémy s 620sdi, prosím o rady zkušených Roveráků
První co musíš udělat je změřit tlaky.Tenhle má taky jen 3 žhavičky?Kdyz budou tlaky ok tak se spatnou vahou to asi nedava moc dobry AFR bych tak řekl.A ten bordel v sani budou netesnici ventili nebo driky ventilu?Poznas podle tlaku no.Co kdyz je v pici tesneni pod halvou?No a ten olej pod autem jakou ma barvu?Nema cervenou ze by byl ze serva?
Miluji Rover Club. T16 turbo power.
- AnderN
- Site Admin
- Příspěvky: 6973
- Registrován: pon zář 17, 2007 18:46
- Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
- Kontaktovat uživatele:
Re: problémy s 620sdi, prosím o rady zkušených Roveráků
Ano, taky jen 3 zhavice ... ale to uz asi zjistil, kdyz je vymenil. Tesneni pod hlavou u techto dieselu moc casto nepraska, ale vyloucit se to samozrejme neda, kdyz to clovek nevidel. Servo obcas utika, ale ne tak moc, aby z toho byla kaluz -- spis par kapek za den.
Re: problémy s 620sdi, prosím o rady zkušených Roveráků
Jojo, tak jak s eměří pak tlaky?Přes vstřik nebo co?A me servo tece proudem:-D:-D:-DDNes to musim nejak vyresit:(Ale nejspis to bude neco jienho tedy, jen je mi divny že by olej byl cistej když je auto v takovym stavu:-DTakze motorovej to asi nebude:-D:-D:-D
Miluji Rover Club. T16 turbo power.
- Dragon
- Příspěvky: 149
- Registrován: pát zář 21, 2007 8:23
- Bydliště: Piešťany - SK
- Kontaktovat uživatele:
Re: problémy s 620sdi, prosím o rady zkušených Roveráků
pozri si vzduchový filter, ak je zaprasený može sa tak motor chovať, a ten olej može byť z poloos tiež som tam menil gufera
2x Rover 620 Sdi
- Roman620ti
- Příspěvky: 3701
- Registrován: pon zář 17, 2007 5:58
Re: problémy s 620sdi, prosím o rady zkušených Roveráků
Turbo olej rosí do sání vždycky, to je běžná věc, ale nesmí to tam vyloženě utíkat. Pokavaď si to necháš, vyčisti si ty hadice a pak mužeš pozorovat, jak rychle se to zasviní. Pokud někdo jen jezdil a nikdy to nečistil, tak ten první pohled může bejt strašnej
Ta louže čistého oleje může bejt z převodovky, když jsem měl špatné gufero na poloose, za jízdy to tam rozfrkalo všude možně a pak to udělalo loužišku. To poznáš, když pod to vlezeš, kde to je pastný a odkud ten olej kape. servo to může bejt taky, ale to by bylo tmavší, většinou červený olej.
Nechápu tu řidičovu sedačku, pokavaď je v pořádku, musí jít mimo jiné nastavovat výškově a je tam i nastavování bederní opěrky.
S motorem nevím, to je těžko říct, ale v tom bazaru to muselněkdo oc dobře připravit, tak už to bývá Nejlepší je se neohlásit a přijet nečekaně, než aby to bylo už zahřátý a "připravený"
Ta louže čistého oleje může bejt z převodovky, když jsem měl špatné gufero na poloose, za jízdy to tam rozfrkalo všude možně a pak to udělalo loužišku. To poznáš, když pod to vlezeš, kde to je pastný a odkud ten olej kape. servo to může bejt taky, ale to by bylo tmavší, většinou červený olej.
Nechápu tu řidičovu sedačku, pokavaď je v pořádku, musí jít mimo jiné nastavovat výškově a je tam i nastavování bederní opěrky.
S motorem nevím, to je těžko říct, ale v tom bazaru to muselněkdo oc dobře připravit, tak už to bývá Nejlepší je se neohlásit a přijet nečekaně, než aby to bylo už zahřátý a "připravený"
2x Rover 620ti
-
- Příspěvky: 3
- Registrován: čtv lis 05, 2009 8:54
Re: problémy s 620sdi, prosím o rady zkušených Roveráků
to Roman 620ti díky za příspěvek, btw na sedačce je fakt jen jedno kolečko z boku po levé ruce dole a tím se šteluje jen odklon...
- Roman620ti
- Příspěvky: 3701
- Registrován: pon zář 17, 2007 5:58
Re: problémy s 620sdi, prosím o rady zkušených Roveráků
Tak to je zvláštní, asi to teda bylo podle výbavy, ale většinou sou po levé straně řidičova sedadla 2 kolečka a tím druhým se právě hýbe výškově. Pak je ještě jedno kolečko ze předu, jako pod pravou nohou řidiče, to je ta bederní opěrka, nebo jak se tomu říká.
Jinak k tomu guferu, pokavaď by to teklo opravdu přes gufero poloosy, tak snad bude vháji pravá strana (ve směru jízdy). Ta jde sehnat v druhovýrobě za 200,- a výměna neni náročná. horší to je se stranou druhou, ta se musí objednat v originále, ať už z Hondy, nebo Anglie...
Jinak k tomu guferu, pokavaď by to teklo opravdu přes gufero poloosy, tak snad bude vháji pravá strana (ve směru jízdy). Ta jde sehnat v druhovýrobě za 200,- a výměna neni náročná. horší to je se stranou druhou, ta se musí objednat v originále, ať už z Hondy, nebo Anglie...
2x Rover 620ti
Re: problémy s 620sdi, prosím o rady zkušených Roveráků
Ahoj,já koupil Roverka za 80000kč a z bazaru jsem také málem nedojel.Cukalo to a nejelo to víc než 120km/h,byl to palivový filtr.Jestli má auto dobrý základ,tak se vyplatí do něj investovat.Díly nejsou drahé.Hlavně, aby jsi to pěkně posoudil.Mluvil jsem nedávno z majitelem celkem vraku a on myslel uplně vážně,že má libovku.
Re: problémy s 620sdi, prosím o rady zkušených Roveráků
ahoj muže to dělat ten přepouštěcí šroub na přívodu nafty je tam sítko u vstřikovacího čerpadla mě to přestalo úplně jet snad ti to pomůže
-
- Příspěvky: 143
- Registrován: pon zář 17, 2007 9:11
- Bydliště: Praha, Přílepy, Hradec Králové
Re: problémy s 620sdi, prosím o rady zkušených Roveráků
Pokud to vyloženě škube, může to být načaté čerpadlo.