Roman: Jakej strach

(tady na klubu to působí že motor K-series je problematickej, ale to dělá hlavně to těsnění), oprava těsnění za nějakou desítku u čtyřválce je úplná komedie proti výměně vstřikovačů na nafťáku. Celkově tam skoro ani nemůže dojít k takovýmu průseru jako u CDT nebo KV6. Říkám znám hned několik lidí tady a na druhým klubu, kteří museli motor KV6 měnit, neznám žádnýho kterej by měnil motor CDT(kromě Bifika, kterej ale měl čiptuning). Jo a i kdybys měl K-series měnit, tak furt ho seženeš tak o desítku levněji než KV6. Nevím teda jak tu 1.8 v turbu když je to takovej unikát??
carols.j : Nevím o tom že by se tahle závada objevovala ve zvýšené míře, ale nechci tím říkat že to nemůže být pravda. Ale z principu čtyřválec je cenově nejlevnější, CDT je uprostřed a KV6 je nejdražší motor, takže tomu tak nějak trochu odpovídají ceny oprav.
Jinak s tím plynem bych byl opatrnej, motory K-series všeobecně mají tendenci se rychle uhřívat a při nesprávné údržbě a nepozornosti se i přehřívat, s plynem to je jen horší. Ale jsou tu na klubu lidi kteří mají s plynem a motorem K-series velké zkušenosti například Karel Douša, takže ho se na to můžeš přeptat.
Dříve: 214 Si r.v. 1996 modrá met.
Dříve: 75 Tourer 2.0 CDT r.v. 04/2002 modrá met.(Royal blue)

Dříve: Mazda CX-7 2.3 DiSi Turbo 191 kW r.v. 2008

Nyní: Opel Zafira Tourer 2.0 CDTi 143 kW r.v. 2014
