Hlavní spojkový válec pomoooc!!!
-
- Příspěvky: 6440
- Registrován: čtv zář 20, 2007 19:17
- Bydliště: Šumperk
- Kontaktovat uživatele:
Re: Hlavní spojkový válec pomoooc!!!
Jojo něco na tom bude, navíc kdyby vytekl ten master cylinder(co je u pedálu), tak na tom krytu(kterej se musí oddělat abys na něj viděl), je molitan a ten molitan by byl totálně zechcanej od brzdovky.
Re: Hlavní spojkový válec pomoooc!!!
Tak hotovo,zítra si pro něj jedu. Protože jsem nechtěl nechat nic náhodě, povyměnovalo se uplně všechno. I olej v převodovce kterej tam nebyl... A těch závad a nedodělkú od minulejch "servismenů"! Škoda psát.... A nárazník držel tak vachrlatě že se divím že tam vůbec držel. Oni tam totiž při jeho nandavaní dali šroubky,který bych dal tak maximálně do hodinek.
R75 CONNOISSEUR 2.0 CDT 03/2000
Re: Hlavní spojkový válec pomoooc!!!
Tak po výměně spojky mi nefachčí tempomat. To jsem ještě zjistil,že mám čipnutej motor od belgičanů. Samý překvápko........
R75 CONNOISSEUR 2.0 CDT 03/2000
-
- Příspěvky: 6440
- Registrován: čtv zář 20, 2007 19:17
- Bydliště: Šumperk
- Kontaktovat uživatele:
Re: Hlavní spojkový válec pomoooc!!!
Zkusil jsi to víckrát? Už se mi stalo že mi tempomat nešel dal jsem tam za jízdy neutrál a znovu zařadil a už šel. Ve spojce a brzdě(myslím teď pedály) je vypínací tlačítko. Zkus ten spojkovej pedál trošku nohou přizdvihnout....
Re: Hlavní spojkový válec pomoooc!!!
Chce to vyhodit dekl u pedalu zmacknout spojku a vystrcit ten mikrospinac do pedalu. Po povoleni spojky si sam zase sedna na sve misto.
75 2.0 CDTi Tourer http://www.the75andztclub.co.uk/
Re: Hlavní spojkový válec pomoooc!!!
Ty jo,to sou věci co se tady člověk nedoví.......díky. Hele kucí,ještě detail- mezi 1300-1500 otáček mi protestuje motor a tak divně vibruje,nevíte takhle na dálku co to může bejt?
R75 CONNOISSEUR 2.0 CDT 03/2000
-
- Příspěvky: 6440
- Registrován: čtv zář 20, 2007 19:17
- Bydliště: Šumperk
- Kontaktovat uživatele:
Re: Hlavní spojkový válec pomoooc!!!
Máš dobrý silentbloky motoru? Dvouhmotový setrvačník je asi původní, že?
Nebo cítíš i nějaké výpadky zátahu??
Nebo cítíš i nějaké výpadky zátahu??
Re: Hlavní spojkový válec pomoooc!!!
Před výměnou spojky to nedělelalo,tak nevím. Ale zase to dělá jen když to pomalinku prošlápnu při neutrálu. Jo a ještě to víc hulí než předtím. Silentbloky ok, setrvačník původní a taky myslím ok.
R75 CONNOISSEUR 2.0 CDT 03/2000
Re: Hlavní spojkový válec pomoooc!!!
Tak ty vibrace muzou byt cokoliv ale prvni bych zkontroloval spodni uchyceni motoru, takovy ten trojuhelnik. Setrvacnik by to taky mohl byt ale je otazka kolik mas najete. Ja ho menil a vibrace jsou porad stejne ale nevim jestli byl puvodni nebo ne takze tezko rict. Muze to byt vyfuk klepajici o kastli nebo kdo vi co. A taky kdo vi co tam delali s tou spojkou a jak to pak dali dohromady. A nebo to muze byt jen tvuj subektivni pocit a delalo to i pred tim ale sis toho nevsim S tim kourem to musis vic specifikovat. V tehdle teplotach to bude kourit vzdy. Myslim takovou tu paru.
75 2.0 CDTi Tourer http://www.the75andztclub.co.uk/
Re: Hlavní spojkový válec pomoooc!!!
Dneska jsem to zkoušel a 1) nemužu se tam bez natřikrát zlomený ruky dostat ,2) to je ten bílej bazmek?,3) když se tam nevimjak dostanu,čím ho vrátím nazpátek?Thomson píše:Chce to vyhodit dekl u pedalu zmacknout spojku a vystrcit ten mikrospinac do pedalu. Po povoleni spojky si sam zase sedna na sve misto.
R75 CONNOISSEUR 2.0 CDT 03/2000
Re: Hlavní spojkový válec pomoooc!!!
No mel by to byt ten bily hranolek. A pokud ho trochu vytlacis smerem do pedalu a pedal pustis tak si vsechno sedne samo jak ma jen nesmis spojkovy pedal tlacit nahoru ale nechat ho vlastni silou dosednout. Ten spinac tam drzi na takovych mikro zoubkach.
75 2.0 CDTi Tourer http://www.the75andztclub.co.uk/
Re: Hlavní spojkový válec pomoooc!!!
Mne na ceste z viedne do PO prestala vypinat spojka, 300km som presiel systemom start zo zaradenou 2 potom 4 a potom 5ka u cez zuby... Myslel som na to najhorsie, na hlavny valec ale stacilo doliat kvapalinu a odvzdusit vypinacie lozisko a vsetko je OK, problem bol len ako to tu bolo spominane s otvorenim nadobky, ale dlhym nadstavcom goly som stacil ten cierny plast nad nadobkou a vrchnak isiel dole aj naspat. Len na lavej ruke vdaka "super" pristupu mam modriny aj napriek hrubej mikine necudujem sa ze to tam nikto nekontroluje.
-
- Příspěvky: 219
- Registrován: úte zář 18, 2007 18:01
- Bydliště: Žďár nad Sázavou
- Kontaktovat uživatele:
Re: Hlavní spojkový válec pomoooc!!!
Teda draci... tady se člověk dočte věci!
Ta spojka je komplet = s dolíváním se nepočítá. Když koupíte novej hlavní a pracovní válec, tak se nic nenalívá... v porstředku to má rychlospojku - a jedem.
Nejzranitelnějším místem je skutečně vypinací ložisko, které je součástí pracovního válečku... ale stačí opravdu jen malá netěsnost - a už to nepracuje!
Takže představa, že vyvrtáš díru do skříně spojky a ráno najdeš na zemi louži je trochu neaktuální... a odpovídá starým škodovkám.
Tam se brzdovka dolívala do spojky jako zcela standartní součást servisních úkonů...
Ta spojka je komplet = s dolíváním se nepočítá. Když koupíte novej hlavní a pracovní válec, tak se nic nenalívá... v porstředku to má rychlospojku - a jedem.
Nejzranitelnějším místem je skutečně vypinací ložisko, které je součástí pracovního válečku... ale stačí opravdu jen malá netěsnost - a už to nepracuje!
Takže představa, že vyvrtáš díru do skříně spojky a ráno najdeš na zemi louži je trochu neaktuální... a odpovídá starým škodovkám.
Tam se brzdovka dolívala do spojky jako zcela standartní součást servisních úkonů...
Re: Hlavní spojkový válec pomoooc!!!
No tak je to komplet, ale s dolievanim sa pocita, kedze je tam viecko a na lozisku je vyvedeny odvzdusnovak... Dokonca aj LUK ktora tie loziska vyraba, poskytuje navod na odvzdusnenie s presnym postupom http://www.elitecat.sk/ArticleDetail.as ... eId=100237 ked si na to kliknete tak tam na pravo sa da stiahnut PDF s navodom.
-
- Příspěvky: 219
- Registrován: úte zář 18, 2007 18:01
- Bydliště: Žďár nad Sázavou
- Kontaktovat uživatele:
Re: Hlavní spojkový válec pomoooc!!!
Já fakt nevím, co dodává Elite... a dál než k " vozidla pro leváky/praváky:" jsme se nedostal.
Mluvím o originálním dílu.
Ale je to jedno... neřeš to.
Mluvím o originálním dílu.
Ale je to jedno... neřeš to.