ZT 260

Odpovědět
Tommi_82
Příspěvky: 6440
Registrován: čtv zář 20, 2007 19:17
Bydliště: Šumperk
Kontaktovat uživatele:

Re: ZT 260

Příspěvek od Tommi_82 » pát pro 11, 2009 7:36

Já myslím že donutil to má spočítaný dobře, na jeho místě bych se choval naprosto stejně.
Dříve: 214 Si r.v. 1996 modrá met.
Obrázek
Dříve: 75 Tourer 2.0 CDT r.v. 04/2002 modrá met.(Royal blue)
Obrázek
Obrázek
Dříve: Mazda CX-7 2.3 DiSi Turbo 191 kW r.v. 2008
Obrázek
Nyní: Opel Zafira Tourer 2.0 CDTi 143 kW r.v. 2014
Obrázek

donutil
Příspěvky: 914
Registrován: pát zář 28, 2007 12:07
Bydliště: Mor.Třebová

Re: ZT 260

Příspěvek od donutil » pát pro 11, 2009 11:31

Roman:Na srazy bych radši přijel s Triumphem.Ale nevím jestli by to nebylo horší přijetí než s tím plynem.Má zase jen dvě kola a tři válce.To by bylo keců že je to HTP.
Jinak s tím plynem:vy co proti němu brojíte jste ho nikdy neměli.Ti co jsem s nimi mluvil ho mají a tvrdí-krásné svíčky,olej při výměně jako nový,nízké emise,díru v blatníku mít nemusíš,jde to vedle zátky od benzínu,nádobu nevidíš a v tom motoru u toho tebou opěvovanýho Mustangu je už takovejch hadic a káblíků i bez plynu,že se mě chce z toho blejt i tak.A ta škůdka smrdí na benzín ještě hůř než na plyn.S plynem v ní nemáš mouchy,s benzínem se ti každej druhej daleko vyhne,nebo urychleně zapíná vnitřní cirkulaci.Řekl bych, že to je věc názoru.

Uživatelský avatar
Roman620ti
Příspěvky: 3701
Registrován: pon zář 17, 2007 5:58

Re: ZT 260

Příspěvek od Roman620ti » pát pro 11, 2009 18:57

No tak to radši přijed něčím jiným, pač ten Triumf je pro mě stjenej pekáč, jak nějakej pionýr, motorky sem neměl nikdy rád :D :lol: Bude lepší, když vytáhneš 260ku, ikdyž na zimní sraz to nebude, až pěkně v létě za sluníčka, ať se perleť blejská :P Oosbně sem chvíli plyn v jednom vraku měl, koupil sem to na rozřezaní, tak sem si to chvíli vyzkoušel a do hezkýho auta bych to nikdy nedával. No a ty tu nádrž bys musel mít normálně v kufru, ne? Vždyť Tobě se místo rezervy dát nemůže, když tam žádná neni, a stejně by to na takovou žravou mrchu chtělo bombu jako krá*vu, abys nemusel furt na smradlavé LPG pumpy :wink:
2x Rover 620ti

Uživatelský avatar
AnderN
Site Admin
Příspěvky: 6977
Registrován: pon zář 17, 2007 18:46
Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
Kontaktovat uživatele:

Re: ZT 260

Příspěvek od AnderN » pát pro 11, 2009 19:40

Pokud se da kvalitni system a provede se to trosku esteticky (vicko schovat pod jeden kryt s hrdlem benzinove nadrze, pouzit toroidni nadrz pod podlahu v kufru atd), tak by se to mozna dalo prekousnout. Navic pokud nema rezervu, odpada mu starost -- kam s ni? Dulek pro rezervu je nejspis volny, nebo je tam par drobnosti na opravu pneu, ktere se daji soupnout jinam. Ekonomicky je to bez debat, ale stejne mi ten plyn k autum, jako je ZT260, moc nesedi ...
Obrázek
MG ZT CDTi @ 118 kW / 370 Nm - 2009-? :: 200.000 km @ Obrázek
Rover 25 18K4F / automat CVT - 2013-? :: 50.000 km @ Obrázek
Rover Mini Cooper - 2016-? :: 20.000 km @ Obrázek
Ex. Rover 620 SDi - 2004-2009 :: 100.000 km @ Obrázek

Uživatelský avatar
Roman620ti
Příspěvky: 3701
Registrován: pon zář 17, 2007 5:58

Re: ZT 260

Příspěvek od Roman620ti » pát pro 11, 2009 20:08

No co sem se bavil se Zakarem, tak ten mi právě řikal, že ZT260ka nemá vůbec rezervu z důvodu zadního náhonu a pad púodlahou kufru se schovává jen opravná sada. Takže tam tu bombu neschováš, napadá mě jediné místo, aby nebyla v kufru a to na zadní sedačky :mrgreen:
2x Rover 620ti

donutil
Příspěvky: 914
Registrován: pát zář 28, 2007 12:07
Bydliště: Mor.Třebová

Re: ZT 260

Příspěvek od donutil » pát pro 11, 2009 22:40

Chlapi vaše starosti na moji hlavu.Dvě kola nemáš rád,já zase nesnáším hokej a fotbal.A má to vliv na dojivost krav?Myslím že nikoliv.Rezervu to nemá,místo toho je tam baterka čendžr cd.Možná se mě budeš smát,že nevím jak se to píše,ale mě to nevadí.Nádrž dám do kufru,stejně ho nepoužívám,jezdím sám,nebo s manželkou.Děcka jsou už tak velký jako ty,tak kufr nepotřebuju a nemusím tam nikoho pouštět na čumendu.Ale vo to nende.Chci se s autem svízt co nejvíc,když jsem ho zatím neprodal a tak hledám cestu nejmenšího odporu.

F.i.s.h.men
Příspěvky: 1924
Registrován: úte lis 27, 2007 19:42
Bydliště: Praha, občas Karlovy Vary

Re: ZT 260

Příspěvek od F.i.s.h.men » pát pro 11, 2009 23:15

Plyn ja teda schvaluju. Hlavne teda z ekonomickeho duvodu. Muj tata si ted nechal delat plyn do offrouad a je spokojenej. Nasel si i jednu stanici kde maj plyn snad za deset korun. Driv kdyz sme meli plyn v Aru, tak se muselo startovat na benzin a kdyz se to preplo na plyn tak to skubalo. Ted uz se startuje na plyn a kdyz to prepnes, tak o tom vubec nevis.

Jinak sem si cetl ted tu posledni stranku a vypadá to jak kdyz Roman radi donutilovi co ma a nema delat se svym autem a donutil je nekde v koutku a obhajuje se. Myslim, ze to ma co delat s tim "čecháčstvím" a nazorem vetsiny cechu na automat. Ale to by bylo na nove tema.

Berte muj prispevek jen jako takovou vsuvku. Nemam chut se s nikym hadat.
ObrázekObrázek<<<---Klikni pro zvětšení
Rover 216GSi - zanedlouho transplantace motoru D16Z2 (na obrázku) + pár dalších oprav a úprav HOTOVO 31.7.2011

donutil
Příspěvky: 914
Registrován: pát zář 28, 2007 12:07
Bydliště: Mor.Třebová

Re: ZT 260

Příspěvek od donutil » sob pro 12, 2009 8:40

Nesmíš se nechat vyprovokovat Fismen,já to včera psal asi po šesti pivech a něčím tvrdým.Je to takový předvánoční rozjímání.

Tommi_82
Příspěvky: 6440
Registrován: čtv zář 20, 2007 19:17
Bydliště: Šumperk
Kontaktovat uživatele:

Re: ZT 260

Příspěvek od Tommi_82 » sob pro 12, 2009 8:49

To tvrdý jsou játra nebo něco ještě o chlup níž? :D
Dříve: 214 Si r.v. 1996 modrá met.
Obrázek
Dříve: 75 Tourer 2.0 CDT r.v. 04/2002 modrá met.(Royal blue)
Obrázek
Obrázek
Dříve: Mazda CX-7 2.3 DiSi Turbo 191 kW r.v. 2008
Obrázek
Nyní: Opel Zafira Tourer 2.0 CDTi 143 kW r.v. 2014
Obrázek

donutil
Příspěvky: 914
Registrován: pát zář 28, 2007 12:07
Bydliště: Mor.Třebová

Re: ZT 260

Příspěvek od donutil » sob pro 12, 2009 9:16

Včera to byla teqila,jinak mám 14 dní vypálíno ze švestek.

Uživatelský avatar
Roman620ti
Příspěvky: 3701
Registrován: pon zář 17, 2007 5:58

Re: ZT 260

Příspěvek od Roman620ti » sob pro 12, 2009 9:26

F.i.s.h.men - Já tady nikomu nic neradím, píšu jen svůj názor, jak sem psal ta kára neni moje, tak do toho nemůžu kecat. A myslím, že kolega už má stejně rozhodnuto a už jen přemýšlí, kam to dát na zástavbu, že :?: :lol:
2x Rover 620ti

donutil
Příspěvky: 914
Registrován: pát zář 28, 2007 12:07
Bydliště: Mor.Třebová

Re: ZT 260

Příspěvek od donutil » sob pro 12, 2009 9:52

Mám to vymyšleno dávno,byl jsem tam na poradě už v létě.Tenkrát to bylo dvaatřicet tisíc+50 korun za přihlášení.To mě udělalo čáru přes rozpočet.Takový prachy a ještě k tomu padesát korun navíc.Zeptám se teď v krizi znovu,třeba bude levnějc :-D .Ale taky se dnes chcu jet podívat na Triumfa a to by znamenalo šetřit znovu.Uvidíme.Jestli koupím vyfotím ty dva angličáky vedle sebe.

Uživatelský avatar
Roman620ti
Příspěvky: 3701
Registrován: pon zář 17, 2007 5:58

Re: ZT 260

Příspěvek od Roman620ti » sob pro 12, 2009 9:57

donutil píše:Jestli koupím vyfotím ty dva angličáky vedle sebe.
Radši né,ať s ním nezkazíš fotku :mrgreen: :lol: Ale aspoň, že to je teda taky angličan :P Ta cena toho plynu je teda dost vysoko, to sem měl představu kolem 15tis, jenže to bejvávalo před 10ti lety do stodvacítek :lol: To by jsi mohl rok jezdit na benzín...a ZADARMO :D :lol:
2x Rover 620ti

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18087
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: ZT 260

Příspěvek od Trunda » sob pro 12, 2009 14:42

Nahodou, ja to dilema docela chapu... Osobne taky plyn v aute rad nevidim,jenze je fakt, ze ani Donutil nepatri mezi prachace, aby si nemusel delat se spotrebou tezkou hlavu... Kdo to auto zkusil ridit, pak by asi v jeho situaci premyslel stejne... Samozrejme... Mohl by si koupit stejne vykonou Audinu s o dost nezsi spotrebou, ale nebyla by to takova stylovka... Ja za sebe rikam, at to pojede na plyn nebo ne, vzdycky mi srdicko poskoci, kdyz Donutil projede kolem baraku ;-)
Navic hodim sem takovou mou pikantni myslenku... Posledni dobou u mne prevlada ten nazor, ze Rover ci MG se pomalu a jiste stava pouze stylovym autem. Vzhledem k tomu, ze nove vozy nevznikaji a technika nejde kupredu, tyhle auticka uz proste soucasnym moznostem a predevsim potrebam prestavaji vyhovovat. Vzhledem k tomu,ze jsem si konecne nasel praci a ceka mne kazdodenni jezdeni autem 60km po tankodromovych cestach, navic v oblasti a na trase, kde je jina alternativa krome auta temer absurdni, zacina na mne opravnene dolehat stres z toho, jak dlouho tohle Labutka zvladne jezdit. Nedivte se pak, ze v takovy moment fakt zacnu uvazovat i o jine znacce, kdyz tu uz fakt sranda jde stranou...
... Ale nebojte, mam takove predsevzeti, ze v garazi mi vzdycky nejaky ten Rover ci MG stat bude ;-) Tuhle bajecnou komunitu se mi opoustet nechce...
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

donutil
Příspěvky: 914
Registrován: pát zář 28, 2007 12:07
Bydliště: Mor.Třebová

Re: ZT 260

Příspěvek od donutil » sob pro 12, 2009 14:49

Tak musím říct že pracháč žádnej teda nejsem,ale na benzín bych měl,když jezdím kolem 12 litrů,13 je maximálka.Jenže když jsem už v letech,převládá u mě mamon a když chci najet hodně kilometrů a benzín zase bude o 2 ká dražší si myslím po novém roce a to nedej pánbu až bude po krizi a benzín vyskočí na 34 jak to bylo tuším loni,tak se určitě stane, že bude atakovat 40 korun,chci být připraven.

Odpovědět