620ti a zrcátko
-
- Příspěvky: 84
- Registrován: stř lis 25, 2009 7:28
- Bydliště: Keřkov (okr. Havlíčkův Brod)
- Kontaktovat uživatele:
Re: 620ti a zrcátko
Na diagnostice jsem byl a po vymazání závad od tý doby co vylítlo to těsnění, se při další dialýze žádná neobjevila. Takže hledám tu spotřebu dál, po elektrický stránce je vše ok. Až vyměním teplotní čidlo a pokud se to nezmění, tak pokračuju dál. Hodnoty tlaků nevím, já sám to neumím, ale dohodnu se se svým servismanem a jak bude mít čas tak to změříme. A hlavně nevím jaký hodnoty by ty tlaky měly mít.
Je mi prostě divný, že najednou jezdí pořád za 10,5, když to předtím při lehčí noze dokázal za 8-8,5. A to byl motor děravej jak řešeto a netěsnil v podstatě nikde. Teď ať jedu na lehkou nohu nebo ho beru u huby, tak se to nemění - prostě si jede za svych deset! Taky mám pocit, že se neprobouzí kolem těch 4tis. otáček jak by měl. Zrychluje si svým tempem. Předtím se měnil v raketu. Někde je prostě ještě chybička.
Diagnostika by se určitě dala provozovat doma, bezpečně bude někde k nasosnutí, pak to chce jen správnej konektor a nemůže na tom nic bejt, dle toho co jsem viděl.
Je mi prostě divný, že najednou jezdí pořád za 10,5, když to předtím při lehčí noze dokázal za 8-8,5. A to byl motor děravej jak řešeto a netěsnil v podstatě nikde. Teď ať jedu na lehkou nohu nebo ho beru u huby, tak se to nemění - prostě si jede za svych deset! Taky mám pocit, že se neprobouzí kolem těch 4tis. otáček jak by měl. Zrychluje si svým tempem. Předtím se měnil v raketu. Někde je prostě ještě chybička.
Diagnostika by se určitě dala provozovat doma, bezpečně bude někde k nasosnutí, pak to chce jen správnej konektor a nemůže na tom nic bejt, dle toho co jsem viděl.
Re: 620ti a zrcátko
Hele, spotřeba u TÍčka 10 je dobrá...záleží samozřejmě kde jezdíš, ale mimo město s lehkou nohou by to mělo být kolem 9ti. Já mám po praze průměr 12. Otcova Omega 2.2 litru má 13 a to má o 50 koní méně. Ale na dálku udělá rover 8 litrů bez problému, při hodně klidný jízdě 7,5. Ale pod to se špatně dostává, přeci jenom je to silný motor.
Každopádně pořádný zátah by měl při plném plynu přijít kolem 3 tisíc otáček, kdy by tě to mělo posadit do sedačky a povolit někdy kolem 6,5 tisíc (to už je extrém)
Pokud to dělá něco jiného, tak je něco špatně.
Každopádně pořádný zátah by měl při plném plynu přijít kolem 3 tisíc otáček, kdy by tě to mělo posadit do sedačky a povolit někdy kolem 6,5 tisíc (to už je extrém)
Pokud to dělá něco jiného, tak je něco špatně.
prodany Rover 620ti
Mercedes 124-300 Coupe
Ochcafka na kazdy den
Mercedes 124-300 Coupe
Ochcafka na kazdy den
-
- Příspěvky: 84
- Registrován: stř lis 25, 2009 7:28
- Bydliště: Keřkov (okr. Havlíčkův Brod)
- Kontaktovat uživatele:
Re: 620ti a zrcátko
Jo, přesně tak se to chovalo před GO. Od nějakých 3500 to šlo výkonem rapidně nahoru, teď si zrychluje svým tempem. A co se týče spotřeby, tak přesně jak říkáš. Jezdil jsem s ním při lehký noze za 8,5, na dálku v pohodě 7,5. A teď si bere furt 10,5. Ale abys rozuměl: bere to pořád stejně - ať jedu ostře nebo na 2000ot. To mě právě mate. Diagnostika neukazuje jedinou chybu. Chyba bude spíš mechanická. Na řadě je teplotní čidlo (teď mi jde z Anglie), možná to má trochu posunutý hodnoty a to mate řídící jednotku. Když se to nezmění, pokračuju v hledání.
- AnderN
- Site Admin
- Příspěvky: 6973
- Registrován: pon zář 17, 2007 18:46
- Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
- Kontaktovat uživatele:
Re: 620ti a zrcátko
Neni v haji turbodmychadlo? Muze byt jen spatne pripojene/nastavene, muze mit nestesnosti, mohou byt spatne hadice. Odpovidalo by to spatnemu zatahu a vysoke spotrebe.
-
- Příspěvky: 84
- Registrován: stř lis 25, 2009 7:28
- Bydliště: Keřkov (okr. Havlíčkův Brod)
- Kontaktovat uživatele:
Re: 620ti a zrcátko
Turbo funguje, ale že je třeba blbě nastavený se nedá vyloučit. Jenže tady jsem s rozumem v koncích. Takže mi možná nezbyde než Rover servis v Jihlavě. To turbo se skoro jeví, že běží hned odspodu a mělo by zapínat spíš až tak 2-2500ot, ne?
- Roman620ti
- Příspěvky: 3701
- Registrován: pon zář 17, 2007 5:58
Re: 620ti a zrcátko
Někdo něco určitě bude mít, ale vždycky to bude na pí*ču. To je jako jeden nejmenovaný kolega, co tady furt řešil problém a že jeho diagnostika nic nenašla. Kdyby zajel raději na originální, hned by mu to tam vyběhlo. To je fakt lepší si tam zajetseba píše:Hm, hm hm a nejde koupit nakou svoji diagnostiku?Maj to vsude moc drahy.
2x Rover 620ti
- Roman620ti
- Příspěvky: 3701
- Registrován: pon zář 17, 2007 5:58
Re: 620ti a zrcátko
snaker píše:Jo, přesně tak se to chovalo před GO. Od nějakých 3500 to šlo výkonem rapidně nahoru, teď si zrychluje svým tempem. A co se týče spotřeby, tak přesně jak říkáš. Jezdil jsem s ním při lehký noze za 8,5, na dálku v pohodě 7,5. A teď si bere furt 10,5. Ale abys rozuměl: bere to pořád stejně - ať jedu ostře nebo na 2000ot. To mě právě mate. Diagnostika neukazuje jedinou chybu. Chyba bude spíš mechanická. Na řadě je teplotní čidlo (teď mi jde z Anglie), možná to má trochu posunutý hodnoty a to mate řídící jednotku. Když se to nezmění, pokračuju v hledání.
To teplotní čidlo umíme i v Elitu, ale to yb ti diagnostika detekovala. A te´d mě tak napadá, nejede to jako obyč dvoulitr? Vono to zase tak špatně nejede. Stačí, abys mít prorvanou hadici, to by bylo turbo slyšet svým foukáním, nebo jestli Ti nezmizela ve výfuku klapka přepouštění výfukových plynu. To bys musel s nějakým jiným tíčkem vyzkoušet. Nebo to zkus prošlápnout, jestli ti tvrdnou hadice, fakt to auto nejede zase tak špatně, ikdyž to někde fouká, akorát tam chybí ten kopanec
2x Rover 620ti
-
- Příspěvky: 84
- Registrován: stř lis 25, 2009 7:28
- Bydliště: Keřkov (okr. Havlíčkův Brod)
- Kontaktovat uživatele:
Re: 620ti a zrcátko
KOPANEC - správnej výraz. To je doopravdy přesně to, co tam necítím. A strašně po něm toužím (ovšem nemyslím to tak, aby někdo z Rover Clubu přijel a uštědřil mi ho).
Hadice jsem prohlížel, ale je fakt, že ne až tak pečlivě. Prošlápnutí a tvrdnutí hadic jsem nezkoušel. Zítra si dám tu práci a všechno prubnu. Je tady spousta sněhu, tak zalezu do garáže, zatopím v kamínkách a budu hledat. Pak večer budu referovat.
Elit umí dost, vím. Je fakt, že spolupracuju s panem Benešem (Unipart), bydlí pár km ode mě, takže co jde, tak se snažím o díly origoš. Ale to křáplý zrcátko budu brát v Elitu. Z Anglie vyjde na cca 9tis. A ty máš něco společnýho s Elitem?
Hadice jsem prohlížel, ale je fakt, že ne až tak pečlivě. Prošlápnutí a tvrdnutí hadic jsem nezkoušel. Zítra si dám tu práci a všechno prubnu. Je tady spousta sněhu, tak zalezu do garáže, zatopím v kamínkách a budu hledat. Pak večer budu referovat.
Elit umí dost, vím. Je fakt, že spolupracuju s panem Benešem (Unipart), bydlí pár km ode mě, takže co jde, tak se snažím o díly origoš. Ale to křáplý zrcátko budu brát v Elitu. Z Anglie vyjde na cca 9tis. A ty máš něco společnýho s Elitem?
-
- Příspěvky: 84
- Registrován: stř lis 25, 2009 7:28
- Bydliště: Keřkov (okr. Havlíčkův Brod)
- Kontaktovat uživatele:
Re: 620ti a zrcátko
to Roman620Ti:
tak jsem projel hadice od turba, jsou neporušený. A při prošlápnutí tvrdnou. Nevím jak moc maj tvrdnout, ale dost znatelný to je.
Co se týče klapky ve výfuku, tak tu nevím, kde hledat. Zkus mě navést správným směrem. Dík.
tak jsem projel hadice od turba, jsou neporušený. A při prošlápnutí tvrdnou. Nevím jak moc maj tvrdnout, ale dost znatelný to je.
Co se týče klapky ve výfuku, tak tu nevím, kde hledat. Zkus mě navést správným směrem. Dík.
- Roman620ti
- Příspěvky: 3701
- Registrován: pon zář 17, 2007 5:58
Re: 620ti a zrcátko
snaker píše:KOPANEC - správnej výraz. To je doopravdy přesně to, co tam necítím. A strašně po něm toužím (ovšem nemyslím to tak, aby někdo z Rover Clubu přijel a uštědřil mi ho).
Hadice jsem prohlížel, ale je fakt, že ne až tak pečlivě. Prošlápnutí a tvrdnutí hadic jsem nezkoušel. Zítra si dám tu práci a všechno prubnu. Je tady spousta sněhu, tak zalezu do garáže, zatopím v kamínkách a budu hledat. Pak večer budu referovat.
Elit umí dost, vím. Je fakt, že spolupracuju s panem Benešem (Unipart), bydlí pár km ode mě, takže co jde, tak se snažím o díly origoš. Ale to křáplý zrcátko budu brát v Elitu. Z Anglie vyjde na cca 9tis. A ty máš něco společnýho s Elitem?
No zkus to, pokud budeš sám, tak přidávej motoru pomocí kolíbku u škrtící klapky, pak by ty hadice měly začít tvrdnout, pokud ne, tak by to mělo dost yčet, přinejhorším by mohla bejt ta klapka upadlá, to už tady jeden kolega mel. V tom Elitu je dost věcí, jenže v ecatu toho moc nenajdeš, chce si to hrát a zkoušet převádět různá čísla a nakonec to tam opravdu je. Pracuju tam, takže mám už hodně věcí koupený na horší časy Jinak originální díly sou samozřejmě nejlepší, jen je kolikrát dost jiná cena a dostupnost.
Hm...tak nevím, asi tohle bude v pořádku, protože kdyby tam nebyla, hadice by moc neztvrdly. Ta klapka je uvnitř turba, kdyby byla upadlá, plyny by se raději hnaly rovnou do výfuku, než aby roztáčely vrtulku. Nejlepší to bude vyzkoušet na nějakém srazu, už se nám blížej, mělo by bejt něco v lednu. Ale jestli bude takhle jako dnes, moc se neprojedem
2x Rover 620ti
-
- Příspěvky: 84
- Registrován: stř lis 25, 2009 7:28
- Bydliště: Keřkov (okr. Havlíčkův Brod)
- Kontaktovat uživatele:
Re: 620ti a zrcátko
Už jsem to zkoušel, viz příspěvek nad tvým. Doplním jen, že syčení není slyšet žádný, tak snad to je celý utěsněný řádně.Roman620ti píše: No zkus to, pokud budeš sám, tak přidávej motoru pomocí kolíbku u škrtící klapky, pak by ty hadice měly začít tvrdnout, pokud ne, tak by to mělo dost yčet, přinejhorším by mohla bejt ta klapka upadlá, to už tady jeden kolega mel. V tom Elitu je dost věcí, jenže v ecatu toho moc nenajdeš, chce si to hrát a zkoušet převádět různá čísla a nakonec to tam opravdu je. Pracuju tam, takže mám už hodně věcí koupený na horší časy Jinak originální díly sou samozřejmě nejlepší, jen je kolikrát dost jiná cena.
Převody čísel v katalogu jsou pro mě španělská vesnice, takže pokud mi někdo neřekne, že to tak a tak jde, tak pak nevím. Origoš díly to je kapitola sama o sobě. Něco je docela dost levný a pak věc, u který bys to třeba neřekl, stojí majlant.
-
- Příspěvky: 84
- Registrován: stř lis 25, 2009 7:28
- Bydliště: Keřkov (okr. Havlíčkův Brod)
- Kontaktovat uživatele:
Re: 620ti a zrcátko
Jojo, dneska to je hustý, co se týče počasí.
Dá se vyjmout a bez následků rozdělat turbo pro kontrolu? A co karbon apod. sračky? To tam nemůže bejt? Ale jak jsem měl sundaný ty hadice, tak vstup do turba se zdál až podezřele čistej.
Nemám nic proti srazům, ale když koukám na Tvůj věk a ostatních, tak bych si připadal jak váš tatík. Nevím, nevím, jestli bych zapadl. Já už jsem za zenitem.
Dá se vyjmout a bez následků rozdělat turbo pro kontrolu? A co karbon apod. sračky? To tam nemůže bejt? Ale jak jsem měl sundaný ty hadice, tak vstup do turba se zdál až podezřele čistej.
Nemám nic proti srazům, ale když koukám na Tvůj věk a ostatních, tak bych si připadal jak váš tatík. Nevím, nevím, jestli bych zapadl. Já už jsem za zenitem.
- Roman620ti
- Příspěvky: 3701
- Registrován: pon zář 17, 2007 5:58
Re: 620ti a zrcátko
Na tohle může bejt dost velkej problém přijít, kde si s tím byl na diagnostice? Byla originální? Jinak ty origo díly, třeba na ebayi nejsou vůbec drahý, spíše mnohem levnější včetně pošty než druhovýroba tady, jen se jim to kolikrát nechce posílat do čr. Co sem koukal do starých ceníků Unipartu, tak třeba filtry sou za podobné ceny, tam zase takovej rozdíl neni, asi si je taky objednám, je to moc hezký. aLE CO SEM TŘEBA KOUKAL NA HLAVNÍ SILENBLOK MOTORU (ten kapalinovej hřib) tak ten by vycházel kolem 5000,- to už na mě jdou mrákoty. Koupil sem raději starší z vrakárny hezkej, kolem 800,- ale ta mrcha začla po měsíci vykapávat...vysledek je, že už mě novej mohl stát jen kolem 4200,-
2x Rover 620ti
- Roman620ti
- Příspěvky: 3701
- Registrován: pon zář 17, 2007 5:58
Re: 620ti a zrcátko
No na vstupu turba je vše opravdu čisté, až ve výstupním koleni jsou nepatrně saze, ale určitě né vrstva. Takže to je zbytečný rozdělávat. Do toho turba bych určitě nelezl, to už pak jedině někam na stolici a zkusit ho, ale to by byla až poslední varianta. Jinak ven ho dostat je docela pakárna, ale zase to neni nejhorší. Jde to udělat i před garáží. Jediný co na něm jde udělat je seřídit tyčku od regulace turba. Dříve sme měli tady na klubu všichni s tičkama problém s chrastěním turba při klesajících otáčkách motoru, Seba na to přišel a stačí dotáhnout právě to táhlo klapky, která díky své vůli chrastila.snaker píše:Jojo, dneska to je hustý, co se týče počasí.
Dá se vyjmout a bez následků rozdělat turbo pro kontrolu? A co karbon apod. sračky? To tam nemůže bejt? Ale jak jsem měl sundaný ty hadice, tak vstup do turba se zdál až podezřele čistej.
Nemám nic proti srazům, ale když koukám na Tvůj věk a ostatních, tak bych si připadal jak váš tatík. Nevím, nevím, jestli bych zapadl. Já už jsem za zenitem.
Na sraz určitě přijeď, aspoň uvidíš, že tam nejezděj jenom školáci, tohle nejsou žádné tuning srazy
2x Rover 620ti
-
- Příspěvky: 84
- Registrován: stř lis 25, 2009 7:28
- Bydliště: Keřkov (okr. Havlíčkův Brod)
- Kontaktovat uživatele:
Re: 620ti a zrcátko
Diagnostiku jsem absolvoval u kluka v Havl. Brodě na doporučení mýho servismena, tak snad ok. Nevypadal, že by nevěděl co dělá. Jestli byla originální nevím, to taky nepoznám, ale rozpoznalo to auto bez problémů, všechno načetla taky. Nezaznamenal jsem nic nekorektního. První kontrolu vymazal závady a protože nebylo jasný, jestli jsou nový nebo od tý doby, co vyletělo těsnění pod hlavou, tak řekl ať přijedu za tejden znova. Už se tam nezaznamenalo nic. Bylo to absolutně čistý. Všechno v pohodě. Jen jsme nevěděli, jaký přesně hodnoty by měly dávat všechny ty kontrolní mechanismy a čidla. Ale říkal, že to má obvyklý hodnoty. Nebylo tam nic znepokojivýho.
Já doopravdy, co jde, beru od Beneše z Unipartu. On už teda nedělá díly jako hlavní práci, ale kontakty má furt. A hlavně jak jsem ho poznal osobně, je velice korektní. Neseděly nám šály na klikovku, vzal je bez řečí zpět. Dost se mi věnuje i radou. Co jsem poznal, má to auto dokonale v hlavě. V podstatě ti popisuje vnitřnosti jak když nad nima zrovna stojí. Co se týče cen, je nejlepší mu zavolat, do jednoho dne zjistí cenu a pak se můžeš rozhodnout. Jestli chceš jeho číslo nebo mail, tak ti ho dodám.
Tak pokud mi to jen trochu vyjde, na sraz přijedu. V létě zase absolvuju srazy na motorkách, to teď nejde, tak aspoň se čtyřkolovým mazlíkem.
Já doopravdy, co jde, beru od Beneše z Unipartu. On už teda nedělá díly jako hlavní práci, ale kontakty má furt. A hlavně jak jsem ho poznal osobně, je velice korektní. Neseděly nám šály na klikovku, vzal je bez řečí zpět. Dost se mi věnuje i radou. Co jsem poznal, má to auto dokonale v hlavě. V podstatě ti popisuje vnitřnosti jak když nad nima zrovna stojí. Co se týče cen, je nejlepší mu zavolat, do jednoho dne zjistí cenu a pak se můžeš rozhodnout. Jestli chceš jeho číslo nebo mail, tak ti ho dodám.
Tak pokud mi to jen trochu vyjde, na sraz přijedu. V létě zase absolvuju srazy na motorkách, to teď nejde, tak aspoň se čtyřkolovým mazlíkem.