to Tobias:
moje zkušenost. Studený nastartování naprosto v pohodě. Nějaká ta chvilka na rozcvičení motoru a pro turbo. Pak odjezd (pokud se povedl), a při prvním přeřazení pád na nulu. Pak to nechce chvíli chytit, protože to právě nedovolí ta lambda. Můžeš to vyzkoušet takto: studenej nastartuj, nech 20-30vteřin běžet a chcípni ho. A pak ho okamžitě zkus nastartovat. Pokud nepůjde, věř mi, že je to ta lambda. Mechanismus proč to je tak dokonale nepopišu, já to měl od Beneše z Unipartu. Říkal mi "na tuti lambda". Koupil jsem bošáckou (po vyndání starý jsme zjistili, že je to ta samá dle typovýho označení, jen nemá připravenej konektor rover), ale v balení je spojka, tak ho akorát spojíš s původním. Cena byla cca 1600 po odečtu slevy v AutoDito HB (pokud vím, berou díly z AutoKelly). A od tý doby je klid!!! Největší prdel je, že když už na tý lamdbě je rover konektor přidělanej, je cena kolem 4000! To je zlodějna...
Předtím jsem ho nemohl dostat z garáže, mám tam docela prudkej výjezd a byl to horor. A to nemluvím o stání v práci na dvoře v zimě. Ze dvora to máme mírně do kopce a v podstatě jsem nebyl schopnej odjet domů.
Dokud nebudeš mít lambdu novou, ani nezkoušej startovat dřív jak po 10-15vteřinách. Prostě nechytne. Já takhle zůstal stát, v klidu jsem si zapálil, abych nevypadal trapně dělal jsem, že telefonuju a za dvacet vteřin jsem nastartoval a s cukáním odjel. Nechtěl jsem vypadat jako amatér, kterej neumí jezdit.
